Přejít na obsah

ranní (ne)startování


Petr B

Doporučené příspěvky

Nejsem žádný velký odborník přes elektriku a přes auta vůbec a právě proto, bych se chtěl zeptat na názor zkušenějších, než případně pojedu do servisu. Mám 4 roky Fábiu 1,2, 40 kW, a asi před rokem a něco jsem dával do auta novou baterii, protože ta původní se mi jevila jako celkem odrovnaná. S novou to šlo celkem v pohodě, a tak jsem se s tím, jestli je tam nějaký problém až tak moc nezabýval, do určité míry jsem to, že ta první odešla, připisoval velkým mrazům předchozí zimu (05/06). Ale nyní během dubna, kdy se teploty dostaly jen výjimečně pod nulu jsem začal mít velké problémy s ranním startováním, vždy až na několikátý pokus. Odpoledne když se vracím z práce už je to vždy bez problémů. Dobil jsem baterii, průběh dobíjení se mi jevil jako celkem normální, ale i po dobití se situace nezměnila. Zběžně jsem tady četl témata o vybíjení baterií a ještě zkusím mimo jiné proměřit, kolik mA to žere v klidu. Ale chtěl bych zeptat, jestli problém nemůže být i v něčem jiném a co si bez servisní kontroly můžu sám zkusit ještě prověřit. Předem děkuji za názory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli baterka točí, ale motor nestaruje tak si myslím, že tvůj problém s baterií vůbec nesouvisí. Typoval bych to na svíčky.

No ono se tak docela nedá říct, že točí. Spíš je to tak, že to blafne a nic, někdy to třeba jen tak ťukne. Když to zkouším znovu, tak po nějakém tom pokusu to blafne víc a když s klíčem trochu zahýbu blízko mezní polohy, tak to pak třeba chytne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A čo spínačka a štartér?

... beru to jako další typ, ale sám to nedokážu posoudit. Ještě bych dodal dalši okolnost, která nevím, jestli může mít nějakou souvislost nebo ne:

NA podzim se mi jednou stalo, že po přidíní plynu to trochu pocukávalo, než motor zabral a nedávno na STK mi technik, který dělal emise, řekl, že mu to tam hlásí nahodilou chybu- snad to to řeknu správně - relé vstřikování paliva (??)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na STK to mal technik napichnuté na VAG? To je nejake divné jeho mašina môže dať stav spalín ale náhodile chyby -to snáď nie. Nebolo to náhodou v servise?

Ak je to nahodila chyba nemusí to byť nič vážne.Mne pred pár dňami začal preblikavať check mot. po pár km už svietil stále tak som dal na VAG: sporad. chyba na 2 válci,premazal som ju a je to zatial OK.(ZATIAL)

Môže to byť vela veci: sviečka,vstrek konektor,cievka atd. ťažko sa to určuje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na STK to mal technik napichnuté na VAG? To je nejake divné jeho mašina môže dať stav spalín ale náhodile chyby -to snáď nie. Nebolo to náhodou v servise?

Ak je to nahodila chyba nemusí to byť nič vážne.Mne pred pár dňami začal preblikavať check mot. po pár km už svietil stále tak som dal na VAG: sporad. chyba na 2 válci,premazal som ju a je to zatial OK.(ZATIAL)

Môže to byť vela veci: sviečka,vstrek konektor,cievka atd. ťažko sa to určuje

Jo měl to napíchnuté an VAG, bylo to opravdu na STK. Také děkuju za názor. Pokud ještě nezjistím, že je to nějaká banalita typu nějakých zaoxidovaných kontaktů, tak s tím stejně asi budu muset do servisu zajet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...