Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Chtěl jsem se zeptat, zda někdo již neřešil problém se sacím hrdlem a regulační klapkou? Ta je umístěná před vzduchovým filtrem.

Mně nějakou dobu připadalo, že auto nejede úplně na plný výkon. Tak jsem sundal nasávání teplého vzduchu .

A ejhle, auto má menší spotřebu a jde mírně lépe do otáček.

Mám takový dojem, že právě ta regulační klapka špatně funguje. Jako by nepřepínala teplý na studený vzduch.

Díky za zkušenosti a podněty, nebo třeba kdyby měl někdo fotku té klapky z rozebraného hrdla.

1.4MPI 50KW čip Sportmotor

Editováno: , autor: per
  • o 2 týdny později...
Vloženo

A co tou klapkou hýbe? Jak poznat správnou funkci?

Jinak k té diplomce - zajímavé. Teď budu zjišťovat spotřebu s novým vlnovcem opletencem, doufám klesne. Naproti tomu na 120ce byl děravý výfuk přínosem pro výkon motoru. Jenže zas to taky víc sežralo.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...