Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tak zkus sundat tu hadici na egr a koukni na tu chcípací klapku,často tam jsou usazeniny a klapka se ti nemusí dovírat.

Jinak turbo jsem měl včera taky venku a regulace chodila uplně lehce,lopatky byly jen poprašený,ale trochu se přidíraly,takže pouhým zahýbaním z venku nic nepoznáš

PROBLEM JE V TOM ZE RTA CHCIPACI KLAPKA VUBEC NEEFUNGUJE,PROTO PRI VYPINANI MOTORU SE ME ZAKLEPE CELY AUTO.JDE TAM ¨PORAD VZDUCH...NEJDE TO SPRAVIT??NECHCE SE MI KUPOVAT CELY egr

  • 3 týdny později...

JA mam asi podobny problém v okoli 3000 otacok spadne do nudzového režimu.Motor ASV 81 kw rok 02. Kto mi vie pomoct v okoli Nitry? ĎAkujem

  • 1 měsíc později...

S tou chcípacou klapkou mám problémy aj ja.Pri vypnutí motora sa mi len maličko privrie a motorom to pekne zatrasie.Vymenil som všetky podtlakové hadičky,ale nepomohlo to. nakoniec som odpojil hadičku od N75 smerom k turbu a fukol som do nej a na plechovke pri turbe mi to fučalo.Tu sa mi strácal podtlak a preto mi ani nazavrelo chcípaciu klapku.Samozrejme aj auto strácalo výkon,ako sa diera zvačšovala.Regulacia sa da rukou celkom lahko pohnút.

Neviete,kde by sa dala podtlaková plechovka zohnat a za kolko?Som z okolia trnavy-Pieštan.Díki.

Díki moc.

Upraveno od Wojnar

  • 2 roky později...

Čus hladam niekoho na demontaž a vyčistenie turba tdi 2001, AHF, Bratislava

Ahoj, mám dotaz. Než se pustím do čištění turba, do čehož se mi zrovna moc nechce, chtěl bych vědět jestli se dá nějak jednoduše zjistit správná funkce ventilu N75. Mám jednu s klasických závad, na octavii 1,9 TDI, 81 kw, motor ASV, MR 2003, naj. 150000km, a to 17965 regulace plnícího tlaku – mez regulace překročena. Do nouzového režimu to sice v minulosti padlo, ale spíš pozoruji o něco nižší výkon než dřív obecně. Někdy se při poměrně mírné akceleraci objeví takové cuknutí – něco podobného jako když sepne kompresor klimatizace, bez toho aniž by to spadlo do nouzového režimu. Hadičky od zmíněného ventilu vypadají nepoškozené. Jde mi jen o to, abych zbytečně nekupoval N75 a pak stejně musel čistit turbo. Dík za případné rady.

cau

cez vag si skontroluj akcne cleny motora, ten ventil je pri kontrole jemne pocut, teda aspon u mna, bol som v tichu v noci na parkovisku, cez den pri okolitom hluku by som ho asi nepocul. Na druhu stranu neviem ci sa da povedat ze pokial ten ventil pocujem ci je aj na 100% fyzicky O.k.

Ráno to bylo OK z toho důvodu, že jsi vypnul a následně zapnul zapalování a vyskočil z nouzového režimu, příčin je jen pár, buď ventil N75, nebo zatuhlé lopatky v turbu, nebo zatuhlá baňka - regulace na turbu.

  • 3 roky později...

Zdravím Vás,mám také problém zřejmě s turbem.Při startu vyjde z výfuku černý kouř.Při jízdě a otáčkách od cca 1800 do 2500 mi auto při přidaném plynu chvíli zrychluje,poté se jakoby odmlčí a poté zase zrychluje,pak zase povolí atd...Při sešlápnutí plynu mi piští auto víc než je zdrávo.Auto nechce jet víc než 110 na rovince.EGR ventil klepe,jak o život.Stoupla i spotřeba.Máte nějaký tip,čím by to mohlo být?

Zapoměl jsem mám 1,9TDi 4x4 66 kW z roku 1999.

Mrkni na VAG, ale nejspíš to bude turbína.

Ahoj chtěla bych se zeptat na mojí Octávečku r.v. 2003 1,9 TDI 66 kw, Digi klimatronic,  celý týden vysoká spotřeba a točí max. 2200 ot., do kopce vytáhnu max. 70-80 km/hod. Nepomáhá ani znovu start. Mám najeto 220 tis. v létě rozvody, filtry a olej. Nijak neškube, jen mi asi před měsícem začaly vydávat divné zvuky (elektrika) od pojistek a asi stykač za výstr. trojúhel., od té  doby nejde vyhřívání sedačky a (nový termostat) ručka teploty lítá od 0 po 90. Díky 

Načíst Vag, to je prostě základ. Dál bych řešil naklápění lopatek u turba(často se zanasi sazema), proto to nejde vytočit víc 2 tisice,je to v nouzaku. Nejdřív vag a pak řešit dál.

Upraveno od mi5

Díky dnes jsem byla a podtlak, takže budu měnit ventil a pak zkontrolujeme tu elektriku ;-).

Upraveno od Pawouk
Odstraněna citace.

Sám jsem měl prasklé hadičky od podtlaků, pak už nebyl problém. Zda-li cvaká ventil, tak bych ještě pro jistotu zkontroloval před výměnou ventilu hadičky. Ať to nekupuješ zbytečně.

Tak dnes konečně do servisu a hadičky prý zkontroluje jako první a ventil namontuje na zkoušku. Bude toho asi víc... :-( Jen doufám, že nebudu muset investovat do turba. Díky za info.

Upraveno od Pawouk
Odstraněna citace.

Necituj předchozí příspěvek. Pro odpověď využij pole "Odpovědět" na konci stránky.

Zdravím , máte někdo zkušenost s repasi nebo čištění turba v Plzni a okolí děkuji za info .  O I r.v.2003 81 kW ASV.

Kamarád nechal posílat Turbo na repasi do Strakonic, ke je myslím že i vyrábí. Pohledej na netu, jsou osvědčení.

Jo jo tam jsem , byl no v Plzni se asi nikdo nenajde osvědčený co ? No nic ,ale děkuji .

  • 2 týdny později...

Kde se dají sehnat hadičky k podtlakům? Mám pocit,že mi to utíká skrz ně,ale i tak by zasloužily vyměnit,jelikož vypadají hrozně. Jsou to ony?

Hadice 3,5x2 nebo 7,3x3,5 a spona manžety?

Upraveno od Davča

Díky za informaci,zřejmě to dám do servisu,ať neudělám víc škody než užitku.Nevíte o někom z okolí Nového Jičína popř. z Ostravy, kdo rozumí tomuto problému?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.