vw-futy Vloženo 2. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2011 Nazdar, tak ten stavač vačky (15D6 /18, 8K) sa u Audi menil tiež, ja som bol akurát na dezinfekciu klímy a povedal že to akurát vyšlo 14/03/2011, tak mi to vymenili 17/03/2011. Na tie poddimenzované napináky reťaze som sa pýtal či Audi nemá s tým problém, lebo na škodofkách to preskakuje, ale servisák mi povedal že nejaký problém s tým nieje, tak neviem či Audi TFSi už má kvalitnejšie Tiež by som to dal vymeniť aby som necvakal potom za opravu po strete ventilov s piestami Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 6. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2011 Tyhle problémy s přeskočením řetězu se objevovaly vždy po nastartování studeného motoru, (slabý tlak oleje na napínací kladku). Zdaleka ne však vždy to znamenalo velmi vážné poškození, vedoucí k výměně motoru. Co jsem zjistil, tak se to stávalo většinou po najetých 30tis.km...(jeden týpek měl problém u služební dokonce dvakrát, vždy po najetí 30tis km, ovšem potom po výměně kladky již ok). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 6. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2011 Jakou kladku mas na mysli... Myslis napinak nebo vodici listu??? Dik za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 6. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2011 (editace) Napínací kladku...škodovka od určitého data začala dávat jiný typ. Zrovna jsme přemejšleli nad tou povinností vymačkávat spojku při startování motoru (ukazuje to maxidot a bez vymáčklé spojky nejde nastartovat), možná že právě vymáčklá spojka uleví motoru (převodovka je v tu chvíli mimo hru) , má to možná nějakou souvislost jak zabránit také těmto výše uvedeným problémům....nevím. Editováno: 6. Říjen 2011, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 8. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2011 Ty jinak startuješ bez sešlápnuté spojky?? To já teda automaticky spojka+brzda a pak startuju... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 Samozřejmě že ne, ale chtěl jsem říci, že i kdyby člověk to chtěl udělat, tak už nemůže...prostě systém blokuje startér. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 a dělá dobře... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 Jen se zeptám.. dělala se i nějaká svolávačka na tenhle motor.. u malých fabiackých TSIček už jo... Mám MR2008.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 Tady jsou rozvody pro 1.8 TSI (německy): Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2011 (editace) Dílenská učební pomůcka 1.8 TSI 118 kW (německy) Editováno: 11. Říjen 2011, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dano30109 Vloženo 19. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2011 (editace) chalani porebujem vymenit spojku komplet (pritlacny tanier a lamela) na mojom 1.8TSI len si to chcem objednat sam a nie v autorizovanom servise ale neviem ci je tam zotrvak LUK alebo SACHS od vyroby neni v tom problem ak bude napr zotrvak LUK a spojka komplet SACHS alebo opacne?a chcem sa opytat ci staci len toto objednat alebo este nieco ine treba k tomu doobjednat?tu je link: http://www.cc-autodily.cz/spojka-kompletni-luk Editováno: 19. Říjen 2011, autor: dano30109 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 19. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2011 Napínací kladku...škodovka od určitého data začala dávat jiný typ. Zrovna jsme přemejšleli nad tou povinností vymačkávat spojku při startování motoru (ukazuje to maxidot a bez vymáčklé spojky nejde nastartovat), možná že právě vymáčklá spojka uleví motoru (převodovka je v tu chvíli mimo hru) , má to možná nějakou souvislost jak zabránit také těmto výše uvedeným problémům....nevím. Na to startování s vyšlápnutým pedálem spojky mi prodejce říkal,že to má prý jediný důvod a to je prý bezpečnost - kdyby byl zařazen nějaký rychlostní stupeň,tak aby to neskočilo při startu ... ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 20. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2011 Mam bilou barvu a docela mam kolem vyfuku začouzený naraznik. Ta okrasna koncovka je vyfuku je taky celkem cerna. Je to normalni? Co jsem koukal na kolegy s TDI a DPF, tak ti nemaji nikde ani stopu po očouzení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NRoctavia Vloženo 20. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2011 Myslim, ze cierny vyfuk je normalny, mam to aj ja, aj znamy na 1,8 tsi. Tiez ma to trosku mrzi, lebo ani jedno benzinove auto som nevidel s tymto ukazom, iba TSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 23. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2011 Jo, taky se mi nějak začuzuje vejfuk...no asi to má bejt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2011 Hoši,s tím černým výfukem se musíte smířit,to mají nejspíš všechny přímovstřiky. Holt se to zažíná blížit naftovým sazometům. A ten filtr pevných částic má být údajně i u přímovstřikových benzínů od normy EURO 6. Pak možná bude výfuk jako když ho vymete kominík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
caditko77 Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 Ahoj, mám OII 4/2009 a v červnu mi v rámci svolávačky měnili přestavovač a dali poslední SW ze Supa. V pátek (53 000km) se mi v koloně po Praze na volnoběh rozsvítíla na tom do toho dne jen bílém MAXI DOT displeji velký žlutý nápis kontrolka poklesu tlaku oleje a hláška netočit více než 4000ot/min. Byl jsem 1km na Jarově a tam mi řekli, že už podobnou věc viděli a že nic nenačetli, tak jsem odjel na meškané jednání. Pak ale do kopce se mi zdálo, že auto málo táhne a plyn se propadá a tak jsem se stavil ve svém servisu v tukasu. Tam měli plno kvůli přezouvání gum a tak jsem chtěl odjet, ale už to nešlo nastartovat. Technik pak auto sice nahodil, ale po každé s růynou prodlevou. Dnes - vadný napínák, přeskočení zubu. Zítra sundají hlavu a uvidí se, jak moc je to poškozené. Motor celkem normálně běží. Pokud by byla vada na hlavě, prý by šel motor asi celý ven. Proč tu kladku neudělali již při výměně přestavovače? Četl jsem výše, že nebyla svolávačka a že je nás malé procento. Jak malé procento? Průser je. že mi záruka skončila v červnu Má smysl se nějak bránit? Nechce se mi platit X desítek tis. když o tom průseru šKODA ví. Díky za radu Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PUNZ Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 (editace) Díval jsem se na předchozí reakce ohledně zkušeností s provozem 1,8 TSI. Mám 2 roky SCOUT, najeto cca 63000 km. Průměrná roční spotřeba je okolo 8,1 l/100km. Je v tom spousta studených startů a pojezdů ve městě, jindy zase delší jízdy - tedy všehochuť. Nicméně auto s tímto motorem jsem si pořídil proto, abych se svezl a ne jenom dopravil. Takže ho v žádném případě nešetřím a rád se svezu celkem svižně. Editováno: 10. Prosinec 2011, autor: PUNZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
caditko77 Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 tak já s olejem problém neměl. Sice jsem si ho na počátku koupil a dolil asi 2 deci, ale tím to skončilo. I teď na 53tis. km byla hodnota na zahřátém motoru půlce rysky. Mohu potvrdit výfuk od sazí. Ale nic katasrofálního jako u dieslu to není. Je to vidět na dolních půlkruzích, protože jsem si nechal při koupi namontovat chromovanou koncovku. Spíš za rok musím dolejt chladící kapalinu. Ta lehce mizí a prý je to normální. Motor se bohužel potkal. Dostanu nový, žádnou repasi, takže to je pro mě velmi dobrá zpráva. Mám z nich v servisu radost. Snad budu v pondělí spokojený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 Ten tvuj puvodni motor byl BZB nebo CDAA? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
caditko77 Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 Nemám u sebe doklady, ale mattně bych to tipoval na CDAA. Podívám se. Je v tom rozdíl? BZB je ten novější? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 BZB je starsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
caditko77 Vloženo 10. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2011 CDA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kyo Vloženo 23. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2011 Všimnul jsem si, že u před fl 1.8TSI uváděli zrychlení u sedanu tuším 8,2, po FL je to najednou 7,8. Čím to ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzahlina Vloženo 24. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2011 Máte někdo zkušenost s chipnutím 1,8tsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.