DEZENT Vloženo 29. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 S Vámi souhlasím ,že je tady toho dost, a omlouvám se že jsem to téma zákládal. Ale ještě předtím jsem si všechny témata tady prošel. Chtěl jsem jenom znát názor lidí kteří ty motory, protože novy auto si nekupuji na rok ale minimálně na pět let. Tak se ještě jednou nezlobte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bastien Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Varuji před koupí 1.4 16V 74 kW! Uvědom si, že do tohoto motoru je určen palivo benzin min. 98 okt. Když tam dáš 95ku, jede to hůře. Navíc tenhle motor netáhne vůbec pod 3.800 otáček. Prostě se musí stále točit - tím více spotřebuje. Jezdil jsem se dvěma a nikdy více. S klimoškou se tenhle motor mušíš opravdu točit, páč při malých otáčkách to nezvládá. Nyní mám TDI 74kW a rozdíl je zásadní v užitné hodnotě motoru. Pokud uvažuješ o něčem levnějším než TDI 74kW, osobně bych po zkušenostech nyní už benzin nekoupil žádný. Zkus TDI 1,4. Myslím si, že i tak bude lepší a úspoornější, jak 1,2 HTP (nebo MPI). NEvím proč jsem v minulosti odmítal naftu, ale dnes vidím, že jsem byl hloupej..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Zalezi pochopitelne na penezich, ale pokud chces jak sam pises "silnejsi" motor, tak jedine dva o kterych se to ve Fabiich da jakz takz rict jsou 1.9Tdi nebo 2.0Mpi. Pokud bys to kupoval ojete tak ten 2.0 sezenes nesrovnatelne levneji, diky pretrvalemu, debilnimu ceskemu nazoru - hodne to zere a je drahe povinne ruceni. ) A jede pochopitelne o neco lepe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 bastien: Jezis, neprehanej zase... Narovinu ti povim, ze pokud tvrdis, ze poznas zasadni rozdil ve vykonu tohoto motoru pri provozu na N95 a N98, tak kecas a nikdy jsi s tim autem nejel. A ze s klimoskou musis vice tocit, ze to pri malych otackach nezvlada?? Ty vado, tak to me uplne polozilo. Uvedom si, ze i v nizsich otackach to ma stale vyssi vykon nez jakekoli HTP nebo 1.4 TDi. A tyhle motory tocit nemusis?? Ach jo... Dezente, tobe poradim jedno - vezmi oba motory do mesta a na dalnici, projed se a to, co ti bude vyhovovat vice, kup... Ty kecy, ktery tady ctu, to me fakt mrazi v zadech.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira xj Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Ale projeď se stím sám - nikoliv aby tě někdo vezl. Já chtěl před fábčou koupit nového getze - strašně se mě líbil - než jsem se svezl. Stačilo ujet 300m. A šel jsem do starší fábie. Otec když kupoval auto ,tak se nechal svést fábkou 1.2 htp 40kW a docela to i jelo. Jenže pak jsem do toho sedl já a zjistil jsem,že stojím furt na podlaze a auto jede slušně jen do 100km/hod -pak mrtvo. Opravdu pokud chceš jít z 1.6 ,tak 1.9 tdi nebo 2.0MPI. Pokud preferuješ benzít,tak ber toho dvoulitra. Jde koupit za velmi slušnou cenu a většinou bývá v plné palbě. Ale vše to chce projet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_bastien Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 bastien: Jezis, neprehanej zase... Narovinu ti povim, ze pokud tvrdis, ze poznas zasadni rozdil ve vykonu tohoto motoru pri provozu na N95 a N98, tak kecas a nikdy jsi s tim autem nejel. A ze s klimoskou musis vice tocit, ze to pri malych otackach nezvlada?? Ty vado, tak to me uplne polozilo. Uvedom si, ze i v nizsich otackach to ma stale vyssi vykon nez jakekoli HTP nebo 1.4 TDi. A tyhle motory tocit nemusis?? Ach jo... Dezente, tobe poradim jedno - vezmi oba motory do mesta a na dalnici, projed se a to, co ti bude vyhovovat vice, kup... Ty kecy, ktery tady ctu, to me fakt mrazi v zadech.... Jak myslíš, mně je fuk, co si kdo koupí. Je vidět, že spolu nesouhlasíme ve spoustě věcech, ale taková je realita Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 No, podle me je to naprosto prirozene, ze spolu ve spouste veci nesouhlasime. Neres to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 presne tak prevez sa s tym autom a vyskusaj si to ako ide a podla toho vyber. ten 2,0MPi 85kW ma dobry priebeh krutaku taha odspodu, ale naozaj sa prevez s tym autom a vyber podla toho co ti vyhovuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kiko Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Taky něco povím k 1.4 16V 74 kW. Osobně ho mám a zase tak nadšen nejsem, jak mnozí zde. Asi hlavní, co mě vadí, je vytáčení, aby to tak nějak táhlo.. pod 3000 ot ani nemá cenu řadit, jinak to fakt nejede, takže si bude muset majitel zvyknout tak na 5000, aby to bylo svižné poježdění. K tomu pak i ale uměrná spotřeba. Jinak kdo pozná, že je výkonový rozdíl mezi 95 a 98 je borec a smekám, já to nikdy nepoznal, přijde mi to uplně stejný, takže vyhozené peníze za 98. A posledni ke klimatizaci, v létě fajn věc, ale ne u tohoto typu motoru, když ji zapnu, tak už to nejede vůbec Takže já půjdu do TDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 A ja do 2.0 TFSi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 A já tohle vůbec neřeším, zůstávám u 16v, jsem s ním spokojený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Co to placas,klimu pouzivam pravidelne a ze by az tak radikalne menila jazdne vlastnosti,neviem neviem.Inak keby bola moznost,hned by som siel do 1.9 TDi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 No ja mam RSko octavii a jako firemni mam prave zminovanou 1,4 16V 74kW a nepride mi to tak line auto. Je fakt ze je treba ji trosku vytocit, ale te 55kW da na prdel vzdycky. A se spotrebou to taky neni tak strasny, da se fpohode jezdit do 7l/100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vvv Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Doporučuji 1.9 Tdi parádní svezení!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Sice jsem v 1,2/47 kW nikdy nejel, naproti tomu jezdím s oběma 16V motory. O dynamice motorů 1,2 HTP 12V 47 kW a 1,4 16V 55 kW jsem se dopodrobna bavil s prodejcem, který s oběma vozy dlouhodobě jezdil. Protože DEZENT neuvedl to nejpodstatnější - k čemu mu bude auto sloužit (kromě toho, že k ježdění, že jo...), a taky kolik, za to chce "vypláznout" a zda si chce pořídit auto nové či ojetinu. Do města je podle onoho prodejce ze dvou výše uvedených motorů lepší motor 1,2/47 kW, který je i díky zpřevodování dynamictější. Přilehlé okresky ten motor zvládne taky dobře. Pokud však řidič potřebuje zrychlit nad 100km/hod. - např. pro předjíždění, tak s jednadvojkou je to tragédie, o dálnici ani nemluvím. Ta 1,4/55 Kw je v tomto o trochu lepší, avšak ve městě nic moc. Já sám mám 1,4/74 kW takže nevím, jestli budu dostatečně objektivní, avšak je pravdou, že v nízkých otáčkách auto moc nejelo, ale při zvyšování otáček od cca 4.000, byl docela patrný "turboefekt". Pak jsem si nechal upravit motor, takže vůz je míň "točivější" a docela slušně táhne už kolem cca 3.000 ot/min. S vědomím zoufalé nabídky benzinových motorů bych asi tazateli doporučil motor 1,4/55 (59) kW s tím, aby si ho nechal čipnout na těch cca 63 kW, čímž mj. dosáhne lepšího průběhu točivého momentu. Pokud by si DEZENT kupoval vůz starší, tak bych naopak doporučil 1,4/74kW, protože bude mít v "základu" ABS. Jo, a ti, co obecně píšou o tom, že 55kW je lepší než 74 kW, protože z grafu poznali, že ve 3.000 ot/min má 55kW o 3 kW víc, tak jim současně zřejmě uniká rozdíl těch 19 kW v dalších otáčkách. Jinak, do 74 kW se N98 lít nutně nemusí, ale pravdou je, že je to lepší svezení :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Kup si 1,4 16V, vyndej motor a dej tam 1,8Turbo a myslim, ze po ujeti par metru budes nad 1,9TDi ohrnovat nos ale to uz je mensi extrem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laky Vloženo 29. Červen 2006 Sdílet Vloženo 29. Červen 2006 Panove a co takhle 1.4 16V 59kW, ted to nove osazujou a najezdil sem stim asi 1500km a paradicka, o tejden driv sem jezdil 1.4 16V 55kW a tak sem mel jasny srovnani. Upozornuju ze sem jezdil s naprosto cerstvejma autama od nuly a obe sem naprosto nesetril. 74kW sem nejejezdli ted ale uz je to tak rok tam sem najel cca neco kolem tech tisice kilometru. Prekvapilo me ze pri plynu na podlaze neustale, jezdila ta 59kW za min nez ta 55kW a pritom lepe. Moje maximum bylo asi 10.6L prumerna s tim ze sem jel min. 200km. U slabsi verze to bylo asi 11.4l. Ale to mluvim opravdu o vymackavani z motoru vse co slo. Radil jsem 5500ot. PS: ted koukam ze to tady milan uz rozebiral tak se pouze pridam 59kW je krasne odladeny motor a bude zrejme levnejsi nez 74kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaR Vloženo 30. Červen 2006 Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 Laky, nezjistil jsi náhodou v čem je ten motor 59kW jiný od 55kW verze. Nejen mě by jistě zajímala předělvka. To ti někdo půjčil auto na huntovačku, nebo děláš v salonu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kiko Vloženo 30. Červen 2006 Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 Co to placas,klimu pouzivam pravidelne a ze by az tak radikalne menila jazdne vlastnosti,neviem neviem.Inak keby bola moznost,hned by som siel do 1.9 TDi. Tak jí máš asi zaplou pořád a už nepoznáš ten rozdíl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_bastien Vloženo 30. Červen 2006 Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 Hezký je si pročítat, jak i ti co vědí, že jejich autíčka nejsou "dokonalá" v některých ohledech, budou tvrdit stále bludy do úmoru, aniž by přiznali, že to či ono není zrovna u té či oné motorizace nejlepší. Já jsem si vždycky myslel, že ty výsledky různých testů jsou zaplaceny a parametry testů jsou nastaveny tak, aby vítězem byl konkrétní model, ale vidím že jsem to podcenil, páč tady je to stejné..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 30. Červen 2006 Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 Neni co dodat...kdyz chces mit auto na pet let melo by to byt auto ktere te bavi a bude bavit a motoricky nezestarne tak rychle, a jezdit s tim bude urcite pohodlnejsi protoze rezerva pod plynem bude stale nejaka k dispozici .-)samozrejme pokud mas finance =1.9 TDI, 2.0 MPI Pokud ale nemas dostatek chechtaku tak nemas na vyber a musis si vybrat se zbytku nabidky motoru. Nerikam ze to jsou spatne motory, ale urcite te prestanou bavit rychleji a pri neustale stoupajicim narokum na dynamiku provozu bude jizda narocnejsi .-)Pokud ovsem hodlas dodrzovat predpisy tak neber posledni vetu v souveti v potaz. Sam vim jak jsem v 18 osedlal 1.3 50kw felicii a byl jsem s ni uneseny, za dva roky po 60 tis.km jsem proklinal auto s tak mizernou dynamikou i kdyz bylo treba moc hezke a mel jsem k nemu vztah.Vzal jsem rozum do hrsti, utahl si opasek a sel radsi do TDI i kdyz jsem pul roku jezdil busem, nez abych okamzite kupoval zase takovy motor ktery s autem sice hybe ale tak aby se nereklo.....a ja musel za dva roky auto zase menit, u tdicka vim ze uspornost je relativni protoze to co clovek neprojede na benalu, to vrazi do servisu nebo do pneumatik ktere todle auto zere rychleji nez htp a v neposledni rade pojistka, ale urcite vim ze mam auto ktere me neprestane bavit za rok nebo dva a nebudu nadavat na dynamiku pri kazdem predjizdeni kamionu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host pet 16 Vloženo 30. Červen 2006 Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 Koukám co člověk to jinej názor. Tak taky jeden přidám. Podle mě je 14 16V 55Kw Nejhorší motor co ve Škodovkách byl. Zlatý 50Kw 8V.Ještě, že začali dělat tu 59Kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 1. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2006 pet 16: sice je pekne ze napises svoj nazorale napisat ze 1,4 16V 55kW je najhorsi motor co skodovka mala. takto keby tu kazdy argumentoval tak chudak clovek co tu je prvy krat a precita si to. takze by si mal svoje tvrdenie vysvetlit preco si myslis ze je najhorsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sedanus Vloženo 1. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2006 Hodně jsem odjezdil se služební 1,4 55kW a můžu říct že je to celkem solidní motor, který už sice něco pamatuje, ale v tom autě se drží dobře. Teď mám 1,2 HTP 47kW a ten motor je prostě dělanej na běžné ježdění je dost živej od spodu a spotřeba je taky v poho. Na sportovní lítání po dálnici nebo prudké rozjezdy neni dělanej. Jestli bych ale denně jezdil po dálnici tak bych šel do 1.4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host pet 16 Vloženo 1. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2006 Je to takovej neslanej nemastnej motor. Odspodu to moc nejede, pak dlouho nic a najednou omezovač. Kdybych se měl rozhodovat mezi tímhle a 1,2 47kw, tak jdu do 1,2. Levnější, úspornější a podle mě i pohodovější. Naštěstí mezi nimi nemusím vybírat. Mě osobně se líbil 100 koňovej. Krááásně se točí. S 2litrem už taková zábava není. Nejlepší řešení je se svézt a pak se rozhodnout. Každýmu vyhovuje něco jiného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.