per Vloženo 4. Duben 2008 Vloženo 4. Duben 2008 (editace) Chtěl jsem se zeptat, zda někdo již neřešil problém se sacím hrdlem a regulační klapkou? Ta je umístěná před vzduchovým filtrem. Mně nějakou dobu připadalo, že auto nejede úplně na plný výkon. Tak jsem sundal nasávání teplého vzduchu . A ejhle, auto má menší spotřebu a jde mírně lépe do otáček. Mám takový dojem, že právě ta regulační klapka špatně funguje. Jako by nepřepínala teplý na studený vzduch. Díky za zkušenosti a podněty, nebo třeba kdyby měl někdo fotku té klapky z rozebraného hrdla. 1.4MPI 50KW čip Sportmotor Editováno: 4. Duben 2008, autor: per Citovat
per Vloženo 4. Duben 2008 Autor Vloženo 4. Duben 2008 A ještě blízko k tomu zajímavá diplomka : http://student.fsid.cvut.cz/~emrich/Downlo..._CVUT_Praha.pdf Citovat
per Vloženo 16. Duben 2008 Autor Vloženo 16. Duben 2008 Tak jsem to nakonec rozebral, a klapka opravdu zasekla. Viz foto. Taková kravinka. Citovat
peetr Vloženo 22. Duben 2008 Vloženo 22. Duben 2008 A co tou klapkou hýbe? Jak poznat správnou funkci? Jinak k té diplomce - zajímavé. Teď budu zjišťovat spotřebu s novým vlnovcem opletencem, doufám klesne. Naproti tomu na 120ce byl děravý výfuk přínosem pro výkon motoru. Jenže zas to taky víc sežralo. Citovat
per Vloženo 22. Duben 2008 Autor Vloženo 22. Duben 2008 Je tam bimetalové těleso na které je napojené táhlo a vratná pružina. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.