Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Samozřejmě že nedělá, psal jsem o tom výše, že je problém s přímým vstřikováním, navíc na určitý počet vstřiků LPG je nutný vstřik benzínu (kvůli mazání), takže ani ta úspora není tak závratná. Donedávna na TSI LPG nebylo vůbec možné....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prave to co se pise v tom textu mam moznost denne vyskouset u kolegy v praci, ma udelanou prestavbu 1.4TSI na LPG a ke vstrikovani se pouzivaj stejne vstrikovace jak pro benzin link jsem vkladal do meho prispevku predtim)

jak se uz v textu pise, tak kapalna faze maze i vstrikovac a zaroven ochlazuje spalovaci prostor, jelikoz prechazi z kapalne do plynne faze az ve valci a odebira tedy teplo z valce... a to ze se motor opotrebuje driv je taky blbost, jelikoz pri spalovani LPG nevznikaji saze jako u TSI na benzin a samozrejme ze se netvori karbon co zasira cely mazaci system (a ten skodi benzinovemu motoru asi nejvic), cili z vlastnich poznatku od meho kolegy muzu rict, ze pokud ma firma patricne vybaveni a vyvoj (coz ta firma vialle ma) tak to funguje bezproblemove a dokonce je dost sporne co se tyce zivotnosti jestli nahodou benzinovej TSI vydrzi tolik oproti LPG TSI...mel jsem moznost se v tom par krat svezt a musim rict ze to fakt jde hezky za plynem, cili kecy o tom ze to hovno jede muze rict jen ten, kdo v tom nikdy nesedel... a to ze ma nekdo mindrak z toho ze kdyz si koupi auto na benzin tak musi jezdit jen na benzin tak to je pak jinej problem, holt jsou lidi kteri si umeji spocitat ze pokud najezdim 100 tis km za 2 roky tak po 5 letech mam usetreno na dalsi nove auto jenom usporou na palivu, ale to uz je kazdeho vec jestli bude cpat prachy do benzinu anebo si je uzije jinak (dovolena, investice do nehnutelnosti, rodina atd...) vse je o prioritach, ja nepotrebuju k tomu abych se dovezl z A do B mit pocit ze jedine benzin je spravny, pro me je rozhodujici se presunout z A do B co nejlevneji, a neni otazka jestli na to mam anebo ne...

holt jedinej problem vidim ze u nas se jeste tomu nevenuje tolik firem a je to u nas jen v plenkach... tady v Nemecku na to jezdi pomerne dost lidi a je to znat i na vybudovane siti cerpacek, v kazde vetsi dedine kde jsou aspon 3 pumpy je minimalne jedna kde se da koupit plyn, a samozrejme si ho kazdy tankuje sam, ne jako u nas ze na to treba volat obsluhu...ale snad ta doba dorazi i k nam...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

dnes jsem dělal kontrolu motoru (stav oleje, kapalin atd.). Pak jsem nastartoval motor a poslouchal na volnoběh. Často motor důkladně neposlouchám, ale vím, že má mít takovej cvakavej zvuk (což odpovídá). Ovšem já tam slyším ještě jinej zvuk, jakoby tam něco jemně houkalo, takový divný, těžko se to popisuje. Hledal sem na netu a našel někoho kdo natočil stejný motor a dělá mu to uplně stejně. Odkaz přikládám zde:

Zvuk o který mi jde, je nejslyšitelnější asi od 7 - 10 vteřimy videa když je mikrofon někde nad olejovým filtrem (pokud se pak zaposloucháte, je slyšet v celém videu).

Nevím, jestli zminěný zvuk nemůže indikovat nějakou vadu (předpokládám že ne protože motor jede pořád stejně), a proto Vás chci poprosit, kdo máte 1.8 TSI (mám modelový rok MR08 - kod motoru BZB), o poslechnutí vašich motorů a srovnání.

Za jakýkoli postřech budu vděčný. Ještě upřesním, že při jakémkoliv zvýšení otáček zvuk zmizí.

Děkuji

Dělá mi to samý, asi to je normální.

Byl jste někdo s 1.8 TSI na svolávačce "Výměna přestavovače vačky"?

Editováno: , autor: TSI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj,

mám OII FL r.v.4/2009,ložiskovou stěnu my vyměnili pred rokem při servisní prohlídce,záruku mám na 4 roky,končí mi příští rok,ted nevím jak to mám udělat s tím napínákem řetezu,na ten svolávačka není,tak plánuju že v servisu jim navrhnu at skodovka dodá napínák a jJá zaplatím práci.Jsem z toho trochu nakřivo,ale nevěřím ze by me daly zadarmo novy motor,kdyby se to podělalo po záruce..Nebo navrhnete něco jinýho?

Přidám pár dojmů z auta:pocitově málo tuhá karoserie,hlučná zadní náprava(nekde tam asi zapomely dat silentbloky),,,nepresny tazeni 3.stupne,ted v mrazech skoro nesel zasunout na prvnim kilometru,motor velmi dobry,zbytek bez vyhrad.

Pro ty z vas kdo ma cerny vyfuk,nabizm svoji zkusenost:od zakoupeni jezdim poue na OMV carrera 95 a vyfuk je naprosto cisty.Jenom ted v lednu jsem vzal poprve "normalni" benzin na shelce ten fuelsave 95,po vyjeti cele nadrze vyfuk vyrazne zcernal,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To s tím výfukem je zajímavé, skoro se mi nechce věřit, že OMV by měl nějaké jiné palivo, kde nečerná výfuk....Já jsem s motorem také velmi spokojen, co se týče karoserie, nemohu potvrdit malou tuhost a rovněž se mi nezdá, že by šel od zadní nápravy nějaký hluk. Mě trochu vadí sem tam nějaké pazvuky v interiéru...ale to je u všech aut, díky našim skvělým vozovkám, po kterých nás nutí jezdit....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlucnou zadni napravavou jsem myslel nizkou schopnost tlumit hluk a vibrace pri prejezdu pricnych spar na vozovce.Jasne,ze to neni nic extremniho ale obcas sednu do superbu a ta

zadni naprava je uplne jinde i na 17 kolech krasne zehli,razeni je fantazie.Ostatne i vyvojari z bolky priznali,ze zadni naprava neni uplne tak skvela(prenos hluku a razu do vozidla) prave

ze tam udajne nekde chybi silenbloky.V novem modelu uz bude pry upravena.

S tim benzinem:vzal jsem i nekolikrat V-power 95,vyfuk byl stale cisty,az do doby bez jsem vzal ten fuelsave95.V-power jsem opustil kvuli vysoke cene,carerra95 je jen o korunu drazsi

nez natural,vypozoroval jsem ze s V-power 95 ma motor nejklidnejsi chod,ale trochu mu nejak schazi v tahu nez u carrery.A mozna je to taky v tom ze toho v -poweru se moc

neproda,takze muze byt na benzince velmi dlouho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem po pár měsících nepřitomnosti zde na fóru pŕečetl nové přispěvky v tomto topicu a nedá mi to krátce reagovat. Ná svém TSi mám najeto nyní 23 000 km a mám chromovanou koncovku výfuku a žádný žačouzení, nebo černou koncovku nemám. Je stále tak krásně chormovaně lesklá jak když jsem auto zakoupil. Tankuji buď Agip Supertech 95, Shell V-Power 95 a Racing a OMV Carrera 95. Řekl bych, že kromě kvalitního paliva to chce auto taky držet trochu v otáčkách a nedusit ho v 1500 ot./min

Zadní náprava určitě hlučná není, navíc SII má nápravu z OII, tudíž tam bych neviděl rozdíl a karoserie mi přijde dost tuhá, aspoň mě se nekroutí :D

Zvuk z videa mi přijde usměvný posuzovat, bych musel slyšet trávu růst abych poznal z toho videa že tomu motoru něco je.

A LPG do TSI mi přijde fakt jako degradace skvělého motoru. Pokud chci šetřit, tak si koupím 1.6 MPI s LPG od Škody a nevymýšlím následně pi*oviny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dlouhodobá spotřeba 1,8 TSI.

Tak jsem se včera díval na dlouhodobou spotřebu a byl jsem příjemně překvapen. Zatím co v zimě se vyšplhala z 6,8 až na 7,5 tak po přezutí na léto nyní ukazuje neskutečných 6,3 l/100 km. Jezdím denně do práce po okreskách, sem tam dálnice, po městě umím do 7,5 l/100. Motor 1,8 TSI má nalítáno za dva roky 50000 km, kola 16", styl jízdy nyní - podle předpisů a předjíždění na S (DSG). Bohužel výše mého bodového konta mi nedovoluje jezdit ostřeji (né že bych nechtěl, nebo neuměl). Tak si říkám "dobře jsi to táto vybral".

PS: Taky jste si všimli, že ten motor má rád teplo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom jestli jsi jsi nekouknul zrovna po tom, co se to samovolně vynulovalo (nevím přesně po jaké době, ale koná se tak samo), pak samozřejmě průměrná dlouhodobá odpovídá téměř i průměrné denní. Občas mě to také překvapí :D

Nicméně já mám dlouhodobou stále těch 7,7-7,8/100km, ale 90 procent dálnice....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nestává se vám, že po nastartování studeného motoru, jak jdou otáčky krátkodobě na cca 1200, že to sem tam poškubne? Je to patrné na zvuku i na otáčkoměru, že se hne dolu a nahoru. Po cca půl minutě se pak otáčky dostanou dolů a je to ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom jestli jsi jsi nekouknul zrovna po tom, co se to samovolně vynulovalo (nevím přesně po jaké době, ale koná se tak samo), pak samozřejmě průměrná dlouhodobá odpovídá téměř i průměrné denní. Občas mě to také překvapí :D

Nicméně já mám dlouhodobou stále těch 7,7-7,8/100km, ale 90 procent dálnice....

Asi máš pravdu. Ale jinak se na tu spotřebu krásně koukalo. Nicméně, dlouhodobá pod 7 l/100 km u mě není žádný problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Na to se zeptej v servisu. Ale rok 2009 je na 99 procent ještě ten původní napínák. Nicméně určitě to není špatná investice, když uvážíš, že můžeš oddělat motor...Známej šéf servisu škoda mi říkal, že zatím auto s novým napínákem nedělali, tak to asi pomohlo....já tedy doufám :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky.V servisu delaj,ze jako hledam problem,tam kde neni,ptat se jich na toto nechci pac stejne bych se dozvedel akorat naky sracky,v servisech Skoda neverim nikomu ani pozdrav,lhani zakaznikum je zaklad jejich marketingu,tot ma teorie proverena praxi.

Nejsem z toho nadsenej,ze za sve penize opravuji jejich flakotu,ale zas tak hrozny to neni,novej motor stoji cca 170 tis.............pratele,to uz je skoro na hypoteku :kol-44: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...