Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Pomerne casto urobi toto aj mne, dokonca to sem tam spadne na 800 a potom naspat na 1200, ale ako som uz povedal. Sadni, nastartuj, zarad jedna, a ides. Presne ten isty cas si auto upravuje emisie, to znamena, ze aj za jazdy to trosku trha. Trha to tak, akoby si mal zle sviecky, ale stale je to len prejav upravy emisii. Ja byt tebou to neriesim, skus natankovat iny benzin, pripadne pridat aditivum, a uvidis :) BTW, dnes som isiel asi 100km po dialnici cestou domov, prvych 40km bolo 130-140km/h, a zvysok 160. Mam pocit ze medzi 140-160 sa citi 1,8 Tsi najlepsie, kde sa to ukazalo asi aj na spotrebe, 8,2l/100km.

To samé mi řekli i v servisu, že to kolísání je způsobeno nastavováním emisí a jak tam jde víc paliva, tak to má asi trochu problém s nastavením či co.

Co se týče rychlosti a spotřeby, mám zjištěno, že ideální kompromis spotřeby a rychlosti je na dálnici 140km/h. Při 160 už jde spotřeba výrazněji nahoru. Pokud nepřekračuji 140, dostávám se do průměru 7,4-7,8/100, záleží na profilu cesty. Problém je spiš na to nešlápnout, člověka to stále vybízí, aby jel rychleji.

To kolisani otacek po studenem startu mam taky. Jinak to s tou optimalni rychlosti pro spotrebu je nesmysl - cim jedete pomaleji tim je spotreba nizsi a cim jedete rychleji, tim spotreba stoupa rychleji. Takze rozdil ve spotrebe mezi 140 a 160 je vetsi nez mezi 100 a 120.

Ja netvrdim ze je vtedy najmensia, ale motor ze sa vtedy dobre citi, dobre zrychlenie ma. Uprime, nechodim rychlo, max 130 na dialnici do 7litrov, ale ked sme isli z chorvatska, a stali v kolone, tak som na to slapol a tahali sme 160. V cieli bolo nejakych 7,2 tusim alebo 7,5. Cize prilozil som o euro na viac na 100km a bol som rychlejsie doma :) No a neriesme opat spotrebu ;)

Ahoj, plánuju koupi OII 1.8 TSI a chtěl bych se zeptat, na co dát pozor při koupi :)

Plus jestli se dá sehnat pěkej kousek pod 200 000... Najeto ideálně pod 150 t. km. Narazil jsem na jednu z AAA za 170 t. ale to mi trochu smrdí... :-/ http://www.aaaauto.cz/cz/skoda-octavia/car.html?id=2306687&make=109&model=261&engine_type=1.8+TSI&palivo=1&pmin=100000&pmax=150000&ymin=2005&ymax=2013#

Jinak pokud si myslíte, že se sehnat nedá, co byste mi doporučili za motorizaci? Najezdim celkem málo (10t. km) a tak 40% město 60% dálnice a okrsky. (Jinak sorry jestli je to tady OT, topic s radama ohledně koupě jsem tu nenašel :( )

ach jo, že na ty aaa vůbec ještě někdo kouká...

U AAA bych byl urcite velmi obezretny, kilometry budou dost mozna stocene. Zvlast kdyz je to jak se zda firemni auto. Nicmene ta cena sama o sobe nijak podezrela neni. 1.8TSI moc zadany motor neni. Lidi jsou proste tupci a radeji budou mit liny naftak o 50% drazsi a frajerit, ze jezdi za 6l nez aby meli motor, se kterym se da i dobre jezdi a spotreba je o 2 litry vyssi. Pro toho kdo chce ojety velky benzinak je to samozrejme vyhoda. Dnes je proste honba za spotrebou a vsechno ostatni je nepodstatne. Bohuzel to vede k tomu, ze spoustu aut uz s normalnim pouzitelnym benzinem ani nekoupis. Popravde me dost prekvapilo, ze nejaka 1.8TSI bude i v nove Octavce.

Upraveno od mike_k

Souhlasím s mike_m, je to jen o spotřebě, všechno další není prioritní, bohužel, z lidí se staly ovce. Že bude 1,8, to už je jasné a vypadá to, že dokonce mnohem lepší, se 180 koníkama, to bude echt žrádlo :D

:kol-47:

AAA...no záleží kus na kusu. Dají se najít velmi slušná auta, já sám jedno prodával u nich a kamarád také, takže i tato auta tam jsou. A dokonce vím, že to moje nestočili, pač jsem našel i toho, kdo to auto koupil a hovořili jsme spolu...

Upraveno od Clint

Ahoj, plánuju koupi OII 1.8 TSI a chtěl bych se zeptat, na co dát pozor při koupi :)

Plus jestli se dá sehnat pěkej kousek pod 200 000... Najeto ideálně pod 150 t. km. Narazil jsem na jednu z AAA za 170 t. ale to mi trochu smrdí... :-/ http://www.aaaauto.c...2005&ymax=2013#

Jinak pokud si myslíte, že se sehnat nedá, co byste mi doporučili za motorizaci? Najezdim celkem málo (10t. km) a tak 40% město 60% dálnice a okrsky. (Jinak sorry jestli je to tady OT, topic s radama ohledně koupě jsem tu nenašel :( )

Motor doporučuju, ale na AAA a podobné bazary bych se být tebou rovnou vybodl. Pokud máš rozpočet omezený 200tis, tak bych spíš zauvažoval nad něčím jiným, protože taková 1.8tsi octa s tachometrovejma "150tkm" z Áček bude velmi pravděpodobně o problémech. V síti http://www.dasweltauto.cz/ nebo http://www.skodaplus.cz/ se občas objevují zajímavé kousky (ve většině případů jde o koncernové autosalony v ČR a jejich prodej ojetin). Navíc máš daleko větší jistotu co se týče původu a nájezdu (100% jistota u ojetých vozů v ČR není bohužel nikdy). Já přes tuhle síť kupoval cca před půl rokem jetou 1.4 TSI octu, jsem spokojenej.

Upraveno od JayFader

No každopádně já nechám rozvody kolem 80-90tis km rozhodit a napínák tam nechám vyměnit. ;)

Pokud se nám to nerozhodí samo dřív než najedem ty kilometry.. kol100

Už jste slyšeli o tom, že WV plánuje v Passatu nahradit 1,8TSI verzí 1,4TSI s 2 turby? Jsem zvědav, jestli s něčím takovým přijde i Škoda.

Ja byl prave dost prekvapeny, kdyz se objevily zpravy, ze nejaka 1.8TSI bude i v O3. Puvodne se prave psalo, ze tam bude nejake takove dvouturbove otresne zverstvo.

Dyt vsude psali, ze ta 1.4ka s kompresorem a turbem se moc neosvedcila a prestanou jit vyrabet a misto ni bude prave nejaka dvouturbova 1.4ka.

Upraveno od mike_k

Tak to se přiznám,že jsem nikde nic takového nečetl. Psalo se,že ten Twincharger je finančně nákladný a proto se přestane vyrábět. :kol-32:

No i na tu hrůzu lepší než tříkastrůlek v Mondeu. To bude fičák to Mondeo, plus ten lahodný zvuk ála HTP Turbo :kol-46:

Tak to se přiznám,že jsem nikde nic takového nečetl. Psalo se,že ten Twincharger je finančně nákladný a proto se přestane vyrábět. :kol-32:

Tak to je jasne, ze nenapisou, ze polovina tech motoru zere vice oleje nez benzinu a ze to doted nedokazali vychytat ani po asi sesti ruznych pokusech. Museli holt vymyslet nejaky lepe znejici duvod. A on v zasade je i pravdivy, kdyz rada tech aut ma uz druhy nebo i treti motor vymenenych v zaruce. To se jim asi fakt nevyplati. :) Pro zabavu doporucuju do googlu zadat "1.4 twincharger oil consumption". Moc zajimave pocteni a dokonale to odradi kohokoliv, kdo by si auto s tim motorem snad chtel koupit.

Upraveno od mike_k

Tak to se přiznám,že jsem nikde nic takového nečetl. Psalo se,že ten Twincharger je finančně nákladný a proto se přestane vyrábět. :kol-32:

Potvrzuji. Četl jsem to i v němčině takto. To samé udělalo v 2006 BMW s modely MINI Cooper S - kompresor (výtečný!) přestali montovat, jelikož cena.....

kamarád má kompresor z 2005 tj. 8mý rok a jezdí s ním i závody, a pořád funguje. Myslím spíše, že je to o ceně a o náročnosti výroby (přesnosti, kvalitě materiálu).

Proto kompresory dělají jen některé značky, není to technologie pro každého, tak jako motory s Millerovým cyklem, Wankel,...

Hoši vraťme se k 1,8 TSI....do nové octávie by měl přijít už 1,8 TSI 180k s rozvody řemenem. Pánové, do tohohle motoru bych šel z fleku...;)

:kol-26: No to neříkej, vždyť soudruzi říkali, že to bude řemen....tak třeba v té další generaci už bude.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.