Přejít na obsah

1.2 HTP 40KW


Radiik5

Doporučené příspěvky

tak už to mám taky v háji auto koupene nové,motor 40 kw htp, najeto 39800, čtyři roky staré a dneska jsem byl ve škodovce a tlaky v prvním válci jsou ko. Výměna hlavy a ventilů +- 20 tisíc, nechápu jak může škodovka prodávat takové šmejdy,opravím to a prodám, tří válec htp už nechci nikdy vidět. Běžím koupit staré dobré 1,9 tdi v oktávce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nic cele to budu cálovat sám, loni jsem nějak zazdil servisku tam mi řekli že mam smulu

pocuvaj skus zavolat priamo do skodovky, alebo skus fakt iny servis a vyjadri svoju "nespokojnost".... alebo skus nekoho podplatit nech ti tam dopise tie servisne kontroly... buhuzel doba je tazkaaa a treba skusat hociake sposoby.. Drzim palce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to už jsem zkoušel prý to nejde autorizované servisy jsou centrálně napíchlé na škodovku tudíž má škodovka přístupy ke všem servisním údajům které jsi v takových případech prověřují, proto nezapomínejte na servisky stačí se zpozdit o pul roku a jste v p.......

Editováno: , autor: Olin
porušení pravidel - nekopírovat předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak už to mám taky v háji auto koupene nové,motor 40 kw htp, najeto 39800, čtyři roky staré a dneska jsem byl ve škodovce a tlaky v prvním válci jsou ko. Výměna hlavy a ventilů +- 20 tisíc, nechápu jak může škodovka prodávat takové šmejdy,opravím to a prodám, tří válec htp už nechci nikdy vidět. Běžím koupit staré dobré 1,9 tdi v oktávce

Mohl by jsi prosím tě přesně popsat jaké mělo auto příznaky a jak dlouho, než jsi jel do toho servisu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám takové tušení, že to naší Fabii také čeká. Co se mi nelíbí, že pod 2tis. ot. se ozývá takové chrčení. Já se těmto otáčkám vyhýbám, ale otec ten se pěkně kochá a povídá a jaksi zapomíná řadit. 

Jezdím s autem málo a nezdá se mi, že by na 40kw jelo špatně. 0-100kh/h 16,5s, 60-100 na čtverku za 12,5. Samozřejmě oproti TDI hroznej lenoch:-). Po městě spotřeba 8l, mimo se dá lehce dostat pod 6l.

Chrčí to nekomu pod ty 2tis. taky?

Mám celkem strach ty tlaky nechat změřit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohl by jsi prosím tě přesně popsat jaké mělo auto příznaky a jak dlouho, než jsi jel do toho servisu?

když se auto zahřálo tak na volnoběh měl motor tendenci se dusit a klesaly otáčky tudíž se třepalo celé auto, jinak při jízdě když je motor v otáčkách tak to nejde skoro poznat ale časem prý odejde další ventil a pak už ti to začne chcípat a končí to tak že už ani nenastartuješ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám takové tušení, že to naší Fabii také čeká. Co se mi nelíbí, že pod 2tis. ot. se ozývá takové chrčení. Já se těmto otáčkám vyhýbám, ale otec ten se pěkně kochá a povídá a jaksi zapomíná řadit. 

Jezdím s autem málo a nezdá se mi, že by na 40kw jelo špatně. 0-100kh/h 16,5s, 60-100 na čtverku za 12,5. Samozřejmě oproti TDI hroznej lenoch:-). Po městě spotřeba 8l, mimo se dá lehce dostat pod 6l.

Chrčí to nekomu pod ty 2tis. taky?

Mám celkem strach ty tlaky nechat změřit. 

jestli jezdiš pod 2000 otáček a lechtáš plyn tak jsi na dobré cestě podpálit ventily, já jezdím a řadím kolem 2500 - 3000 a stejně se to podpalilo u htp 1.2 40kw je asi možné všechno

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a jel jsem tam asi po měsíci a ta cena těch +-20000 je ve škodovce cena za repas hlavy a vyměna ventilu, nová hlava stojí +- 35000 :feve:

To je hodne za repas. Take jsem se o to zajimal a jsou firmy ktere to dokazou opravit za "par kacek".

Tady napr. odkaz na dily: http://www.automedik.cz/automobily-nahradni-dily-motor-fabia-6y2:2854:23183.html?sk=21

Maji tam i na 47KW.

A zde nektere firmy ktere to urcite zvladnou: http://www.miloslavjanouch.cz/index.html

http://www.pavlicekmotordily.cz/index.php?hlavnitext=uvod

http://www.autopejsek.cz/

Takovych dalsich je mnoho a na 6ventil to neni tak drahe :)

Editováno: , autor: Avocet
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Buď "ukecat" servis, ukázat servisku, atd...zkusit to na ně ať aspoň pulku zkusí vyfakturovat Škodovce. Nebo dát "soukromníkovi" a hlavu sehnat z vrakáče...rozhodně levnější.

Sel bych na to podobne je to rozumne ale dat 20k za repas by pro mne bylo dost penez. Ja bych asi zkusil poptat repas u soukromnika jak jsem jiz psal.

Vse sesadit zpatky podle prirucky a je to. Nekde se tu psalo ze je dulezite dat tam spravnou tloustku "housenky" (2-3 mm) tesniciho tmelu.

V prirucce je to ale popsano naprosto presne.

Nekdy je to fakt radost mit 1.2 HTP :kol-26:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda tak to mám radost z tohoto motoru..předpokládám že už u mého auto ktere jsem ted manželce koupil-najeto 86tis a jsem už třetím majitelem se to teda stane taky.Když bylo auto do ted servisovano v autorizovaném servise budu muset něco platit za tuto opravu? A i po opravě se to může stát tato závada znova nevíte?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Buď "ukecat" servis, ukázat servisku, atd...zkusit to na ně ať aspoň pulku zkusí vyfakturovat Škodovce. Nebo dát "soukromníkovi" a hlavu sehnat z vrakáče...rozhodně levnější.

už jsem jsi to zjišťoval dávam to ke svým mechanikům u kterých servisuji tři auta a vlezu se za repas do 10000, hlavy nechavaj brousit ve specializované firmě a mění automaticky i vodítka ventilů které když se prý nevymění tak se ta závada za chvíli znovu vrátí, už prý pár aut dělali a nikdo ještě nepřijel na reklamaci, tak to risknu a uvidím co to vydrží, když se to zas pokazí tak fabka jde definitivně z baráku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Dnes jsem se po delší době potkal se známým,který má motor 1.2 6V(AWY) stejně jako já ve VW Polo a při 42000km řešil stejný problém s podpáleným ventilem,jaký je zde popisován.To mě přivedlo k prostudování tohoto fóra,a protože mám na svém motoru najeto necelých 44000km,byť po cca osmi letech,může nastat cokoliv.Proto by mě zajímalo,zda může mít vliv na odvrácení této závady viskózní rozsah použitého motorového oleje.Když jsem auto v roce 2002 kupoval,byla záruka ještě jeden rok a tak padlo rozhodnutí měnit si olej svépomocně.Jezdím relativně krátké vzdálenosti(častá jízda pod provozní teplotou) a tak jsem zvolil Mobil 1 s viskózním rozsahem 0W40.První výměna po dvou letech(2004) za stavu 8994km(filtr:Mann HU710x),druhá (2006) za stavu 20007km(filtr:Filtron OE671),třetí (2008) za stavu 33080km(filtr:Champion XE527) a čtvrtá-toto pondělí za stavu 43690km s použitím filtru v koncernovém balení,což je zřejmě Mann HU710x-je identický.K těm filtrům-jak Filtron,tak Champion,mají plastová čela s tím rozdílem,že Filtron je utěsněn na obou čelech dvěma plastovými nálitky,kdežto Champion má na plastových čelech těsnící manžetku materiálem podobnou filtračnímu.Při jeho demontáži mě překvapila vůle mezi zmiňovanými manžetkami a tělesem,na který je filtr nasunut.Možná je to jen otázka špatného pocitu,ale z tohoto důvodu bych raději doporučoval Mann-ať už v balení koncernu,nebo výrobce.

No a právě v souvislosti se zadíráním vodítek mě zajímá,zda volba tohoto viskózního rozsahu,může toto omezit,nebo úplně odvrátit,byť samozřejmě normu splňují i rozsahy jiné a samozřejmě normu VW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tak nejčernější myšlenky se mi naplnily a potkaly mě podpalený vetily už po druhé .......  :aggressive:.....poprvé po dvou letech už při cca46-47tis. a ted podruhé po necelych dvou letech(od předchozí výměny)  mám 87tis a auto stary 4roky a dva měsíce....  :aggressive:

je to pešek myslel jsem že je na tu původní vyměnu dva roky záruka,ale mám smolíka protože mi jí škodovka 100%uznala nemám tedy co vlastně reklamovat i když nevydržela dva roky

a ted to nejlepší dva měsíce od první výměny zavedly opravárenskou sadu která obsahuje hlavu a katalyzator takže mě to pěkně minulo a měnila se pouze hlava jen pro zajímavost klepaní volnoběhu sem pozoroval minimalně půl roku takže vydržela s bídou rok!!!!   ted čekam až do servisu dorazí ta opravárenska sada ktera stojí cca 13-14tis + práce olej a jsem na nějakych necelych dvaceti litrech fakt skvělí před dovolenou!!!!

každopádně jsem už rozhodlej že po opravě do pulroku doufám pujde z baraku a koupíme něco jinýho a už určitě a je mi to celkem líto to nebude škodovka.....po třech škodovkách v řadě pujdu ke konkurenci...  :feve:....sem ze škodovky celkem znechucenej 

tady je ta hrůza : post-2444-1278701837,5191_thumb.jpg

Editováno: , autor: raca
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...