Přejít na obsah

Servomotorek topení.


mesr

Doporučené příspěvky

Tak i mě se konečně zadařilo...

Nakonec jsem to znovu dělal bez sundaní přístrojovky a tentokrát se mi motorek podařilo vyndat celkem rychle a snadno. Ovšem zandat ho potom zpátky byla pěkná pakará!

Ta menší verze držáku musí jít krásně, ale ten větší...co drží v západkách až nahoře je opradu děs dostát zpátky :(

Nicméně se zadařilo a motorek po prostříkání chodí tak jak má, ikdyž na VAGu chyba po vymázání ihned naskočí zpět.

Beru to ale jen jako dočasné řešení na přežití zimi a najaře ho vyměním za nový. Aspoň už budu vědět jak na to. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na mne taky došlo topení si dělá co chce .motorek jsem vyndal ven (opravdu pakárna ) :wallbash:

Jen jsem ho prostříkl a dal zpět funguje lépe ale není to 100%

Při demontáži hodně pomůže vyndání sedačky řidiče pohodlně jsem si k tomu lehnul a demotoval motorek .

Při vracení zpět jsem šílel ale takovej malej nápad mně pomohl .

U té starší verze držáku motorku je horní pozice pro motorek prázdná tak jsem ji jednoduše uřízl ale pozor řezat až za druhým zápichem .

Je to vyzkoušeno a ničemu to nevadí držák drží na dvou pinech a jednou zacvakávací patkou.

Jinak motorek musím dát nový a ta cena je opravdu vulgární. kol114

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím. Také mám tento problém. Asi to nechám na spravení mechanikovi, ale radší bych si koupil motorek sám, případně mu řekl, který má koupit. Můžete mi prosím poradit, který motor z toho odkazu http://www.cc-autodily.cz/search/default/5?brand=SKODA&keyword=V68 paří do Fabie 2003 47kw s klimatizaci? Nevím, který je starý a který nový. Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 6 měsíců později...

Chci se zeptat na rychlost otáčení servomotorků, použil jsem následující postup a pokud zapojím motorek a koukám jak se otáčí při regulaci teploty např. ze studené dám max. teplou, tak se chvíli otáčí a pak chvíli ne a pak zase ano, cca ve sříde 1:2 (točí:netočí). Funguje to takto správně nebo se má vždy dostat na požadované otevření klapek na jeden zátah?

Editováno: , autor: Pauli23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Chci se zeptat na rychlost otáčení servomotorků, použil jsem následující postup a pokud zapojím motorek a koukám jak se otáčí při regulaci teploty např. ze studené dám max. teplou, tak se chvíli otáčí a pak chvíli ne a pak zase ano, cca ve sříde 1:2 (točí:netočí). Funguje to takto správně nebo se má vždy dostat na požadované otevření klapek na jeden zátah?

já mám dojem , že to tak dělá správně-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to neskutočná rozoberačka vrátane palubky, rádia a komplet stredového panela. Ja sa na to chystám už 2 roky a nechce sa mi do toho.

Navyše nikto nemá istotu aké servo tam zrovna má. Takže najprv rozobrať a pozrieť číslo, objednať a zložiť, robota na tri dni.

Niekde tu na fóre je postup, niektorý to vraj vedia vymeniť aj dierou v plechu pri pedály plynu.

Skrátka pakáreň. Servo cca 150€.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, potřeboval bych vědět jestli ty potenciometry z nového a starého typu klapky pro topení jsou stejné, můžu mít k dispozici nový typ servomotorku skoro zadarmo, ale dohromady potřebuji dát ten starý typ co je v modelovým roku 02.

Jde mi o to že mechanicky mám servomotorek funkční, pouze tam blbne ten potenciometr. Tak bych je mohl (pokud jsou ty trimry stejné) prohodit.

Vyčistit,přihnout atd. jsem ho zkoušel a téměř bez výsledku. Díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Kdo má stržené kolečko z motorku na recirkulovaný vzduch jako já na středové ose, tak stačí kvalitním lepidlem na tyto plasty slepit.

Použil jsem Lepox univerzál a drží to jak svařený. Pořádně odmastit a z hladkých ploch udělat nehladké:). Doporučuje se použít nějaký aktivátor plastu před lepením, ale neměl jsem ho, tak zatim to drží víc než dobře po několikanásobném vyzkoušení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Dobrý den,

ted jsem demontoval to servo a vystrikal vedeckem ten modrý trimr a namontoval z5 když sledují jak se otaci když prepinam ze studené na teplou tak to jde OK ale když to pootocim do půlky nebo kamkoliv na stupnici jak ze studené či teple tak to nic nedělá vždy to jde jen z úplného minima na max teplo a opacne myslíte ze když mito někdo nastaví vagem tak to bude OK ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Dobrý den,

ted jsem demontoval to servo a vystrikal vedeckem ten modrý trimr a namontoval z5 když sledují jak se otaci když prepinam ze studené na teplou tak to jde OK ale když to pootocim do půlky nebo kamkoliv na stupnici jak ze studené či teple tak to nic nedělá vždy to jde jen z úplného minima na max teplo a opacne myslíte ze když mito někdo nastaví vagem tak to bude OK ?

 

Mám stejný problém... regulace mi jde jen do max a do min. Byl jsem na VAG v autorizovaném servise tak mi řekli, že to je OK, ale po ujetí pár km mám furt stejný problém. :kol-26:

Jedinné co opravdu nechápu tak je to, že když ujedu cca 20km a motor je dokonale prohřáty regulace teploty začne fungovat dobře. Nevím si rady co teď... kol119 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

odkaz

Právě se taky chystám na tento zákrok. Nezkoušel jste někdo tu modrou bestii, když hoodně tak za 100Kč, rozebrat? Připadá mi z obrázku, že by mohla jít ta černá krytka protlačit a vizuálně pak uvnitř zjistit zanesení, oxidaci a případně opotřebení. Pokud se to někomu povedlo najde třeba fotku?

 

Inkedpost5555555.thumb.jpg.c2e1e42dca1dd398e45afcec3f943987.jpg

 

Tak jsem našel nějaké další chytrosti, uvnitř to vypadá nějak následovně:
TR1.thumb.jpg.8b20f83d2558bae7d03e4a88dba26e59.jpgTR2.thumb.jpg.1f0ffbfb51d078382e46e3d54f2e88d9.jpg

 

na tom modrém trimru není vidět uplně vše, jako na tom bílém, ale konstrukce je pravděpodobně velmi, velmi podobná. Autor snímku s bílým trimrem popisuje, že odporovou část (černý polooblouk) měl v pořádku a čistou, ale tu dráhu blíže ke středu, která je normálně vodivá a dotýká se ji označená část jezdce na černém plastovém kroužku byla zdrojem závady. Z toho soudím že pročištění pouze kontoxem bez otevření trimru nemusí být vždy zcela úspěšné.

Můj plán je tedy nahřát trimr buď nějakým lepším fénem na vlasy nebo opatně horkovzduškou ze strany kam zapadá ozubené kolečko aby černý plast trochu změkl a pak se jej pokusím vymáčknout a dostat se dovnitř, zjistit příčinu poruchy, případně vyčistit vše co půjde. Snad nebude něco totálně prodřené.

 

 

 

Editováno: , autor: Dubák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...