Jayson Vloženo 12. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2008 btw vcera jsem se projel v tech AAA v 1.9 SDI octave a musim konstatovat ---- PROBOHA PRESTANTE UZ SROVNAVAT NAFTU S BENALEM , auto s obsahem 1.9 aby nedokazalo vyjet ani z krizovatky na jednicku a v pulce uz musite radit dvojku aby jste se z te krizovatky vubec dostali, to byla proste katastrofalni jizda, Holt někdo umí, někdo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 12. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2008 Zajímalo by mě kam pořád někdo chodí na ty bludy že naftu ve srovnatelném tech. stavu lze prodat dráž než benzín, už se konečně čmoudi proberte a koukněte se do inzerce a bazarů, všude je mnohem víc dízlů než benzínů což snižuje jejich cenu tak, že jsou ceny vyrovnané... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 12. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2008 viewer V tom případě je dnes koupě ojetého TDI velmi výhodná a kupovat benzin nemá smysl. U nového auta je to zase naopak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 12. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2008 Jaster dyt ty uz s tim tvojim vytunenym brkem mas uz ted vetsi spotrebu nez jakykoliv benal nehlede k tomu ze kdyz mirne slapnes na ..... da se tomu rikat plyn ? tak hodinu to tam vypada jak v hlavnim meste ciny (ale nic proti , to tvoje brko je vazne super ) No muzes byt v klidu vetsinou jezdim pomalu, pokud pojedu tak pomalu jako jezdi 1,6tky, tak kour neuvidis a spotreba na delsi trase bude 5L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 12. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2008 Zajímalo by mě kam pořád někdo chodí na ty bludy že naftu ve srovnatelném tech. stavu lze prodat dráž než benzín, už se konečně čmoudi proberte a koukněte se do inzerce a bazarů, všude je mnohem víc dízlů než benzínů což snižuje jejich cenu tak, že jsou ceny vyrovnané... Safra no knam to jeste nedorazilo ...to abych se sel podivat a koupil dalsi Tdi... ted uz opravdu nema cenu kupovat rozezranyho benzina kdyz TDi stoji stejne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chossse Vloženo 12. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2008 wiever:ty vole a kde ty jsi prisel na takovou picovinu,ze to tak neni? lol Jsem s naftou spokojeny,a jako dalsich tisic tady taky,vy s benzinem muzete jit tak nekam,se hlavne podivej na vykon nafty a na vykon benalu!Co chces porovnat treba s 1.9? fuck fuck :aggressive: :aggressive: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 12. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2008 No, možná mi to po třech večerech na Masters moc nemyslí, ale jak to myslíš s tím výkonem? Jako že nafta potřebuje turbo, aby se dostala výkonově na úroveň standardního atmosferického benzínu o stejném objemu? To ale fakt divný argument .... Hm, co tak porovnat s 1.9? Obecně pomalu každou 1.6ku stejné generace. Teda pokud myslíš TDi, protože SDi můžeš porovnat klidně s pomalu 40 let starým litrem z Wartburga. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 12. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2008 (editace) Chosse ted jsi napsal uplnou kravinu , u ktere kazdy normalni clovek co to cte te bude mit za kdyz to reknu slusne za mene mysliciho, bylo tu dane srovnani 1.9 SDI vs 1.6 , coz je naprosty propadak , SDI nedokaze dat snad stovku za 30s , tenhle topic cte strasne moc lidi a priste kdyz neco napises mysli !!! proste nafta propada ve vykonu se srovnatelnymi motorizacemi ve vsech smerech a 1.6 prekonava 1.9 turbo 66kw, muzes si tu tlachat co chces kdo v tom jel to potvrdi Editováno: 12. Červenec 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 13. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 Chosse ted jsi napsal uplnou kravinu , u ktere kazdy normalni clovek co to cte te bude mit za kdyz to reknu slusne za mene mysliciho, bylo tu dane srovnani 1.9 SDI vs 1.6 , coz je naprosty propadak , SDI nedokaze dat snad stovku za 30s , tenhle topic cte strasne moc lidi a priste kdyz neco napises mysli !!! proste nafta propada ve vykonu se srovnatelnymi motorizacemi ve vsech smerech a 1.6 prekonava 1.9 turbo 66kw, muzes si tu tlachat co chces kdo v tom jel to potvrdi Asi moc nesleduješ dění v motorismu.TDi motory už vyhrávají soutěže a porážení benziňáky.Motory od BMW dají ve srovnatelné kubatůře benzínum na prdel kdy se jim zachce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 13. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 Crecku: nezlob se na mě ale jsi fakt uplně mimo...je mi tě líto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 13. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 wiever:ty vole a kde ty jsi prisel na takovou picovinu,ze to tak neni? lol Jsem s naftou spokojeny,a jako dalsich tisic tady taky,vy s benzinem muzete jit tak nekam,se hlavne podivej na vykon nafty a na vykon benalu!Co chces porovnat treba s 1.9? fuck fuck :aggressive: :aggressive: Jezis tady je zas nekdo chytrej ! Vykon a diesel ? Jak uz sem psal srovnavej atmosferu s atmosferou 1,6 vs 1,9sdi a pak preplnovanej s preplnovanym 1,8T s 1,9Tdi ... a co je vykonnejsi ty chytracku ? Asi moc nesleduješ dění v motorismu.TDi motory už vyhrávají soutěže a porážení benziňáky.Motory od BMW dají ve srovnatelné kubatůře benzínum na prdel kdy se jim zachce. Jezis ... zase sem nekdo cpe zavodni specialy, kazdopadne nej soutez na asfaltu je F1 ... zadna nafta a mimo asfalt WRC .. zadna nafta, takze bych byl s timdle tvrzenim opatrnej. A co se tech BMW tyce, na to si prisel kde ? Neplacej nam tu bludy, viz data z ofiko stranek BMW (neberu Mkove verze BMW pac tam zadna nafta neni a ani se na to nechyta : NAFTA : Výkon Součinitel odporu vzduchu (cw) 0,30 Maximální rychlost (km/h) 250 Zrychlení 0 - 100 km/h (v s) 6,2 Zrychlení 0 - 1,000 m (v s) 25,4 BENZIN Výkon Součinitel odporu vzduchu (cw) 0,30 Maximální rychlost (km/h) 250 Zrychlení 0 - 100 km/h (v s) 5,5 Zrychlení 0 - 1,000 m (v s) 24,6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chossse Vloženo 13. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 Aspon je s vama prdel,blbouni! :p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagič Vloženo 13. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 Creck se jednou svezl v SDI a od te doby je pro nej diesel na hovno ... aspon ma na co machrovat:) Vsimni si, ze kazdej kdo sem pise ma TDI ... Prestan uz psat ty bludy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 13. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 Mne se libi, ze kdyz Vam tu nekdo napise fakta, tak si melete sve a zamluvite to ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 13. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 Crecku: nezlob se na mě ale jsi fakt uplně mimo...je mi tě líto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Budeme se muset Crackovi složit na pořádné auto na pořádné TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Já jsem pro...at pozná co to je turboefekt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Vynato z testu: TDI vítězí spotřebou, ale... Je jasné, že spotřeba TSI bude vždy vyšší než u přehnaně zbožňovaného TDI. Nicméně, je dobré zvážit, kolik kilometrů měsíčně najedete. Mimochodem, cenový rozdíl mezi 2,0 TDI PD (103 kW) ve výbavě Ambiente a 1,8 TSI (118 kW) s totožným stupněm výbavy je 25 000 korun ve prospěch zážehového motoru. Nebudeme vám tvrdit, že 1,8 TSI může být úsporná jako 2,0 TDI. To ani náhodou. Ale i když pojedete razantně, dostanete se na nějakých devět až deset litrů. Jenže stačí se trochu omezit a jet konstantní rychlostí do 130 km/h a rázem spotřeba paliva klesne na sedm litrů. S té-dé-íčkem budete jezdit za pět, ale akustický komfort (žádné klepání a traktorový zvuk jako u současných TDI), stejně jako možnost vytočit motor přes šest tisíc otáček, stojí za zvážení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Davone, davone článek na novinkách zrovna není to nelepší A navíc při takovéto ceně se nám investice vrátí při 50tisících A to si myslím že se na služebáka vyplatí jít do TDI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Ja bych to tu uzavrel ... uz i naftari uznavaj, ze jedina vyhoda nafty je, ze jezdi za min, s tim souhlasim a neni k tomu moc co dodat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 ještě větší sranda bude, až sem přijdou LPGáci , ikdyž tdi na plyn už taky bylo , já mám jasno pod 2,0 litry obsahu - benzín, nad - nafta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 14. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 jen skoda ze puvodni zamer a sice linouci se smrad a saze z vyfuku cipnutych TDI byl prebit tematem ,,kdo ho ma vetsiho" i kdyz to diky Jasterovo videu bylo 100% prokazano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Davone, davone článek na novinkách zrovna není to nelepší A navíc při takovéto ceně se nám investice vrátí při 50tisících A to si myslím že se na služebáka vyplatí jít do TDI. Ja taky nerikam, ze je to lepsi, ci nejlepsi na novinkach, ale to co jsem zvyraznil, na tom trvam tez a libilo se mi to :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 (editace) viewer V tom případě je dnes koupě ojetého TDI velmi výhodná a kupovat benzin nemá smysl. U nového auta je to zase naopak. No však taky neříkám že néé !!! Safra no knam to jeste nedorazilo ...to abych se sel podivat a koupil dalsi Tdi... ted uz opravdu nema cenu kupovat rozezranyho benzina kdyz TDi stoji stejne Asi bydlíš na jiné planetě, normálnímu člověku stačí se kouknout třeba jen po netu a vidí.... a rozesranej benzín, no to nevím já s ním jezdím cca 4 roky a ještě se nic nerozesralo, vlastně jednou se nasvítilo abs, oprava stála ve škodovce 500,- byla to jen nějaká špatná kostra ale to s motorem nijak nesouvisí, nemyslím že poruchovost je nějak výrazně horší u benzínu, koukni se do sekce motor, jaký se tam řeší víc poruchy, nafta jasně vede... wiever:ty vole a kde ty jsi prisel na takovou picovinu,ze to tak neni? lol Jsem s naftou spokojeny,a jako dalsich tisic tady taky,vy s benzinem muzete jit tak nekam,se hlavne podivej na vykon nafty a na vykon benalu!Co chces porovnat treba s 1.9? fuck fuck :aggressive: :aggressive: Vážně nevím na jakej můj příspěvek je to reakce, nechceč mi to osvětlit, jsem jen pomalej benálista .... nechtěl si spíš odpovídat někomu jinému ???? Editováno: 14. Červenec 2008, autor: viewer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Pravda je, že jasný a rozumný argumenty tady napsal MichalF, ale ty čmoudi to dycky nějak zamluvěj, nebo to vůbec nepochopí jak je to myšleno. Nechápete že je možný srovnávat jen srovnatelné ??? Tedy podobné obsahy s turbem nebo podobné obsahy bez turba....pokud to uděláte, zjistíte že jediná výhoda nafty je nízká spotřeba. Kdo hodně jezdí tomu se to vyplatí, kdo najede pár tisícovek tomu je to na hovno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.