Přejít na obsah

Reklamace


DUsoft

Doporučené příspěvky

Presne tak, od reklamácií a problémov u OII sme sa dostali kamsi úplne mimo!

Na môj výpis závad sa zabudlo? To ozaj k tomu nemá kto čo povedať? Na nič som nezabudol? Alebo niektoré závady sú už vyriešené u nových áut na 100%?

- netesnosť zadného okna (fučanie)

- pukotanie serva klimatizácie pod prístrojovkou

- slabý príjem signálu u originálnych rádií

- nekorektné vypnutie HF sady

- pokrčený koberec na boku stred. panelu

- odpadávanie krytu vonk. zrkadla

- náchylnosť smerovky v zrkadle na nefunkčnosť

- odpadávanie bočného koberca v kufri

- odliepanie dekor. líšt

= software u rádia Stream (pukanie v repoduktoroch, vybíjanie aku.)

- rosenie predných reflektorov

- pomalá reakcia parkovacích senzorov

- zatekanie do konektoru kabeláže do dverí pod manžetou

- zle sa zatvárajúce dvere vodiča

- problémy so spojkou (trhanie)

Doplnil bych to jeste o:

- osoupany chrom na radici pace

- vytrzena manzeta kolem zamku radici paky (pokud se to da povazovat za vadu auta?)

- snimac otacek motoru

- spatna geometrie zadni napravy, sjizdeni gum

- nasikmeni volantu

- u combi problemy se zaviranim kufru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam este jednu vec - zistil som ze po dazdi mi cez dvere do auta tecie...nie moc, malicko, ale predsa...Zistil som to tak ze po nasadnuti do auta (po dazdi) som zbadal tenky pramienok spod dveri spoujazdca. Ked som ich otvoril tak som zistil ze voda vytekala spomedzi vyplne dveri a dverami - t.j. nejako sa dostala za tu ochrannu foliu vo dverach :-((

Tento isty problem som mal po vymene reprakov (vyrezal som otvory do folie za reprakmi a dal vacsie) na starej OCTE I. Ale v novej????

Spominane dvere este neboli nikdy opravovane (teda aspon pokial ja viem), auto mam od novoty...ale pravda je ze uz bolo v servise ked riesili samovolne vybijanie akumulatora...mozno vtedy rozobrali dvere a znicili tu foliu....

Stretli ste sa s tym uz niekto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Pavlík : napiš něco bližšího o geometrii toho zadku. Zajímá mě, jak jsi to zjistil, po kolika ujetých km, jak moc se ty gumy sjely atd.. Boleslav stále tvrdí, že to z fabriky chodí v pořádku. Já říkám, že tam byla vada už z výroby a to byl důvod, proč jsem předčasně sjel gumy. Kdy jsi to auto koupil ? A zkoušel jsi kolem tý geo něco reklamovat v rámci záruky ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jirkaK: Ted jsme si moc nerozumeli, ja jen doplnoval ten seznam zavad. Na mem aute byla geometrie na zadni naprave v poradku, kontrolovali mi ji na 18000 km (koupeno 2005), kdy jsem reklamoval nasikmeni volantu, kolem geometrie bylo vse v poradku. Na druhe kokte je najeto kolem 105000 (koupeno 2004)a je vse v poradku. Ale kamaradovi pri 15000 kontrole zjistili sjeti gum na vnitrni strane a geometrii mu seridili, ale nebylo to tak hrozny aby se neco delalo s gumama, takze nic dal neresil. :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jirkaK: Ted jsme si moc nerozumeli, ja jen doplnoval ten seznam zavad. Na mem aute byla geometrie na zadni naprave v poradku, kontrolovali mi ji na 18000 km (koupeno 2005), kdy jsem reklamoval nasikmeni volantu, kolem geometrie bylo vse v poradku. Na druhe kokte je najeto kolem 105000 (koupeno 2004)a je vse v poradku. Ale kamaradovi pri 15000 kontrole zjistili sjeti gum na vnitrni strane a geometrii mu seridili, ale nebylo to tak hrozny aby se neco delalo s gumama, takze nic dal neresil. :huh:

jo tak :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu zatekaniu. Pravdepodobne sa jedná o identickú závadu ako u Fabií. Čudujem sa, že to nevyriešili. U OII už nie je fólia ale nosný plech. A ten plech dosadá na dvere cez tesnenie. Ale to tesnenie je (aspoň u Fabie) také, že nasáva vodu ako špongia! A samozrejme potom vodu aj prepúšťa. Takže sňať tapacírung a to tesnenie prebehnúť nejakým neutrálnym silikónom.

Tú manžetku páky neberiem, to sa jedná na 100% o dodatočne dorábaný zámok páky. Tak to neprišlo zo závodu.

Našikmeneie volantu je iba vec nastavenia (geomterie či volantu) a je to závada obvykle až po nastavovaní geometrie. Ale to tak už mal niekto z fabriky?

Tá radiaca páka bola ešte lesklá, alebo už matná?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Diamant: Volant byl nasikmen od vyroby, s geometrii se nic nedelalo. Na par forech jsem to cetl a vzdy to bylo hned od zacatku provozu. Na jednom aute odesla radici paka po cca 18000 km, byla kolem cislic matna (osoupana) a pri vymene rekli, ze to byla spatna serie. Na druhem aute se menila po 105000 km, kdy chrom byl porad leskly, ale udelala se bublina.. Opet bez problemu vymeneno! B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu zatekaniu. Pravdepodobne sa jedná o identickú závadu ako u Fabií. Čudujem sa, že to nevyriešili. U OII už nie je fólia ale nosný plech. A ten plech dosadá na dvere cez tesnenie. Ale to tesnenie je (aspoň u Fabie) také, že nasáva vodu ako špongia! A samozrejme potom vodu aj prepúšťa. Takže sňať tapacírung a to tesnenie prebehnúť nejakým neutrálnym silikónom.

Tú manžetku páky neberiem, to sa jedná na 100% o dodatočne dorábaný zámok páky. Tak to neprišlo zo závodu.

Našikmeneie volantu je iba vec nastavenia (geomterie či volantu) a je to závada obvykle až po nastavovaní geometrie. Ale to tak už mal niekto z fabriky?

Tá radiaca páka bola ešte lesklá, alebo už matná?

Mam dojem , ze aj ja mam nieco s volantom....pri jazde rovno v bezvetri mi volant stoji trosku vytoceny do lava ...ale veelmi malinko ..je to vsak vidiet...skor by som povedal, ze ma to jemne taha do prava ku krajnici a tym jemnym dorovnavanim sa mi zda, ze ten volant nemam vystredeny. Moze mat na to vplyv aj vozovka(zakryvenie atd.) Geometria nebola este robena. Mam najazdenych 7500km, auto kupene 11/05 .

Stretol sa s tym uz niekto ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak naozaj taha do strany, najprv treba vylucit vplyv pneu, cize doporucujem:

1. nafukat kolesa na predpisany tlak; podstatne je aby prava a lava strana boli identicky nafukane

2. Ked nepomoze, prehodit lavu a pravu prednu gumu

3. Ked bude tahat opacne, alebo sa to zmeni => gumy; ked bude tahat stale rovnako - geometria

Ale osobne si myslim ze je to vseobecny problem z vyroby, oni to jednoducho nenastavuju uplne presne vzdy...mal som ten isty problem na O1 - v zaruke mi to nastavili na stred a bol pokoj (auto vsak netahalo)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak jsem si díky tomuhle foru začal auta víc všímat, tak se pořád něco sere. Tedˇ to zase začalo blbě startovat za studena. Ráno to chytá jakoby na tři válce, zakouří to a pak už o.k.. Při volnoběhu to zase malinko nepravidelně poškubává. Mám podezření na vstřiky. Co ? :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto jsem odvezl nakonec v úterý do servisu po vlastní ose. Prostě tam dojelo. Majitel servisu prohlásil, že na tyhle motory jen co se člověk podívá už nejdou. Nevím, když jsem kupoval vůz tvrdil mi zcela něco jiného. Když viděl výpis chyb z paměti závad prohlásil, že vůz je teď v pořádku, a že je třeba vymazat jen paměť závad a jezdit dál. Naštěstí přijímací technik byl jiného názoru a auto zůstalo stát v servise. Přijímací technik mi asi za hodinu volal, že závadu diagnostikovali, a že chyba je v zaplovací cívce. Vysvětlil mi, že cívka byla i viditelně narezlá, a že se na ní musela dostat voda. Informoval mě, že ji okamžitě objednal a že bude zítra. Bohužel druhý den tj. ve středu mi volal, že cívka nedorazila, že na ní dal největší prioritu a doufá, že brzy přijde. Včera jsem volal do servisu a technik tam bohužel nebyl. Paní, mě jen informovala, že zapalovací modul (vznešené pojmenování pro cívku) bude nejdřív koncem týdne, že není v celé Boleslavi. Tak mě napadá, kde, že se ty auta vyrábí? No pokud budu čekat na dodání jedné cívky z Mladé Boleslavi 14 dnů, tak to už je jedno jestli mám české auto. Zřejmě tento týden firma Škoda nevyrobí ani jeden vůz s motorem 2.0 Fsi - nemá součástky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám služ.2.0 TDI ,najto 60.000 a měl jsem poslední závadu, kterou dost majitelů ani nepozná a počítač neregistruje! Mezi chladičem vzduchu sání a sáním je klapka, která se má při vypínání motoru zavřít a motor se zastaví bez komprese a tím bez cukání sem tam a neohrožuje rozvodový řemen! Mě se stalo, že při vypnutí motoru se objevil zvuk jako když něco drhne o lopatku ventilátoru a to po půl minutě se vypnulo.Zvuk šel i na hmat z této klapky v sání (mírně v pravo od měrky oleje).Proto,že motor šel normálně a byla sobota jsem v něděli odjel normálně domů cca 1 hodina a tam jsem už ten zvuk slyšel minimálně a v servisu už vůbec.Přesto ,že závadu počítač neohlál a neměl v paměti díl byl po konzultaci se zástupcem výrobce vyměněn a vypínání jde jako po másle v klidu. Měl jsem štěstí,že se porucha projevila při odstavení a ne při např. 2 hodinové cestě,kdy by nebyla slyšet!Pozná se hlavně při neklidném doběhu při vypnutí motoru, proto,že komprese "vrací" motor do zpětných otáček!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám služ.2.0 TDI ,najto 60.000 a měl jsem poslední závadu, kterou dost majitelů ani nepozná a počítač neregistruje! Mezi chladičem vzduchu sání a sáním je klapka, která se má při vypínání motoru zavřít a motor se zastaví bez komprese a tím bez cukání sem tam a neohrožuje rozvodový řemen! Mě se stalo, že při vypnutí motoru se objevil zvuk jako když něco drhne o lopatku ventilátoru a to po půl minutě se vypnulo.Zvuk šel i na hmat z této klapky v sání (mírně v pravo od měrky oleje).Proto,že motor šel normálně a byla sobota jsem v něděli odjel normálně domů cca 1 hodina a tam jsem už ten zvuk slyšel minimálně a v servisu už vůbec.Přesto ,že závadu počítač neohlál a neměl v paměti díl byl po konzultaci se zástupcem výrobce vyměněn a vypínání jde jako po másle v klidu. Měl jsem štěstí,že se porucha projevila při odstavení a ne při např. 2 hodinové cestě,kdy by nebyla slyšet!Pozná se hlavně při neklidném doběhu při vypnutí motoru, proto,že komprese "vrací" motor do zpětných otáček!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host Martin z ráglu ...

Tak jsem v rychlosti přečetl diskuzi na téma závad a musím s trochou do mlýna.. Zapalovací cívku mi u O1 6/2002 naj 100000 1,8T měnili 4x. Poslední informace z letošního března je, že tyto cívky od roku 2002 již celkem asi 15X inovovali.... Na nové O2 4x4 6/2005 jsem si akorád zamáčkl vypínač otevírání dveří do středové konzole. Závadu mi odstranili v Olomouci v neděli na počkání. Nejvíc mě, ale překvapilo, že technik nelenil a sám mi navrhl, že vzhledem ke stáří auta to hodí jako reklamaci a nenechal si zaplatit ani nedělní výjezd... Sen čuměl jak trubka! A ještě mám poznámku k tomu jak někdo v minulosti nabádal k případnému řešení problémů přímo z výrobcem v Mladé Boleslavi. Měl jsem stejnou zkušenost když jsem čekal na nové auto už moc dlouho (9 týdnů). Prodejce tvrdil, že to prostě tak dlouho trvá, tak jsem volal do Škodovky a ještě ten den mi volal prodejce, že auto bude do týdne k předání a pak mě skoro každý den informoval jak to s tím vypadá (dnes lak, zítra montáž, pak fakturace, doprava...). Jinak musím zatím říct, že O1 i O2 bez větších závad. Klepu na dřevo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny, jen malá informace: stále čekám na tu cívku. A to sem někde četl, že postupně mi nejspíš odejdou všechny. Nejraději bych to auto vrátil jako televizi nebo rádio po tolika opravách. Jsem rád, že někdo má taky pozitivní zkušenosti, ale bohužel mě nějak minuly. Pokud budu na každou cívku čekat 14 dnů tak to abych si koupil kolo - no od Škodovky radši ne. To by se mohlo rozpadnout za jízdy. Letos jsem chtěl jet autem na dovolenou. Mám však pocit, že teď radši pojedu tak po Čechách - raději se budu zdržovat 30 km od bydliště a budu doufat, že až zavolám Škoda Assistenci tak mi někdo pomůže a nebude se mnou vymetat. No a když to vyjde a půjčí mi nějaký jiný vůz - tak než mi zase vymění cívku - za 14 dnů jsem zpátky z dovolené u moře. Huráááá.

Ps. Těch 30 km je jistota - co kdybych se náhodou opět setkal s tak ochotným člověkem jako minule (to ujdu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po prvnim servisu - 15.000km bylo reklamovano.

1) pri zatroubeni se spustili ostrikovace a neustale strikali , prestali az po te, co jsem stiskl ostrikovace na ovladaci. Nejvetsi sranda byla ta, ze za cca 400 metru jsem to zkusil znovu nasimulovat a opetse spustili a strikali a strikali a .....

2) predni parkovaci asistent popiskaval a zobrazoval prekazku na displeji, aniz by pred autem neco bylo. Chvili si zapiskal a zmlkl. Za chvili to same. Pokud jsem se zacal problizovat k prekazce vse zacalo fungovat jak ma. Interval piskani i zobrazeni na displeji.

3) sterac u spolujezdce mel spatnou klidovou pozici. Z pozice ridice byl videt.

+ ze strany servisu upgrade firmwaru radia kvuli vybijeni baterie

Po vyzvednuti ze servisu.

ad 1) vypis zavad 0. Takze asi v poradku.

ad 2) parkovaci asistent piska neustale nejkratsim piskacim intervalem, pak uz snad jenom piska nepretrzite. Graficky na displeji prekazku zobrazi, ale tón a interval nezmeni. To az kdyz jsem k prekazce nejbliz. :-(

ad 3) klidova poloha praveho sterace nastavena

ad 4) firmware upgradnut.

Flashuje se firmware radia pres VAS nebo se musi radio vytahnout? Ptam, se protoze jsem nasel rypanec na ramecku leveho displaje klimatizace. :angry: Jde o to, ze ma bilou barvu a na te cerne pristrojovce to sviti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ten parkasistent nechatá náhodou podložku prednej značky? Istá séria áut musela mať rámik uchytený k nárazníku ešte aj v každom rohu, aby neodstávala a nechatal ju parkasistent.

Ale mám otázočku trochu OT. Neviete mi niekto poradiť, v kotrej konfere je odkaz na hru Slovak Racer? Hľadám to tu už pol hodiny a bez úspechu. Bolo to v nejakej diskusii tu na Skodahome o hrách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Flashuje se firmware radia pres VAS nebo se musi radio vytahnout? Ptam, se protoze jsem nasel rypanec na ramecku leveho displaje klimatizace. :angry: Jde o to, ze ma bilou barvu a na te cerne pristrojovce to sviti.

Co jsem videl v servisu u meho auta, tak byl do auta napichnutej kabel pod palubovku na diagnostiku a pres VASila z CDcka natahli novou verzi SW do radia ...

Nic se nemuselo vytahovat z auta ven.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem byl s tím špatným startem v servisu. Výpis závad na VAS je 0. Trochu jsem to čekal. Technik tvrdí, že pokud by byl vadnej vstřik, test to vyhodnotí. Tak jsem udělal to nejjednodušší, co jsem moh a nalil jsem do nafty proplach od Ligui Molly. Z minulosti mám s jejich výrobky dost dobrý zkušenosti a ten proplach vždycky uvolní spoustu bordelu z motoru. Na zadku auta je potom nános sazí. Zatím jsem s tím ujel asi jen 200 km, ale je to po ránu rozhodně lepší. Alespon to už při startu nezakouřilo, i když to pořád ještě není ono. Ty točky motoru jsou první vteřiny prostě rozkolísaný. Kluci s motorem 2.0 TDI, jak vám to startuje ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ten parkasistent nechatá náhodou podložku prednej značky? Istá séria áut musela mať rámik uchytený k nárazníku ešte aj v každom rohu, aby neodstávala a nechatal ju parkasistent.

Ale mám otázočku trochu OT. Neviete mi niekto poradiť, v kotrej konfere je odkaz na hru Slovak Racer? Hľadám to tu už pol hodiny a bez úspechu. Bolo to v nejakej diskusii tu na Skodahome o hrách.

Diamante diky za tip, vis ze mas mozna pravdu. Servis si svevolne bez meho vedomi vymenil podlozky pod RZ za sve. Za to, ze mi nedali takovou slevu na auto, tam tu jejich reklamu vozit nebudu. Dneska to hned zkusim se sundanou znackou.

Jeste k te vadne serii, nevis nahodou o jake casove rozmezi se jednalo? A jak to vyresili po novu? Ty stredove otvory odsadili dal od mista s RZ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem videl v servisu u meho auta, tak byl do auta napichnutej kabel pod palubovku na diagnostiku a pres VASila z CDcka natahli novou verzi SW do radia ...

Nic se nemuselo vytahovat z auta ven.

Mozna je to otazka spis na Daignostika, ale nevis nahodou jestli je po VASilu mozny downgrade toho firmwaru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...