Rocky Vloženo 1. leden 2008 Sdílet Vloženo 1. leden 2008 Za chvíli budu mít najeto 150 000km. Přemýšlím, že bych vyměnil celý povozek co se týká silentbloků, čepů atd... Nebo to měníte až je to celkově k.o.? Začalo mi něco lupat do volantu při zatočení do strany když přejíždím nějakou nerovnost. Jinak když mám kola rovně a něco přejedu task je to ok. Že by čepy na řízení? V létě jezdím na 17" tak možná tím. Co byste měnili jako první při najetí 150 000km preventivně??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 1. leden 2008 Sdílet Vloženo 1. leden 2008 Za chvíli budu mít najeto 150 000km. Přemýšlím, že bych vyměnil celý povozek co se týká silentbloků, čepů atd... Nebo to měníte až je to celkově k.o.? Začalo mi něco lupat do volantu při zatočení do strany když přejíždím nějakou nerovnost. Jinak když mám kola rovně a něco přejedu task je to ok. Že by čepy na řízení? V létě jezdím na 17" tak možná tím. Co byste měnili jako první při najetí 150 000km preventivně??? Preventivně nic, až co se najde při prohlídce. Aspoň já to tak dělám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
awe_cz Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 Preventivně nic, až co se najde při prohlídce. Aspoň já to tak dělám. Ve 160tis jsem menil kosti a gumy stabilizatoru - bylo to potreba. A jeste budu asi menit ten silent, co je na volantu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 Za chvíli budu mít najeto 150 000km. Přemýšlím, že bych vyměnil celý povozek co se týká silentbloků, čepů atd... Nebo to měníte až je to celkově k.o.? Začalo mi něco lupat do volantu při zatočení do strany když přejíždím nějakou nerovnost. Jinak když mám kola rovně a něco přejedu task je to ok. Že by čepy na řízení? V létě jezdím na 17" tak možná tím. Co byste měnili jako první při najetí 150 000km preventivně??? AUTO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 (editace) pokud jsou many tak auto, a poku nejsou tak za many vyměnit tlumiče, silentbloky, gumy stabilizátoru, olej v převodovce, výfuk, lambdu, čidlo teploty, váhu vzduchu atd atd. Nebo podle toho co odejde, tak jak píše stihačka. AUTO Editováno: 5. leden 2008, autor: milix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Ve 160tis jsem menil kosti a gumy stabilizatoru - bylo to potreba. A jeste budu asi menit ten silent, co je na volantu. co myslis tim silentem na volantu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.BuBaK Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Mam 302 tisic a okrem rozvodov,brzd,capov,oleja,freonu, spojky,som nic , chvala bohu nemenil. 1,9 TDi 66 kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenya Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Mam ten samy problem, najeto 135000 a pri zatoceni do strany mi taky lupe v rizeni. V prudsich zatackach vzdycky a nekdy i pri toceni volantem na miste. Mam kola seriovy 15". Cim to muze byt? Za chvíli budu mít najeto 150 000km. Přemýšlím, že bych vyměnil celý povozek co se týká silentbloků, čepů atd... Nebo to měníte až je to celkově k.o.? Začalo mi něco lupat do volantu při zatočení do strany když přejíždím nějakou nerovnost. Jinak když mám kola rovně a něco přejedu task je to ok. Že by čepy na řízení? V létě jezdím na 17" tak možná tím. Co byste měnili jako první při najetí 150 000km preventivně??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
topi Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 AUTO si ma rozosmial ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Něco měnit preventivně je blbost. Prostě až se něco vysere tak vyměnit. Jinak je to nesmysl cpát do toho zbytečně preventivně prachy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1phantom Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 (editace) nj.ja mam nieco cez 400t a mozem povedat ze to co som zmenil lebo som mal pocit ze uz treba to sa od vtedy meni v tak kratkych intervaloch az to neni mozne. tie povodne veci od vyroby boli asi najtrvacnejsie suciastky. to rupnutie v zakrute, nebudu to zvisle capy? nechaj si odskusat cap pri zatazenom kolese. Editováno: 9. leden 2008, autor: 1phantom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaromírek Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 ... od vtedy meni v tak kratkych intervaloch az to neni mozne. tie povodne veci od vyroby boli asi najtrvacnejsie suciastky Nj, taky si myslím, že díly které jdou do výroby nemají nic společného s těmi šunty které cpou jako originální díly. Když se vám někdo snaží namontovat na auto dva originální brzdové kotouče, každý od jiného výrobce a oba v originální krabici, je docela na pováženou. Díly do prvovýroby a díly prodávané jako originální nemají stejnou kvalitu ani náhodou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.BuBaK Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 Diely povodne vydrzia podstatne dlhsie,aj vodic po 150 treba repasovat aj jeho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 12. leden 2008 Sdílet Vloženo 12. leden 2008 Diely povodne vydrzia podstatne dlhsie,aj vodic po 150 treba repasovat aj jeho Repas řídiče? Myslíš v hospodě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 12. leden 2008 Sdílet Vloženo 12. leden 2008 Repas řídiče? Myslíš v hospodě? Tak u tebe milixíku by se vodič přejmenoval na polovodič Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.