TomášT Vloženo 21. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2009 Tak já budu další rozvody dělat někde kolem 140 000Km. Než to najedu, tak z toho bude veterán :smich: Mno až bude čas, tak pumpu nechám udělat někdy separé s termostatem. Zatím najeto 84 900Km a rozvody dělány při 78 000Km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamar Vloženo 5. leden 2010 Sdílet Vloženo 5. leden 2010 (editace) rozvody zde pumpa kvalitní zboží.. Editováno: 30. Prosinec 2012, autor: hamar Necituj předchozí příspěvky - porušuješ pravidla fóra! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 6. leden 2010 Sdílet Vloženo 6. leden 2010 Ahoj. Tak mám info z autor. serv. o své OII 1,9 TDI PD BKC 2005 že mě to s pumpou bude stát kolem 12-ti tis. Uvažuju o tom, zda-li to tam nechat udělat či ne, protože dělat nějaký samo domo bez přípravků se mi fakt nechce (po přečtení několika témat zde) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RAD007 Vloženo 11. leden 2010 Sdílet Vloženo 11. leden 2010 Jelikož mě čekají rozvody,doporučte mi prosím značku,která je kvalitní.Mám 66kw r.v.2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plynař Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 Napiš SEBOVI ,má kvalitu za dobrou cenu,můžu jenom doporučit,taky od něho beru,když něco potřebuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VSemi Vloženo 13. leden 2010 Sdílet Vloženo 13. leden 2010 mrkni na cc-autodily Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 13. leden 2010 Sdílet Vloženo 13. leden 2010 nebo napis jeřábovi. bral jsem od nej pd rozvody a spokojenost. original. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Vloženo 23. leden 2010 Sdílet Vloženo 23. leden 2010 Nechával jsem dělat rozvody u aut.servisu Škoda Uhlířské Janovice.Org materiál vč.pumpy a práce cca 7500,- Kč.Jako bonbónek jsem dostal komplet umyté,vyčištěné a vyluxované auto.Odvezli mne domů a zas pro mne přijeli ( samozřejmě mým autem ). Spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StandaOctavia2000 Vloženo 12. Únor 2010 Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 Zdravím. Jaké rozvody (řemen,kladky,pumpa) - od jakého výrobce - jsou kvalitní ? Koukal jsem že většinou ani všechno není od stejného výrobce. Jaká by tedy byla nejlepší kombinace ? Nebo alespoň dobrá ? Čemu se u některých výrobců (značek) vyhnout ? Jaké tam používá original Škoda ? Můžu u Octavie r.v. 10/2000 model 2001 (AGR) s intervalem výměny 90000.km použít rozvody na interval 120000.km ? Také sem se chtěl zeptat, četl jsem že se při rozvodech mění i nějaký - tlumič vibrací. Co to je ? Po kolika kilometrech se to má měnit ? Kdo je výrobce ? Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 12. Únor 2010 Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 rozvody už jsou poměrně levný i originál ale na www.hamar.cz jsou taky slušný ceny a je to to samý jako originál Tlumič vybrací je odbornej název pro řemenici na klice a ta se nemusí měnit a rozhodně ne při rozvodech co ale měň určitě je vodní pumpa a je dobrý kouknout na kladky na klasickým řemenu a i na volnoběžku na alternátoru ta pokud je špatná klidně kvuli ní praskne napínací kladka pro drážkovej řemen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StandaOctavia2000 Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 Můžu použít na moje auto - Octavia combi r.v. 10/2000 (model 2001), 1,9 TDI (AGR) - výměna rozvodů po 90.000 km, tedy můžu použít rozvody kde je uveden kilometrový proběh 120.000 km ??? Nebo musí být uveden kilometrový proběh 90.000 km ??? Je rozdíl mezi rozvody u tdi z roku třeba 1998 a 2001 ??? Nebo nezáleží na roku a jde spíše o kvalitu výrobku takže pak je možno jezdit i 120.000 km ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 Doporučení výrobce -dodržet původní interval Tedy pro tebe 90 000 http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/VymenaRozvodu.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StandaOctavia2000 Vloženo 14. Únor 2010 Sdílet Vloženo 14. Únor 2010 Interval výměny 90.000 km dodržím,ale budou mi tam ty rozvody pasovat ? Nebo jsou rozvody na výměnu po 120.000 km jiné a nešly by mi tam ??? Prodejce uvádí že jsou na octu od 7/98 a mají kilometrový proběh 120.000 km. Tak mám obavu aby mi tam šly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesula Vloženo 16. Únor 2010 Sdílet Vloženo 16. Únor 2010 Rozvody na 120.000 jsou uplně stejný jako na 90.000, jen je nějakým způsobem pevnější řemen. Každopádně to je zaměnitelný a okem nepoznáš rozdíl. Používám Contitech a občas i Gates, Vyhýbám se Dayco. Kladky dávám vždy INA (originál) napínací je v Littens v krabičce INA (taky originál) Mám zkušenost i s jiným výrobcem, ale stejně byl v krabce zabalenej Littens, tak třeba je ve všech krabkách (tuším, že to byla krabka SWAG) Vodní pumpu vždy měnit, já dávám Airtex, nebo SIL. Většinou při tý práci dávám i gufera na klice a na vačce. Tlumič vibrací rozvodového řemene na TDI není (někdy se za tlumič vibrací považuje řemenice, ale jinak je to takový pístek tlačící na napínací kladku a je třeba na 1,8T). Když už dělám motor kde je, tak každopádně měnim. Díly mi dodává ELIT a na ceny můžete mrknout na stránkách elit.cz. Určitě se dají sehnat levnější rozvody, ale originál je lepší než kopie a Littens není jen made in Canada. China je mocná velmoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StandaOctavia2000 Vloženo 17. Únor 2010 Sdílet Vloženo 17. Únor 2010 Díky za odpověď. Ještě bych měl jeden konkretní dotaz. Našel jsem rozvody včetně vodní pumpy na cc-autodíly, je tam uvedeno - sada rozvodů + vodní pumpa 038198119E na Octavii 1 - 1,9 / 50+66+81 KW. Řemen Contitech,kladky INA,převodní Litens a pumpa Hepu.Kilometrový proběh 120.000 km. Teď cena 3933,-kč ale minulý týden to bylo v akci za 3390,-kč. Vše je ve velkékrabici,ale kladky uvnitř už v krabičkách nejsou, jen v igelitech, řemen taky. Jen připomínám že mám Octavii combi 1,9 TDI 66kW, r.v.2000/10 model 2001. Tak jen doufám že to bude O.K. Mimochodem jak se pozná original ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 19. Únor 2010 Sdílet Vloženo 19. Únor 2010 kopie je pro mne originál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michalk Vloženo 28. Únor 2010 Sdílet Vloženo 28. Únor 2010 rozvody už jsou poměrně levný i originál ale na www.hamar.cz jsou taky slušný ceny a je to to samý jako originál Tlumič vybrací je odbornej název pro řemenici na klice a ta se nemusí měnit a rozhodně ne při rozvodech co ale měň určitě je vodní pumpa a je dobrý kouknout na kladky na klasickým řemenu a i na volnoběžku na alternátoru ta pokud je špatná klidně kvuli ní praskne napínací kladka pro drážkovej řemen Co to je za nesmysl s tou řemenicí???????????Tlumič vibrací řemenu má první PD motor a 1.8 turbo i atm oct1!!!!!!!A slouží k samotnému tlačení řemenu alt a uklidnění jeho chodu.To železo z čehož je vyrobena řemenice kliky fakt nic netlumí,pleteš si to z třeba felicií 1.9d která má tuto řemenici na klice ale pro příslušenství(drážkoví řemen!!!!!!) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michalk Vloženo 28. Únor 2010 Sdílet Vloženo 28. Únor 2010 Interval výměny 90.000 km dodržím,ale budou mi tam ty rozvody pasovat ? Nebo jsou rozvody na výměnu po 120.000 km jiné a nešly by mi tam ??? Prodejce uvádí že jsou na octu od 7/98 a mají kilometrový proběh 120.000 km. Tak mám obavu aby mi tam šly. Nemusíš mít obavy!Rozvody ti tam půjdou,jsou identické.Jediný rozdíl v té době nastal v řemenu který vydžel déle,proto 120tis.Dnes už dávno existuje přípis kde je psáno výrobní číslo napínací kladky a pokud ho máš v sadě(samozřejmě orig sadě,ne tu kterou si udával)můžeš je nechat 150tis,km!Pumpu výrobce HEPU nedoporučuji!mají těsnící kroužek který za rok stvrde a začne rosit!Buď si kup k tý hepu orig těsnící kroužek(cca80kč) ale já jsem pro orig pumpu(při dnešních cenách jiné nemontuji)stojí cca1500 vratný díl!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Co to je za nesmysl s tou řemenicí???????????Tlumič vibrací řemenu má první PD motor a 1.8 turbo i atm oct1!!!!!!!A slouží k samotnému tlačení řemenu alt a uklidnění jeho chodu.To železo z čehož je vyrobena řemenice kliky fakt nic netlumí,pleteš si to z třeba felicií 1.9d která má tuto řemenici na klice ale pro příslušenství(drážkoví řemen!!!!!!) ten píst co ty považuješ za tlumič kmitů je ve značkovým servisu pouze součást napínací kladky a je to jen jako jeden díl a on psal o rozvodech ne o drážkovým řemenu tudíž měl namysli ten stupidní název pro řemenici kterej si vymysleli v koncernu VW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LAWIKI Vloženo 17. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2011 (editace) Jak může dopadnout i výměna rozvodů - pravděpodobně (pouze můj osobní názor) Dne 30.3.2011 mě pan mechanik (náš známý) provedl výměnu rozvodového řemene včetně všech kladek, výměnu oleje a filtru, výměnu palivového filtru u mého auta, škoda Octavia 1,9 TDi/81 kW, RV 1999,typ motoru AHF. Samozřejmě bez dokladu. Stav tachometru 202 245Km. Dne 29.5.2011 se auto pokazilo, rána od motoru, motor se ihned vypnul, rychlost cca 90km/h, už nešel nastartovat, paliva byla min. celá rezerva, až po odtažení k nejbližší benzince a dolití cca 5l nafty (jen pro sichr, že by špatně ukazoval budík, ale to se mě ještě nestalo) se mě ho podařilo nastartovat (doporučení od mechanika kterému jsem volal), chytl ale až snad na podesáté, i tak ale jel asi jen na tři válce a stále měl tendenci zdechnout a hlavně příšerně kouřil. Mechanik mě radil po tlf. ať ho nechám chvíli hrčet, že je tam pravděpodobně vzduch a že se to ustálí, ale mě to nedalo a raději jsem ho vypnul. Jo a ještě jsem si před tím sundal plastový kryt, abych viděl na motor a když byl "nastartovaný", tak bylo vidět jak ze 3. trysky teče nafta. Tato tryska byla taky o cca 10 mm vyskočená a hlavně byl o tolik i natažený šroub, který tu trysku za pomocí kovové vidličky přidržuje v hlavě. Stav tachometru 203 241km. (Tedy 1000 km po rozvodech) Vše jsem znovu složil a nechal auto odtáhnout k mechanikovi (pořád k tomu samému, co mě dělal rozvody). Co následovalo : - jo to bude dobrý, šroub vyměníme a když bude tryska o.k., taj je to hned spravené - v týdnu volal že musí koupit novou trysku za 4000kč, tak jsem mu je dal a trysku koupil, paragon mě neukázal (ani jsem si tedy o něj tedy neřekl, moje blbost - potom že to není ono, že tam je slabý tlak (měl to někde na proměření) a že musí sundat hlavu - potom že musíme sehnat hlavu a blok, protože je poškozený i válec (jsou tam drápance) - po celou dobu (cca 3-4 týdny) ani slovo o tom, že by to mohli udělat špatně provedené rozvody, jen mě informoval o tom, ž vzorek z hlavy poslal někomu do Brna do výzkumáku a tam mu potvrdili jeho hypotézu, že ten vstřik byl vadný a dával moc nafty, a že se ten ventil upálil a udělal tam takovou paseku - tak jsem sehnal na netu i druhý blok za 3000 Kč, pro který se mnoul jel, říkal že je dobrý a že ho berem, až asi po týdnu mě řekl že je trochu odlišný než ten můj původní a že je asi ze seatu alhambra ale že to půjde - 6 týden mě řekl že tam nepasuje ta jeho hlava, kterou sehnal za darmo a že musí sehnat novou, mezitím že už blok má hotový, co šlo, tak přemontoval z toho mího - 7 týden, sehnal blok a doma zjistil že tam zase nepasuje - já jsem to už psychicky nevydržel, motor jsem si nechal naložit do kufru a celé auto odtáhnout do své garáže a teď nevím co mám dělat ...?????, Zajímal by mě Váš názor a hlavně co to mohlo způsobit ??? Při přebírání auta jsem mu řekl, co mě má všechno především vrátit, hlavně můj blok, hlavu, poškozený píst a ten poškozený vstřik. To vše mě ukázal, zavřeli jsme kufr a že jak auto vytlačí ze dvor na ulic, tak mě hned zavolá a odtáhneme ho ke mě. Volal za 2 hod, auto jsme odtáhli a až doma, když jsem si pečlivě vše ukládal do garáže, tak jsem ten vstřik nikde nenašel, přitom vím, že ho dával hned na kraj kufru. Tak nevím ....??? Editováno: 18. Červenec 2011, autor: LAWIKI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 18. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2011 (editace) No,nepises,zda rozvody byly hnute nebo nejak poskozene po te "nehode" Poskozeny je jen ten treti valec a zbyle ventily na hlave jsou dobre ? Uz vidim jak to posila do vyzkumaku. Tryska bud je dobra nebo spatna,slysim prvne ze davala hodne . Mohla kapat,to jo,bych veril ale sracky ze to daval do vyzkumaku at si necha pro decka. Toho mechanika kopni poradne do riti a at ti vrati prachy . Editováno: 18. Červenec 2011, autor: maros Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wyhryz Vloženo 20. Září 2011 Sdílet Vloženo 20. Září 2011 Zdravím všechny, chci se zeptat jestli je to možné aby po 30KM na nových rozvodech ustřelil šroub napínaci kladky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 20. Září 2011 Sdílet Vloženo 20. Září 2011 Ano je to mozne!!! Povodny srob sa meni pri vymene za novy srob. Zle nasponovana napinacia kladka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wyhryz Vloženo 20. Září 2011 Sdílet Vloženo 20. Září 2011 Ano je to mozne!!! Povodny srob sa meni pri vymene za novy srob. Zle nasponovana napinacia kladka. Když jsem psal na nových tak jsem měl na mysli i nové šrouby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 20. Září 2011 Sdílet Vloženo 20. Září 2011 (editace) ODKIAL MAME VEDIET ZE SI POUZIL AJ NOVE SROBY!!!! VESTECKU GULU MAM V SERVISE Zle nasponovana PRESPONOVANA NAPINACIA KLADKA!!!! Editováno: 20. Září 2011, autor: PROCHY603 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.