Přejít na obsah

Silentbloky přední nápravy, vůle nápravy


TiGeRZ

Doporučené příspěvky

když prudce zabrzdíš - rozjedeš se, neklepne to? na ty zadní silentbloky se jednoduše podívej, nesmí být potrhané...jinak ty vybrace klidně můžou dělat utrhlé gumy stabilizátoru ( očima jeď od kostí po stabilizátoru směrem ke středu nápravnice - to co drží stabilizátor k nápravnici - gumičky, mám na mysly)...nebo ložisko(a).....předpokládám, že brzdy jsou ok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

brzdy OK, v loni nove, pri brzdeni zadne projevy, do strany netahne. Delalo trochu i na zimakach, kontrola napravy a silenbloku na zvedaku pri vymene pneu. Kouknu se ale znovu i na gumicky.

Klepne od predni naprvavy jen kdyz se auto zhoupne na nerovnosti na sikmo napric - zeleznicni prejezd na sikmo nebo na zlomu u vyjezdu z kruhaku. (proto nova kost) A kdyz se auto zhoupne pri prerazovani z 1 na 2 pri prudsim rozjezdu se zatocenyma kolama (pri odbocovani).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Zdravím :)

Už se nám ochlazuje a tak se opět začínají dost hlasitě ozývat silentbloky na přední nápravě (po 80k km), které jinak přes léto daly pokoj.

Protože mám Fabku 1.2 a co jsem se tak dočetl, je poněkud komplikovanější výměna kvůli olejové vaně, tak jsem se rozhodl dát auto do servisu. A teď:

Autorizovanej servis mi udělal odhad na 2500Kč s DPH

Neautorizovanej servis mi udělal nabídku na 1400Kč s DPH za práci + 800Kč s DPH za silentbloky (SWAG)

Protože cena je +/- stejná, tak by mě teď hlavně zajímalo, jakou kvalitu lze očekávat od originálu vs swagu? Hledal jsem na netu a názory jsou dost různé, nehledě na to, že ani není úplně jasné, jaký výrobce vyrábí ty origo díly (někdo píše TRW, někde jsem už i četl že právě SWAG). Druhá věc, že 800Kč za dva silentbloky mi příjde jako dost, když uvážím, že origo lze běžně sehnat za 500Kč/2ks. Má někdo přehled co a jak? :) Nerad bych je za chvílu měnil zas (jezdím jen po městě defacto, takže podvozek dost trpí).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože mám Fabku 1.2 a co jsem se tak dočetl, je poněkud komplikovanější výměna kvůli olejové vaně, tak jsem se rozhodl dát auto do servisu. A teď:

komplikovanejšie je to len v tom,že sa musí ten motor trochu nadvihnúť hore,aby išiel ten šrób vytiahnuť...čiže demontovať držiak motora,čo obsahuje 3 šróby a jedna matica....nič zložité by som v tom nevidel ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jasný, ale bohužel nemám na takovou práci vybavení. Nemám garáž, hever jen co dodava automobilka v kufru, musel bych shánět/vyrábět přípravek na zalisování těch silentbloků, takže ve vysledku by mě to cenově vyšlo stejně, když započítám ještě čas. :) Teď mi od jinýho autorizáku přišla nabídka "do 4400Kč" ale zase narovinu řekli, že je potřeba i geometrie, otázka je, zda v těch předchozích nabídkách započítali, ale tak to už bych si kdyžtak doplatil..

Asi se taky vrhnu do spáru autorizáku, zrovna s tím co udělali nabídku na 2,5k mám docela dobré zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ani neautorizovany servisy mi bohuzel nedali cenu lepsi :/ pravda je, ze jsem psal do tech vetsich, vylozene zivnostniky se mi moc zkouset nechce, vzhledem k tomu, ze bych mohl natrefit na fuseraka :) ale pokud nekdo doporuci v brne, tak budu jen rad :)

Editováno: , autor: mytrix
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Tak zadni silentbloky na predni naprave mam na me fabii rs vymenene cca pred 15000km za ty plne z ibizi cupra.Ted mi auto pri plnem plynu tahne doleva a pri brzdeni se spis jakoby staci doprava.Muze byt problem zas v silentblocich?Menil sjem jen ty zadni s tim ,ze jen ty delaji problem.Zadni mam porad puvodni.A pripadne mate napad za co je vymenit? ejstli za origo skoda nebo dat neco ve stylu powerflex?Jinak mam na aute jeste sportovni podvozek.Diky za pripadne zkusenosti s timto problemem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nie je pravda, ze na to nema vplyv geometria, pretoze napravy typu mcphersom su pohyblive, teda pri akceleracii su kolesa viac rovnobezne a pri brzdeni sa zbiehaju ako keby viac ku sebe... pri vymene silenblokov sa ma vzdy robit geometria...pretoze sa povolovali capy na ramenach.. a este ked si menil origo za plne, ktore sa spravaju inak.. ak si mal geometriu na opotrebovanych silentblokoch, na novych a navyse este aj plnych uz nebude geo v poriadku... geometriou nic nepokazis, mozno vyriesis problem... lepsie ako spekulovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to beru naprosto stejne :-) Ale zrovna u 1.2ky uz je to trochu za hranou "zabavy" :) alespon pro me. Musel bych shanet/vyrabet pripravek na lisovani, musel bych shanet druhej poradnej hever pro prizvednuti motoru, abych vubec byl schopnej to vytahnout ven a to cele na parkovisti pred domem :-)

Ja tu cenu spis uvadel proto, ze povedomi o cenach za vymenu je vseobecne o dost vyssi, nez je realita :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je problém víc lidí, kteří by si jinak byli schopní si udělat na autě skoro první poslední - absence prostoru kde by se taková činnost dala dělat. Mít garáž/dílnu s možností auto podlézt v jámě nebo s ním najet na nájezdy/nadzvednout heverem, udělá si doma daleko víc lidí tolik údržby, že by polovička servisů zkrachovala...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...