Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Super děkuju, ale u nich to měnit nebudu, protože se jim do toho evidentně nechce, tak střílejí takový částky, abych si to radši odvezl. :o(

Ahoj, dle vašich reakcí už tomu zažínám věřit a tajně doufám :o). Olej to bralo vždycky a to, že dost, ale od té doby co nejzdím já po dálnici 150, ale žena po okrskách 90, tak to nežere :o))

kdyby to bralo třeba 1L/1000km tak bych chápal že to pístní kroužek ale tahle........doufám že ti to vyřeší to čidlo.Je to dobrý motor mám ho taky.

Já jezdím k Adámkovi a chovali se ke mne vždy férově. Zlobilo mne to tak dva měsíce než na to přišli. Zkoušeli čistit škrtící klapku, měnili palivový filtr a měnili svíčky. Nakonec jsme se domluvili, že když s emi to stane někde poblíž servisu, že hnedka přijedou. To se stalo a přišli na to, že je to čidlo teploty motoru. Mně to nestartovalo jen když byl motor polozahřátý. Za studena nebo při plném ohřátí to startovalo napoprvé. Dej pak vědět jestli to bylo ono. Jo, to čidlo mne stálo 550,- Kč bez DPH a práce ;)

To je pravda motor je úžasnej a ten zvuk když máš duplex od remusu ještě přidá :p Nicméně myslel jsem že 110000 km bude pohoda, ale loni to chtělo rozvody, přezutí zimní a letní atd. a bylo to za 50t a letos vyměnili co se dalo aby to startovalo, takže dalších 25t, potřebuju destičky a kotouče dopředu i dozadu, střední díl vejfuku je hotovej a kdoví co ještě, myslel jsem že 150000 km vydrží, ale bojím se toho, takže holka si dosloužila :kol-72:

Tak drzim palce aby to nebol este koniec auta.JA mam tiez dost problemov s touto omtorizaciou ale do stareho zeleza ju este rozhodne dat nemienim...

:kol-72:

ty voe napchat do auta 75 litrov a este dalsie to by som asi zo skaly hodil :feve: ved za to musis urobit generalku celeho auta.

tak to taky netuším co tam máš za 50 tisíc já dělal rozvody, 4x kotouče + desky, ložislo v převodovce olej ... s prací za 34 ve škodovce.

  • 1 měsíc později...
Já jezdím k Adámkovi a chovali se ke mne vždy férově. Zlobilo mne to tak dva měsíce než na to přišli. Zkoušeli čistit škrtící klapku, měnili palivový filtr a měnili svíčky. Nakonec jsme se domluvili, že když s emi to stane někde poblíž servisu, že hnedka přijedou. To se stalo a přišli na to, že je to čidlo teploty motoru. Mně to nestartovalo jen když byl motor polozahřátý. Za studena nebo při plném ohřátí to startovalo napoprvé. Dej pak vědět jestli to bylo ono. Jo, to čidlo mne stálo 550,- Kč bez DPH a práce ;)

Takže jak jsem slíbil, dávám vědět. Jsem v p.či, protože čidlo to nebylo. Volal jsem do škodovky, mám to dát do servisu a pokud to nezjistí mají si zavolat do MB. :o(

dufam ze bude servis komunikovat zo skodovkou a nie ako u mna nevedeli co s tym a ked som im povedal ze ak nevedia tak maju kontaktovat skodovku lebo ja uz som ich kontaktoval tak bol velmi prekvapeny a ze jasne hned im odfaxuju potrebne veci. no a dopadlo to tak ze im nic neposlali tak som zobral auto a viac ma neuvidia. dufam ze sati lepsie povodi v servise ked si nebudu vediet dat rady daj to nejakemu sikovnemu sukromnikovy a vyriesi ti to.

Tak to ti nezávidím. Do jakého servisu jezdíš?

Čidlo je to vdedy ak nechce naskočiť za tepla .Za studena OK.Na posúdenie čím to je mám málo informácií.

  • 2 týdny později...

Teď je to ve 4 servisu (3 škodovácký) údajně řídící jednotka, oprava má stát cca 25000 kč :o(. Uvidíme až jednotka dorazí a vymění to ...

Koukám jaký to jsou všechno specialistí, postupně se na tobě napakujou a vyměnujou samí díly, pěkně drahý.... No to tě teda nezávidím narvat takovejch peněz do fábie...mam taky ten samej motor... taky hafo problemů, ale všechno je podmíněný tím žraním toho oleje.... je to na p.ču...

Spotřebu oleje jsem reklamoval při každé návštěvě v rámci záruky, vždycky bylo všechno v pořádku a hned jak ti skončí záruka a máš problém, tak je to jejich první otázka "a žere to hodně oleje ?". Když jsem vola do škodovky, tak říkali že norma je do 1,5 litru na 1000 km ;) Pokud to opraví jde okamžitě do světa, už mám na cestě nový auto a fakt to stálo moc peněz. Navíc potřebuju vyměnit destičky a kotouče, protože jsou ještě původní a taky střední díl výfuku, takže další investice. Ale budu ho opouštět se slzou v oku, protože to jezdí fakt dobře a má to úžasnej zvuk...

Ježiši to mám fakt kliku mám 1.4 74KW rok 2002 (starý typ motoru výroba únor) a bere 5W-40 0.3litu oleje na 6000km (víc jsem od výmeny nedoléval)

Tak já mam 2000 a myslím si, že další roky už dali drobet do kupy... tak 2002 už musí bejt v klidu... Jo kdyby to člověk věděl před koupí. ale vychytat to auto a pak ho prodávat, to se někdo zaraduje

me to dela to stejny...ale uz nemam ten 74kw. ale i tak mi to blbne to startovani. asi to skusim taky tim cidlem...

  • 1 měsíc později...

Tak jak jsi dopadl??? Mam to same auto a ten samy problem. Ja ale nemel odmotany motorovy kabelovy svazek a draty jsou pekne nabobtnaly. To tvrdi skoda servis. Novej stoji 30tis. Tak jsem v pr... Zajima me jak dopadnes dej vedet.

1.5 LITRA NA 1 TISIC KM? TO MI JE NEJAKA EXTREMNA NORMA, NIE? CO MAJU MOTOR FERRARI? kED SI PREDSTAVIM ZE DO NEHO LEJES 4 LITRE OLEJA A KAZDYCH 1TISIC KM BY SOM MAL DOLIEVAT 1.5 LITRA A SOM V NORME...VED TO JE BLBOST, CI NIE?

  • 4 týdny později...

1,5l/1000km JE! blbosť. na žiguláku som dolieval na cca 2000km okolo 2dl (deci!), do formana nič, a do AQW MR2002 ešte menej....(to jest od výmeny do výmeny neklesne hladina ani o 3mm)

1,5l/1000km nie je ani EURO0!!! Za takým sa jazdí v plynovej maske.

Ahoj, mno vidim, ze mas stejny problem, jaky jsem mel ja, presne totez mi taky delalo, co popisujes, neslo to nastartovat, vsude smradu z benzinu, a otacky po nastartovani postupne klesaly. Mel jsem naplanovanou vymenu krouzku, tak jsem si vse udelal sam http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=29729. A ted k tvemu problemu, s velkou pravdepodobnosti ti muzu rict, ze tato zavada se projevuje, nejcasteji poskozenim nebo spatnym signalem snimace chladici kapaliny G62, porad mi svitila lambda sonda a vag mi psal snimac chladici kapaliny G62 - signal prilis velky a vis proc, protoze snimac G62 byl poskozen, zakarbonizovanim, jako kdyby byl zanesen "uhlim". Podle me ti staci vymenit ten snimac chladici kapaliny G62 a melo by byt vse ok, vim, ze s nejvetsi pravdepodobvnosti to vestinou dela ten snimac, bylo by to na dlouhe vykladani, jaky to ma vliv na vsechno, ale doporucuji ti ho vymenit, stoji asi origo 500Kc, zkus to, sice ti nic nezarucuji na 100%, ale pokazde to pomohlo a nejlepsi, podle me, je vymena pistnich krouzku, gufer atd..., reknu ti, ze zavady, ktere se mi obevovaly pred vymenou, po vymene zmizely, zadna sonda ani cidla nesviti, vag nic nehlasi a velmi rapidne se snizila spotreba paliva, menil jsem i ten snimac chladici kapaliny G62 a je vse bez problemu. Rikam, delal jsem si to vse sam, takze vim co tomu je, vsak se podivej, kdyby neco, tak napis SZ.

Upraveno od Standis

1,5l/1000km JE! blbosť. na žiguláku som dolieval na cca 2000km okolo 2dl (deci!), do formana nič, a do AQW MR2002 ešte menej....(to jest od výmeny do výmeny neklesne hladina ani o 3mm)

1,5l/1000km nie je ani EURO0!!! Za takým sa jazdí v plynovej maske.

ked sa tomu nerozumies, aspon nedristaj :aggressive:

1,5 litra / 1000 km ma dnes vacsina automobiliek normu (aj ked za posledne tri roky klesla na 0,5 - 1 liter /1000 km)

takze na jednej strane je to v norme, avsak na druhej strane to este neznamena ze je vsetko v poriadku

  • 2 roky později...

Ahoj, mno vidim, ze mas stejny problem, jaky jsem mel ja, presne totez mi taky delalo, co popisujes, neslo to nastartovat, vsude smradu z benzinu, a otacky po nastartovani postupne klesaly. Mel jsem naplanovanou vymenu krouzku, tak jsem si vse udelal sam http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=29729. A ted k tvemu problemu, s velkou pravdepodobnosti ti muzu rict, ze tato zavada se projevuje, nejcasteji poskozenim nebo spatnym signalem snimace chladici kapaliny G62, porad mi svitila lambda sonda a vag mi psal snimac chladici kapaliny G62 - signal prilis velky a vis proc, protoze snimac G62 byl poskozen, zakarbonizovanim, jako kdyby byl zanesen "uhlim". Podle me ti staci vymenit ten snimac chladici kapaliny G62 a melo by byt vse ok, vim, ze s nejvetsi pravdepodobvnosti to vestinou dela ten snimac, bylo by to na dlouhe vykladani, jaky to ma vliv na vsechno, ale doporucuji ti ho vymenit, stoji asi origo 500Kc, zkus to, sice ti nic nezarucuji na 100%, ale pokazde to pomohlo a nejlepsi, podle me, je vymena pistnich krouzku, gufer atd..., reknu ti, ze zavady, ktere se mi obevovaly pred vymenou, po vymene zmizely, zadna sonda ani cidla nesviti, vag nic nehlasi a velmi rapidne se snizila spotreba paliva, menil jsem i ten snimac chladici kapaliny G62 a je vse bez problemu. Rikam, delal jsem si to vse sam, takze vim co tomu je, vsak se podivej, kdyby neco, tak napis SZ.

Môžete mi niekto vysvetliť, kde ten snímač G62 v aute nájdem? A ako ho mám vymeniť? Ďakujem

  • 3 týdny později...

Ahoj mám skoro ten samý problém

Fabia r.v. 2001 mi občas nejde nastartovat. Musím hrozně dlouho točit než to chytne. Potom má motor chvíly nepravidelný chod , pak chytne a vše

šlape jak hodinky. V autě je potom cítit benzín. Někdy to neudělá celý den a někdy třeba dva starty po sobě. Svíčky jsou nové , vstřikovače jsou zkontrolované

a jsou v pořádku , palivový filtr je vyměněn . Na diagnostice to nehlásí vůbec žádnou poruchu ani chybu. Auto jezdí bez problémů , při jízdě je vše v pořádku.

Žere olej cca 1l na 4000 - 5000 km . Startér a baterie jsou v pořádku. Palivové čerpadlo běží - jen je občas hlučnější než dříve.

mohlo by to dělat čidlo teploty motoru jak jsem se tu dočetl ????

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.