Publikováno Leden 6, 200817 r Ma niekto z Vas skusenosti z montazov elektrickej vlozky kurenia z Fabie a OII do OI ? Rad by som si to urobil, nakolko by sa dalo topit hned po nastartovani. Dakujem za akykolvek postreh a napad.
Leden 6, 200817 r Ma niekto z Vas skusenosti z montazov elektrickej vlozky kurenia z Fabie a OII do OI ? Rad by som si to urobil, nakolko by sa dalo topit hned po nastartovani.Dakujem za akykolvek postreh a napad. To by se mi hodilo taky, snad to mluví i s klimatronikem... ?
Leden 6, 200817 r Autor Ma to vraj OI v prevedeni 90 kw treba to len dodatocne namontovat vratania elektriky,ale stoji to za to
Leden 6, 200817 r 90kw, takovej motor existuje? Jeste sem o tom neslysel ale takovy pridavny topeni by bylo dobry. Hlavne u TDi trva dost dlouho nez zacne topit :-( Ale vzhledem k tomu ze to moc obvykly neni, tak to bude pomerne draha sranda...
Leden 7, 200817 r něco jsem tady o tomto tematu četl. ale nevyřešilo se to. a taky bych to bral http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=36429
Leden 7, 200817 r něco jsem tady o tomto tematu četl.ale nevyřešilo se to. a taky bych to bral http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=36429 Nojo, diskuse tu byly, pár lidí si namontovalo ohřev vody do zásuvky, ale ruku na srdce, buď mám zásuvku (a tedy asi i k té zásuvce garáž), nebo nemám zásuvku a pak musím vzít proud kde? Z alternátoru běžícího motoru. Já osobně bych bral elektrický topení k ventilátoru, abych si nastartoval (dálkově) a rychleji to topilo do kabiny. Jenže jsem to zatím nikde nenašel.
Leden 8, 200817 r Ma to vraj OI v prevedeni 90 kw treba to len dodatocne namontovat vratania elektriky,ale stoji to za to To sis asi splet, co vím tak žádná Octa nemá 90kW v sérii.
Leden 8, 200817 r Nojo, diskuse tu byly, pár lidí si namontovalo ohřev vody do zásuvky, ale ruku na srdce, buď mám zásuvku (a tedy asi i k té zásuvce garáž), nebo nemám zásuvku a pak musím vzít proud kde? Z alternátoru běžícího motoru. Já osobně bych bral elektrický topení k ventilátoru, abych si nastartoval (dálkově) a rychleji to topilo do kabiny. Jenže jsem to zatím nikde nenašel. A CO TAKTO TO VYRIESIT S AUTOALARMOM NA DIALKOVE STARTOVANIE. Z OKNA PANELAKU AUTO NASTARTUJES A KYM PRIDES K NEMU TAK UZ KURI. www.soft-plus.sk
Leden 8, 200817 r A CO TAKTO TO VYRIESIT S AUTOALARMOM NA DIALKOVE STARTOVANIE. Z OKNA PANELAKU AUTO NASTARTUJES A KYM PRIDES K NEMU TAK UZ KURI. www.soft-plus.sk To samozřejmě mám a vůbec nemusím startovat z okna paneláku (jednak v paneláku nebydlím a druhak mi to funguje i přes zdi, takže třeba z postele :-). Problém je v tom, že aby auto nebylo vymrzlé a odpadla námraza od skel, musím při teplotě těsně pod nulou startovat tak 15 minut předem, radši 20. Ona totiž nafta zase tak moc nehřeje. Kdyby byl nějaký přímotop na elektřinu doinstalovatelný a připojitelný ke climatronicu, bylo dost by se ušetřilo i na exhalacích. Jak jsem zjistil časem, prý by dost pomohlo i topení do chladicí kapaliny (hlavně prý motoru by to pomohlo, když by se rychleji ohřál), možná by se daly použít topítka jako jsou na temperování chladící kapaliny (do zásuvky), ale ve 12V provedení odebírající proud z alternátoru po nastartování (řízené vlastním termostatem, takže by odpadla komunikace s climatronicem). Nevíte někdo o něčem takovém?
Leden 9, 200817 r To samozřejmě mám a vůbec nemusím startovat z okna paneláku (jednak v paneláku nebydlím a druhak mi to funguje i přes zdi, takže třeba z postele :-).Problém je v tom, že aby auto nebylo vymrzlé a odpadla námraza od skel, musím při teplotě těsně pod nulou startovat tak 15 minut předem, radši 20. Ona totiž nafta zase tak moc nehřeje. Kdyby byl nějaký přímotop na elektřinu doinstalovatelný a připojitelný ke climatronicu, bylo dost by se ušetřilo i na exhalacích. Jak jsem zjistil časem, prý by dost pomohlo i topení do chladicí kapaliny (hlavně prý motoru by to pomohlo, když by se rychleji ohřál), možná by se daly použít topítka jako jsou na temperování chladící kapaliny (do zásuvky), ale ve 12V provedení odebírající proud z alternátoru po nastartování (řízené vlastním termostatem, takže by odpadla komunikace s climatronicem). Nevíte někdo o něčem takovém? Ten panelak bol priklad.. :p tak postav vyhrievanu garaz a mas po probleme. :)
Leden 18, 200817 r Kdyz jsem jel novou OII (1,9TDi) a potom Superbem (1,9TDi PD 96kW) vsim sem si, ze obe auta foukaji teply vzduch temer hned po startu, docela dobra vec. Jak je to presne delany to elektricky topny teleso? Topi to i kdyz motor stoji a je jen zapnuty zapalovani? Preci to nemuze byt tak slozity dodelat to do klasickych TDi v O1..nebo jo? Dalkovy start mi pripada docela neprakticky, hlavne u TDi, kterym nedela dobre dlouhy beh za studena na volnobeh. To sou motory, ktery se zahrivaji hodne pomalu a na volnobeh to trva hodne dlouho. Nezavisly topeni je dobra vec, ale kdyz uz mam auto v garazi kde je zasuvka tak ho ani moc vytopit nepotrebuju, protoze mam garaz v dome. Chtelo by to neco, co dokaze trosku zavlazit interier auta z baterky. Chtelo by aby se to zapinalo chvili pred nastartovanim (dalkovym ovladanim z okna domu) a pak by to bezelo spolecne s motorem nez zacne topit voda. Upraveno Leden 18, 200817 r od tomina
Leden 20, 200817 r No, já to myslel tak, že by to po nastartování fungovalo jako průtokový ohřívač chladící kapaliny, čímž by to pomohlo rychleji ohřát motor a při určité teplotě termostatu by se to topení vypnulo. Zároveň by to tak rychleji topilo dovnitř. Elektrický ohřívač vzduchu proudícího do kabiny by taky přece měl existovat, ale ten by musel být řízen klimou, jinak by to bylo nahouby.
Leden 20, 200817 r Chtělo by to udělat něco jako fén na vlasy. Žádné vyhřívání motoru, jen zduchu. Prostě nějaká topná spirála vsazená do ventilace, nejlépe ovládaná jako vyhřívané sedačky - možnost regulace teploty. Tím by se pouze zahřívala ta topná spirála a rychlost vzduchu atd. by se normálka ovládalo klasickou ventilací. Přece musí být něco takového k dostání jako doplňěk od nějaké firmičky. Upraveno Leden 20, 200817 r od KaJe
Leden 20, 200817 r Jojo presne to mam na mysli, vzpomnel jsem si na doby Š120. Prodavala (mozna jeste prodava) takova mala krabicka co umela topit a nebo foukat. Lidi si to monotvali na pristrojovku a v zime to foukalo teplej vzduch, v lete zase delala pruvan :-) Stacilo by jen topny teleso na vypinac, jde jen o pritopeni behem prvnich 15minut jizdy, pak uz motor topi. Jak funguje topny teleso u PD motoru, ty topi hned po nastartovani.
Leden 24, 201015 r Ele. topení na 12V s časovačem kdekoliv na prodej např. aukro ale jestli pak někdo nastartuje nevim
Leden 25, 201015 r http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=79456 zde se toho taky moc nevyresilo, je tam aspon obrazek jak to vypada
Leden 26, 201015 r Diesle ma vobec neberu, tym chcem podotknut ze sa o ne nezaujmam a ze o nich vela neviem ale toto sa na tomto fore uz riesilo. Jak ohrev vzduchu vo ventilatore resp. pred nim ako aj ohrev chladiacej kvapaliny. 96 kW PD by to malo mat standard - ohrev vzduchu. Je tu aj par clenov, ktory maju pomocny ohrev vody. Ja by som velice asi nic ine nevymyslal.
Leden 26, 201015 r pomocny ohrev vody ma hodne aut, jsou to 3 maly zhavicky u bloku motoru, ohrivaji vodu do topeni, ale neni nic extra, ty mam a chtel bych, aby to hralo rycheji, ale zase nechci kupovat bufika
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.