Přejít na obsah

hromadný chiptuning


Josef Novák

Doporučené příspěvky

Mňa by zaujímalo, či aj na Slovensku by sa našlo viacero záujemcov o čip, aby sme cenu 4400 Sk bez DPH aspoň trochu znížili.

Dík.

Inak 3000 Kč je výborná cena. :palec2:

ja sa chcem spytat - ked uz mam cipnute od ebchiptuning v KE ci by sa dalo vyskusat ako by auto slo od ineho chipmajstra a na zaklade toho sa rozhodnut alebo to je nejak zablokovane.(ak by od mr janda mal nieco lepsie tak by som sa tiez pridal, teda pokial by sa aj tu na SR spustalo nieco masove)

...nevyznam sa v tom, tak ma nemusite hned zrusit

dufam,ze niesom az velmi mimmo temy :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mňa by zaujímalo, či aj na Slovensku by sa našlo viacero záujemcov o čip, aby sme cenu 4400 Sk bez DPH aspoň trochu znížili.

Dík.

Inak 3000 Kč je výborná cena. :palec2:

Hmm no ja za seba................. siel by som do toho.......... niekde stred slovenska by bol OK...........aj tak uz dlho nad tym rozmyslam :) ............

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No v nadpise je sice napsaný jen hromadný chip, ale na první stránce je napsáno u konkrétní firmy - Cimbu, takže si zde domlouvat chip na slovensku asi nebude zrovna nejvhodnější ;) Za chvíli by se to tady pletlo, co kdo teda kam jede a hlavně my ten chip ještě nemáme ani dořešenej do poslední fáze. Ti co budou chtít udělat třeba chip u této firmy pozděj, si zde můžou zase domluvit jinej termín... a tak dále.

A druhá věc, ono kluci ze Slovenska, co jsou zde registrovaní nebudou procházet témata, jestli se tam náhodou někdo nedomlouvá. Založením novýho tématu např. Hromadný chip na Slovensku by byl pro vás lepší a hlavně by se i našlo mnohem víc zájemců ;) Ale podívejte se, jestli tady už něco takovýho není.

Jinak pro ostatní, co by chtěli do toho Brna...nedomlouval jsem to s Cimbu, ale myslím si, že pokud se zde ozvou včas jako Tomasx, tak by to neměl být problém ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak predsa Cimbu chipuje aj na Slovensku, nie?

Ma aj slovensku mutaciu svojich stranok, http://www.cimbu.cz/sk/index_sk.php

CIMBU autosport SK

Peter Švarc

TRANS-EP s.r.o.

V. Greshika 1749/6

054 01 Levoča

tel./fax: 053 / 451 11 12

mobil: 0905 498 726

Takže by to nebol problém. Inak ja by som sa na to podujal, kľudne urobím zoznam záujemcov, a vpriebehu júla alebo augusta dohodneme vhodné miesto na Svk, aby to nikto nemal príliš ďaleko. Súhlasíte?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen zjistit, jestli by to bylo možný náhrat soft pro FII do FI a aby vše fungovalo jak má. Je to jen úvaha, tak mě nekamenujte, jestli to je blbost, ale protože si myslím, že ty motory jsou stejný, možná jen drobné změny v sání a v softu, teoreticky by to mohlo fungovat :)

teoreticky ano, ale potrebujes RJ s cislom 03E 906 023 D - montovane od r.2007 a vyzera takto:

EDIT: pridane foto a PS ;)

PS neviem ci je rozdiel aj vo vnutri....

post-4320-1210619210_thumb.jpg

Editováno: , autor: domino666
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte Všichni,bohužel moc nerad se musím ze čtvrteční akce omluvit :( dnes jsem zaplatil výhodnou dovolenou do Tuniska s odletem 22.5 z Mošnova:(

Všem se moc a hlavně Bubimu omlovám a doufám že kvůli mě nenastanou nepříjemné komplikace :feve:

PS:Tím se uvolnilo jedno místo takže případní zájemci neváhejte!!!!Cena je vážně super a mr.Cimbu ví co dělá :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem p. Janáskovi včera a dneska psal E-Mail, potřeboval jsem vědět, zda by šla i chipnout Felicia dieslová a přité příležitosti jsem se zeptal, jestli by bylo možné nahrát do FI soft pro FII. Poslal jsem mu ty grafy, co jsem tady tvořil a číslo řídící jednotky. Skrze tu Felicii mi odepsal a druhej mejl skrze ten chip FII do FI napsal, že dneska nestihá, pořešíme zítra. Tak aspoň nějaká naděje, jinak si myslím, že by napsal zrovna, že to nejde :) Tak jsem zvědav, co nám zítra k tomu řekne :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No taky jsem zvědav jak to pojede, ale než mi tam začne cpát ten nový soft tak ho poprosím ať mi zjistí zda to už náhodou nemám čiplé. Nevím jak vy, ale já mám volnoběh minimálně 850 ot za minutu a většinou co jsem četl tak je 750. A daná úprava prý zvětšuje volnoběh, takže trošku mi to vrtá. A pokud to srovnám s fabkou co máme ve firmě tak ta moje se mi zdá, že jede krapet lépe tak uvidíme co zjistí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teoreticky ano, ale potrebujes RJ s cislom 03E 906 023 D - montovane od r.2007 a vyzera takto:

EDIT: pridane foto a PS ;)

PS neviem ci je rozdiel aj vo vnutri....

Mám přesně tuto řídící jednotku. Můžete prosím od Mr. Cimbu zjistit, zda jde teda použít ten soft pro F2?

Díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo pozdě chodí ..... . Nejdříve jsem se objednal k Cimbu, na 26.5. na 17.00 a pak jsem tu dočetl o hromodné akci. ;) Mám Fabku r.v. 07/ srpen, 1,2 47 kW. Jestli to dobře chápu, do těhle řídících jednotek jde nahrát softík, co zvedne výkon víše než do starších řídících jedbnotek ???

Díky za vysvětlení. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak panove ja uz jsem doma. Udelal jsem si pekny vylet do Brna, aby pan Janda zjistil, ze uz to mam chiple. Janda to poznal podle zmeny v nastaveni tuhosti rizeni. Proto mam ten volnobech vyssi nez 750 a proto se mi zda, ze ta moje Fabka jede lepe, nez nase firemni. Jinak Olomouc- Brno- Olomouc dle PP po dalnici 5.5 L , ale jel jsem tak 120 podle GPS 112 .

A co vy jake mate poznatky z chipu ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to máš dobrý ;) Když jsem to projížděl po tom Brně, byl jsem tam trochu na vážkách, bylo to lepší, ale nějak to nebylo kde pořádně vyzkoušet. Ale jak jsem jel z Brna domů :) Plný auto lidí, big nákup v kufru a docela jsem to hnal, zkoušel jsem to po různu točit a spotřeba neuvěřitelnejch 5,6. Normálka bych po 6,2 litrů nešel (to už mám vyzkoušený z předchozích cest z nákupu naté samé trase) To byla první výhoda a jinak to mnohem líp jede a táhá v kopci i zvuk laďáku se vylepšil :) Velice spokojenej, šel bych do toho zas a peněz nelituju, cena to byla krásná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja hlavni zmenu vidim hlavne v tom volnobehu ... S tim autem se mnohem lepe rozjizdi nema to tendenci zdechnout a na volnobeh takrka bez vibraci nesrovnatelne oproti seriovce. Jinak, kdyz to srovnam tak zacina mit silu oproti serii drive a pomaleji uvada.

A jeste jedna perla na konec . Kdyz jsme s kolegou zkouseli sprint z krizovatky ma seriovku tak jsem byl o neco lepsi a se zvetsujici rychlosti jsem se trosicku vzdaloval.

Poznat to je, ale do letadla to ma furt daleko :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to máš dobrý ;) Když jsem to projížděl po tom Brně, byl jsem tam trochu na vážkách, bylo to lepší, ale nějak to nebylo kde pořádně vyzkoušet. Ale jak jsem jel z Brna domů :) Plný auto lidí, big nákup v kufru a docela jsem to hnal, zkoušel jsem to po různu točit a spotřeba neuvěřitelnejch 5,6. Normálka bych po 6,2 litrů nešel (to už mám vyzkoušený z předchozích cest z nákupu naté samé trase) To byla první výhoda a jinak to mnohem líp jede a táhá v kopci i zvuk laďáku se vylepšil :) Velice spokojenej, šel bych do toho zas a peněz nelituju, cena to byla krásná.

Ahoj,

celkem mě mrzí, že mi dnes nezbyl čas ... chtěl jsem se tam na Vás alespoň přijet podívat ... dělala se i nějaká nafta - SDi nebo TDi ???

Topolíno

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to máš pravdu. Mě to líp táhalo odspodu a pomalej uvadalo už díky laďáku a ten chip to teďka jen podpořil, takže super :palec2: S rozjezdem máš pravdu, je to lepší a jde hned lépe do otáček. Věřím tomu, že oproti sérii bychom měli na sprintu pár metrů či sekund k dobru :)

For Topolíno: Co vím, tak se tam žádný TDI ani SDI nedělalo. Já byl první, po mně další dvě HTP a zbytek už nevím, co kdo měl. Přijel se tam za mnou podívat jen Mára s RSem, ale asi se nenechal ukecat na chip :)

For Braver: Celkem to vyšlo na rovný 3k, bylo nás tam pět, pokud už nikdo pozděj něpřijel. Na řídící jednotku z modelu 07 jsem se ptal a bylo mi řečeno, že to není softem, ale FII mají vačkovou hřídel jinak dělanou (v předstihu) a tím mají v sérii o něco málo víc. Z toho mi vyplynulo, že by nám ten soft nedělal dobrotu. Ptal jsem se i co si myslím o sportovním sání, nebo těch vložkách do krytu motoru a ani to nedoporučuje, jsou sice z lepšího materiálu a více vrstvý, ale ve finále propouší kromě vzduchu i více prachu, což má vliv na životnost motoru díky rychleji zasranýmu oleji. Na závody prej dobrý, kde se nehledí na životnost, ale do běžnýho provozu ne.

Určo domluvte stage 2, kdo má ještě zájem, je vidět, že tomu fakt rozumí. Chce se s tím trochu víc povozit, než tomu člověk přijde nachuť, kde je ta změna :) Já po tom projetí jen poznal, že to líp táhá, ale to nato pravý ořechový jsem přišel až v kopcích a při točení stupně 3, 4 a 5.

Jo a ještě bych zapoměl, (nevím jak ostatním) že mi zjistil, že mám servo nastavený v režimu "Pro postižené" tudíž šlo stejně lehoučce točit jak při pomalé rychlosti, tak i na dálnici. A přenastavil mi je na řežim RS, takže při pomalé jíždě je komfort zachovanej, ale s narůstající rychlostí cca od 70km/h cítím, jak řízení tuhne :) Taky super změna, jako bych jel domů s novým autem ;)

Editováno: , autor: Tangerín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...