Přejít na obsah

VAG a kroutící moment


x15

Doporučené příspěvky

Chci se zeptat jestli máte někdo zkušenost s měřením kroutícího momentu ve VAGu. Z kroutícího momentu pak lze pochopitelně i dopočítat výkon.

To že to jde a vyprodukuje to nějaké čísla vím, jedná se mi o to jak důvěryhodné ta čísla jsou?

Dá se to nějak srovnat s výsledky změřené na brzdě? Dostanu stejné nebo alespoň podobné hodnoty?

Nejlepší by byla pochopitelně možnost porovnat výsledky obou měření na jednom autě. Najde se někdo kdo má k dispozici obojí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci se zeptat jestli máte někdo zkušenost s měřením kroutícího momentu ve VAGu. Z kroutícího momentu pak lze pochopitelně i dopočítat výkon.

To že to jde a vyprodukuje to nějaké čísla vím, jedná se mi o to jak důvěryhodné ta čísla jsou?

Dá se to nějak srovnat s výsledky změřené na brzdě? Dostanu stejné nebo alespoň podobné hodnoty?

Nejlepší by byla pochopitelně možnost porovnat výsledky obou měření na jednom autě. Najde se někdo kdo má k dispozici obojí?

napiš si Ríšovi na www.dieselpower.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci se zeptat jestli máte někdo zkušenost s měřením kroutícího momentu ve VAGu. Z kroutícího momentu pak lze pochopitelně i dopočítat výkon.

To že to jde a vyprodukuje to nějaké čísla vím, jedná se mi o to jak důvěryhodné ta čísla jsou?

Dá se to nějak srovnat s výsledky změřené na brzdě? Dostanu stejné nebo alespoň podobné hodnoty?

Nejlepší by byla pochopitelně možnost porovnat výsledky obou měření na jednom autě. Najde se někdo kdo má k dispozici obojí?

Existuje i dokonce program co ti to zmeri.Vykon i NM pomoci dat namerenych vagem. Jmenuje se Kpower a vic hledej http://www.chipforum.cz/viewtopic.php?t=17...ighlight=kpower

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zalezi hodne jak presne zadas udaje (teplota, vaha...) v Kpoweru to vlastne na brzde taky:). Kdyz je vse dobre zadane tak samotny vypocet programu je presny(male chyby ve zjednodusenich typu odpor pneu je konstani). ted jde o to jestli ma ridici jednotka presne udaje. jelikoz vykon se pocita ze zmeny rychlosti za cas(zrychleni), nemelo by hrat velkou roli jak s jakou chybou je rychlost v ridici jednotce merena. No a pak zrychlovaci a zpomalovaci faze za absolutne stejnych podminek/ sklon silnice, asfalt, vitr). Z teoreticke stranky by chyba mela byt mala. Mereni na brzde taky nepovazuju za presne. takze ja bych veril ze chyba nebude vetsi jak nekolik kW. Overeno v praxi nemam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zalezi hodne jak presne zadas udaje (teplota, vaha...) v Kpoweru to vlastne na brzde taky:). Kdyz je vse dobre zadane tak samotny vypocet programu je presny(male chyby ve zjednodusenich typu odpor pneu je konstani). ted jde o to jestli ma ridici jednotka presne udaje. jelikoz vykon se pocita ze zmeny rychlosti za cas(zrychleni), nemelo by hrat velkou roli jak s jakou chybou je rychlost v ridici jednotce merena. No a pak zrychlovaci a zpomalovaci faze za absolutne stejnych podminek/ sklon silnice, asfalt, vitr). Z teoreticke stranky by chyba mela byt mala. Mereni na brzde taky nepovazuju za presne. takze ja bych veril ze chyba nebude vetsi jak nekolik kW. Overeno v praxi nemam.

Ja overeno mam.Na mem aute Kpower a brzda 1,1 KW rozdil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...