Přejít na obsah

Dieselove a benzinove FLAME


creck

Doporučené příspěvky

Teď nevím na co reaguješ, jaký keci, neberu ti tvuj benal a taky proti němu nic nemám a myslím že mu nemůžu nic vytknout protože nepotřebuju řešit nějaký výkonostní a životnostní pičoviny. Já jen nesouhlasil s tím že má Tdi menší životnost, jsím jsi psal že je to +- stejně. Píšu jen že jsem se setkal s TDi co měla kurevsky nahrkanýho a furt jela solidně a taky sem se setkal s benálem kterej má míň a je v prdeli, samozdřejmě co kousek to jiný auto. A to co sem napsal nebyl žádnej kec ale fakt.

Auto si přece kupujeme protože ho chcem a líbí se nám jaký je a co má v sobě a taky podle toho jak chceme jezdit. Já mám svoje Tdi rád a jsem spokojenej a asi bych ho momentálně za benál nevyměnil protože jezdím celkem dost a jsem spokojenej s vlastnosmi motoru a s tím jak to jede. Kdysi jsem měl benál a to sem si nemohl představit že bych jezdil nafťákem. Je mi jedno jestli mě předjede nějaký RS, kdybych chtěl rychlý akcelerační auto tak si rzhodně nekupuju oktu

Jo a ta fáma že TDi je poruchový tak je to daný tím, že s TDi se jezdí hodně a na to víceméně jsou.Takže většina TDi co stojí v bazarech a na tachači mají 80 -140tis najeto tak ve skutečnosti mají třeba i 250, přesně tak koupil známý

Editováno: , autor: OTDi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neraguju na tebe, v klidu, to bylo obecně k diskuzi :palec2:

K životnosti - dej mi nějaký objektivní argument, jinak je to opět prostě ničím nepodložený názor. Příklad jednoho nebo 2 aut , která najedou tolik a tolik je prostě naprd a každý si sem může přiřadit to svoje, co zná ze svého okolí a co se mu zrovna hodí. Až takovýhle aut budeš mít 100 na každé straně, bavme se jakžtakž o reprezentativním vzorku. Já jsem se totiž ještě nestkal s autem, které by při slušném zacházení a nutném servise motoricky odešlo nějak extrémně brzo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hej bando... je to pořád dokola... Já osobně mám doma 1.6 MPI (OII) a vím jak to jezdí. Nemám vůbec nic proti TDi, ba naopak... myslím, že ty motory jsou hoodně vyvedené :palec2:. Ale neříkejte mi, že někdo v OI (66kw) mi zamává jak nic :spam: . Tomu fakt nevěřím a ani se mi to nikdy nestalo. Otec má v práci OII kombi (77kw) a taky na mě nemáva.... Jezdí s oběma autama a říká že každé má něco do sebe...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím ale mindráky s malým penisem si tady začli léčit první benzínáci.

A jediněj argument proti mému TDi tady ještě nepadl. lol

No nevim hele. Pindoura mam až na zem, až je to v zimě nepříjemný, když solej, ale přitom mam benzin a hodlám mít benzin. Takže to tvoje malej penis = benzin neplatí bych řekl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím ale mindráky s malým penisem si tady začli léčit první benzínáci.

A jediněj argument proti mému TDi tady ještě nepadl. lol

no zabredni na uuuuplne prvni stranku a koukni co bylo predmetem dolicnym v tomto sporu :D spotrebu,rychlost a celkovou uzasnost motoru TDI tu zacli resit traktoristi

ale abych rek pravdu proc se tak trosku neporypat navzajem a zakladat milion dalsich temat typu: co si mam koupit, co je lepsi ? takhle kazdemu napises at si precte tehle 30 stranek a zjisti ze co si ma koupit zalezi opravdu a jen opravdu na nem a vse ma sve pro a proti (i kdyz proti benzinu proti moc nemam ..... rejpppp,samozrejme spotreba se da vyresit montazi LPG) lol

Editováno: , autor: creck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zabiak takze shrnme si to (rejpani ju, berte to jako for) TDI je pro socialne slabsi obcany a benzin pro bohace ? :specool: kdo chce snad setrit koupi si opla corsu a ne octavku, nebo to slapne na plyn

právě že kdo chce šetřit si koupí O TDI. Kup skoro cokoliv jiného a jen na propadu ceny proděláš ranec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

právě že kdo chce šetřit si koupí O TDI. Kup skoro cokoliv jiného a jen na propadu ceny proděláš ranec.

Tak jsem se ze srandy kouknul na net, dnešní stav inzerce:

Vyzkoušeno - Okty 2002-2003:

Nafta: 98 ks, median ceny 224tKč

Benzín: 41 ks/ 199 tKč

Tipcars - Okty 2002-2003:

Nafta: 756 ks/ median ceny 220 tKč

Benzín: 196 ks / 199 tKč

Auto - Okty do 5 let:

Nafta: 1190 ks / průměr tacho 103.047 km / průměr ceny 300.151 Kč / průměr stáří 4.0 roku

Benzín: 330 ks / 86.712 / 297.744 / 3.8

Tak opravdu nevím, kde je ten ranec, když za "srovnatelný" diesel vs. benzín vysolíš minimálně o 50 litrů víc. Hm, fakt že jo, zase ho ale můžeš potom prodat o 20 litrů dráž a vyděláš, já trouba.

Nevím, ale podle těchto čísel je podle mne zřejmé, o co je větší zájem, ono při pohledu na ceny u benzinek se není čemu divit. Co to navíc udělá s cenami ojetin je snad taky jasné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tesna zase tem klukum se neni co divit , mohutna medialni masaz o daru z nebes se jmenem stribrne TDI holt v tomto a jinych statech byla, lidi jsou hold takovi ze nez pouzivat vlastni rozum a uvazovani, voli medialni rady, jen se podivej na predvolebni kampan : ,,Milan Baros voli ODS" a nasledne vyhra :D

hold se nam pomalu ,ale jiste smazava dalsi vyhoda TDI , draz jsem koupil, draz to prodam

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4 Tesna : kdyz uz tu pises výpis z autobazaru kolik je v nich benzinaku a naftaku, tak bys taky mel napsat vypis, kolik se prodalo v tech letech naftaku a benzinaku. To je jako kdyz pudes po Tesku, vsude se budou valet jabka, uvidis jenom malou bedynku manga, tak kazdymu budes tvrdit, ze jabka sou hnusny, protoze jich je vsude plno :) V mem okoli ma kazdej octu v dieslu a ten kdo ji nema by ji chtel:) A je to hlavne tim, ze tu ma kazdej zdroj nafty za 20 - 25 kc/l. :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...