Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Pokud budes mit stesti na kus o)) Ale ta spotreba 10 kdyz to honis trosku !! o(((

Když si vezmeš 2,0 CR protože PD je generačně někde jinde akusticky a emisně a budeš nato šlapat tak budeš jezdit kolem 7,5-8 a s benzínem kolem 9,5-10 tak ty dva litry neni už moc rozdíl.

Nevím jakej profil ty jezdíš ale 10 mám tak dálnice(160-180) + město. A nebo fakt kláda předjížděni na okreskách.

Na 1,8 je hodně znát jestli je to předohrab nebo 4x4. Ne žeby 4x4 nejela, ale je tam cítít ten rozdíl. Ale to je třeba u 2,0 103 PD taky.

Prosté kupecké počty.

2l/100km .... rodíl v ceně 70Kč/100km .... při ujetí 20 000 = 14 000Kč ... tak nevím nevím jestli se to vyplatí ;) když jejen rozdíl ceny 2,0 103kW DPF a 1,8 118kW 40 000, ale rozdíl bude jistě větší až někdy bude CR motor. Kdyby se propočítaly náklady na povinné ručení a servisy tak žádná sláva. Na Dieslu budeš muset jednou dělat rozvody a i DPF a to bude pěkná pálka.

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mates pekne si to napsal :palec2:

To Krysimlade: Tomuhle motoru musis porozumet, musis se s nim seznamit a musis se ho naucit pouzivat, pak se s nim da jet i celkem svizna jizda za rozumnou spotrebu kolem 8litru. Dneska napr. Zlicin - Brno za 7.5, prumerna rychlost 117km/h .. .vse dle maxidotu. Narozdil od dieslu muzu vyuzit otacek od 2t az do 6.5t .... coz mi dava obrovskou vyhodu napr. pri predjizdeni...nemusis si davat pozor na prerazovani apod. Motor mi nabizi dostatecnou dynamiku ve velkem spektru a o tom si muzes u naftaku nechat jen zdat.

Ja mam najezdeno s 1.9 TDi 100tkm a s 2.0TDi asi jen 20tkm pak jsem presel na 1.8TSi a nemuzu si to proste vynachvalit. mozna bys to mel zkusit na delsi dobu, pak by ses nerad vracel k dieslu :)

Editováno: , autor: Bladik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tiež sa mi zdá, že je tu až moc ticho. Ale ja sa nesťažujem, naposledy som s autom šiel asi tak pred mesiacom, aj to len na chatu ho opláchnuť, lebo v garáži sa asi tak za 1,5 mesiaca, čo som ho tiež ani raz nevytiahol riadne zaprášil :)

Ale snáď ho tento výkend konečne prevetrám, lebo moja firemná Vectra mi pomaly lezie s jej lenivým motorom na nervy. Ale inak ten flash ozaj pomohol, teraz to auto chodí ako švajčiarske hodinky :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj, dnes som pri navšteve servisu požiadal o update softu riadiacej jednotky (Octavia FL, 1,8 TSI, 6 st. manuál, MR2010). Prvý problém nastal hneď s pripojením VASu (údajne sa nešlo pripojiť online). Poslali ma preč s tým, že zavolajú ak sa to podarí. Po dvoch hodinách volali, že je to hotové.

Bohužiaľ ani po údajnom update softu nevidím na Maxi dote zaradený prevodový stupeň. Servis na moju otázku reagoval, že o tom nikdy nepočuli (typické).

Môže niekto prosím potvrdiť, že s novými dátami RJ motora ukazuje Maxi dot zaradený prevodový stupeň ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jsem tady nový, v novém roce zvažuji koupi auta a octavia 1.8tsi je jedna z vážných možností. Přečetl jsem si v podstatě celý vlákno a motor 1.8TSI má víceméně dva problémy: problém s váhou vzduchu a nutností flashnutí řídící jednotky.

Můj dotaz zní, jestli jsou tyhle problémy již vyřešeny? Když bych si zítra koupil fungl novou octavii, bude tam nejnovější verze firmwaru nahrána ?

Díky za případné odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejnovejsi firmware tam budes urcite mit pokud tedy uvazujes o nove OII FL.

Co se tyka vahy vzduchu tak to jsme meli mi ze zacatku, ted snad s timto uz zadne jine problemy nejsou nebo aspon jsem neslysel o zadnych jinych. Kazdopadne ja jsem to mel na reklamaci a uplne bez problemu vymenili a od te doby jsem najel 40tkm a v pohode....tuk, tuk. Kdyby to tenkrat aspon tou vahou skoncilo, ted uz bych se nad OII asi hodne rozmyslel, ale asi mam mozna patecni kousek, kazdopadne si s ni pekne uzivam co se tyka reklamaci :( ... Ale motor je naprosto skvelej, takze vrele doporucuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bladik diky za odppověď. Tohle vlakno už čtu dlouho, včera jsem ale nějak zabloudil a objevil thread "vykradena O II". Oooo majn got. Ze se oktavky kradou, to jsem věděl již dávno, ale že se i tak brutalně vykradaj a nici, to jsem nevěděl. Mam pocit, že každý kdo s Vás tady přispivá, byl alespoň jednou vykradenej. To je teda silny argument. Fakt mě to dostalo, asi jsem byl blby naivka. Do prdele kdyby ten motor montoval do aut i někdo jiny :) (nepočitam SEAT LEON) .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím mám problém s motorem 1,8 tsi při rozjezdu při přidání plynu motor špatně reaguje na plynový pedál a už se mi několikrát stalo,že motor zdechl.Navíc když motor nastartuji a je studeny tak se mi zdá,že jde nepravidelně a do celého auta se přenášejí vybrace. Byl jsem s tím ve ŠKODOVCE tam přehrávali řídící jednotku nebo co trošku se to zlepšilo stále to,ale není ono.Díky za radu najeto 22000km Octavia MR 2008.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bladik diky za odppověď. Tohle vlakno už čtu dlouho, včera jsem ale nějak zabloudil a objevil thread "vykradena O II". Oooo majn got. Ze se oktavky kradou, to jsem věděl již dávno, ale že se i tak brutalně vykradaj a nici, to jsem nevěděl. Mam pocit, že každý kdo s Vás tady přispivá, byl alespoň jednou vykradenej. To je teda silny argument. Fakt mě to dostalo, asi jsem byl blby naivka. Do prdele kdyby ten motor montoval do aut i někdo jiny :) (nepočitam SEAT LEON) .....

No co se tyka tech kradezi, tak to se neubranis zadnym autem, vykradaji kde co, pokud si ovsem nechces koupit hyundai nebo neco takoveho. Uz i kamos co ma Ceeda tak mi rikal ze ho dvakrat vykradli, s tim proste nic neudelas. Co se tyka motoru tak ho montuje jeste Audi :) Ale zase na obranu OII...bracha si ani ne pred rokem koupil OII FL a je s ni naprosto spokojenej, ma najeto pres 15tkm a zadny problem...asi jsem mel fakt smulu na spatny kousek. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Bladik ma celkem netypicke zavady na svem aute... ;) Co mame vsichni 1,8 TSI MR 08 a MR 09 spolecne, je nebo bylo skubani za studena. Reseno prehratim firmware, dale a o tom se "vsude" diskutuje, je pomyslne praskani hlav a preskoceny retez na zaklade svesenych ventilu... Co vim, potvrdil to jenom Karlos3 u sveho auta (praskla hlava) a jeden borec, na nick si nespominam, co mel preskocenej retez z duvodu zadreni vacky.. (vyrobni vada najeto cca 40.000km)... Z Boule a ani od policajtu co jezdi 1,8 TSI neni zaznamenan vetsi vyskyt zavad hlav... Schanim kontakt na hlavniho koordinatora u policie co resi 1,8 TSI... Budu ho mit pristi tyden a nejake info dam i sem... :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda já ani jedno.... čipovat nevidím důvod už takhle 90% nestíhá a až budou měšťáci moct měřit bez ceduli... A dávat do toho lpg... pořizovací cena bude hodně vysoká na tento motor, návratnost x let.. komplikace na technický (plynová revize..), pořád nesmíš do garage, na všechny problémy který nastanou budou mít ve škodovce argument že je to tím plynem... a ušetříš pár korun za rok. Jestli máš na auto za 500+ tak tě pár korun ročně nevytrhne, ne? Nekupoval jsem si nejlepší motor abych ho pro úspory degradoval. To jsem si mohl rovnou koupit horší=levnější motor a ušetřil bych víc než plynem za 10 let...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...