Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Ozivovac plastu na tesneni? Hopla...muzes hodit druh ci vyrobce co pouzivas?

Ja se jen tak nenecham tohle se proste vyresi vymenou a hotovo!!!

Asi budu pristi tyden zase volat do Skodovky a necham si na to pozvat technika ze Skodovky a bude to.

Fakt ty servisy sou tragicky.

Oživovač plastů a pneu od fa Hekra.Sice je to řešení, ale na výměně těsnění trvej.

;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A KOLIK KM MELA TA AUDI NAJETO???? :prc:

je vidět, že jsi koumák, ale buď v klidu, jestli to po zajetí půjde o půl litru, a co, klidně o litr dolu, není vůbec důležitý. Ale pro klid tvojí duše, že ses aspoň zeptal, mělo to necelých 5 000 km, a to by kur.va už zajetý bejt mělo, neníliž pravda !?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

oHLEDNE TE SPOTREBY. DIESEL SE ZAJIZDI JAK UZ TU NEKDO PSAL KLIDNE I 50TKM A TY CHCES PO BENZINU ZAJETI PO 5 TKM??? Trochu nepomer ne? Jinak zkusenosti od ostatnich tak ten motor si sedne kolem 10 az 15 tkm. Sleduji svoji spotrebu a z 9,4 l se dostavam na 8 l a myslim ze neni jeste to konec aspon doufam... :p:) Mam najeto 10 tkm :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10,7L ;) ....to je velkej mazec..Nevědět že JirkaK neni nějakej kecálek,tak tomu snad ani nevěřim,protože mám 1.8TSI 3ks v OII a 2ks v SII a ta spotřeba u nich je někde úplně jinde....

Dnes např.má cesta Praha-Benešov-Chrudim-Pardubice-Praha z SII 1.8TSI......Praha-Benešov jsem měl na PC dojezd,tak nevim zakolik to frčelo,ale když jsem byl na cestě z Benešov-Chrudim,tak někde u Čáslavi jsem z nudné cesty po okreskách přepínal PC a aktuálka byla na 6,8L(klidná cesta po okreskách),pak po necel.hodině motání se po Chrudimi jsem vyrazil přes Pardubice do Prahy.....opět z Chrudimi přes Pardubice až na nájezd na novou Hradeckou dálnici jsem měl na PC dojezd,ale jak jsem najel na tu dálnici,tak jsem toho sraní se za Aviatikama měl dost a vyrazil velmi zhurta kupředu(po přepnutí PC na něm stálo 7,1L)......od začátku té dálnice jsem to nepustil pod 200km/h až k přípojce jako od Poděbrad kdy mě v tom kopečku zbrzdila FII která předjížděla kamión,ta mě stáhla na 120km/h,po uhnutí šel pedál plynu dolu a až k Praze jsem jí držel v rozmezí 180-210km/h a v Praze na Černáku jsem měl aktuálku 7,8L a to že jsem jí hnal,tak jak zas moc často nejezdim...většinou se na dálnicích pohybuju do 160km/h....

Je to možná o zvyku z diesela na benzín......já s tim teda nikdy neměl problém,ale známej co před časem přelezl ze služeb.SI 1.9TDI 96kw do stejného SI ale z 1.8T,tak pořád brebentil že nechápe lidi co mu řikaj že s tim jezděj do 8,5L strop.. když on nemůže slést pod 10L........no po 3.měsících ježdění s tou 1,8T si zvykl na jiný styl..jednoduše se s tim naučil a najednou hlásil že už jezdí za rovných 8L.............Ono z nafty má člověk tu nohu těžkou,tak je to možná tím..........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

oHLEDNE TE SPOTREBY. DIESEL SE ZAJIZDI JAK UZ TU NEKDO PSAL KLIDNE I 50TKM A TY CHCES PO BENZINU ZAJETI PO 5 TKM??? Trochu nepomer ne? Jinak zkusenosti od ostatnich tak ten motor si sedne kolem 10 az 15 tkm. Sleduji svoji spotrebu a z 9,4 l se dostavam na 8 l a myslim ze neni jeste to konec aspon doufam... :p:) Mam najeto 10 tkm :palec2:

Neviem,kde na takéto cifry chodíte,ale rozprávky o tom,že spotreba klesne o 1,5l a ešte viac,no nič v zlom,ale to sa nedá stráviť ani zo srandy.

A čo som mal benzínové autá,tak spotrebu som mal od jeho kúpy až po predaj +- takú istú.Predsa nekupuješ surový motor,ako niekedy a ked aj nejaký rozdiel nastane tak to je max. v nejakých pár dcl. a nie v litroch.

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslím si, že si spotřeba trochu sedne, ale taky nemyslím, že by to mělo být v rozmezí až 1,5 litru... u toho benzínu má na spotřebu spíš vliv jídzní styl... ;) já jezdil ze začátku v průměru od 8,5 do 9,5 l/100 na nádrž... a teď bych řekl že se spíš pohybuju řádově o 0,3 litru níž... otázkou je, zda jsem torchu zvolnil anebo si to skutečně malinko sedlo.... najeto mám 22 100 :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem chlapci hrozně rád, že ač dlouholetej uživatel výhradně naftových motorů, jsem měl dneska možnost vyzkoušet i tenhle motor benzínovej. Přiznám se, že jsem těch 31 stránek v tomto tématu nečet a ani mně příliš nezajímají, ale nějak si nemůžu pomoct, abych za ty "protinaftový keci" nepozvedl ego Vorlajzovi aspol..

Takže, měl jsem celej den A4 Avant (předokolka) s tímhle motorem. Pravda, že jsem si chvíli zvykal, jak a hlavně kdy řadit, nicméně jsem to myslím pochopil dost briskně. Po několikakilometrovým ježdění po městě, kdy jsem se marně pokoušel úspornou jízdou, rychlostí ponejvíc mezi 40 - 50 km a s muší nohou, marně dostat pod 10 litrů, mě to přestalo bavit a vyrazil jsem na cca 120 km cestu na periferii hlavního města. Protože dopoledne pršelo, nechtěl jsem s tímhle skvostem od Audi v ruce riskovat pohromu a jel jsem tedy neobvykle opatrně a mírně. Raději doplním, že jsem při výjezdu z města počítadlo spotřeby vynuloval a přepnul tak, abych výsledek neviděl. Řekl jsem si, že se nechám překvapit, až při návratu. Podotýkám znovu, že jsem jel na svůj styl mimořádně zlehka a až na zpáteční cestě, kdy byla silnice suchá, jsem se rozhodl to trochu nabrousit. Protože se svojí naftou jezdím tímto stylem trvale v průměru 6,5 litru, byl jsem odhodlán považovat za úspěch spotřebu tak o 2 litry vyšší. Čestný pionýrský, skautský a třeba indiánský, že jsem nejel jinak, než jezdím obvykle. Takže, abych vás dlouho nenapínal, výsledná spotřeba po dojetí do cíle byla 10,7 (slovy DESETCELÝCHASEDMDESETINLITRU) !!! Původně jsem si myslel, že po zkušenostech se současným 2.0 TDI už o tenhle motor nezavadím, ale teď vidím, že si můžu klidně dovolit nechat zavařit hlavu každých 10 000 km a ještě možná ušetřím. Jinak ale musím říct, že ten 1,8 motor, když se pořádně točí, tak docela hezky jede. Ovšem když se pořádně točí, má taky pořádnej hlad. Tak teda všem přeju hodně šťastných kilometrů s tímhle Otesánkem. :D:D:D

Ahoj. Jen si dovolím reagovat. Jezdím se vším možným. 2,0T Octavia 1,8 T Superb, Octavia. I naftou 2,0 TDi CR i PD a nikdy jsem vetší rozdíl nez 2l neměl. Jednou jsem jel z Německa s kolegou sme se honili po dálnici. On 2,0 TDi 103 PD 4x4 Scout. Já 1,8 118. Na dalnici jsem mu ujížděl na maximálku a spotřeba byla při těchto rychlostech kolem 10,7 já on 10,4 ;)

Na autech co jezdím jsou dlouhodobý průměry kolem 7,8-8l. Ale nikdo je opravdu nešetří. Já osobně jezdím za 8-9l při rychlejší jízdě a kolem 7,5 při pohodě.

Upřímně pro člověka co najezdí cca. 15-20 000 ročně se diesel auto nemůže nikdy vyplatit. A to je prostě fakt. A znám i lidi co najezdí daleko víc a mají spočteno, že se jim nafta nevyplatí.

;) ... tak puste se do mě :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já když plánoval koupi Scouta, tak jsem se rozmýšlel zda benzín nebo nafta. nakonec vyhrál benzín... nájezd jsem měl ročně kolem 15 tis. km... :) teď mám auto přesně 10 měsíců a mám najeto těch 22 100 km ... a mám spočítáno, že nafta by se mi vyplatila po ujetí +- 80 km... tam teprve začnu šetřit... :) ještě k tomu tvému srovnání... nafta 2.0 v předokolce by měla asi malinko menší spotřebu než vzpomínaný Scout... je lehčí, menší odpor vzduchu a pohon předních kol... to vše má vliv na spotřebu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to přece není k smíchu, ale k zamyšlení

( lollollol )

vim, ale napsal jsi to masakrálně.

¨jinak aspon je vidět reálná spotřeba, když ten motor někdo nakrmí.

¨co se týče zajetí, tak motory se zajížděj přece 1000-2000km, někde tvrdí, že se motor zajíždět vůbec nemusí, těch 50K km už je spíš sednutí si motoru, ne zajetí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A za kolik peněz je ta předváděčka od Audi s motorem 1,8TSi ???

jo člověče, to zatím taky nevím. Oni mi to přivezli z jednoho autohausu z Německa, protože ten můj známej je specialista na BMW, ale má taky dobrý kontakty u Audi. Cenu se samozřejmě dovím. Třeba mě zdrtí nějakou nesmyslně nízkou sumou a nakonec zapomenu i na tu spotřebu. Kdoví. Auto je ale dost nabušený doplňkama (kůže - alcantara, navi, side asistent, paket světel, odkládacích prostor a leštěných prvků, vyhřívaný a el. sedadla, lepší rádio, 3 zónová klima, dálkový otevírání a zavírání kufru, samozatmívací a sklápěcí zrcátka, dešťovej senzor, adaptivní tempomat, kontrola tlaku v pneu, bi-xenony, 17" kola a bůhví na co jsem ještě zapomněl nebo jsem si toho ani nevšimnul). Takže to bude počítám i po slevě za hodně. Jinak ten BMW3 touring má podobnou výbavu, navíc velký panoramtický střešní okno a cenovka má být někde do 900 t.. Tam je ovšem krásná 6 válcová naftová pila. Jo a bude u obou aut možnej odpočet DPH. Kdo by měl zájem, můžu to dojednat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vim, ale napsal jsi to masakrálně.

¨jinak aspon je vidět reálná spotřeba, když ten motor někdo nakrmí.

¨co se týče zajetí, tak motory se zajížděj přece 1000-2000km, někde tvrdí, že se motor zajíždět vůbec nemusí, těch 50K km už je spíš sednutí si motoru, ne zajetí.

Tak musel jsem si přeci do hochů zase po čase rejpnout, ne ?! lol Ale fakt přísahám, že jsem si nic z toho nevymyslel. Co se toho zajetí týče, tak po 5 000 km myslím, že už nic moc klesat nebude. Nových aut už jsem zajížděl dost, tak s tím nějaký zkušenosti mám taky. Nicméně s tou Audi jsem opravdu jel jenom tak, jak obvykle jezdím. Snad jen na dálnici před Prahou jsem to trochu víc podržel, ale ne moc dlouho, protože jsem jel bez známky a nechtěl jsem na sebe moc upozorňovat. Pravdou teda je, že jsem na to často při předjíždění schválně dupal a točil to stále přes 4 t. ot., abych objevil, co ten motor umí. Abych ho jen nekritizoval, tak cestou tam se mi vůbec ten výkon nelíbil, ale zpátky jsem přišel na to, co to potřebuje a docela se mi to zalíbilo. Dá se s ním jet opravdu obdivuhodně ostře. V kopcích to sice proti naftě ztrácí, to ale nikoho nepřekvapí. Krouťák 250 Nm je sice docela slušnej, ale proti naftě přeci jen málo. Když bych s tím motorem měl trvale jezdit, asi bych si odpustil takový to prudký hamtání až na podlahu, ale i tak bych myslím těžko jezdil pod 9 litrů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...