Říjen 23, 201212 r Zdravim,jedna kontrolni otazka,zkousel nebo ma to nekdo predelany na palivo E85???
Říjen 23, 201212 r A jete otazka,jak zlepsit vykon tohoto vozu?? Hlavne nepiste prodat a koupit neco jinyho Vim,ze otazka okolo turba se tu uz resila,ale stejne mi to furt neda spat,alespon nejaky malinky turbicko
Listopad 3, 201212 r Ad vrstvené spalování - to se nedá "softwarově" zprovoznit, co? Když se případně odprostíme od katalizatoru který mají vrstvený FSI..
Leden 22, 201312 r Zdar chlapi, u tohoto motoru se mi rosvítila kontrolka emisí. Na diagnostice je závada 17443 čidlo NOX( G295)-nevěrohodný signál a závada 16804 řada válcu 1:katalyzatorový systém-malá učinnost. Obě závady sporadické. Motor má najeto 92000km. Myslíte, že je v háji kat nebo čidlo?
Leden 23, 201312 r v etce je čidlo (sada opravárenská) za cca 3500-4500 a kat za nějakých 20 500....lacné to nebude....
Únor 4, 201312 r Takže první vyměním čidlo a pak se uvidí. Nechce se mi hned měnit kat za takové peníze. Máš prosím Tě číslo dílu toho čidla?
Únor 5, 201312 r Takže první vyměním čidlo a pak se uvidí. Nechce se mi hned měnit kat za takové peníze. Máš prosím Tě číslo dílu toho čidla? ale jo,hledat to ovšem nebudu-nevím vůbec, co je to za auto, takže VIN. To budeš dělat sám?
Únor 5, 201312 r VIN zjistím. Auto není moje, ale známého. Budu to dělat sám. Auta dělám už nějaký pátek, tak snad to zvládnu. Upraveno Únor 5, 201312 r od Juros
Červenec 24, 201312 r Pani prosim vas neviete mi niekto poradit kde zozeniem stredny a zadny diel vyfuku, ku tomuto motoru kod BLR, lebo nahrada sa vraj nevyraba a originaly su tu neskutocne drahe. 300 stredny a 200 zadny diel.
Srpen 13, 201312 r Pro toho koho to zajímá, případně pro zájemce o koupi octy s 2.0FSI odpověď na otázku kolik to žere: za posledních 5000km 7,5l/100 N95. Z toho 3400km silnice typu rychlostní komunikace a silnice I. třídy. Značné výškové rozdíly (Rakousko, Slovinsko, výjezd na Mangart, triglavská cesta apod). cca 500km dálnice cca 140km/h, Zbytek couračky po Praze.
Prosinec 29, 201311 r zdravim všechny resil uz někdo zavadu p0221 poloha skrt. klapky nespravny signal. trvale klapka vymenena svorka zkontrolovana nekdy sviti hned nekdy po x km při zavade nejede nad 2500ot dik za rady
Květen 15, 201411 r Borci spotřebu na volnoběh těch 0,9l/h máte i s klimou? S klimou mam od 1l do 1,4.. spíš tak 1,3l/h
Listopad 13, 201410 r Taky 0,9 bez klimy 1,2 s klimou. Co do těch aut tankujete? Já tankuju 95, ale zjistil jsem z velkého TP, že tam má být 98, což potvrdila i info ze ŠKODY, kde podle VIN našli, že tam má být opravdu 98. Může s 95 dojít k poškození motoru?
Listopad 13, 201410 r Tankuji 95ku jezdím v pohodě. V papírech píšou pouze mírné snížení výkonu. Jinak ok. Mám teď najeto 153000 km.
Listopad 14, 201410 r Ve výjimečných případech. 7 let provozu na N95 není výjimečný případ...Nevím zda přejít na N98 nebo ne....
Listopad 14, 201410 r Je to jen můj názor, ale podle mně by to nemělo vadit jezdit na 95ku jen z ohledem "menší výkon". Jak by mohlo 95 oktanů zničit motor? Použili 98 kvůli výkonu. Problém bych viděl při použití E85, ale to není věc diskuze. Upraveno Listopad 15, 201410 r od ji6006
Listopad 14, 201410 r Psali o tom ve "Světe motorů" a mohlo by to údajně způsobit podpálení ventilů. Bohatší směs, jiné časování co já vím?
Listopad 14, 201410 r Díky chlapi za odpověď. Jinak na N95 najeto 80kkm a v pohodě. Nicméně ted posledních cca 3tis km N98. Jezdí to lepe to ano, ale do města nemá imo N98 smysl.
Březen 13, 201510 r Ahoj FSIčkáři, pokusím se oživit trošku téma a zeptám se. Jakou máte zkušenost se životností motoru? Nebo možná bych měl napsat spolehlivostí po vyšším nájezdu (150k/200k a více). Rád bych koupil ojetinu, do 150 000 Kč a tak mě zajímá, jestli mám nějak brát ohled na najeté km a nebo to nemám řešit a radši koupit auto s lepší výbavou, byť s více najetýma km. Samozřejmě se rozhoduju mezi 1.6 MPI, 1.6 FSI a 2.0 FSI. Původně jsem teda napřed chtěl O2 v naftě, ale kolegové v práci mě přemluvili, ať koupím benzín, jelikož opravdu s mým ročním nájezdem 10 - 15k km to nemá cenu. Navíc při mé velké smůle kupovat naftu asi nemá cenu, když určitě po měsíci budu měnit všechno to, co má nafta oproti benzinu navíc. Zužil jsem to právě na tyto 3 motorizace. Podle mě MPI je jasná volba, pokud chce mít člověk klid na duši a spokojí se s menším výkonem. No a pokud FSI, tak asi 2.0 kvůli 6 kvaltu. Ale ve výsledku je asi jedno, jestli 1.6 nebo 2.0. Jen mě zajímá, jestli se to vyplatí koupit a nebo mám jít radši do jistoty MPI. Tak průběžně jsem si četl toto téma a nepříjde mi, že by to měl být nějaký šunt, ale potřeboval bych někoho, kdo třeba koupil ojetinu, co měla aspoň 200k a jaký z toho má pocit. Popřípadě kohokoli, kdo už má nalítáno aspoň přes 150k. Budu rád za cokoli. Předem moc díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.