Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Hodnoty znečistenia  PDF.(príloha)

tak jsem zkusil  a mam u svyho 2.0l tdi motor cega- zaplneni 9ml(skupina 108) najeto 26500 km

  • 1 rok později...

Pánové, hmotnost popílku ( popílek již nejde ve filtru spálit ) je vypočítávaná řj. pouze informativně. Jediný údaj pro Vás je info z čidla rozdílu tlaku a i tak to není 100%. Pokud v řj nastavíte že jste dali filtr nový pak ano bude Vám to ukazovat 0g popílku ale, rj podle toho bude regenerovat filtr a zhledem k tomu že Váš filtr má jiné hodnoty bude se regenerovat špatně a filtr se Vám zanese ještě rychleji. Duležité je pokud máte OII rs BMN aby byl na autě aktualizovaný soft. a funkční čidlo zozdílu tlaku. I tak to ale bude zlobit (vlasní zkušenost). pokud máte najeto 200tis. určo bude filtr zaplněn víc než 60g. O tom Vám napovída už kontrolka co sviti každou chvilku. Jedíná možnost ikdyž nakladnější je filtr Vyměnit nebo nechat vyčistit. Cisteni ale nestoji 8000kc jak tady někdo psal pac je to cena bez dph a ještě jen pokud jim filtr dodate vymontovany z auta. Po výmene filtru nutná vymena oleje - kdo filtr nevycisti a regeneraci ma kazdou chvilku mel by olej menit taky jelikož se do nej dostava nafta a olej pak nemaze jak ma hrozi i zadreni motoru. Ja osobne mel s filtrem problém taky vymenilo se vse nechal jsme vyčistit filtr firmou dpf-tech.cz filtr je vycisten na 100% původního stavu a i tak se mi po 150km kontrolka rozsvítila takze ted resim problém s MB az budu mit nejake vychodisko podelim se. jen pro info diag mi ukazovala 55g popilku ale bylo z nej vyjmuto 143g tak verte diagnostice

Styxxy : Co vše jsi vyměnil? mě se tedy nerožíná kontrolka (rožla se asi 3X za celý rok) jinak vždy poznám ,že je čas na regeneraci, když mám zvýšené otáčky na volnoběh , poté jedu filtr vypálit.. Ale jezdím jej vypalovat cca co 100-120km (jezdím dost po městě). Proto se chystám také filtr vymontovat a poslat na vyčištění do dpf-tech (odstranění nepřipadá v úvahu). Byl bych rád kdybys pak napsal rozřešení tvého problému. Mimochodem po výměně čidla odchylky tlaku se musí přispůsobit přes diag, udělals to?

Upraveno od Surmi

  • 2 týdny později...

Nezkousel uz nekdo neco takoveho ?

 

http://www.bonatrade.cz/wynns-dpf-regenerator-0-5l/

 Osobně ne, ale jeden známý míval problému u Hyundai, jelikož jezdí jen na krátké vzdálenosti po městě a každou chvíli mu svítila kontrolka filtru a jelikož mu v servisu hrozili výměnou filtru tak to zkusil a teď to používá pravidelně a nemá s filtrem problém. Takže to asi bude fungovat neboť jezdí stále stejným stylem a vše je ok.

Upraveno od l79

  • 1 měsíc později...

Ahoj,

 

měl bych jednu otázečku zda jsem pochopil tento proces správně zkusím vysvětli. Jedu autem rozsvítí se filtr tzn. na filtr přišli krámy a chce se vyčistit, musím v ten okamžik jet jak jde zde zmíněno, nad 2tis atd. Ovšem když toto nemohu udělat, musím vzít vagínu napíchnout poslat ten zmíněný kod do kodování II v motoru a udělat tu jízdu? Nebo stačí když druhý den udělám jízdu bez poslání toho kodu?

 

Díkes

  • 3 týdny později...

Ahoj,

 

Tak jsem dnes zjišťoval parametry a procento zaplnění po vynucené regeneraci mám 15% a počet gramu dle naměřených hodnot 68 blok 2 mám 62. Bliká mi samozřejmě žhavení a auto v nouzáku. Je ještě nějaká rada jak to dát do cajku než výměna filtru jak je napsané v tabulce s hodnotami? Díkes za info

Bliká mi samozřejmě žhavení a auto v nouzáku. 

diagnostika čo píše?

  • 4 týdny později...

Tak v mém případě už pomohlo jen nový a nebo cestou čištění. Takže filtr rozkuchat nalít chemii nechat působit zavařit namontovat. Momentálně mám zanešení popilku na 18g. Pěkný opruz to vyndavat.

  • 6 měsíců později...

Zdravím všechny s problémem nazývaným DPF filtr..,

Základem je si vyčíst hodnotu zanešení DPF tzv popílku, který je nespalitelný. Pokud je hodnota vyšší jak 40g popílku, je DPF zanešené a chce ho vyčistit. Čištění DPF je vhodné, pokud k zanešení došlo z nějaké mechanické závady (špatné turbo, EGR nebo vstřik). Životnost předkatalyzátoru v DPF je cca 200 000 km. Proto když mechanická závada neproběhla, nemá cenu jej čistit, ale vyměnit za nový díl. Dále by jste měli zkontrolovat diferenční tlak DPF. Při vypnutém klíčku by měla být hodnota 0, po nastartování zahřátého motoru je hodnota cca 2mbary u  nového dpf, neměla by však překročit 6mbaru, pokud skočí hodnota víc, je přicpané. Dále je dobré si na diagnostice vyčíst teploty turba a teplotu, která je v DPF při regeneraci... teplota v DPF by měla být kolem 600 °C , pokud takové teploty nedosáhnete- regenerace proběhne, auto ji  dokončí, ale nerozloží žádný popílek, proto za pár kilometrů bude regenerovat znova. Já osobně mám Octavii RS II BMN 125kw, DPF bylo čistěné ve 167000 km v nejmenované firmě. Doklady o vyčistění (vše vyčištěno, vytaženo 52g popílku a filtr je funkční) po namontování zpět na vůz to však nebyla pravda, DPF stále špatné, jelikož DPF je sice vyčištěné, ale předkatalyzátor je již nefunkční.  Takže 9 862 kč vyhozeno do větru.

  • 2 měsíce později...

Kluci, potřeboval bych poradit s DPF filtrem, jak jinak....chová se divně, zatím bez nějaké závady (jak přístrojovka, tak diagnostika), ALE :

- regenerace probíhá jen po ujetí cca 380/400 km / teploty před a za DPF okolo 700 stupňů během regenerace

- provozní hodnota zaplnění DPF filtru je stále 0 . ?

- zkoušel jsem výchozí nastavení snímače diferenčního tlaku G450 / zatím bez odezvy (login 30605)

 

Co myslíte, je DPF KO ? (na výfuku jsou vidět saze, auto jede normálně, kouř za sebou nevidím). Má zkoušet nucenou regeneraci ? Je vadný snímač G450, i když nic nehlásí ?

Důvod, proč mi to vadí, nevím co emise a jak dlouho to popř. v tomto stavu vydrží....

Díky

 

Níže log během volnoběhu + CSV během kratší jízdy...

 

Jednotka 03G 906 021 PQ,,R4 2.0L EDC G201SG  2285,

Motor 2,0 TDI  103kW PD BMM


                Address 01: Engine  (03G 906 021 PQ)

17:26:20 Group 067: Particle Filter (Exhaust Gas I)
  150.0°C  Temperature bef. Turbo Charger
  144.0°C  Temperatur in Particle Filter
  5.10  Press. Difference Particle Filterr
  -2.55  Press. Difference Offset

17:26:20 Group 068: Particle Filter (Exhaust Gas II)
  0.0 %  Particle Filter Load Coefficient
  47.0  Particle Filter Carbon Mass
  0.0 %  Carbon Mass Learned Value
       

17:26:20 Group 075: Particle Filter (Exhaust Gas IV)
  150.0°C  Temperature bef. Turbo Charger
  132.0°C  Temperature bef. Particle Filter
  0.0 %  Particle Filter Load Coefficient
  156.0°C  Temperature after Particle Filter

 

LOG-01-068-070-075.CSV

Upraveno od Shaarky

Ještě mne napadlo, mám drobnou netěsnost na středovém dílu výfuku, mohl by to být problém?
Díky za názor.

Odesláno z mého LG-H960 pomocí Tapatalk

Vůbec nechápu proč tu řešíte čištění za skoro 10 tisíc, když za 13 se nechá koupit nový....

  • 1 rok později...

Dobrý den pánové, před přibližně 1600 km jsem si nechal vyčistit DPF (advanpure). Zpětná instalace proběhla v pořádku, vše ve VAGu nastaveno správně, katalyzátor v PDF samozřejmě funkční. Před samotným čištěním DPF probíhaly regenerace cca co 400 km. Ony časté regenerace jsem přisuzoval právě zanesenému DPF. Nicméně, i po výměně auto regeneruje každých 360-380 km. Zajímalo by mě, zda je to normální.

 

Octavia II, 2008, 2.0 TDi PD BMM (8V)

 

Díky za Vaše rady.

Pokud se bavíme u 1.6 TDi kam příspíváš, tak 400 km odpovídá zhruba 1/3 po městě a zbytek po okreskách, nicméně záleží i na počtu studených startů, ale 400 km v každém případě není krátký interval a neřešil bych to. Před úpravou SW to najelo většinou mezi 400 a 750 km s NOx úpravou se to v pohodě zanese do 200 km když se jezdí hlavně město po dálnici kolem 400-500 km. U nových TDi bez ADblue je také nájezd kolem 400 km mezi regenerací.

 

Nicméně ty se bavíš o verzi PD, nicméně DPF je u 2.0 TDI 8V také přímo za turbem u motoru a funguje to dost podobně, osobně neznám nájezdy těch to filtrů mezi regeneracemi, nicméně PDčka víc kouří než CRka takže mě přijde 400 km mezi regeneracemi naprosto v pořádku, ale jistotu by jsi měl když se zeptáš ve správném threadu lidí co ten vůz mají a sledují.

V neposlední řadě 2.0 8V PDčka se s DPF moc nesrali, obvykle když začne DPF v tomto provedení selhávat, tak se to ve většině případech nijak neprojeví ani kontrolkou, DPF popraská a jede se dál, jen máš černý výfuk a vše se tváří že OK, takže podle mě to řešíš zbytečně, dokud tě tedy nevyhodí z emisí.

Upraveno od 15degren

Kolik má auto najeto?Hlavně zda někdo vše nastavil na správné hodnoty.Já mám zkušenosti že regenerace probíhala cca 400 km.Stačilo vše nastavit jako od nového a bylo vše ok.Filtr jsem měl vyndaný a byl čistý,najeto 230 tis.Načtené hodnoty je hlavně výpočet,tak to neznamená že je filtr zanesený.

Pánové, omlouvám se, že Vám píši do 1,6 TDi vlákna, ale nechtěl jsem zakládat nové....

 

Auto má najeto 205000 km. Filtr je plně funkční (katalytická vrstva OK). Tankuji kvalitní naftu a přidávám aditiva. Jak jsem psal, vše jse na nastavil správně (ve výsledku ani není co nastavovat, pouze resetovat hodnotu popílku a naadaptovat diferenční tlakový snímač, který byl samozřejmě odpojený v průběhu demontáže). Dnes jsem se ptal v autorizovaném servisu a sdělili mi, že 380 km intevaly na to, že jezdím 90% dálnici každý den (50 km tam, 50 km zpět z práce) málo....

Tak si nech na stolici zkonteolovat vstřikovače. 

Navíc bych tomu čištění DPF nevěřil. 

Otázka, jestli to řešit a investovat do starého auta? 

Taky jsem měl TDI a rači jsem ho prodal, než hrát dieselový trojboj. 

před 1 hodinou, MSB napsal:

Pánové, omlouvám se, že Vám píši do 1,6 TDi vlákna, ale nechtěl jsem zakládat nové....

 

Příspěvky přesunuty. Mimochodem, téma o DPF pro tvou motorizaci tady, jak vidíš, dávno je.  K čemu je tady rozdělení fora na jednotlivé modely vozů a jejich různé motorizace?

400 km je OK kašli na to a jezdi, motor nejspíš víc hulí, ale repas PDčkových vstřiků je stejně finanční utopie. Nová CRka úplně normálně regenerují kolem 400 km. Jestli se při regeneraci zahřívá nad 600 stupňů, tak stejně výměnou ničeho nedosáhneš.

Ano čištění je k ničemu, je lepší dát filtr nový.

  • 5 měsíců později...

Zdravím odborníky. Mám problém se svou Oll 2.0 103kw 8v. Spouští se mi dpf třeba i po 10 km a dýmu hafo.  Něco o autě.Jak jsem ji koupil bylo odstraněno DPF. Před dvěma lety mi odešla Ř.J.Tak jsem raději koupil nové dpf a nechal dat jinou jednotku. Jezdilo bez problémů až teť mi vyskočila hláška skrze dpf. Vyskočila i chyba motoru a emise do dílny. Vyměníl jsem senzor výfukových plynu ale nepomohlo. Chtěl jsem ho spárovat ale nejde. Vyhodí mi to vždy tuto hlášku.diky za každou radu

IMG_20181023_190417.jpg

napis presne cisla chyb co to pise.

mas original kabel nebo klon ?

Zdravím, chybu to vypsalo 09184. Kabel mám origo. Jak jsem vynuloval dpf jako že je nove zanesení 0 před nulovanim bylo 8 a popílek byl před nulovani 56 po nulování  0 ujel jsem 20 km a spustila se mi regenerace a po dalších 20 km zase regenerace a popílek 41%. 68kanal /1

??

Upraveno od carda

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.