NRoctavia Vloženo 3. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2012 Pomerne casto urobi toto aj mne, dokonca to sem tam spadne na 800 a potom naspat na 1200, ale ako som uz povedal. Sadni, nastartuj, zarad jedna, a ides. Presne ten isty cas si auto upravuje emisie, to znamena, ze aj za jazdy to trosku trha. Trha to tak, akoby si mal zle sviecky, ale stale je to len prejav upravy emisii. Ja byt tebou to neriesim, skus natankovat iny benzin, pripadne pridat aditivum, a uvidis BTW, dnes som isiel asi 100km po dialnici cestou domov, prvych 40km bolo 130-140km/h, a zvysok 160. Mam pocit ze medzi 140-160 sa citi 1,8 Tsi najlepsie, kde sa to ukazalo asi aj na spotrebe, 8,2l/100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2012 To samé mi řekli i v servisu, že to kolísání je způsobeno nastavováním emisí a jak tam jde víc paliva, tak to má asi trochu problém s nastavením či co. Co se týče rychlosti a spotřeby, mám zjištěno, že ideální kompromis spotřeby a rychlosti je na dálnici 140km/h. Při 160 už jde spotřeba výrazněji nahoru. Pokud nepřekračuji 140, dostávám se do průměru 7,4-7,8/100, záleží na profilu cesty. Problém je spiš na to nešlápnout, člověka to stále vybízí, aby jel rychleji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 6. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 To kolisani otacek po studenem startu mam taky. Jinak to s tou optimalni rychlosti pro spotrebu je nesmysl - cim jedete pomaleji tim je spotreba nizsi a cim jedete rychleji, tim spotreba stoupa rychleji. Takze rozdil ve spotrebe mezi 140 a 160 je vetsi nez mezi 100 a 120. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NRoctavia Vloženo 6. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 Ja netvrdim ze je vtedy najmensia, ale motor ze sa vtedy dobre citi, dobre zrychlenie ma. Uprime, nechodim rychlo, max 130 na dialnici do 7litrov, ale ked sme isli z chorvatska, a stali v kolone, tak som na to slapol a tahali sme 160. V cieli bolo nejakych 7,2 tusim alebo 7,5. Cize prilozil som o euro na viac na 100km a bol som rychlejsie doma No a neriesme opat spotrebu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ricci21 Vloženo 8. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 Ahoj, plánuju koupi OII 1.8 TSI a chtěl bych se zeptat, na co dát pozor při koupi Plus jestli se dá sehnat pěkej kousek pod 200 000... Najeto ideálně pod 150 t. km. Narazil jsem na jednu z AAA za 170 t. ale to mi trochu smrdí... :-/ http://www.aaaauto.cz/cz/skoda-octavia/car.html?id=2306687&make=109&model=261&engine_type=1.8+TSI&palivo=1&pmin=100000&pmax=150000&ymin=2005&ymax=2013# Jinak pokud si myslíte, že se sehnat nedá, co byste mi doporučili za motorizaci? Najezdim celkem málo (10t. km) a tak 40% město 60% dálnice a okrsky. (Jinak sorry jestli je to tady OT, topic s radama ohledně koupě jsem tu nenašel ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 12. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 ach jo, že na ty aaa vůbec ještě někdo kouká... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 12. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 (editace) U AAA bych byl urcite velmi obezretny, kilometry budou dost mozna stocene. Zvlast kdyz je to jak se zda firemni auto. Nicmene ta cena sama o sobe nijak podezrela neni. 1.8TSI moc zadany motor neni. Lidi jsou proste tupci a radeji budou mit liny naftak o 50% drazsi a frajerit, ze jezdi za 6l nez aby meli motor, se kterym se da i dobre jezdi a spotreba je o 2 litry vyssi. Pro toho kdo chce ojety velky benzinak je to samozrejme vyhoda. Dnes je proste honba za spotrebou a vsechno ostatni je nepodstatne. Bohuzel to vede k tomu, ze spoustu aut uz s normalnim pouzitelnym benzinem ani nekoupis. Popravde me dost prekvapilo, ze nejaka 1.8TSI bude i v nove Octavce. Editováno: 12. Listopad 2012, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 (editace) Souhlasím s mike_m, je to jen o spotřebě, všechno další není prioritní, bohužel, z lidí se staly ovce. Že bude 1,8, to už je jasné a vypadá to, že dokonce mnohem lepší, se 180 koníkama, to bude echt žrádlo AAA...no záleží kus na kusu. Dají se najít velmi slušná auta, já sám jedno prodával u nich a kamarád také, takže i tato auta tam jsou. A dokonce vím, že to moje nestočili, pač jsem našel i toho, kdo to auto koupil a hovořili jsme spolu... Editováno: 12. Listopad 2012, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 (editace) Ahoj, plánuju koupi OII 1.8 TSI a chtěl bych se zeptat, na co dát pozor při koupi Plus jestli se dá sehnat pěkej kousek pod 200 000... Najeto ideálně pod 150 t. km. Narazil jsem na jednu z AAA za 170 t. ale to mi trochu smrdí... :-/ http://www.aaaauto.c...2005&ymax=2013# Jinak pokud si myslíte, že se sehnat nedá, co byste mi doporučili za motorizaci? Najezdim celkem málo (10t. km) a tak 40% město 60% dálnice a okrsky. (Jinak sorry jestli je to tady OT, topic s radama ohledně koupě jsem tu nenašel ) Motor doporučuju, ale na AAA a podobné bazary bych se být tebou rovnou vybodl. Pokud máš rozpočet omezený 200tis, tak bych spíš zauvažoval nad něčím jiným, protože taková 1.8tsi octa s tachometrovejma "150tkm" z Áček bude velmi pravděpodobně o problémech. V síti http://www.dasweltauto.cz/ nebo http://www.skodaplus.cz/ se občas objevují zajímavé kousky (ve většině případů jde o koncernové autosalony v ČR a jejich prodej ojetin). Navíc máš daleko větší jistotu co se týče původu a nájezdu (100% jistota u ojetých vozů v ČR není bohužel nikdy). Já přes tuhle síť kupoval cca před půl rokem jetou 1.4 TSI octu, jsem spokojenej. Editováno: 14. Listopad 2012, autor: JayFader Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 20. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2012 Zdarec hošani.... Četli jste včera článek ohledně TSI motorů? Co ta záruka, o tom se nikde nepsalo, že 6 let a 200tis km.... http://auto.idnes.cz/problemy-motoru-tsi-0li-/automoto.aspx?c=A121111_220546_automoto_fdv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2012 Tak je to iDěs,jen jestli se tomu dá věřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 20. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2012 No každopádně já nechám rozvody kolem 80-90tis km rozhodit a napínák tam nechám vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 20. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2012 Pokud se nám to nerozhodí samo dřív než najedem ty kilometry.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 21. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2012 Už jste slyšeli o tom, že WV plánuje v Passatu nahradit 1,8TSI verzí 1,4TSI s 2 turby? Jsem zvědav, jestli s něčím takovým přijde i Škoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 21. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2012 Ja byl prave dost prekvapeny, kdyz se objevily zpravy, ze nejaka 1.8TSI bude i v O3. Puvodne se prave psalo, ze tam bude nejake takove dvouturbove otresne zverstvo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2012 Už jste slyšeli o tom, že WV plánuje v Passatu nahradit 1,8TSI verzí 1,4TSI s 2 turby? Jsem zvědav, jestli s něčím takovým přijde i Škoda. Špatně jsi to četl. Jde o náhradu současného 1.8 TSI v Passatu za 1.4 TSI Twincharger,který ovšem nemá dvě turba,ale kompresor a turbodmychadlo. http://www.auto.cz/volkswagen-passat-1-8-tsi-skoncil-nahradil-1-4-twincharger-71163 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 21. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2012 (editace) Dyt vsude psali, ze ta 1.4ka s kompresorem a turbem se moc neosvedcila a prestanou jit vyrabet a misto ni bude prave nejaka dvouturbova 1.4ka. Editováno: 21. Listopad 2012, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2012 Tak to se přiznám,že jsem nikde nic takového nečetl. Psalo se,že ten Twincharger je finančně nákladný a proto se přestane vyrábět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 21. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2012 No i na tu hrůzu lepší než tříkastrůlek v Mondeu. To bude fičák to Mondeo, plus ten lahodný zvuk ála HTP Turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 21. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2012 (editace) Tak to se přiznám,že jsem nikde nic takového nečetl. Psalo se,že ten Twincharger je finančně nákladný a proto se přestane vyrábět. Tak to je jasne, ze nenapisou, ze polovina tech motoru zere vice oleje nez benzinu a ze to doted nedokazali vychytat ani po asi sesti ruznych pokusech. Museli holt vymyslet nejaky lepe znejici duvod. A on v zasade je i pravdivy, kdyz rada tech aut ma uz druhy nebo i treti motor vymenenych v zaruce. To se jim asi fakt nevyplati. Pro zabavu doporucuju do googlu zadat "1.4 twincharger oil consumption". Moc zajimave pocteni a dokonale to odradi kohokoliv, kdo by si auto s tim motorem snad chtel koupit. Editováno: 21. Listopad 2012, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Austin Vloženo 21. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2012 Tak to se přiznám,že jsem nikde nic takového nečetl. Psalo se,že ten Twincharger je finančně nákladný a proto se přestane vyrábět. Potvrzuji. Četl jsem to i v němčině takto. To samé udělalo v 2006 BMW s modely MINI Cooper S - kompresor (výtečný!) přestali montovat, jelikož cena..... kamarád má kompresor z 2005 tj. 8mý rok a jezdí s ním i závody, a pořád funguje. Myslím spíše, že je to o ceně a o náročnosti výroby (přesnosti, kvalitě materiálu). Proto kompresory dělají jen některé značky, není to technologie pro každého, tak jako motory s Millerovým cyklem, Wankel,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 22. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2012 Hoši vraťme se k 1,8 TSI....do nové octávie by měl přijít už 1,8 TSI 180k s rozvody řemenem. Pánové, do tohohle motoru bych šel z fleku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2012 No Clinte,to tě zklamu. Třetí generace 1.8 TSI 125 kW EA 888 má samozřejmě řetězový rozvod. Jo a jen tak mimochodem,tento nový motor (CJEB) v Audi A4 má již druhou verzi řetězu... Prostě soudruhům z VW ty řetězy nejdou a nejdou... http://www.aachen-co..._wurms_audi.pdf http://www.auto.cz/a...-a-320-nm-59921 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 22. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2012 No to neříkej, vždyť soudruzi říkali, že to bude řemen....tak třeba v té další generaci už bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2012 (editace) Ano řemen,ale jen pro konstrukční skupinu EA 211 - což jsou 1.2 a 1.4 TSI. https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/muupublic/share/18TFSI.pdf Editováno: 22. Listopad 2012, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.