Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Nazdar, tak ten stavač vačky (15D6 /18, 8K) sa u Audi menil tiež, ja som bol akurát na dezinfekciu klímy a povedal že to akurát vyšlo 14/03/2011, tak mi to vymenili 17/03/2011. Na tie poddimenzované napináky reťaze som sa pýtal či Audi nemá s tým problém, lebo na škodofkách to preskakuje, ale servisák mi povedal že nejaký problém s tým nieje, tak neviem či Audi TFSi už má kvalitnejšie :help: Tiež by som to dal vymeniť aby som necvakal potom za opravu po strete ventilov s piestami :wallbash:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Tyhle problémy s přeskočením řetězu se objevovaly vždy po nastartování studeného motoru, (slabý tlak oleje na napínací kladku). Zdaleka ne však vždy to znamenalo velmi vážné poškození, vedoucí k výměně motoru. Co jsem zjistil, tak se to stávalo většinou po najetých 30tis.km...(jeden týpek měl problém u služební dokonce dvakrát, vždy po najetí 30tis km, ovšem potom po výměně kladky již ok).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napínací kladku...škodovka od určitého data začala dávat jiný typ.

Zrovna jsme přemejšleli nad tou povinností vymačkávat spojku při startování motoru (ukazuje to maxidot a bez vymáčklé spojky nejde nastartovat), možná že právě vymáčklá spojka uleví motoru (převodovka je v tu chvíli mimo hru) , má to možná nějakou souvislost jak zabránit také těmto výše uvedeným problémům....nevím.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

chalani porebujem vymenit spojku komplet (pritlacny tanier a lamela) na mojom 1.8TSI len si to chcem objednat sam a nie v autorizovanom servise ale neviem ci je tam zotrvak LUK alebo SACHS od vyroby neni v tom problem ak bude napr zotrvak LUK a spojka komplet SACHS alebo opacne?a chcem sa opytat ci staci len toto objednat alebo este nieco ine treba k tomu doobjednat?tu je link:

http://www.cc-autodily.cz/spojka-kompletni-luk

Editováno: , autor: dano30109
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napínací kladku...škodovka od určitého data začala dávat jiný typ.

Zrovna jsme přemejšleli nad tou povinností vymačkávat spojku při startování motoru (ukazuje to maxidot a bez vymáčklé spojky nejde nastartovat), možná že právě vymáčklá spojka uleví motoru (převodovka je v tu chvíli mimo hru) , má to možná nějakou souvislost jak zabránit také těmto výše uvedeným problémům....nevím.

Na to startování s vyšlápnutým pedálem spojky mi prodejce říkal,že to má prý jediný důvod a to je prý bezpečnost - kdyby byl zařazen nějaký rychlostní stupeň,tak aby to neskočilo při startu ... ? :wacko:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši,s tím černým výfukem se musíte smířit,to mají nejspíš všechny přímovstřiky. Holt se to zažíná blížit naftovým sazometům. :smich:

A ten filtr pevných částic má být údajně i u přímovstřikových benzínů od normy EURO 6. Pak možná bude výfuk jako když ho vymete kominík. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj,

mám OII 4/2009 a v červnu mi v rámci svolávačky měnili přestavovač a dali poslední SW ze Supa. V pátek (53 000km) se mi v koloně po Praze na volnoběh rozsvítíla na tom do toho dne jen bílém MAXI DOT displeji velký žlutý nápis kontrolka poklesu tlaku oleje a hláška netočit více než 4000ot/min. Byl jsem 1km na Jarově a tam mi řekli, že už podobnou věc viděli a že nic nenačetli, tak jsem odjel na meškané jednání.

Pak ale do kopce se mi zdálo, že auto málo táhne a plyn se propadá a tak jsem se stavil ve svém servisu v tukasu. Tam měli plno kvůli přezouvání gum a tak jsem chtěl odjet, ale už to nešlo nastartovat. Technik pak auto sice nahodil, ale po každé s růynou prodlevou.

Dnes - vadný napínák, přeskočení zubu. Zítra sundají hlavu a uvidí se, jak moc je to poškozené. Motor celkem normálně běží. Pokud by byla vada na hlavě, prý by šel motor asi celý ven.

Proč tu kladku neudělali již při výměně přestavovače? Četl jsem výše, že nebyla svolávačka a že je nás malé procento. Jak malé procento?

Průser je. že mi záruka skončila v červnu :( Má smysl se nějak bránit? Nechce se mi platit X desítek tis. když o tom průseru šKODA ví.

Díky za radu

Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díval jsem se na předchozí reakce ohledně zkušeností s provozem 1,8 TSI. Mám 2 roky SCOUT, najeto cca 63000 km. Průměrná roční spotřeba je okolo 8,1 l/100km. Je v tom spousta studených startů a pojezdů ve městě, jindy zase delší jízdy - tedy všehochuť. Nicméně auto s tímto motorem jsem si pořídil proto, abych se svezl a ne jenom dopravil. Takže ho v žádném případě nešetřím a rád se svezu celkem svižně.

Editováno: , autor: PUNZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak já s olejem problém neměl. Sice jsem si ho na počátku koupil a dolil asi 2 deci, ale tím to skončilo. I teď na 53tis. km byla hodnota na zahřátém motoru půlce rysky.

Mohu potvrdit výfuk od sazí. Ale nic katasrofálního jako u dieslu to není. Je to vidět na dolních půlkruzích, protože jsem si nechal při koupi namontovat chromovanou koncovku.

Spíš za rok musím dolejt chladící kapalinu. Ta lehce mizí a prý je to normální.

Motor se bohužel potkal. Dostanu nový, žádnou repasi, takže to je pro mě velmi dobrá zpráva. Mám z nich v servisu radost. Snad budu v pondělí spokojený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...