Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tak mi dneska řekli v servise, že tam už měli stejnou oktávku, která to taky dělala a že vyměnili na tom motoru spoustu věcí, mimo jiné i všechny 4 vstřikovače a nepomohlo to a konzultovali to s Mladou Boleslaví a na nic nepřišli. Jako jestli mě tohle čeká pokaždé, když to auto bude stát na mrazu, tak to potěš. Ještě že to pak naskočí, kdyby mě to nechtělo ani naskočit, tak to bych jim to tam 3x dal s tou závadou a pak chtěl zpátky peníze, protože auto co dostává pravidelný servis a je starý rok, tak co to potom bude dělat za 3 roky třeba???

no tomu to asi ale dělalo pořád, ne ? Tobě se to zatím stalo jednou, tak se zbytečně neplaš. Mě to po výměně hlavy a vstřiků taky už ojediněle udělalo, ale pak zase dobrý.

Takže když mám kouřovku, jde o nezdařilý chip nebo je motor před smrtí = mezi výměnami oleje sežere tento motor 0,5L oleje. Je tohle normální?

Rozhodne to neni standardni... mam mnohem vetsi upravu a bylo me doporucene-menim olej uz po cca 10tkm, ale olej to takhle nezere...

že to hulí, může být taky třeba vstřikama nebo čerpadlem.

no tomu to asi ale dělalo pořád, ne ? Tobě se to zatím stalo jednou, tak se zbytečně neplaš. Mě to po výměně hlavy a vstřiků taky už ojediněle udělalo, ale pak zase dobrý.

Já se neplaším, protože auto mám v garáži, ale v únoru jedu do Francie na lyže a jsem zvědavej, co tam budu dělat, až to auto po týdnu stání nenastartuje, asi se projedu konečně TGV :)

Já se neplaším, protože auto mám v garáži, ale v únoru jedu do Francie na lyže a jsem zvědavej, co tam budu dělat, až to auto po týdnu stání nenastartuje, asi se projedu konečně TGV :)

ale ono nastartuje vždycky, jen ty okolnosti jsou k posrání

jj, lepší bude koupit 2,0 Liter TDi = jistota, prosperita, zdravý rozum.

Taky že jsem rád. To u 1,9 TDi 66 KW jsem dolíval pořád olej .

Tato má odpověď nebyla myšlena , že bych doléval litry a litry oleje. Ale prostě asi cca 1,5 litry mezi prohlídkou . Jelikož tam byla prohlídka až v 50.000 km . Tak to není zas tak hrozný.

Tato má odpověď nebyla myšlena , že bych doléval litry a litry oleje. Ale prostě asi cca 1,5 litry mezi prohlídkou . Jelikož tam byla prohlídka až v 50.000 km . Tak to není zas tak hrozný.

Není tak hrozný ? Na 50 000 km litr a půl ? To je úžasný !

tak nějak, pro mě dost utopická hodnota

Zdravim, chlapi 2,0 Tdi octavia 2 motor BKD , VAS vyhodil chybu že je škrtící klapka bez signalu, byla prdla pojistka, tak sem ji tam dal a ted to hlásí že je škrtící klapka vadná, napájení do ní de, ale necvaka. Máte s tim zkušenosti??

A když bych jí mnil co vše to obnáší musí se nějak nakodovat??

A k čemu tam ta klapka vlastně je??

Díky snad to nejsou hloupé otázky :-)

Zdravim, chlapi 2,0 Tdi octavia 2 motor BKD , VAS vyhodil chybu že je škrtící klapka bez signalu, byla prdla pojistka, tak sem ji tam dal a ted to hlásí že je škrtící klapka vadná, napájení do ní de, ale necvaka. Máte s tim zkušenosti??

A když bych jí mnil co vše to obnáší musí se nějak nakodovat??

A k čemu tam ta klapka vlastně je??

Díky snad to nejsou hloupé otázky :-)

čauves, to je normální u 2.0 TDI, pokud ti praská pojistka i nadále, tak pak odešla škrtící klapka a je nutná výměna. Ta klapka stojí nová cca 9000 CZK, ale dá se sehnat kolem 3000 CZK. Mělo by ti to časem naběhnout na maxidotu jako "emise - do dílny".

Reguluje objem nasávaného vzduchu do motoru. A taky by ti to mělo jinak chcípat (vypnutí motoru klíčkem) než ti to chcípalo před tou chybou :D

Upraveno od Nexus

To jo to chcípalo tak jako hlasitějc, pojistka mi zatim neprda po výměně pojistky to napsalo vadná škrticí klapka,

jj,mi odešla v 90.000km

jj,mi odešla v 90.000km

a co přesně to začne dělat, když odejde ?

jj,mi odešla v 90.000km

tomuhle auto asi pravdepodobne odešla ve 35tis km,

Dělá se nějake zakl. nastaveni?? nebo se napontuje a jede??

jj,mi odešla v 90.000km

Cosby, ještě jednou, jak se ta závada projevuje, krom toho, že to "divně chcípá" ?

tomuhle auto asi pravdepodobne odešla ve 35tis km,

Dělá se nějake zakl. nastaveni?? nebo se napontuje a jede??

namontuješ, dáš jinou pojistku, a necháš smáznout chybu v počítači a jedeš

ale mělo by ti to na maxidotu psát to hlášení

JirkaK

nijak se to neprojevuje zásadně, jen to chcípe divně a píše to chybové hlášení, jinak to jezdí normálně...

jak píšde nexus-přesně tak.krom rožlé kontrolky jsem nic nepoznal

Kolegové, rád bych se zeptal, jestli jste si nechali přehrát SW v řídící jednotce a proč. Na těchto stránkách jsem kdesi pár poznámek o tom zachytil (zlepší to starty a náběh turba?), ale moc z toho moudrý nejsem a odpovědi ve 3 autorizovaných servisech taky nebyly úplně jednoznačné. Děkuji za odpověď.

:help::help:

Kolegové, rád bych se zeptal, jestli jste si nechali přehrát SW v řídící jednotce a proč. Na těchto stránkách jsem kdesi pár poznámek o tom zachytil (zlepší to starty a náběh turba?), ale moc z toho moudrý nejsem a odpovědi ve 3 autorizovaných servisech taky nebyly úplně jednoznačné. Děkuji za odpověď.

:help::help:

no z vlastní iniciativy to asi nikdo neudělal, ale jestli se dobře pamatuju, tak u některých modelových ročníků dělala Boleslav upgrade, ale nějak už si nepamatuju proč. Nebylo to myslím nic tak zásadního. Ale servisy dostávají z Bolky jasný pokyny, tak zrovna tohle by měly vědět přesně. Ten, kdo si nechal udělat úpravu dat ř.j. z titulu zvýšení výkonu si ale musí dát pozor, aby mu to v servisu nepřehráli něčím jiným. To by měl pech.

no z vlastní iniciativy to asi nikdo neudělal, ale jestli se dobře pamatuju, tak u některých modelových ročníků dělala Boleslav upgrade, ale nějak už si nepamatuju proč. Nebylo to myslím nic tak zásadního. Ale servisy dostávají z Bolky jasný pokyny, tak zrovna tohle by měly vědět přesně. Ten, kdo si nechal udělat úpravu dat ř.j. z titulu zvýšení výkonu si ale musí dát pozor, aby mu to v servisu nepřehráli něčím jiným. To by měl pech.

Myslel jsem právě přehrání původního SW novějším v autorizovaném servisu (nikoli za účelem zvýšení výkonu). Mám Santa Fe a servis Ti při každé garančce nahraje aktualizovaný SW (předpokládám, že lepší než původní). Tady na stránkách se o tom někdo zmínil, že továrna udělala nový soft na zlepšení startů a "mimochodem" to zlepšuje náběh turba (nemůžu ale najít, kdo to psal a jestli se to týkalo tohoto motoru).

V jednom servisu mi mechanik řekl, že už to dělali (ale není to obvyklé) a auto pak i lépe "jelo" (cena za nahrání cca 1 tis. Kč)., v druhém: ano, zlepšuje to starty, ale jestli Vás nezlobí, tak nahrání může být kontraproduktivní (původní totiž nemají, protože ho tam dává továrna) a třetí mi o tom něco zjistí. Tak zkouším lapat info tady.

Myslim že to bylo jen u některých modelů,některé totiž při akceleraci pocukávali,tak snad proto,ale nebyla to nějaká hromadná akce,mělo se to týkat pár kusů.

Tak mi přehráli software a řekli, že jestli to bude dělat dál, tak se prý přetěsní něco kolem vstřikovačů, že to jsou aktuální pokyny ze škodovky.

Tak mi přehráli software a řekli, že jestli to bude dělat dál, tak se prý přetěsní něco kolem vstřikovačů, že to jsou aktuální pokyny ze škodovky.

takže jak vidíš, dojde možná na to, co říkal 2.1. Cosby. Bohužel. Kdyby k tomu došlo, dej pls. vědět, jak to přetěsnění dělají.

Ten vstřik má po stranách dvě "oka", kudy prochází upevňovací šrouby. Jedna možnost, jak to zatěsnit je, zvýšit utahovací moment těchto šroubů, druhá, je něčím to zatěsnit mezi kuželem v makovici a vstřikem. Pokud je kuželová dosedací plocha v hlavě taky z lehký slitiny a není tam nějaký tvrdší sedlo, celkem chápu, že se to vymačká.

Upraveno od jirkaK

takže jak vidíš, dojde možná na to, co říkal 2.1. Cosby. Bohužel. Kdyby k tomu došlo, dej pls. vědět, jak to přetěsnění dělají.

Ten vstřik má po stranách dvě "oka", kudy prochází upevňovací šrouby. Jedna možnost, jak to zatěsnit je, zvýšit utahovací moment těchto šroubů, druhá, je něčím to zatěsnit mezi kuželem v makovici a vstřikem. Pokud je kuželová dosedací plocha v hlavě taky z lehký slitiny a není tam nějaký tvrdší sedlo, celkem chápu, že se to vymačká.

K tomu dojde hned jak budu mít ve škole po zkouškovým, protože to není vůbec lepší, naopak mě to tak blbě startuje už i v garáži. Jedinej rozdíl, je ten, že hned po nastartování vyskočí otáčky ke 2000 a pak klesnou na volnoběh. A taky se mě zdá, že to teď víc kouří...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.