ivo3 Vloženo 26. Únor 2008 Vloženo 26. Únor 2008 Ahoj chystám se na výměnu palivového čerpadla, objevil jsem že se prodává tak zvané holé čerpadlo ( cca 700 kč) jedná se jenom o vnitřní část. Nemáte někdo zkušennost s výměnou tohoto čerpadla? Případně na co je třeba si dát pozor atd. Díky za reakce. Citovat
xenon Vloženo 26. Únor 2008 Vloženo 26. Únor 2008 Ahoj chystám se na výměnu palivového čerpadla, objevil jsem že se prodává tak zvané holé čerpadlo ( cca 700 kč) jedná se jenom o vnitřní část. Nemáte někdo zkušennost s výměnou tohoto čerpadla? Případně na co je třeba si dát pozor atd. Díky za reakce. Protože palivo u těchto rotačních čerpadel probíhá kolem rotoru a uhlíků, tak se příliš nedoporučuje výměna samostatného motoru. Pokut to uděláš špatně a nebude to těsnit, tak si dej pozor pouze na jedno. Abys neseděl v autě až zapneš poprvé zapalování. Citovat
ivo3 Vloženo 27. Únor 2008 Autor Vloženo 27. Únor 2008 (editace) Díky za upozornění, podle přiloženého obrázku jsem předpokládal že ho měnit lze celkem jednoduše. Tak teď nevím cena kompletu je celkem vysoká. Editováno: 27. Únor 2008, autor: ivo3 Citovat
Tomas65 Vloženo 27. Únor 2008 Vloženo 27. Únor 2008 Protože palivo u těchto rotačních čerpadel probíhá kolem rotoru a uhlíků, tak se příliš nedoporučuje výměna samostatného motoru. Pokut to uděláš špatně a nebude to těsnit, tak si dej pozor pouze na jedno. Abys neseděl v autě až zapneš poprvé zapalování. T není jenom holýmotor.Je to celá čerpací jednotka.Jenom obal a plavák zůstávají staré.Vůbec nemusí mít obavy z výměny.Jedině že by díl který koupí byl šmejd a tam se dostal benzín.Jo a za podmínky že to je komutátorový motorek.Což si nejsem jistý.Jěště jsem ho nekuchal. Citovat
ivo3 Vloženo 28. Únor 2008 Autor Vloženo 28. Únor 2008 (editace) Díky za info myslel jsem si to. Viděl jsem to holé čerpadlo na autokelly e-shop a opravdu to vypadalo že je to celá čerpací jednotka uzavřená. http://obchod.autokelly.cz/Popup.aspx?SRC=...rže|-|holé Editováno: 28. Únor 2008, autor: ivo3 Citovat
scoot Vloženo 6. Srpen 2013 Vloženo 6. Srpen 2013 Až nezakladám nové téma , pripojím sa k tomuto... Môžem dať do 1.3 BMM (jednobodový vstrek) palivové čerpadlo z MPI ?? Litráž majú zhruba rovnakú, ale to z MPI dáva až dvojnásobný tlak,Samozrejme viem, že vstrekovacia jednotka má reguláciu tlaku na svojich 1,2 MPa a zbytok ide naspäť do prepadu, ale predsa len?! Aby som nemusel zháňať za polroka aj druhú vstrekovaciu jednotku. Pýtam sa preto, lebo také čerpadlo mi leží v garáži a to v aute začína štrajkovať... Má to niekto tak nahodené a ako dlho ?? Vďaka za odpovede.... Citovat
Karlos93 Vloženo 20. Srpen 2013 Vloženo 20. Srpen 2013 no ted jak jsem se na díval tak jsou i vzhledově odlišné ty dvě čerpadla. podle mě bude dělat problém i ten tlak. Citovat
chotenovsky Vloženo 10. Březen 2024 Vloženo 10. Březen 2024 (editace) Dobrý den, měním palivovou pumpu na felicii z roku 1996 a narazil jsem na menší problém. Pumpa je takzvaně co jsem se dohledal na internetu uzamčená, pro mě to znamená to že je přidělená ze spoda nádrže a nejde mi vyndat, hledal jsem docela dlouho na internetu jak jí vytáhnout a nic jsem nenašel. Zkoušel jsem s ní všeljak cloumat a nepomohlo to. Kdyby to byl kdokoli kdo by věděl jak na to budu moc vděčný. Děkuji. 🧑🔧 Editováno: 10. Březen 2024, autor: chotenovsky Citovat
suri. Vloženo 11. Březen 2024 Vloženo 11. Březen 2024 normálne nacvaknutá , otočiť protismere ručičiek a je von nie ? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.