Beatle Vloženo 27. Říjen 2011 Vloženo 27. Říjen 2011 Tak i mě se konečně zadařilo... Nakonec jsem to znovu dělal bez sundaní přístrojovky a tentokrát se mi motorek podařilo vyndat celkem rychle a snadno. Ovšem zandat ho potom zpátky byla pěkná pakará! Ta menší verze držáku musí jít krásně, ale ten větší...co drží v západkách až nahoře je opradu děs dostát zpátky Nicméně se zadařilo a motorek po prostříkání chodí tak jak má, ikdyž na VAGu chyba po vymázání ihned naskočí zpět. Beru to ale jen jako dočasné řešení na přežití zimi a najaře ho vyměním za nový. Aspoň už budu vědět jak na to. Citovat
osel Vloženo 1. Listopad 2011 Vloženo 1. Listopad 2011 Tak na mne taky došlo topení si dělá co chce .motorek jsem vyndal ven (opravdu pakárna ) Jen jsem ho prostříkl a dal zpět funguje lépe ale není to 100% Při demontáži hodně pomůže vyndání sedačky řidiče pohodlně jsem si k tomu lehnul a demotoval motorek . Při vracení zpět jsem šílel ale takovej malej nápad mně pomohl . U té starší verze držáku motorku je horní pozice pro motorek prázdná tak jsem ji jednoduše uřízl ale pozor řezat až za druhým zápichem . Je to vyzkoušeno a ničemu to nevadí držák drží na dvou pinech a jednou zacvakávací patkou. Jinak motorek musím dát nový a ta cena je opravdu vulgární. Citovat
Karl von Bahnhof Vloženo 2. Listopad 2011 Vloženo 2. Listopad 2011 Zdravím. Také mám tento problém. Asi to nechám na spravení mechanikovi, ale radší bych si koupil motorek sám, případně mu řekl, který má koupit. Můžete mi prosím poradit, který motor z toho odkazu http://www.cc-autodily.cz/search/default/5?brand=SKODA&keyword=V68 paří do Fabie 2003 47kw s klimatizaci? Nevím, který je starý a který nový. Děkuji. Citovat
Wittmann Vloženo 2. Listopad 2011 Vloženo 2. Listopad 2011 to je jednoduchý s B na konci je strarý, E je novější. Jaký ale potřebuješ ty netuším Citovat
oo_dracek_oo Vloženo 5. Prosinec 2011 Vloženo 5. Prosinec 2011 Já jsem vytáhl obě serva.. vyměnil jsem mezi sebou oba ty modré (potenciometry) prostříkal a vše běží na 100 % :-) Citovat
Pauli23 Vloženo 27. Červen 2012 Vloženo 27. Červen 2012 (editace) Chci se zeptat na rychlost otáčení servomotorků, použil jsem následující postup a pokud zapojím motorek a koukám jak se otáčí při regulaci teploty např. ze studené dám max. teplou, tak se chvíli otáčí a pak chvíli ne a pak zase ano, cca ve sříde 1:2 (točí:netočí). Funguje to takto správně nebo se má vždy dostat na požadované otevření klapek na jeden zátah? Editováno: 27. Červen 2012, autor: Pauli23 Citovat
rokane Vloženo 22. Září 2013 Vloženo 22. Září 2013 zdravím,není tady někdo z Bruntálska a okolí kdo by mi mohl pomoci s výměnou?Díky Citovat
Casy Vloženo 25. Září 2013 Vloženo 25. Září 2013 Chci se zeptat na rychlost otáčení servomotorků, použil jsem následující postup a pokud zapojím motorek a koukám jak se otáčí při regulaci teploty např. ze studené dám max. teplou, tak se chvíli otáčí a pak chvíli ne a pak zase ano, cca ve sříde 1:2 (točí:netočí). Funguje to takto správně nebo se má vždy dostat na požadované otevření klapek na jeden zátah? já mám dojem , že to tak dělá správně- Citovat
lars Vloženo 25. Září 2013 Vloženo 25. Září 2013 je to tak správne, točí sa po častiach až dosiahne požadovaný bod tak zastane. Citovat
Standis Vloženo 25. Září 2013 Vloženo 25. Září 2013 hodil by sem někdo přibližný postup, jak motorek na regulaci teloty vyměnit?? Citovat
lars Vloženo 25. Září 2013 Vloženo 25. Září 2013 Je to neskutočná rozoberačka vrátane palubky, rádia a komplet stredového panela. Ja sa na to chystám už 2 roky a nechce sa mi do toho. Navyše nikto nemá istotu aké servo tam zrovna má. Takže najprv rozobrať a pozrieť číslo, objednať a zložiť, robota na tri dni. Niekde tu na fóre je postup, niektorý to vraj vedia vymeniť aj dierou v plechu pri pedály plynu. Skrátka pakáreň. Servo cca 150€. Citovat
ladiktm Vloženo 25. Září 2013 Vloženo 25. Září 2013 Skrátka pakáreň. Servo cca 150€. mas na mysli todle servo? http://www.cc-autodily.cz/search/default/5?brand=SKODA&model=FABIA&keyword=V68 Citovat
lars Vloženo 26. Září 2013 Vloženo 26. Září 2013 ale aj 100 € je dosť vela, ale tá rozoberačka, to stojí za to, a potom ešte utekať na VAG a dúfať že nerozoberám znovu. Citovat
misumi Vloženo 26. Září 2013 Vloženo 26. Září 2013 servo topení i vzduchu běžně opravuju.777227503 Citovat
mmazalek Vloženo 5. Říjen 2013 Vloženo 5. Říjen 2013 Ahoj, potřeboval bych vědět jestli ty potenciometry z nového a starého typu klapky pro topení jsou stejné, můžu mít k dispozici nový typ servomotorku skoro zadarmo, ale dohromady potřebuji dát ten starý typ co je v modelovým roku 02. Jde mi o to že mechanicky mám servomotorek funkční, pouze tam blbne ten potenciometr. Tak bych je mohl (pokud jsou ty trimry stejné) prohodit. Vyčistit,přihnout atd. jsem ho zkoušel a téměř bez výsledku. Díky za odpovědi. Citovat
john_radich Vloženo 20. Říjen 2013 Vloženo 20. Říjen 2013 Kdo má stržené kolečko z motorku na recirkulovaný vzduch jako já na středové ose, tak stačí kvalitním lepidlem na tyto plasty slepit. Použil jsem Lepox univerzál a drží to jak svařený. Pořádně odmastit a z hladkých ploch udělat nehladké. Doporučuje se použít nějaký aktivátor plastu před lepením, ale neměl jsem ho, tak zatim to drží víc než dobře po několikanásobném vyzkoušení. Citovat
Rouby Vloženo 6. Duben 2014 Vloženo 6. Duben 2014 Dobrý den, ted jsem demontoval to servo a vystrikal vedeckem ten modrý trimr a namontoval z5 když sledují jak se otaci když prepinam ze studené na teplou tak to jde OK ale když to pootocim do půlky nebo kamkoliv na stupnici jak ze studené či teple tak to nic nedělá vždy to jde jen z úplného minima na max teplo a opacne myslíte ze když mito někdo nastaví vagem tak to bude OK ? Citovat
jeffery_cz Vloženo 10. Duben 2015 Vloženo 10. Duben 2015 Dobrý den, ted jsem demontoval to servo a vystrikal vedeckem ten modrý trimr a namontoval z5 když sledují jak se otaci když prepinam ze studené na teplou tak to jde OK ale když to pootocim do půlky nebo kamkoliv na stupnici jak ze studené či teple tak to nic nedělá vždy to jde jen z úplného minima na max teplo a opacne myslíte ze když mito někdo nastaví vagem tak to bude OK ? Mám stejný problém... regulace mi jde jen do max a do min. Byl jsem na VAG v autorizovaném servise tak mi řekli, že to je OK, ale po ujetí pár km mám furt stejný problém. Jedinné co opravdu nechápu tak je to, že když ujedu cca 20km a motor je dokonale prohřáty regulace teploty začne fungovat dobře. Nevím si rady co teď... Citovat
Mirek 835 Vloženo 10. Duben 2015 Vloženo 10. Duben 2015 Ahoj,nejprv je dobré vědět co ti Vag přesně píše. Citovat
Karl von Bahnhof Vloženo 12. Duben 2015 Vloženo 12. Duben 2015 Zdravím, já jsem s touto chybou byl u mechanika, který sledoval údaje z čidel a prý to dávalo blbosti. Takže budou asi vadná čidla nebo řídící jednotka. Nechal jsem to být a naučil se s tím žít :-D Citovat
Mirek 835 Vloženo 12. Duben 2015 Vloženo 12. Duben 2015 No tak to asi byl mechanik nic moc. Doporučuji ti zajed k někom jiném. Nechápu proč by to mělo pořád jen topit bud na max.,nebo min. Citovat
Dubák Vloženo 4. leden 2018 Vloženo 4. leden 2018 (editace) odkaz Právě se taky chystám na tento zákrok. Nezkoušel jste někdo tu modrou bestii, když hoodně tak za 100Kč, rozebrat? Připadá mi z obrázku, že by mohla jít ta černá krytka protlačit a vizuálně pak uvnitř zjistit zanesení, oxidaci a případně opotřebení. Pokud se to někomu povedlo najde třeba fotku? Tak jsem našel nějaké další chytrosti, uvnitř to vypadá nějak následovně: na tom modrém trimru není vidět uplně vše, jako na tom bílém, ale konstrukce je pravděpodobně velmi, velmi podobná. Autor snímku s bílým trimrem popisuje, že odporovou část (černý polooblouk) měl v pořádku a čistou, ale tu dráhu blíže ke středu, která je normálně vodivá a dotýká se ji označená část jezdce na černém plastovém kroužku byla zdrojem závady. Z toho soudím že pročištění pouze kontoxem bez otevření trimru nemusí být vždy zcela úspěšné. Můj plán je tedy nahřát trimr buď nějakým lepším fénem na vlasy nebo opatně horkovzduškou ze strany kam zapadá ozubené kolečko aby černý plast trochu změkl a pak se jej pokusím vymáčknout a dostat se dovnitř, zjistit příčinu poruchy, případně vyčistit vše co půjde. Snad nebude něco totálně prodřené. Editováno: 4. leden 2018, autor: Dubák Citovat
Honza HL Vloženo 14. Březen 2018 Vloženo 14. Březen 2018 Zdravim. Jaký servomotorek mi odešel, když mi fungují jen krajní polohy ovládání teploty topení? V154 nebo V68? diky za odpověď. Citovat
DAVID7001 Vloženo 14. Březen 2018 Vloženo 14. Březen 2018 Jak krajní polohy ovládání teploty?Máš tam klimatizaci,nebo jen topení? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.