Březen 15, 201312 r Prosím o radu, Vag mi píše chybu 01054 zkrat na relé napájecího napětí - svorka 30 (J317), co to může být?
Březen 17, 201312 r Ahoj tak jsem projel VAGem chyby .. a vyskočily k mému údivu 4 problémy. Chyby č. 17549 - těsnění pod sáním co jsem se dozvěděl tak s tím nic dělat nemusím, 17978 - prý zablokování řj. motoru. 16556 - co jsem našel, týká se to příliš bohaté směsi, a chybu lambdy 16518 - oxygen lambda bez komunikace. Rád bych se s vámi poradil, vzhledem k tomu že s vagem začínám a mám ho anglicky, navíc mě popsal jen 2 chyby protože ho nemám registrovaný tak musel poradit strýček googel, jestli popis chyb mám správně a jestli s tím mám něco dělat nebo ne? Motor jede normálně, nesvítí kontrolka ani nikdy za 2 a půl roku co auto mám nesvítila, spotřeba taky vpohodě, akorád jsem po STK zjístil že mám rozsypaný kat tak šel ven. Ale emisemi auto prošlo i tak a to ještě s díravým výfukem. Jde mě o to aby mě někde neodešel motor Bohužel s VAGem a jeho chybami opravdu začínám..
Březen 17, 201312 r 17549 Zjištění zátěže - nesmyslná hodnota 17978 Řídicí jednotka motoru zablokována 16556 Řada válců 1 - systém dávkování paliva - příliš bohatá směs 16518 Sonda 1 - řada válců 1 - žádná aktivita signálu
Březen 17, 201312 r No a to dávkování paliva - příliš bohatá směs, poznám to na spotřebe paliva? Nebo mám chyby prostě vymazat a zkusit za po delší jízdě zase co se objeví? Jak dlouho se tam ty chyby ukládají? Já si jednou zkusil nastartovat zamčené auto co udělá alarm z toho důvodu asi ta chyba 17978 ..
Březen 17, 201312 r smázni to a prubni to znovu po delší jízdě co tam bude. Chyby jsou tam od posledního mazání chyb.
Březen 24, 201312 r vie mi niekto viac popisat chybu 16490, v prirucke VIS toho vela neni. co to moze sposobovat a tak ))
Březen 25, 201312 r asi bych prošel kabely k MAP senzoru, popř. ho zkusit vyměnit, nebo prověřit těsnění na sání
Březen 26, 201312 r Dobrý den, prosil bych o radu ohledne chyby na VAGu. Pise mi to Ventil AGR (N18) Zkrat ke kostre. Pali mi to pojistku c.7 (servorizeni, elektronika motoru). Rozdelal jsem kabelovy svazek ke AGR ventilu, prosel kabely ale vypadaji OK. Mohlo by to zpusobovat nejake spatne ukostreni v motor. prostoru? Dik za rady a napady. (Servis beru jako posledni moznost) Ahoj, bylo to nakonec tim egr ventilem nebo kabelazi? Mam stejnou zavadu 17809. Zitra to budu resit tak at vim pocem jit, dekuji. Pojistku c. 7 to pali i po odpojeni serva. fabia 1.4 BKY Upraveno Březen 26, 201312 r od benchi
Březen 27, 201312 r dik, dělá to ventil odlučovače oleje (036 103 464 AH). Má společné napájení s egr ventilem. Upraveno Březen 27, 201312 r od Malta necituj předchozí příspěvek
Březen 28, 201312 r vie mi niekto viac popisat chybu 16490, v prirucke VIS toho vela neni. co to moze sposobovat a tak )) Skontroluj rozvody-môžu byť skočene o 1-zub
Duben 14, 201312 r Ahoj, potřeboval bych rad zkušenějších. Nalezené chyby: 6 Nalezeny chyby:17811 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Regulacni odchylka P1403 - 35-00 - -16555 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis chudy P0171 - 35-10 - - - Sporadicky16555 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis chudy P0171 - 35-10 - - - Sporadicky17851 - Potenciometr zpetneho vedeni vyfukovych plynu (G212) Signal prilis maly P1443 - 35-00 - -16955 - Spinac brzdovych svetel -F Nesmyslny signal P0571 - 35-10 - - - Sporadicky17925 - Hlavni rele (J271) El.zavada v obvodu P1517 - 35-10 - - - SporadickyReadiness: 0000 0000 Poslední chybu neřeším, myslím si že souvisí s tajným vypínačem. Předposlední vím, že to je spínačem brzd. pedálu, stola se zatím jendou, počkám až mi to udělá znovu, pak vyměním. Ostatní chyby souvisí s EGR, momentálně zaslepený není protože bojuju s povolením šroubů. EGR jsem odpojil od konektoru (= lepší jízdní vlastnosti). V budoucnu se s tím budu prát --> zaslepním --> pak koupím novej egr. A teď už můj dotaz, když jsem chtěl udělat test lambd a katalyzátoru, tak se mi nepovedl (pořád byl status off) ikdyž chybové kody vymazány, když jsem ale dal readiness měl jsem tam jedničky. obrázek zde : http://2i.cz/0fa97a5083 Co to znamená pro mě? Hledat problém s lambdou a katalyzátorem? Třeba netěsnost ve vyfuku (nemám možnost se pořádně podívat pod auto)? Nemůže to souviset s EGR? Děkuju za rady. Jak to bývá, tak po odeslání příspěvku jsem na foru našel podobný problém http://forum.skodahome.cz/topic/47463-spatna-lambda-sonda/ Je to skoro totožný, podle toho vlákna mužu zkusit ještě udělat test akčních členů, pokud mi nějaký neprojde je v prdeli lambda sonda, pokud projde, tak je to asi zpusobeno třeba egr ventilem? Tak test akčních členů skončil na EGR. Myslím že mám dirku ve vlnovci, tak nejdřív pořešim vlnovec s egr a pak se uvidí. Upraveno Duben 16, 201312 r od Fajfy
Duben 17, 201312 r Zdravím ve spolek, u FI 1.4 16V vyskočila tahle chyba 65535 řídicí jednotka klimatizace chyba v paměti. Chtěl jsem ve škodovce řídicí jednotku klimy a oni vytáhli ovládací panel, že to je součást, je to tak správně, abych nekoupil nějakou blbost.
Duben 18, 201312 r V dilenske prirucce pisou ,ze ridici jednotka klimatizace J301 je integrovana do ovladani topeni a klimatizace.
Duben 22, 201312 r Zdravím, chtěl bych se optat, zda jste se už někdo nesetkal s těmito chybami a neporadil mi jak je odstranit. Jedná se o Fabii 1,4 16V 74kw rv 2003 Adresa 09: Centrální elektrika Labely: SVO\6Qx-937-049-C.lbl Řídící jednotka: 6Q1 937 049 C Díl: 00 BN-SG. 1S33 Kódování: 25738 Dílna #: WSC 00002 VCID: 3B7133DF03F5 2 závad nalezeno. 01598 - napeti baterie 27-10 - neverohodny signal - Sporadická 01598 - napeti baterie 07-10 - signal prilis maly - Sporadická ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 15: Airbagy Labely: SVO\6Q0-909-605-VW5.lbl Řídící jednotka: 1C0 909 605 K Díl: 01 AIRBAG VW51 08 0008 Kódování: 12337 Dílna #: WSC 13765 VCID: 2C530083F69B 1 Fault Found: 00532 - napajeci napeti B+ 07-10 - signal prilis maly - Sporadická
Duben 22, 201312 r Píše to když byl start ze slabou baterkou. Jen proměř baterku a chyby vymaž. Upraveno Duben 22, 201312 r od VAG BoBo
Duben 22, 201312 r Ta chyba airbagu souvisí taky s tou baterkou. Když jsem ty chyby vymazal tak se objevily za chvilku znovu. Se starty problémy nemam, auto hned chytne.
Duben 23, 201312 r Změř baterku a pak dobíjení. Může být i špatná kostra. Upraveno Duben 23, 201312 r od VAG BoBo
Duben 30, 201312 r Zdravím tak opět tu mám chybu 17559 : 1.4 16V 55kw AUA [ Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 036 906 034 BL Komponent: MARELLI 4LV 3699 Kódování: 00071 Opravna #: WSC 13765 1 Nalezeny chyby: 17559 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 1 Nedosazena mez chude smesi P1151 - 35-10 - - - Sporadicky Readiness: 0010 0000 Chyba vyskočila(ale ne kontrolka check) po smazaní cca 10 km trasa, před dnešním smazáním bylo readiness (viz obrazek) , a po smazaní ale to jsem měl nastartováno ( provozní teplota ) a volnoběh tak 15 minut a stále se to nezměnilo. Vidím to na lambdu nebo děravý výfuk docela dost to "duní" poslední díl je total :-D EDIT : 12.5 historie chyb mého auta (od 1.2012) 16786 pouze 1krát , poté už jenom 17559 trvá to už rok ( a plno "vyhozených " peněz za udajne opravy v servisech- měřily lambdy , a ani nevim co dal dělali )16520 1krát a dnes poprvé 17604 (12.5.2013) to auto si ze mě dělá srandu a ktomu tam teď při 1500ot/min jde slyšet takové jakoby pískání což před opravou alternatoru [ novy regulator napětí ]nedělalo no novou lambdu momentalně kupovat nebudu , zajimalo by mě jak se u takové Lambda sondy (kyslíkové) měří jeji správná funkčnost Upraveno Květen 12, 201312 r od George_rider
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.