Publikováno Květen 27, 200718 r Dnes při návratu z víkendu (Chlum u Třeboně) mi na křižovatce "Dlouhá louka" v ČB při zastavení na červené během volnoběhu "chcípl" motor. Jeho opětovné nastartování byl nekonečný problém. Zelené a červené světlo se vystřídalo snad 5x, nervózní byli řidiči jak za mnou, tak hlavně já. Startér točil jak zjednaný (nejméně 20 startů), palivové čerpaflo bylo slyšet po každém zapnutí klíčku, nenanašlápnutý nebo z poloviny našlápnutý plynový pedál - nic platno. Až najednou, s koktáním motor naskočil a protože byla opět červená, držel jsem jej raději na otáčkách, jen aby opět nezhasl. Příčinu neznám, to mi zkuste někdo vysvětlit, ale ode dneška budu při horkých letních dnech nervózní při každém zastavení v křižovatce, jestli se situace nebude opakovat. Prosím naznačte možné příčiny a zda je nutná okamžitá cesta do servisu. Upraveno Květen 27, 200718 r od tomis
Květen 28, 200718 r Dnes při návratu z víkendu (Chlum u Třeboně) mi na křižovatce "Dlouhá louka" v ČB při zastavení na červené během volnoběhu "chcípl" motor. Jeho opětovné nastartování byl nekonečný problém. Zelené a červené světlo se vystřídalo snad 5x, nervózní byli řidiči jak za mnou, tak hlavně já.Startér točil jak zjednaný (nejméně 20 startů), palivové čerpaflo bylo slyšet po každém zapnutí klíčku, nenanašlápnutý nebo z poloviny našlápnutý plynový pedál - nic platno. Až najednou, s koktáním motor naskočil a protože byla opět červená, držel jsem jej raději na otáčkách, jen aby opět nezhasl. Příčinu neznám, to mi zkuste někdo vysvětlit, ale ode dneška budu při horkých letních dnech nervózní při každém zastavení v křižovatce, jestli se situace nebude opakovat. Prosím naznačte možné příčiny a zda je nutná okamžitá cesta do servisu. Co kdybys uvedl alespoň motorizaci. potom by ti někdo poradil.
Květen 29, 200718 r už se tu o startech hodně probíralo, ale myslím, že by to mohlo být čidlo teploty, zkus pohledat na foru.
Červen 15, 200718 r Dobrý den!Takhle.Návštěva servisu by nebyla nutná,pokud tomu malinko rozumíte.Z největší pravděpodobností to bude nějaký uvolněný drát na snímači otáček nebo na jiném.Většinou to bývaj blbosti,takže bych začal hledat asi nějak takhle.Nebo další možnost.Mohlo by to být na elektromagnetickém ventilu,který uzavírá přívod nafty.Pokud tam bude spatnej kontakt,tak někdy pojede,někdy ne.Myslim si,že se někdy obejde i člověk bez dignostiky.Mám ji také doma,ale co si budem povídat...Přeji hodně úsoěchu v opravě
Červen 23, 200718 r Autor Odpovídá autor tématu: - S tou neuvedenou motorizací jsem to podělal, že se jednalo o benzín 1,6i měl být první údaj !!! - Potěšil mne zájem a snaha nasměrovat mne do blízkosti vyhledání závady - Pár lidí ze servisu Škoda mne vystrašilo cenou za pravděpodobnou nutnost výměny klapky za 15-17T - Svěřil jsem auto do rukou doporučeného soukromníka s popisem všech projevů tajemné závady - Hned po prvním svezení mi volal na mobil, jestli má koupit nové čidlo teploty a že auto by bylo do druhého dne opravené. Samozřejmě jsem souhlasil. - Takže čest autorovi příspěvku, který se trefil do černého. - Výměna teplotního čidla i s vyčištěním demontované vzduchové klapky mne stálo neskutečně málo. Takže pro příště už vím, kam pojedu s autem s případnou další závadou. - Děkuji za všechny příspěvky k tématu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.