x15 Vloženo 1. Únor 2008 Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 Chci se zeptat jestli máte někdo zkušenost s měřením kroutícího momentu ve VAGu. Z kroutícího momentu pak lze pochopitelně i dopočítat výkon. To že to jde a vyprodukuje to nějaké čísla vím, jedná se mi o to jak důvěryhodné ta čísla jsou? Dá se to nějak srovnat s výsledky změřené na brzdě? Dostanu stejné nebo alespoň podobné hodnoty? Nejlepší by byla pochopitelně možnost porovnat výsledky obou měření na jednom autě. Najde se někdo kdo má k dispozici obojí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 Chci se zeptat jestli máte někdo zkušenost s měřením kroutícího momentu ve VAGu. Z kroutícího momentu pak lze pochopitelně i dopočítat výkon.To že to jde a vyprodukuje to nějaké čísla vím, jedná se mi o to jak důvěryhodné ta čísla jsou? Dá se to nějak srovnat s výsledky změřené na brzdě? Dostanu stejné nebo alespoň podobné hodnoty? Nejlepší by byla pochopitelně možnost porovnat výsledky obou měření na jednom autě. Najde se někdo kdo má k dispozici obojí? napiš si Ríšovi na www.dieselpower.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 Chci se zeptat jestli máte někdo zkušenost s měřením kroutícího momentu ve VAGu. Z kroutícího momentu pak lze pochopitelně i dopočítat výkon.To že to jde a vyprodukuje to nějaké čísla vím, jedná se mi o to jak důvěryhodné ta čísla jsou? Dá se to nějak srovnat s výsledky změřené na brzdě? Dostanu stejné nebo alespoň podobné hodnoty? Nejlepší by byla pochopitelně možnost porovnat výsledky obou měření na jednom autě. Najde se někdo kdo má k dispozici obojí? Existuje i dokonce program co ti to zmeri.Vykon i NM pomoci dat namerenych vagem. Jmenuje se Kpower a vic hledej http://www.chipforum.cz/viewtopic.php?t=17...ighlight=kpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 18. Únor 2008 Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 Zalezi hodne jak presne zadas udaje (teplota, vaha...) v Kpoweru to vlastne na brzde taky:). Kdyz je vse dobre zadane tak samotny vypocet programu je presny(male chyby ve zjednodusenich typu odpor pneu je konstani). ted jde o to jestli ma ridici jednotka presne udaje. jelikoz vykon se pocita ze zmeny rychlosti za cas(zrychleni), nemelo by hrat velkou roli jak s jakou chybou je rychlost v ridici jednotce merena. No a pak zrychlovaci a zpomalovaci faze za absolutne stejnych podminek/ sklon silnice, asfalt, vitr). Z teoreticke stranky by chyba mela byt mala. Mereni na brzde taky nepovazuju za presne. takze ja bych veril ze chyba nebude vetsi jak nekolik kW. Overeno v praxi nemam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 Zalezi hodne jak presne zadas udaje (teplota, vaha...) v Kpoweru to vlastne na brzde taky:). Kdyz je vse dobre zadane tak samotny vypocet programu je presny(male chyby ve zjednodusenich typu odpor pneu je konstani). ted jde o to jestli ma ridici jednotka presne udaje. jelikoz vykon se pocita ze zmeny rychlosti za cas(zrychleni), nemelo by hrat velkou roli jak s jakou chybou je rychlost v ridici jednotce merena. No a pak zrychlovaci a zpomalovaci faze za absolutne stejnych podminek/ sklon silnice, asfalt, vitr). Z teoreticke stranky by chyba mela byt mala. Mereni na brzde taky nepovazuju za presne. takze ja bych veril ze chyba nebude vetsi jak nekolik kW. Overeno v praxi nemam. Ja overeno mam.Na mem aute Kpower a brzda 1,1 KW rozdil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 Ja overeno mam.Na mem aute Kpower a brzda 1,1 KW rozdil. Diky, to je potesujici zprava. Tak maly rozdil jsem necekal. Jestli je 1,1kW max. rozdil v celem otackovem spektru tak je to fakt super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 Diky, to je potesujici zprava. Tak maly rozdil jsem necekal. Jestli je 1,1kW max. rozdil v celem otackovem spektru tak je to fakt super. Tak to si napsal hezky, ale MAX rozdil 1,1kW v celem otackovem spektru to urcite nebude a bude to vic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 20. Únor 2008 Sdílet Vloženo 20. Únor 2008 Tak to si napsal hezky, ale MAX rozdil 1,1kW v celem otackovem spektru to urcite nebude a bude to vic. To jo, tohle je max odnota.Brzda je hold brzda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.