Srpen 28, 201213 r když prudce zabrzdíš - rozjedeš se, neklepne to? na ty zadní silentbloky se jednoduše podívej, nesmí být potrhané...jinak ty vybrace klidně můžou dělat utrhlé gumy stabilizátoru ( očima jeď od kostí po stabilizátoru směrem ke středu nápravnice - to co drží stabilizátor k nápravnici - gumičky, mám na mysly)...nebo ložisko(a).....předpokládám, že brzdy jsou ok
Srpen 29, 201213 r brzdy OK, v loni nove, pri brzdeni zadne projevy, do strany netahne. Delalo trochu i na zimakach, kontrola napravy a silenbloku na zvedaku pri vymene pneu. Kouknu se ale znovu i na gumicky. Klepne od predni naprvavy jen kdyz se auto zhoupne na nerovnosti na sikmo napric - zeleznicni prejezd na sikmo nebo na zlomu u vyjezdu z kruhaku. (proto nova kost) A kdyz se auto zhoupne pri prerazovani z 1 na 2 pri prudsim rozjezdu se zatocenyma kolama (pri odbocovani).
Srpen 29, 201213 r skús trebárs odpojiť tyčky stabilizátora,chyť rukou stabilizátor čo najbližšie u toho uloženia (gumičky) a skús s ním kývať hore a dolu či nemá vôlu v tých gumičkách..musí byť napevno
Září 14, 201212 r Vse vypada OK. Dnes po par metrech zachroupalo od leveho kola na kruhaku, tak znova kontrola. Asi nejaka rez na brzde. Zbyva postupne vymenit vsechno.
Říjen 10, 201212 r Zdravím Už se nám ochlazuje a tak se opět začínají dost hlasitě ozývat silentbloky na přední nápravě (po 80k km), které jinak přes léto daly pokoj. Protože mám Fabku 1.2 a co jsem se tak dočetl, je poněkud komplikovanější výměna kvůli olejové vaně, tak jsem se rozhodl dát auto do servisu. A teď: Autorizovanej servis mi udělal odhad na 2500Kč s DPH Neautorizovanej servis mi udělal nabídku na 1400Kč s DPH za práci + 800Kč s DPH za silentbloky (SWAG) Protože cena je +/- stejná, tak by mě teď hlavně zajímalo, jakou kvalitu lze očekávat od originálu vs swagu? Hledal jsem na netu a názory jsou dost různé, nehledě na to, že ani není úplně jasné, jaký výrobce vyrábí ty origo díly (někdo píše TRW, někde jsem už i četl že právě SWAG). Druhá věc, že 800Kč za dva silentbloky mi příjde jako dost, když uvážím, že origo lze běžně sehnat za 500Kč/2ks. Má někdo přehled co a jak? Nerad bych je za chvílu měnil zas (jezdím jen po městě defacto, takže podvozek dost trpí).
Říjen 10, 201212 r Se SWAGem ti neporadím, ale jestli je cena podobná, tak bych to dal do autorizáku. Dělají to tam rutině a mají vybavení.
Říjen 10, 201212 r Protože mám Fabku 1.2 a co jsem se tak dočetl, je poněkud komplikovanější výměna kvůli olejové vaně, tak jsem se rozhodl dát auto do servisu. A teď: komplikovanejšie je to len v tom,že sa musí ten motor trochu nadvihnúť hore,aby išiel ten šrób vytiahnuť...čiže demontovať držiak motora,čo obsahuje 3 šróby a jedna matica....nič zložité by som v tom nevidel
Říjen 10, 201212 r No jasný, ale bohužel nemám na takovou práci vybavení. Nemám garáž, hever jen co dodava automobilka v kufru, musel bych shánět/vyrábět přípravek na zalisování těch silentbloků, takže ve vysledku by mě to cenově vyšlo stejně, když započítám ještě čas. Teď mi od jinýho autorizáku přišla nabídka "do 4400Kč" ale zase narovinu řekli, že je potřeba i geometrie, otázka je, zda v těch předchozích nabídkách započítali, ale tak to už bych si kdyžtak doplatil.. Asi se taky vrhnu do spáru autorizáku, zrovna s tím co udělali nabídku na 2,5k mám docela dobré zkušenosti.
Říjen 11, 201212 r No naštěstí existují slevy http://www.slevopolis.cz/cs/sleva/4873-serizeni-geometrie-jezdete-bezpecne-dalsi-stovky-kilometru-poznejte-na-vlastni-kuzi-pohodli-a-bezpeci-peclive-serizeneho-vozu-za-bezkonkurencni-cenu-na-trhu-za-pouhych-199-kc-tesit-se-muzete-i-na-kavu-zdarma Za 2 kila geometrii v VW autorizovanym servisu, akce se týká všech značek Takže už vím kam pojedu hned po výměně
Říjen 11, 201212 r bych spíše zkusil jiný neautorizovaný servis - 700,- za jeden silenblok bez matroše mi přijde hodně.
Říjen 11, 201212 r ani neautorizovany servisy mi bohuzel nedali cenu lepsi :/ pravda je, ze jsem psal do tech vetsich, vylozene zivnostniky se mi moc zkouset nechce, vzhledem k tomu, ze bych mohl natrefit na fuseraka ale pokud nekdo doporuci v brne, tak budu jen rad Upraveno Říjen 11, 201212 r od mytrix
Říjen 20, 201212 r Mam na prodej silenbloky z A2, kupovane na skodadily.cz minuly mesic. Je k tomu i faktura. Puvodni cena 696kc + posta. Nyni 550 kc prři platbě na ucet. Cena vcetne postovneho. Chtel jsem je na fabku 1,2 ale nakonec jsem dal origo zesilene : )
Listopad 6, 201212 r Tak zadni silentbloky na predni naprave mam na me fabii rs vymenene cca pred 15000km za ty plne z ibizi cupra.Ted mi auto pri plnem plynu tahne doleva a pri brzdeni se spis jakoby staci doprava.Muze byt problem zas v silentblocich?Menil sjem jen ty zadni s tim ,ze jen ty delaji problem.Zadni mam porad puvodni.A pripadne mate napad za co je vymenit? ejstli za origo skoda nebo dat neco ve stylu powerflex?Jinak mam na aute jeste sportovni podvozek.Diky za pripadne zkusenosti s timto problemem
Listopad 8, 201212 r geometrii jsem nedelal,ale kdyby to bylo geomterii ,tak by to tahlo porad doleva a to i pri brzdeni.ted to jede mirne doleva a kdyz pridam tak to jede hodne doleva a kdyz brzdi tak to jede spis do prava a na prudsich brzdach je autop hodne nestabilni
Listopad 8, 201212 r jo tak to já řeším také, ale teď mě čekají čepy řízení že snad by to mohlo být tím, je v nich vůle. Tak jsem zvědav
Listopad 9, 201212 r no me se zda ,ze mi vepredu taky neco poklepava obcas.A jak jsi poznal ,ze mas vuli v cepech?Ja uz ty silentbloky objednal tak uvidime.Ty mas ty silentbloky ,jak predni ,tak zadni , OK?
Listopad 10, 201212 r nie je pravda, ze na to nema vplyv geometria, pretoze napravy typu mcphersom su pohyblive, teda pri akceleracii su kolesa viac rovnobezne a pri brzdeni sa zbiehaju ako keby viac ku sebe... pri vymene silenblokov sa ma vzdy robit geometria...pretoze sa povolovali capy na ramenach.. a este ked si menil origo za plne, ktore sa spravaju inak.. ak si mal geometriu na opotrebovanych silentblokoch, na novych a navyse este aj plnych uz nebude geo v poriadku... geometriou nic nepokazis, mozno vyriesis problem... lepsie ako spekulovat...
Listopad 12, 201212 r Jen trochu odbocim. Nakonec me stala vymena silentbloku na predni naprave u fabie 1.2 na 1670Kc vc DPH a materialu (bez geo). A to v autorizovanem servise Takze proc se s tim patlat sam za ty love :-)
Listopad 12, 201212 r tady přece vůbec nejde o peníze, ale aby člověk poznal něco nového, něco se naučil..... Neživím se rukama, takže to beru jako relax, za který si i rád připlatím. Chápu, že někdo může mít postoj opačný.
Listopad 18, 201212 r Ja to beru naprosto stejne :-) Ale zrovna u 1.2ky uz je to trochu za hranou "zabavy" alespon pro me. Musel bych shanet/vyrabet pripravek na lisovani, musel bych shanet druhej poradnej hever pro prizvednuti motoru, abych vubec byl schopnej to vytahnout ven a to cele na parkovisti pred domem :-) Ja tu cenu spis uvadel proto, ze povedomi o cenach za vymenu je vseobecne o dost vyssi, nez je realita :-)
Listopad 19, 201212 r To je problém víc lidí, kteří by si jinak byli schopní si udělat na autě skoro první poslední - absence prostoru kde by se taková činnost dala dělat. Mít garáž/dílnu s možností auto podlézt v jámě nebo s ním najet na nájezdy/nadzvednout heverem, udělá si doma daleko víc lidí tolik údržby, že by polovička servisů zkrachovala...
Prosinec 31, 201212 r Zdravím, Chtěl bych se zeptat zda ma cenu tam davat silentbloky z cupry popr, audi a2 kdyz mam SDI, nekdo tady psal ze to je hrozny tak chci vedet nejaky nazor
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.