Květen 19, 200817 r Kde na netu se dají sehnat levné rozvody na fabiu 1,4 16V 55 kWDíky Já sehnal tady na foru v inzerci, origo škoda včetně pumpy zabalené v krabicích i s fakturou na bezmála 10 tKč za lidových 4,5 tKč. No nekup to. Jinak zkus Seba tady z fora, nebo www.skodadily.cz Jinak vlákno, kde je toho o rozvodech hodně napsáno tady: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...0&start=150 Upraveno Květen 19, 200817 r od pava
Květen 19, 200817 r Umim prvovyrobu z Nemecka za 2600,- (stejne jako orig. jen neni orig. krabicka) nebo i prvovyrobu vcetne krabicky za 3403,- a vodni pumpu HEPU za 861,-. Vse s dokladem a DPH, zarukou, proste ofiko. Jedina otazka je, jak moc na to spechas, protoze rozvody Nemecko jsou aktualne doprodany a orig. by mel byt posledni dostupnej kus. DE se ceka na dodavku. Pro forum navic 5% sleva. Jinak to najdes na www.skoda-dily.cz, cisla dilu jsou 036198119C rozvody a 036121008L vodni pumpa.
Květen 19, 200817 r mi je omylem vymenili ve skodovce za lidovych 5124 KC a jeste je posunuli o zub (cislo dilu je 036198119C - sada rozvodova)
Květen 28, 200817 r Nevíte jakou značku rozvodů mají na Hamar.cz ? Sháním rozvody na 1,4 55KW, ale vrtá mi hlavou jak je možný že na Hamar je maj za 2800kč a třeba na mjauto.cz za 4800 a na apm.cz za 5500kč? To si tak ostatní mastí kaspy nebo v tom Hamaru mají nějaký polský nebo čínský aušusy?
Červen 4, 200817 r Tak dlemých zkušeností doporučuju rozvody měnit.A to nejen řetěz,lišty,napínák atd,ale i kola.Teď v práci řeším druhý potkaný motor.A zatím to vypadá tak že se bude kupovat nový.Cena cca 96000 kč.
Červen 4, 200817 r Tak dlemých zkušeností doporučuju rozvody měnit.A to nejen řetěz,lišty,napínák atd,ale i kola.Teď v práci řeším druhý potkaný motor.A zatím to vypadá tak že se bude kupovat nový.Cena cca 96000 kč. a kolik to mělo najeto? Jinak jsem se dočetl, že koncern VW udává životnost vozidla na dobu 10 let či 300tis km
Červen 8, 200817 r Najeto měl něco kolem 150 000km.Žádný městský provoz.Spíš dálnice.Ale rozumný řidič který jezdil normálně.Nepřetáčel ani nepodtáčel.Takže mu nijak neublížil.A pokud se něco takového stane ještě jednou,tak začnu s výrobou tříkolek pro děti.Protože ten řetízek se na nic jiného nehodí.
Červen 8, 200817 r Když už si nakousl těch 200. tis km, tak mě zajímá co si za těch 200 tis. km na fabce všechno měnil ..(olej nepočítám myslím že měnil normální spotřební díly........u jardy je důkaz toho že Htp není jen na ježdění po městě.....a mezi vesnicema...že se dá bez problému i víc než si ostatní myslí....
Červen 9, 200817 r tak jsem to zjišťoval a v Hamaru mají kladky INA a řemen Daico. Má to někdo z Vás?
Červen 10, 200817 r Jak uz jsem psal vyse, mam nemeckou sadu za 2600,- s DPH, kvalita je prvovyrobova, pises o 2800,- s DPH, coz je podobny, neni se tedy cemu divit a problem bych tam nevidel...
Červen 10, 200817 r Nevím , jak vypadá řetěz u 1,2 HTP , ale vyděl jsem řetěz a vodicí lišty u Nisana ZD3 po najetí 250 000 KM - doporučená výměna 400 000 km a byly OK , tak to snad u Fabky taky vydrží
Červen 11, 200817 r Najeto měl něco kolem 150 000km.Žádný městský provoz.Spíš dálnice.Ale rozumný řidič který jezdil normálně.Nepřetáčel ani nepodtáčel.Takže mu nijak neublížil.A pokud se něco takového stane ještě jednou,tak začnu s výrobou tříkolek pro děti.Protože ten řetízek se na nic jiného nehodí. a neslo o motory s vyrobou do 2004?
Červen 11, 200817 r neni interval 15t km na sviecky a filter zbytocny luxus? Sak to tam mas tak 3 mesiace? Radsej by som olej menil po 10t km. Inak Tvoje autocko sa vydarilo a ma sikovneho majitela tak nech sluzi este raz tak dlho.
Červen 12, 200817 r jj, díky, ty svíčky měním jak mi doporučil cimbu, jedna stojí 107,- Kč, takže to ustojím, olej dávám dost dobrý, takže 15.000 v poho,no doufám, že vydrží, auto měním tak po šesti letech, předchozí felicie tak měla 350.000km, dnes má okolo 450.000 a do motoru se ještě nikdo nemusel hrabat, olej dostávala ten samej to jsou krásný kilomtery Zajímalo by mě jak dlouho mi vydrží Fábie Felicie má od roku 1997 najeto 65tis km, stále bez koroze, jako nová - jen oschází díly stářím (nastavení výšky světel, čidlo otáček, těsnění na čidlu v chladiči...) Na Fábii mam 34tis, tak doufám že mi nepostihne závada tady popisovaná. Mam auto vyrobený 11/2003 ...ale při používání 16" kol bude brzy výměna kostí, nějak to začalo klepat jen ještě takový dotaz: Jak často jsi měnil ložiska na zadku u Felicie? Zdá se mi že zadní kola mají nějakou vůli, když s nima cloumam, tak něco jakoby klepe Upraveno Červen 12, 200817 r od janjoy
Červen 12, 200817 r běžně to asi nebude řešit nikdo, ale já jsem vyjimka - mám 160.000km nejsi vyjimka, u nas jezdi znamy s fabkou 1,2 47kW v autoskole, dokazete si predstavit co to auto musi vsecko zazit a ma najeto 225tkm....coz je myslim az az, urcite vic nez ty a vse vpoho, jezdi jen na rocni prohlidky
Červen 13, 200817 r jen ještě takový dotaz: Jak často jsi měnil ložiska na zadku u Felicie? Zdá se mi že zadní kola mají nějakou vůli, když s nima cloumam, tak něco jakoby klepe u felicie nikdy, stačí jen dotáhnout
Červen 16, 200817 r a neslo o motory s vyrobou do 2004? Nevím ve kterém roce se to lámalo,ale tohle auto je 03 a má dlouhé lišty.A stejně přeskočil.
Červen 16, 200817 r Můžeš prosím popsat v jakém režimu se to stalo? Asi se tu už možná řešilo, ale víc zkušeností a info nikdy nezaškodí. Mam nalítáno jen 47tis, takže "životnost" zatím neřeším, ale dle příspěvků je jedno jestli má 5 nebo 155tis. Díky za všechny info co dodáš
Červen 16, 200817 r Ozvěte se komu přeskočil ten řetěz a v jakém provozním režimu to bylo. Toto téma si myslím zasloží víc rozebrat. Ty případy se množí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.