Přejít na obsah

Cukání a trhání motoru


Lugo

Doporučené příspěvky

Vyrážím držte palce :palec2:

Len aby si tam aj dosiel ;) Drzim palce a daj potom vediet ako si dopadol. Inak zda sa, ze mne sa ta zavada po vymene sviecok prejavuje trosicku inak. Predtym to vzdy cukalo po nastartovani a ked som pridal plyn tak OK. Teraz je to skor tak, ze cuka po nastartovani len obcas a skor ked sa chcem rozbehnut na jednotke tak proste pridavam a nemozem sa rozbehnut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2Lubo: To zase ne auto jako když jede a přidáváš tak jede normálně...když dám třeba dovjku a plný plyn tak uplně normálně zrychluje...jde spíše o ten volnoběh a o tzv. "ustálenou jízdu" kdy to trhá...

Jinak pravě jsem se vrátíl z VAGu.Kontrolka po cestě neshasla a žádné velké překvapení se nekonalo...zavada byla zřejma. Vynechání zapalování na prvním válci. Důvod? Uplně jednoznačný..zapalovací cívka.Dle mechanika je to jasný důvod toho cukání(dukladně jsem mu to vše popsal protože mě to hezky pijde krev :D ).Řekl mechoš ať vyměním civku pro první válec( který je nejblíže rozvodům).A na to jsem na něho trochu překvapeně koukal a vyrukoval s informaci,že přeci mám motor AUA kde je to dohromady a ne jako u BBY kde je pro každou svíčku/valec jedna zapalovací cívka. Na to mi oponoval tím,že jsou 4 i pro AUA jen dohromady v pravo u baterky jako kdyby. Tak jsem byl poučen a jsem z toho trochu jelen a už studuji ceny a umístění cívek lol Potěšil mě tím,že jsi to zmáknu udělat i sám doma jojo super..teď jsem na to v garáži koukal a jsem z toho opravdu trochu vedle...všechny zapalovací kabely vedou do jednoho místa..do rozdělovače?? a tam je jako pro každý válec zvlášť schovaná jedná cívka ?? Bo co... :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2Lubo: To zase ne auto jako když jede a přidáváš tak jede normálně...když dám třeba dovjku a plný plyn tak uplně normálně zrychluje...jde spíše o ten volnoběh a o tzv. "ustálenou jízdu" kdy to trhá...

Jinak pravě jsem se vrátíl z VAGu.Kontrolka po cestě neshasla a žádné velké překvapení se nekonalo...zavada byla zřejma. Vynechání zapalování na prvním válci. Důvod? Uplně jednoznačný..zapalovací cívka.Dle mechanika je to jasný důvod toho cukání(dukladně jsem mu to vše popsal protože mě to hezky pijde krev :D ).Řekl mechoš ať vyměním civku pro první válec( který je nejblíže rozvodům).A na to jsem na něho trochu překvapeně koukal a vyrukoval s informaci,že přeci mám motor AUA kde je to dohromady a ne jako u BBY kde je pro každou svíčku/valec jedna zapalovací cívka. Na to mi oponoval tím,že jsou 4 i pro AUA jen dohromady v pravo u baterky jako kdyby. Tak jsem byl poučen a jsem z toho trochu jelen a už studuji ceny a umístění cívek lol Potěšil mě tím,že jsi to zmáknu udělat i sám doma jojo super..teď jsem na to v garáži koukal a jsem z toho opravdu trochu vedle...všechny zapalovací kabely vedou do jednoho místa..do rozdělovače?? a tam je jako pro každý válec zvlášť schovaná jedná cívka ?? Bo co... :kuk:

Tak treba len dufat, ze vymena cievky pomoze, potom napis ci to bolo ono. Mna to caka buduci tyzden.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2Lubo: To zase ne auto jako když jede a přidáváš tak jede normálně...když dám třeba dovjku a plný plyn tak uplně normálně zrychluje...jde spíše o ten volnoběh a o tzv. "ustálenou jízdu" kdy to trhá...

Jinak pravě jsem se vrátíl z VAGu.Kontrolka po cestě neshasla a žádné velké překvapení se nekonalo...zavada byla zřejma. Vynechání zapalování na prvním válci. Důvod? Uplně jednoznačný..zapalovací cívka.Dle mechanika je to jasný důvod toho cukání(dukladně jsem mu to vše popsal protože mě to hezky pijde krev :D ).Řekl mechoš ať vyměním civku pro první válec( který je nejblíže rozvodům).A na to jsem na něho trochu překvapeně koukal a vyrukoval s informaci,že přeci mám motor AUA kde je to dohromady a ne jako u BBY kde je pro každou svíčku/valec jedna zapalovací cívka. Na to mi oponoval tím,že jsou 4 i pro AUA jen dohromady v pravo u baterky jako kdyby. Tak jsem byl poučen a jsem z toho trochu jelen a už studuji ceny a umístění cívek lol Potěšil mě tím,že jsi to zmáknu udělat i sám doma jojo super..teď jsem na to v garáži koukal a jsem z toho opravdu trochu vedle...všechny zapalovací kabely vedou do jednoho místa..do rozdělovače?? a tam je jako pro každý válec zvlášť schovaná jedná cívka ?? Bo co... :kuk:

Tak treba len dufat, ze vymena cievky pomoze, potom napis ci to bolo ono. Mna to caka buduci tyzden.

Jj asi tak..jen jsem to ještě nikdy neměl rozdělané takže nevím jak to tam je..kde to je a jak to vypadá..nemohl by někdo sem hodit z ETKY obrazek? Diky moc :)

Editováno: , autor: Lugo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě něco podobného dělá SDi a v servise se s tím ještě nesetkali. Když se motor zahřeje na 90, tak když za jízdy vyřadím na neutrál, motor začne jít dost nepravidelně a otáčky lítají +- 130 ot/min. Původní varianta byly žhavící svíčky, ty ale byly ok. Pak vadný EGR,, protože ukazoval hodnoty mimo toleranci, další varianta čerpadlo, taktéž ok, pak rozvody, zase ok. A zítra jdu na poslední zkoušku a ta je přenastavování vstřiků, protože ve Vasu to nějak zlobilo. Nastaveno má být 2,2 - 9 a mě to lítá v rozmezí 0 - 2,6. Ale blbne to. Zajímavé je, že když se kola zastaví, motor to nedělá. Jen když to natočím a nechám 5 minut běžet, tak to začne samo cukat. Jediné, co bylo špatné bylo čidlo teploty motoru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2Lubo: To zase ne auto jako když jede a přidáváš tak jede normálně...když dám třeba dovjku a plný plyn tak uplně normálně zrychluje...jde spíše o ten volnoběh a o tzv. "ustálenou jízdu" kdy to trhá...

Jinak pravě jsem se vrátíl z VAGu.Kontrolka po cestě neshasla a žádné velké překvapení se nekonalo...zavada byla zřejma. Vynechání zapalování na prvním válci. Důvod? Uplně jednoznačný..zapalovací cívka.Dle mechanika je to jasný důvod toho cukání(dukladně jsem mu to vše popsal protože mě to hezky pijde krev :D ).Řekl mechoš ať vyměním civku pro první válec( který je nejblíže rozvodům).A na to jsem na něho trochu překvapeně koukal a vyrukoval s informaci,že přeci mám motor AUA kde je to dohromady a ne jako u BBY kde je pro každou svíčku/valec jedna zapalovací cívka. Na to mi oponoval tím,že jsou 4 i pro AUA jen dohromady v pravo u baterky jako kdyby. Tak jsem byl poučen a jsem z toho trochu jelen a už studuji ceny a umístění cívek lol Potěšil mě tím,že jsi to zmáknu udělat i sám doma jojo super..teď jsem na to v garáži koukal a jsem z toho opravdu trochu vedle...všechny zapalovací kabely vedou do jednoho místa..do rozdělovače?? a tam je jako pro každý válec zvlášť schovaná jedná cívka ?? Bo co... :kuk:

Tak treba len dufat, ze vymena cievky pomoze, potom napis ci to bolo ono. Mna to caka buduci tyzden.

Jj asi tak..jen jsem to ještě nikdy neměl rozdělané takže nevím jak to tam je..kde to je a jak to vypadá..nemohl by někdo sem hodit z ETKY obrazek? Diky moc :)

Ty ještě nemáš Etku? Zítra sem hodím obrázek. Problém, ale vidím v tom, že u tvého motoru opravdu žádné cívky nejsou. Je tam trafo, které funguje podobně jako rozdělovač (rozděluje jiskru mezi jednotlivé válce), od něho vedou kabely ke svíčkám. Viděl bych to buď na vadnou svíčku, kabel, nebo to trafo, těžko říct. Chce to vyzkoušet, svíčku prohodit, kabel si půjčit a vyzkoušet, to samé i samotné trafo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak pravě jsem se vrátíl z VAGu.Kontrolka po cestě neshasla a žádné velké překvapení se nekonalo...zavada byla zřejma. Vynechání zapalování na prvním válci. Důvod? Uplně jednoznačný..zapalovací cívka.Dle mechanika je to jasný důvod toho cukání(dukladně jsem mu to vše popsal protože mě to hezky pijde krev :D ).Řekl mechoš ať vyměním civku pro první válec( který je nejblíže rozvodům).A na to jsem na něho trochu překvapeně koukal a vyrukoval s informaci,že přeci mám motor AUA kde je to dohromady a ne jako u BBY kde je pro každou svíčku/valec jedna zapalovací cívka. Na to mi oponoval tím,že jsou 4 i pro AUA jen dohromady v pravo u baterky jako kdyby. Tak jsem byl poučen a jsem z toho trochu jelen a už studuji ceny a umístění cívek lol Potěšil mě tím,že jsi to zmáknu udělat i sám doma jojo super..teď jsem na to v garáži koukal a jsem z toho opravdu trochu vedle...všechny zapalovací kabely vedou do jednoho místa..do rozdělovače?? a tam je jako pro každý válec zvlášť schovaná jedná cívka ?? Bo co... :kuk:

Ty jo ! To je pak bludny kruh,protoze kdyz nepali jen civka jednoho valce to pak stejne znamena ze je vadna ta cast co to rozdeluje (protoze ostatni valce pali) a stejne musis vymenit celek.Fakt to nechapu.Je to zkratka kostka kde je civka/trafo a rozdelovac a je to celek ,tezko budes z toho dlobat civku a davat novou.....

Jinak ja vcera snazil vycistit tu trubku EGR-sani..Nejvetsi problem je ji dostat ven,je tam okolo spousta kramu a tak trosku hororr. ale dostal jsem ji,vycistil- no trosku tam bylo karbonu ale zadna krize.Nastavil jsem EGR ,promazal adaptace motoru,nastavil SK (skrtici klapku) a vysledek.....je to stejne jako predtim...asi koupim nove auto...

EDIT: to trafo s rozdelovacem je namontovano na viku hlavy,kabely nevedou mimo motor

Editováno: , autor: honzik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak pravě jsem se vrátíl z VAGu.Kontrolka po cestě neshasla a žádné velké překvapení se nekonalo...zavada byla zřejma. Vynechání zapalování na prvním válci. Důvod? Uplně jednoznačný..zapalovací cívka.Dle mechanika je to jasný důvod toho cukání(dukladně jsem mu to vše popsal protože mě to hezky pijde krev :D ).Řekl mechoš ať vyměním civku pro první válec( který je nejblíže rozvodům).A na to jsem na něho trochu překvapeně koukal a vyrukoval s informaci,že přeci mám motor AUA kde je to dohromady a ne jako u BBY kde je pro každou svíčku/valec jedna zapalovací cívka. Na to mi oponoval tím,že jsou 4 i pro AUA jen dohromady v pravo u baterky jako kdyby. Tak jsem byl poučen a jsem z toho trochu jelen a už studuji ceny a umístění cívek lol Potěšil mě tím,že jsi to zmáknu udělat i sám doma jojo super..teď jsem na to v garáži koukal a jsem z toho opravdu trochu vedle...všechny zapalovací kabely vedou do jednoho místa..do rozdělovače?? a tam je jako pro každý válec zvlášť schovaná jedná cívka ?? Bo co... :kuk:

Ty jo ! To je pak bludny kruh,protoze kdyz nepali jen civka jednoho valce to pak stejne znamena ze je vadna ta cast co to rozdeluje (protoze ostatni valce pali) a stejne musis vymenit celek.Fakt to nechapu.Je to zkratka kostka kde je civka/trafo a rozdelovac a je to celek ,tezko budes z toho dlobat civku a davat novou.....

Jinak ja vcera snazil vycistit tu trubku EGR-sani..Nejvetsi problem je ji dostat ven,je tam okolo spousta kramu a tak trosku hororr. ale dostal jsem ji,vycistil- no trosku tam bylo karbonu ale zadna krize.Nastavil jsem EGR ,promazal adaptace motoru,nastavil SK (skrtici klapku) a vysledek.....je to stejne jako predtim...asi koupim nove auto...

EDIT: to trafo s rozdelovacem je namontovano na viku hlavy,kabely nevedou mimo motor

Díky za obrázek Honzíku :) Na tento jsem právě koukal taky včera, ale moc moudrý jsem z toho nebyl...nějak nechápu co mám jako koupit..tak jsem si říkál jeslti v té ETCE to nebude nějak lépe rozkreslené. Ještě včera jsme udělali základní nastavení a smazali teda chybu. No dnes ráno po cestě do práce se kontrolka nerožla ale trhalo to stejně jak blbec...holt musím tomu dávat kouř aby mě to tolik nerozčilovalo lol

Momentálně jsem z toho trochu vedle...možná to zkusím celé rozebrat a kouknout na to..snad to potom ještě pojede..já nevím asi to bude tak jak říkáš..je to z boku a je to něco jako rozdělovač v kterém jsou narváný 4 cívky...ale ten mechoš mě ještě včera jasně říkál..."stačí když vyměníte cívku pro ten 1. válec"...musím to asi fakt rozdělat abych věděl jak to tam je....

Editováno: , autor: Lugo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lugo, tak v Etce nic moc. Jestli si myslíš, že je tam ten modul nějak rozkreslený, tak bohužel. No posuď sám máš to v příloze. Cena je kolem 5 tKč za ten modul.

Hm fakt nic moc. Každopádně děkuji moc za ochotu. No pokud budu muset koupit celý nový zapalovací modul tak to mě asi klepne :feve: Mechoš pořád mluvil jen o jedné cívce která stojí cca 800kč ...nevím zítra to rozdělám...třeba to už pak nepojede a bude po problému lol

P.S.: Tak jsem hledal ten "zapalovací modul" pro případ, že bych ho musel celý vyměnit a naštěstí se mi podařilo najít cenovku okolo 1800,- za díl originální a druhovýroba cca 1100,- tak to bych možná sice s těžkým srdcem ale přežil rozhodně lepší než těch puvodních 5000,- od Škodovky...

Editováno: , autor: Lugo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes koukal na to zapalování. A objevil jsem celkem zajímavou věc. Napřed jsem samo scukl kryt motoru a pak jen chvili koukal. Po dukladném obhledání je žřejmé,že modul je opravdu jako celek a těžko půjde nějak rozebrat a koupit do něj nějakou novou část ať už cívku či něco jiného. No rozhodl jsem se to trochu porozdělat a udělal jsem dobře. Rozhodl jsem se postupně odpojovat zapalovací kabely od "rozdělovače" (prostě od toho zapalovacího trafa). No a u prvního válce ( tedy nejblíže rozvodům) šla "fajfka" nějak snadno...no pak jsem si všiml ,že nebyla na svíče uplně doražená a chybělo ji oproti ostatním cca 2-3mm což jsem shledal jako dostatečnou mezeru na vznik problému...inu narval jsem to zpět a pořádně dotlačil co to jen šlo...nakopl motor a zdálo se ,že jede o poznání lepé..relativně klidný chod :w00t1: Tak jsem hned skočil do auta s tím,že to projedu...no dobré dobré..ale asi po 3km to trhlo sem tam...no tak jsem zastvil strhl kryt motoru a koukám,že "fajfka" na prvním válci jako kdyby zase trochu povyjela nahoru...Tak jsem ji tam zase pořádně zamáčkl ale jako kdyby tam špatně seděla no nevím. Každopadně asi prvně zkusím vyměnit celý zapalovací kabel s fajfkou(celek) pro první válec a uvidím zda to trochu pomuže...známá má motor BBY tak si to od ní zapujčím a uvidím jeslti to pomuže :) Bylo by fajn kdyby to byla taková "hloupost".. ale věřím tomu tak 50na 50 asi musím víc lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes koukal na to zapalování. A objevil jsem celkem zajímavou věc. Napřed jsem samo scukl kryt motoru a pak jen chvili koukal. Po dukladném obhledání je žřejmé,že modul je opravdu jako celek a těžko půjde nějak rozebrat a koupit do něj nějakou novou část ať už cívku či něco jiného. No rozhodl jsem se to trochu porozdělat a udělal jsem dobře. Rozhodl jsem se postupně odpojovat zapalovací kabely od "rozdělovače" (prostě od toho zapalovacího trafa). No a u prvního válce ( tedy nejblíže rozvodům) šla "fajfka" nějak snadno...no pak jsem si všiml ,že nebyla na svíče uplně doražená a chybělo ji oproti ostatním cca 2-3mm což jsem shledal jako dostatečnou mezeru na vznik problému...inu narval jsem to zpět a pořádně dotlačil co to jen šlo...nakopl motor a zdálo se ,že jede o poznání lepé..relativně klidný chod :w00t1: Tak jsem hned skočil do auta s tím,že to projedu...no dobré dobré..ale asi po 3km to trhlo sem tam...no tak jsem zastvil strhl kryt motoru a koukám,že "fajfka" na prvním válci jako kdyby zase trochu povyjela nahoru...Tak jsem ji tam zase pořádně zamáčkl ale jako kdyby tam špatně seděla no nevím. Každopadně asi prvně zkusím vyměnit celý zapalovací kabel s fajfkou(celek) pro první válec a uvidím zda to trochu pomuže...známá má motor BBY tak si to od ní zapujčím a uvidím jeslti to pomuže :) Bylo by fajn kdyby to byla taková "hloupost".. ale věřím tomu tak 50na 50 asi musím víc lol

Je divný, že se Ti za jízdy sama vytahuje ven :kuk: Ale podobnej případ jsem řešil na Feldě s MPi,

měnily mě v servisu celou zapalovácí lištu a nakonec stačilo vyměnit kabely od svíček do lišty lol

Hlavně ať to odstraníš a není to nic vážnějšího :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak pravě jsem se vrátíl z VAGu.Kontrolka po cestě neshasla a žádné velké překvapení se nekonalo...zavada byla zřejma. Vynechání zapalování na prvním válci. Důvod? Uplně jednoznačný..zapalovací cívka.Dle mechanika je to jasný důvod toho cukání(dukladně jsem mu to vše popsal protože mě to hezky pijde krev :D ).Řekl mechoš ať vyměním civku pro první válec( který je nejblíže rozvodům).A na to jsem na něho trochu překvapeně koukal a vyrukoval s informaci,že přeci mám motor AUA kde je to dohromady a ne jako u BBY kde je pro každou svíčku/valec jedna zapalovací cívka. Na to mi oponoval tím,že jsou 4 i pro AUA jen dohromady v pravo u baterky jako kdyby. Tak jsem byl poučen a jsem z toho trochu jelen a už studuji ceny a umístění cívek lol Potěšil mě tím,že jsi to zmáknu udělat i sám doma jojo super..teď jsem na to v garáži koukal a jsem z toho opravdu trochu vedle...všechny zapalovací kabely vedou do jednoho místa..do rozdělovače?? a tam je jako pro každý válec zvlášť schovaná jedná cívka ?? Bo co... :kuk:

Ty jo ! To je pak bludny kruh,protoze kdyz nepali jen civka jednoho valce to pak stejne znamena ze je vadna ta cast co to rozdeluje (protoze ostatni valce pali) a stejne musis vymenit celek.Fakt to nechapu.Je to zkratka kostka kde je civka/trafo a rozdelovac a je to celek ,tezko budes z toho dlobat civku a davat novou.....

Jinak ja vcera snazil vycistit tu trubku EGR-sani..Nejvetsi problem je ji dostat ven,je tam okolo spousta kramu a tak trosku hororr. ale dostal jsem ji,vycistil- no trosku tam bylo karbonu ale zadna krize.Nastavil jsem EGR ,promazal adaptace motoru,nastavil SK (skrtici klapku) a vysledek.....je to stejne jako predtim...asi koupim nove auto...

EDIT: to trafo s rozdelovacem je namontovano na viku hlavy,kabely nevedou mimo motor

Koukám do konkurenčního tématu http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=32633 a tam mu pomohlo vyčistit pravě tu trubku EGR-sani...tady ne..holt asi má každý přičinu cukáno trochu jinde :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lugo: nevim jestli se ti podari vymenit koncovku z motoru BBY neb tento motor ma zapalovaci civku nad svickou a ta koncovka na svicku vypada trosku jinak.Spis bys mel pujcit od nekoho cely svazek kabelu ke svickam a zkusit,ale taky to tim byt nemusi,osobne si myslim ze nejaky milimetr nemuze mit vliv na funkci svicky,ikdyby tam skakal dalsi jiskra tak to musi fungovat,orazka muze byt napr.zlomeni kabelu tam uz odpor muze mit vliv.

Jinak ja jsem pokrocil zase kus dal.Prestal jsem verit cemukoli a milou klapku jsem znovu sundal a vycistil.hlavni pricina byla v tom ze cisteni klapky sprejem shora nevycisti tu cast ktera je na odvracene strane,tj. hrana klapky mela naneseno trosku karbonu a po vycisteni je to OK.Teda samozrejme jsem ji nastavil Vagem a smazal adaptace azatim po cca 200km zkusebni jizdy je to OK.

jeste jsem procistil trubku k EGR ale myslim ze tam to nebylo kriticke.

Neni to jeste uplne jako nove,ale jeste me ceka vymena silentbloku a ulozeni,protoze uz to ma neco najeto a zda se mi pri akcelereci/deceleraci ze to vyvola reakci a skubne to autam.Ale jinak jsem opet spokojen ..

post-100-1193641564_thumb.jpg

post-100-1193642213_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pava: pokud ji odpojis na konektoru - coz asi musis abys dobre vycistil tak zadny problem nebude,u techto RJ se samo detekuje zakladni nastaveni a vse je OK.Horsi je kdyz ji vycistis napr. sprejem bez odpojeni,pak se hodnota neprepise hned ale az za nejaky cas a chvili to bezi divne,ale taky to neni bezpodminecne nutne...

asi bych dal pozor abych nezapnul klic kdyz tam ta klapka neni - to nevim co by se stalo...radsi nezkouset :-)

Editováno: , autor: honzik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2Honzík: No vidíš už mi z toho hrabe a neuvědomil jsem si ani to,že vlastně motor BBY to má jinak s těma civkama...no nic dobrej pokus. :( Jinak je teda super ,že jsi přišel na hlavní přičinu problému !!! Takže tedy je po problému a motor jede jako za mlada ? Necuká na vlonoběh ani při jizdě ?? Tak to je tak na rozdělání šampaňského! Je fakt,že jsem čistil klapku tak před rokem a to tak jen v rámci možností. Samozřejmě sprej a pak hadra. A to jsem klapku neměl vymontovanou ani odpojenou. Takže hned první co vyzkouším jak dnes přijdu dom je vyčistit pořádně klapku. Mimochodem čím bys doporučil ji vyčistit?? Hadra+benzin nebo co ? Díky moc. Jen me ještě vrtá hlavou když by to tedy bylo tou klapkou proč VAG hlásil zavadu chybné zapalování na prvním válci ? Že by to třeba mělo souvislost s tou povytaženou fajfkou? No mohlo by to tak být a bylo by to fajn...ta klapka je i celkem logicka..motor cuká na vonoběh když je SK jen minimálně otevřená a tím pádem tam vadí ten bordel..když přidám tak se více otevře a bordel již tak nevadí......

2Pava: Super dotaz!! Přesně na to samé jsem se chtěl optat taky! Vymontuji škrtíci klapku odpojím...a pak abych nastartoval protože doma nemám VAG :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to ze to nahlasi spatnej zapal na nejakom konkretnim valci bude asi tim ze jednotka ma nejakou tabulku (mapu) kde jsou definovany hodnoty pro uhel otevreni kalpky,otacky,zatizeni pak ji vyjde ze ten zapal je chybny i kdyz neni,zkratka nic neni dokonale.Mi to hlasilo vetsinou vadu 2 a 3 valce,ale pocet chybnych zapalu (zapsanych v RJ) se rovnal 0 ! takze si vyber...kazdopadne je treba zkontrolovat vse nejen klapku,ale take EGR jestli tesni,svicky jestli palej atd.

Ted motor jede klidne - od prvniho startu se ani nehne- coz predtim sebou obcas cukl.

ja cistil klasika hadr+benzin+stetec a na hrube necistoty -karbon jsem vzal sroubovak-ale opatrne,neni dobre udelat vrypy pak se to tam drzi jeste vic.cele jsem to pak prelestil cistici vatickou co mam na nerez.(cistici vlne se tomu myslim rika v obchode)

No pro vice jak roce se na to prislo,ne ze by se stim nedalo jezdit ale chtelo to vetsi otacky pak se to dalo bez problemu vydrzet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem opět zpět ;)

Tak včera jsem se vrhl na to čištění SK. No byla ta super práce. Taková po které je vidět pěkný výsledek. SK byla dle mě teda špinavá úplně nehorázně...no posuďte dle fotek. Nějaké to čištění pomoci spreju, nebo jen tak z vrchu není opravdu tak efektivni jako když se celá klapka vydělá ven. Šlo to opravdu moc hezky. Ještě jsem si pro snažší čistění oddělal kryt pohonu šk.klapky a rukou jsem si ji pak pomocí ozubených kolečkech mohl hezky otevírat a zavírat jak jsem jen potřeboval. "Bordelu" tam bylo opravdu hodně a moc se mu ven nechtělo . Ale po hodině usilovného čištění jsem byl, jak lehce omráčen z výparu z benzínu, tak spokojen s výsledkem lol

No a co výsledek ??

Otočil jsem kličkem a nechal zhasnout kontrolky. Nastartoval jsem na první pokus a motor bežel celkem hezky. Inu zkusil jsem ještě jednou. Vypl jsem to a znovu to nastartoval. Teď to bylo trochu horší protože se hned rozsvítilo EPC (nouzový režim? - byly vysoké otáčky) a pak kontrolka ASR..to asr mi trochu vrtá hlavou :blink: Ale jak se říká na potřetí všeho dobrého to bylo opravdu dobré :) Kontrolky již nesvítily a motor jel hezky. Resp. určitě lépe než předtím! Jede hladce a sem tam sebou ještě teda jemně trhne. Ale když koukám přimo na motor a položím na něj ruku tak nastalo oprvdu zlepšení. Sice to není ještě uplně tak,že bych otevírál šampus ale jisté velmi znatelné zlepšení opravdu nastalo!! Celkově jsem byl s tímto čištění velmi spokojen !! :palec2: Ovšem pořád to teda není chod V6ky <_< inu chce to ještě něco....

Ještě bych asi zkusil vyčistit ten ERG ventil...

jde to nějak ?? Mátě nějaké rady ??

Jinak jsem koukal,že na mém motoru AUA ustí ta chromovaná trubka od ERG na boku SK, kdežto na Honzíkově obrázku z BBY motoru je jasně vidět,že trubka ustí ve spod SK.

Rád bych vyčistil právě i tuto trubku protože bylo vidět z boku jak je taky nehezky zanesená..takža bych rád udělal i ten ERG aby to bylo v cajku.

Zde ještě přidávám nějakou obrázkovou dokumentaci ;)

post-116-1193753347_thumb.jpg

post-116-1193753370_thumb.jpg

post-116-1193753378_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...