Březen 13, 200817 r Tak zkus sundat tu hadici na egr a koukni na tu chcípací klapku,často tam jsou usazeniny a klapka se ti nemusí dovírat.Jinak turbo jsem měl včera taky venku a regulace chodila uplně lehce,lopatky byly jen poprašený,ale trochu se přidíraly,takže pouhým zahýbaním z venku nic nepoznáš PROBLEM JE V TOM ZE RTA CHCIPACI KLAPKA VUBEC NEEFUNGUJE,PROTO PRI VYPINANI MOTORU SE ME ZAKLEPE CELY AUTO.JDE TAM ¨PORAD VZDUCH...NEJDE TO SPRAVIT??NECHCE SE MI KUPOVAT CELY egr
Březen 28, 200817 r JA mam asi podobny problém v okoli 3000 otacok spadne do nudzového režimu.Motor ASV 81 kw rok 02. Kto mi vie pomoct v okoli Nitry? ĎAkujem
Květen 1, 200817 r S tou chcípacou klapkou mám problémy aj ja.Pri vypnutí motora sa mi len maličko privrie a motorom to pekne zatrasie.Vymenil som všetky podtlakové hadičky,ale nepomohlo to. nakoniec som odpojil hadičku od N75 smerom k turbu a fukol som do nej a na plechovke pri turbe mi to fučalo.Tu sa mi strácal podtlak a preto mi ani nazavrelo chcípaciu klapku.Samozrejme aj auto strácalo výkon,ako sa diera zvačšovala.Regulacia sa da rukou celkom lahko pohnút. Neviete,kde by sa dala podtlaková plechovka zohnat a za kolko?Som z okolia trnavy-Pieštan.Díki.
Květen 1, 200817 r http://www.turbocar.cz/ TADY SE DÁ OBJEDNAT A POSLAT NA DOBÍRKU Upraveno Březen 30, 201114 r od Wojnar
Březen 27, 201114 r Ahoj, mám dotaz. Než se pustím do čištění turba, do čehož se mi zrovna moc nechce, chtěl bych vědět jestli se dá nějak jednoduše zjistit správná funkce ventilu N75. Mám jednu s klasických závad, na octavii 1,9 TDI, 81 kw, motor ASV, MR 2003, naj. 150000km, a to 17965 regulace plnícího tlaku – mez regulace překročena. Do nouzového režimu to sice v minulosti padlo, ale spíš pozoruji o něco nižší výkon než dřív obecně. Někdy se při poměrně mírné akceleraci objeví takové cuknutí – něco podobného jako když sepne kompresor klimatizace, bez toho aniž by to spadlo do nouzového režimu. Hadičky od zmíněného ventilu vypadají nepoškozené. Jde mi jen o to, abych zbytečně nekupoval N75 a pak stejně musel čistit turbo. Dík za případné rady.
Březen 27, 201114 r cau cez vag si skontroluj akcne cleny motora, ten ventil je pri kontrole jemne pocut, teda aspon u mna, bol som v tichu v noci na parkovisku, cez den pri okolitom hluku by som ho asi nepocul. Na druhu stranu neviem ci sa da povedat ze pokial ten ventil pocujem ci je aj na 100% fyzicky O.k.
Březen 29, 201114 r Ráno to bylo OK z toho důvodu, že jsi vypnul a následně zapnul zapalování a vyskočil z nouzového režimu, příčin je jen pár, buď ventil N75, nebo zatuhlé lopatky v turbu, nebo zatuhlá baňka - regulace na turbu.
Leden 5, 201510 r Zdravím Vás,mám také problém zřejmě s turbem.Při startu vyjde z výfuku černý kouř.Při jízdě a otáčkách od cca 1800 do 2500 mi auto při přidaném plynu chvíli zrychluje,poté se jakoby odmlčí a poté zase zrychluje,pak zase povolí atd...Při sešlápnutí plynu mi piští auto víc než je zdrávo.Auto nechce jet víc než 110 na rovince.EGR ventil klepe,jak o život.Stoupla i spotřeba.Máte nějaký tip,čím by to mohlo být?
Leden 11, 201510 r Ahoj chtěla bych se zeptat na mojí Octávečku r.v. 2003 1,9 TDI 66 kw, Digi klimatronic, celý týden vysoká spotřeba a točí max. 2200 ot., do kopce vytáhnu max. 70-80 km/hod. Nepomáhá ani znovu start. Mám najeto 220 tis. v létě rozvody, filtry a olej. Nijak neškube, jen mi asi před měsícem začaly vydávat divné zvuky (elektrika) od pojistek a asi stykač za výstr. trojúhel., od té doby nejde vyhřívání sedačky a (nový termostat) ručka teploty lítá od 0 po 90. Díky
Leden 12, 201510 r Načíst Vag, to je prostě základ. Dál bych řešil naklápění lopatek u turba(často se zanasi sazema), proto to nejde vytočit víc 2 tisice,je to v nouzaku. Nejdřív vag a pak řešit dál. Upraveno Leden 12, 201510 r od mi5
Leden 12, 201510 r Díky dnes jsem byla a podtlak, takže budu měnit ventil a pak zkontrolujeme tu elektriku ;-). Upraveno Leden 14, 201510 r od Pawouk Odstraněna citace.
Leden 14, 201510 r Sám jsem měl prasklé hadičky od podtlaků, pak už nebyl problém. Zda-li cvaká ventil, tak bych ještě pro jistotu zkontroloval před výměnou ventilu hadičky. Ať to nekupuješ zbytečně.
Leden 14, 201510 r Tak dnes konečně do servisu a hadičky prý zkontroluje jako první a ventil namontuje na zkoušku. Bude toho asi víc... :-( Jen doufám, že nebudu muset investovat do turba. Díky za info. Upraveno Leden 14, 201510 r od Pawouk Odstraněna citace.
Leden 14, 201510 r Necituj předchozí příspěvek. Pro odpověď využij pole "Odpovědět" na konci stránky.
Leden 14, 201510 r Zdravím , máte někdo zkušenost s repasi nebo čištění turba v Plzni a okolí děkuji za info . O I r.v.2003 81 kW ASV.
Leden 14, 201510 r Kamarád nechal posílat Turbo na repasi do Strakonic, ke je myslím že i vyrábí. Pohledej na netu, jsou osvědčení.
Leden 14, 201510 r Jo jo tam jsem , byl no v Plzni se asi nikdo nenajde osvědčený co ? No nic ,ale děkuji .
Leden 27, 201510 r Kde se dají sehnat hadičky k podtlakům? Mám pocit,že mi to utíká skrz ně,ale i tak by zasloužily vyměnit,jelikož vypadají hrozně. Jsou to ony? Hadice 3,5x2 nebo 7,3x3,5 a spona manžety? Upraveno Leden 27, 201510 r od Davča
Leden 27, 201510 r Podtlakové hadičky seženeš téměř všude ,buď standardní gumové s opletením,nebo silikonové. http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily/?search_kod=N02035327&getid.x=11&getid.y=5 http://www.speedpro.eu/silikonova-hadice-podtlakova-delka-modra-prumer-p-7360.html
Leden 28, 201510 r Díky za informaci,zřejmě to dám do servisu,ať neudělám víc škody než užitku.Nevíte o někom z okolí Nového Jičína popř. z Ostravy, kdo rozumí tomuto problému?
Leden 28, 201510 r TDI Fun -Bohumín http://www.tdifun.cz/ http://forum.skodahome.cz/user/6180-tdifun/ Autoservis Smetana - Frýdek Místek http://www.autosmetana.cz/ Upraveno Leden 28, 201510 r od mikl
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.