KRYSIMLADE Vloženo 7. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Srpen 2007 (editace) TAK TED ME ZAJIMA JAKY MAS POCIT Z JIZDY !!! VITEJ V KLUBU ZADNICH ZAHAD. NEUSKAKUJE TI PRDEL ? NEMAS POCIT HORSIHO DRZENI STOPY ATD ATD... NEB TU MAME NOVEJ STYL A TO PRAVE ZADNI KOLO TREND. DOKONCE SI ME PREDCIL. JA MEL +0.18 o)) BEZ NARAZU ATD ATD PROSTE ,,SAMO,, a HLAVNE PO SERIZENI ZA 14 DNI OPET ZPET NA TETO HODNOTE. A TAKTO TO POKRACUJE. KDO MI TOTO VYSVETLI. BOLESLAV PRY TENTO PROBLEM NEZNA o)) Taky jsem byl na geometrii. Po projeté díře v zimě a ohnutém ráfku na levém předním kole jsem si řekl že by to chtělo zkontrolovat. A hle, předek OK a zadek ne. Servisman říkal, že to není tak hrozný, tak jsem to zatím nechal tak. Přikládám protokol. Editováno: 7. Srpen 2007, autor: KRYSIMLADE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 7. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2007 Copak MB...ty za chvilku nebudou vědět, že vyrábí auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 10. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2007 Taky jsem byl na geometrii. Po projeté díře v zimě a ohnutém ráfku na levém předním kole jsem si řekl že by to chtělo zkontrolovat. A hle, předek OK a zadek ne. Servisman říkal, že to není tak hrozný, tak jsem to zatím nechal tak. Přikládám protokol. a tomuhle říkal, že to není tak hrozný jo ? No je fakt, že já to měl ještě jednou tolik, ale takhle bych to taky nenechal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 10. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2007 TAK TED ME ZAJIMA JAKY MAS POCIT Z JIZDY !!! VITEJ V KLUBU ZADNICH ZAHAD. NEUSKAKUJE TI PRDEL ? NEMAS POCIT HORSIHO DRZENI STOPY ATD ATD... NEB TU MAME NOVEJ STYL A TO PRAVE ZADNI KOLO TREND. DOKONCE SI ME PREDCIL. JA MEL +0.18 o)) BEZ NARAZU ATD ATD PROSTE ,,SAMO,, a HLAVNE PO SERIZENI ZA 14 DNI OPET ZPET NA TETO HODNOTE. A TAKTO TO POKRACUJE. KDO MI TOTO VYSVETLI. BOLESLAV PRY TENTO PROBLEM NEZNA o))Taky jsem byl na geometrii. Po projeté díře v zimě a ohnutém ráfku na levém předním kole jsem si řekl že by to chtělo zkontrolovat. A hle, předek OK a zadek ne. Servisman říkal, že to není tak hrozný, tak jsem to zatím nechal tak. Přikládám protokol. mě říkal technik v autorizovaným, že OII mají všechny a vždycky rozjetou zadní geo. Taky mi radili to přehustit, aby to jako jezdilo víc po středu gumy. Tak to mám na 2,5 a když jsem prázdnej, což je skoro pořád, odskakuje auto celý. Jdu to zase ufouknout. To auto už mě tak sere, že asi začnu jak na vojně stříhat metr, do konce leasingu. Protože to pak poletí z baráku, jak střela. A to jsem byl vždycky příznivcem týhle značky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 10. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2007 No a co pak, do čeho jdeš dál? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miky Vloženo 18. Září 2007 Sdílet Vloženo 18. Září 2007 stejná švagrova zkušenost,nové 16' Dunlop po 5000 km oskákané jako hrom,hukot jako 1000MB na diagonálkách,verdikt autorizovaného servisu vše OK!!!! Auto jeté prakticky pouze Brno-Vídeň další problémy s 2,0 TDI(nostalgie po OI L&K PD 96kw se 150.000km total no problem) M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miky Vloženo 18. Září 2007 Sdílet Vloženo 18. Září 2007 No a co pak, do čeho jdeš dál? Já po všech referencích ze značkových servisů,známých z fabriky jsem šel zpět do OI RS full výbava(total spokojenost)a čekám co Superb II,jinak to bude příště nové Mondeo II(zatím super reference,srdce se zrychluje )nebo lehce jetý Mercedes Protože když se člověk podívá,za co se prodávájí v SRN takové 2roky staré Mercedesy E320 Combi (full výbava a 4matic) tak je snad každý blázen,kdo zůstává u koncernu To auto má kámoš,jen se mění olej v motoru a filtry,vše ostatní(včetně rozvodu řetězěm,olejové náplně podvozek)je trvalé po celou dobu životnosti ,svezení jako hrom,ne jako lepší Golf..... M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 18. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 18. Září 2007 Co myslis pojmem oskakane ??? Idealne foto .... stejná švagrova zkušenost,nové 16' Dunlop po 5000 km oskákané jako hrom,hukot jako 1000MB na diagonálkách,verdikt autorizovaného servisu vše OK!!!!Auto jeté prakticky pouze Brno-Vídeň další problémy s 2,0 TDI(nostalgie po OI L&K PD 96kw se 150.000km total no problem) M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 18. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 18. Září 2007 Hmmm takze asi takto. Muzete verit nemusite. Kdo dela v MB ci ma snima cosi spolecne potvrdi. Zadni naprava u O2 je testovaci pocin koncernu na tuto technologii. Myslenka dobra realizace horsi a zkusenost spatna. Paradoxne muzete jet kanal nekanal a odnesete to jen zadek... Vice bych nerad sdeloval. Ale pozor na to. seridit se da ale nevydrzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miky Vloženo 19. Září 2007 Sdílet Vloženo 19. Září 2007 Co myslis pojmem oskakane ??? Idealne foto ....stejná švagrova zkušenost,nové 16' Dunlop po 5000 km oskákané jako hrom,hukot jako 1000MB na diagonálkách,verdikt autorizovaného servisu vše OK!!!!Auto jeté prakticky pouze Brno-Vídeň další problémy s 2,0 TDI(nostalgie po OI L&K PD 96kw se 150.000km total no problem) M. vnitřní strana zadních pneu vzorek 4,5mm ale ne sjeté,dezén tvar pilka,vnější strana 7mm. Zkusím ho dohonit,ať udělá foto,je v Rakousku...... M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 19. Září 2007 Sdílet Vloženo 19. Září 2007 (editace) Co myslis pojmem oskakane ??? Idealne foto ....stejná švagrova zkušenost,nové 16' Dunlop po 5000 km oskákané jako hrom,hukot jako 1000MB na diagonálkách,verdikt autorizovaného servisu vše OK!!!!Auto jeté prakticky pouze Brno-Vídeň další problémy s 2,0 TDI(nostalgie po OI L&K PD 96kw se 150.000km total no problem) M. vnitřní strana zadních pneu vzorek 4,5mm ale ne sjeté,dezén tvar pilka,vnější strana 7mm. Zkusím ho dohonit,ať udělá foto,je v Rakousku...... M. Je to přesně, jak píšeš. Pilky na vnitřku. Během měsíce jsem byl na geo 2x. Teď je to snad dobrý, protože to neuskakuje. A jak napsal Krysa, seřídit se to dá, ale nevydrží. Takže pozor na odskakování a na počínající hluk od gum. Doporučuju i stálou vizuální kontrolu. Děsnej schit. A ještě je asi opravdu dobrý to přehustit. Mimochodem servisy už dostaly z Bolky jiný hodnoty pro seřízení, než se to původně dělalo. Editováno: 19. Září 2007, autor: jirkaK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 19. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 19. Září 2007 Info je od manika z MB - vyvoj podvozku. Proste tak dlouho sem prudil znamy az sem ho sehnal. Prehusteni udela tu vec ze kontakt s vozovkou se snizi a jede to jako ze po prostredku. Guma se tolik nehrne. Vzadu jsou klasicky lehky Acka. Pilka je klasika. Na prednich venku znamena ze jedes jako prase do zatacek a guma se hrne. Na zadku se guma diky spatne geo hrne take. No a odskoceni je defakto odlehceni napravy kdy sily ktere tam pusobi ,,narovnaji,, kolo zpet. Nebudu rikat ze auto ma uz tak na zadku pruziny ktere vypadaji jak kdyz je zvedle. Jsou tvrde az moc. K tomu tlumice ,,maslo,, vysledek hups hups hups. A komu to nedela ? No tem co maji 15-ky. Tam se sily eliminuji tlumicim efektem gum neb ty jsou prvni kde se energie ztraci. Co myslis pojmem oskakane ??? Idealne foto ....stejná švagrova zkušenost,nové 16' Dunlop po 5000 km oskákané jako hrom,hukot jako 1000MB na diagonálkách,verdikt autorizovaného servisu vše OK!!!!Auto jeté prakticky pouze Brno-Vídeň další problémy s 2,0 TDI(nostalgie po OI L&K PD 96kw se 150.000km total no problem) M. vnitřní strana zadních pneu vzorek 4,5mm ale ne sjeté,dezén tvar pilka,vnější strana 7mm. Zkusím ho dohonit,ať udělá foto,je v Rakousku...... M. Je to přesně, jak píšeš. Pilky na vnitřku. Během měsíce jsem byl na geo 2x. Teď je to snad dobrý, protože to neuskakuje. A jak napsal Krysa, seřídit se to dá, ale nevydrží. Takže pozor na odskakování a na počínající hluk od gum. Doporučuju i stálou vizuální kontrolu. Děsnej schit. A ještě je asi opravdu dobrý to přehustit. Mimochodem servisy už dostaly z Bolky jiný hodnoty pro seřízení, než se to původně dělalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 19. Září 2007 Sdílet Vloženo 19. Září 2007 Takže výsledek je takový,že čím větší kola,tím horší a je to jasné-málo hmoty na pružení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 19. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 19. Září 2007 No takhle je to zjednodusene a ty zrejme narazis ze to tak neni. Zalezi na dalsich vecech a prvcich. Toto je poznatek na OKI. Jak se rika. 15 do mesta 16 za mesto 17 na dalnice(ale ne nase) Neznam cloveka ktery by mel 17 a rikal no to mam krasne komfortni Okinku. Pokud nema jine pruziny a tlumice. Nejvetsi alchymie je guma samotna. Ale vsude plati fyzikalni zakony. Energie pri prejezdu nerovnosti se musi nekde ,,utlumit,, Kastle? tezko. Rameno? neco malinko Pruzina? Jasne od toho tam je. Ale ona ta potvora to co prijme zase vyda. A ten tlumic vlastne prodluzuje cas za jaky to vyda zpet a rozlozi v case. No a kola. Lita kola tam se neztrati nic. Plechy ok neco malo. A tak nam zbyvaji ty gumy. A tam jde ,,naraz,, jako prvi. Pokud by guma vse pekne pobrala jezdime jako ve vate ale to je blbost. Pro vsechny doporucuji. Nafoukejte 1.8 a jedte se projet. Pak 2.5 a jedte stejnou trasu. Ucitite rozdil ??? Ja tedy znacny. Pro ty co maji chut a naladu at toto zkusi s 15 a 17 kolama. Proto ja rikam kola jsou nejlepsi efekt na aute a delaji hodne. Ale zevnitr me zajima jak to jede a ne jak to vypada. Jako vzdy zdravy rozum ktery prisel s vekem. Pokud je zde nekdo nevyboureny klido tam svihnete 18-ky a pak doporucuji trasu v Praze Manes-Narodni. Pokud dorazite a reknete sem to woe ani necitil. Odvolam vse. Krysimlade aneb Krysa Takže výsledek je takový,že čím větší kola,tím horší a je to jasné-málo hmoty na pružení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 19. Září 2007 Sdílet Vloženo 19. Září 2007 dneska mluvíš jako kniha, ale je to tak. Na zimních patnáctkách mám krásně rovnoměrně sjetej dezén a nikdy nic neodskakovalo. Na letních osmnáctkách hrůza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 19. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 19. Září 2007 Mno spise me nikdo nevytocil pytlovinama a demagogii o)) Jako kniha nevim. Ale snazil jsem se to opisne popsat pro masy.. o)) dneska mluvíš jako kniha, ale je to tak. Na zimních patnáctkách mám krásně rovnoměrně sjetej dezén a nikdy nic neodskakovalo. Na letních osmnáctkách hrůza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 19. Září 2007 Sdílet Vloženo 19. Září 2007 Krisimlade to napsal dobře a já dobře pamatuji,jak jsem koupil OII tak první moje slova byla,že je to kostitřas a spousta majitelů OII mi to vymlouvala. Teď mám druhou OII,sedan a mám tam originál sport.podvozek od škodovky,16" kola a pořád je to kostitřas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 19. Září 2007 Sdílet Vloženo 19. Září 2007 Tenhle problém se asi týká hlavně dvoukolek než všehrabů, nebo se pletu? Všehrab má přeci úplně jinou nápravu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 20. Září 2007 Sdílet Vloženo 20. Září 2007 Má podobnou.Pouze OI měla jinou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 20. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 20. Září 2007 Panove. Provedl jsem test pac sem si rikal ze mluvenim a teorii se tu zabyva spousty lidi a ja xci vybocovat. O2- 15 standartni foukani. Testovano MICHELIN ENERGY a BRIDGE E30(0) ted presne nevim. Plechy. Michelin ok Bridge trosku hops. O2- 16 standartni foukani. Testovany BRIDGE E30(0) a BRIDGE E330. woe na hlinach o) Prvni hops hops hops druhy lepsi o dost ale vice nez na 15 O2- 17 standartni foukani. Testovany DUNLOP na woe Pegasech kurwa ne o)) !!! Trosku lepsi nez BRIDGE E30 ale horsi nez BRIDGE E330 Kola nasazeny presne na kolo kde bylo na jinem CAR. Testovano jedni vozem. Heverovano na dva hevery o) Zadne kolo neposkozeno ani pred ani po. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 20. Září 2007 Sdílet Vloženo 20. Září 2007 mě se teda 18ky sjížděj docela v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelkr Vloženo 21. Září 2007 Sdílet Vloženo 21. Září 2007 pokud vám mohu vstoupit do debaty taky by mě zajímalo:pokud jsem koupil O2 na 15 z výroby originál salon,sám jsem tam dal RS 18 palců a přijdu do servisu že zadní gumy ko třeba po 15 tis. tak mě pošlou do háje nebo by měli uznat reklamaci a dát new pneu?? Díky jen se připravuju na to že gumy půjdou do háje zatím jsem nekoukal ale mám cca 13.tis najeto ale zítra omrknu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 21. Září 2007 Sdílet Vloženo 21. Září 2007 pokud vám mohu vstoupit do debaty taky by mě zajímalo:pokud jsem koupil O2 na 15 z výroby originál salon,sám jsem tam dal RS 18 palců a přijdu do servisu že zadní gumy ko třeba po 15 tis. tak mě pošlou do háje nebo by měli uznat reklamaci a dát new pneu??Díky jen se připravuju na to že gumy půjdou do háje zatím jsem nekoukal ale mám cca 13.tis najeto ale zítra omrknu No tak moje gumy jdou taky po 15k do háje, ale všechny a po celé ploše ...jinak si myslím, že pokud to byly originálky RS kola a byly by sjeté nějak výrazně nestejnoměrně, tak by se reklamovala geometrie a na tu výměna kol jako taková nemá vliv, takže bych trval na seřízení, resp. výměně, budou se možná vykrucovat, ale zřejmě jsi v právu, kola se mění přece běžně minimálně dvakrát za sezónu a geometrie se nikdy nedělá Ovšem lepší by bylo chodit tam průběžně, jakmile se objeví nějaké nestejnoměrné opotřebení a nechat to seřídit, pokud to nepomůže, tak znova a potom máš nějaký argument při té reklamaci, že jsi byl několikrát na seřízení, jinak by ti mohli říct, že jsi měl přijít dřív, že se to mohlo stát nějakým nárazem apod., těžko se potom dohadovat, leda by měli nějaké "nařízení" přímo z Boleslavi a byli na to připraveni a měnili "automaticky", což ale pochybuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelkr Vloženo 21. Září 2007 Sdílet Vloženo 21. Září 2007 pokud vám mohu vstoupit do debaty taky by mě zajímalo:pokud jsem koupil O2 na 15 z výroby originál salon,sám jsem tam dal RS 18 palců a přijdu do servisu že zadní gumy ko třeba po 15 tis. tak mě pošlou do háje nebo by měli uznat reklamaci a dát new pneu??Díky jen se připravuju na to že gumy půjdou do háje zatím jsem nekoukal ale mám cca 13.tis najeto ale zítra omrknu No tak moje gumy jdou taky po 15k do háje, ale všechny a po celé ploše ...jinak si myslím, že pokud to byly originálky RS kola a byly by sjeté nějak výrazně nestejnoměrně, tak by se reklamovala geometrie a na tu výměna kol jako taková nemá vliv, takže bych trval na seřízení, resp. výměně, budou se možná vykrucovat, ale zřejmě jsi v právu, kola se mění přece běžně minimálně dvakrát za sezónu a geometrie se nikdy nedělá Ovšem lepší by bylo chodit tam průběžně, jakmile se objeví nějaké nestejnoměrné opotřebení a nechat to seřídit, pokud to nepomůže, tak znova a potom máš nějaký argument při té reklamaci, že jsi byl několikrát na seřízení, jinak by ti mohli říct, že jsi měl přijít dřív, že se to mohlo stát nějakým nárazem apod., těžko se potom dohadovat, leda by měli nějaké "nařízení" přímo z Boleslavi a byli na to připraveni a měnili "automaticky", což ale pochybuju. mám continentaly sport2 tak uvidíme kolik vydrží,jezdím spíše dálnice takže jako tobě neubydou,asi to udělám jak říkáš, uvidíme budu to sledovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 21. Září 2007 Sdílet Vloženo 21. Září 2007 hoši, nebuďte najivní, nic nevyreklamujete. Tohle už mám taky za sebou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.