Červen 20, 201213 r Také mě čeká výměna spojky, začíná se ozývat ložisko. Není to akutní tak to odkládám. Mám vyhlídnutou tuto http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/102019-spojka-kompletni-1-2htp-fabia-fabia-2-roomster.html , samozřejmě tu originální. Počítám že v neorigo servise si za práci vezmou 1000 až 1500Kč
Červen 20, 201213 r To právě není originální díl. Je to nejspíš Sachs. Originální spojka je také Sachs, ale je v tom rozdíl - osobní zkušenost (viz např. i toto téma). Možná to bude OK, ale je už několik případů, kdy tato spojka u HTP způsobovala klepání převodovky na neutrálu. Zní to divně, ale jestli chceš ušetřit, tak ber origo díl.
Červen 20, 201213 r Četl jsem co jsi psal o té spojce, věřím ti to. Ale jak poznáš která spojka je opravdu originální? Podle nějakého obj. čísla? Jestli podle obj. čísla, tak ty čísla co jsi psal sedí. Nemůžeš přece posuzovat spojku podle ceny. A když jedna spojka Sachs je dobrá a druhá spojka Sachs ne, to je fakt divný. Neměl jsi chybu v montáži? Nebo nenarazil jsi pouze na vadný kus? Upraveno Červen 20, 201213 r od Fajfy
Červen 20, 201213 r Myslel jsem si také něco takového. Ale pak se objevil stejný případ tady: Navíc obě ty lamely měly stejné číslo dílů, ale na pohled tam byly rozdíly. U přítlačáku byly také rozdíly, ale tam už byl u origo vyšší index u čísla dílu. V montáži bych problém nehledal. Dělal mi to kamarád mechanik a byl jsem u toho.
Červen 21, 201213 r Na vlákno kam odkazuješ, ten uživatel nenapsal, zda to bylo způsobeno špatnou sadou. Nejlepší by bylo, kdyby jsi mohl popsat jaké jsou viditelné rozdíly mezi oběmi verzemi.
Červen 21, 201213 r Lamela Sachs má na pohled silnější pružiny tlumiče rázů (viz foto) než lamela origo. Tím podle mě hůře filtruje vibrace motoru na volnoběh a způsobuje klepání v převodovce. Samozřejmě, že se to od té doby, co jsem Sachs kupoval (duben 2010), mohlo změnit a bude to OK. Já bych ale už neriskoval a připlatil si, není to zase tak moc. Je s tím navíc dost práce. Dále jsem měl problém, že spojka začala v zimě "kopat" při záběru. To zase mohlo být způsobeno tím, že Sach přítlačák měl o něco slabší pera (viz další foto). Ale tam byl rozdíl i v čísle dílu. Sachs - 03D141025A, origo - 03D141025C. To se mohlo postupem času u Sachsu třeba také změnit. Obrázky spojky Sachs:
Červen 21, 201213 r Ještě jsem našel fotky origo přítlačáku (foceno mobilem). Lamelu vyfocenou bohužel nemám.
Srpen 7, 201213 r Zdravým, mám problém, když se začnu rozjíždět, nebo když podřazuji, hlavně z 3 na 2 tak se ozývá podivné rachtání, chrastění, drnčení. Zní to jako kdyby bylo něco povolený. Kontroloval jsem už dotažení homokinetických kloubů a ty sou v pohodě. Hlavně to dělá když jsou nižší otáčky ( 1200-2500ot/min). Nevý někdo co by to mohlo dělat?
Srpen 7, 201213 r máš ten velký plastový kryt motoru? Pokud ano prověř zda nemáš vyklepaný ten stříbrný kryt s označením motorizace a počtem ventilů, popř. jestli nemáš v háji některý ze silentbloků na tom velkém černém krytu
Srpen 7, 201213 r Kryt motoru nemám, připadá mi jako by byla chyba ve spojce. Je možný že by lamela byla šišatá nebo tak něco? Upraveno Srpen 7, 201213 r od Jandax
Srpen 7, 201213 r Dělá to jenom při samotný manipulaci se spojkou ( při jejím záběru) a to jak při akceleraci tak i deceleraci. Jinak pedál spojky se nijak zvláštně neprojevuje, žádné vybrování ani nic podobného. Jen při tom samotném rozjezdu jsou cítit vybrace.
Srpen 8, 201213 r tak máš dvě možnosti, počkat až to klekne, nebo spojku vyměnit a doufat, že to bylo tím
Srpen 8, 201213 r Mám nejakých 108000km, ale takhle to chrastí snad ta od zhruba 75000km. Spojka neklouže a ložisko je taky OK.
Srpen 9, 201213 r Výměna spojkové sady v autorizovaném servise: pokud je u čísla dílu na konci X jedná se o repasovaný díl, takže na autě máte nové ložisko a zrepasovanou lamelu a přítl. talíř, že?
Srpen 9, 201213 r K tomu X mi říkali, že to je díl, který se dává výměnou za starý, takže to je asi možné.
Listopad 14, 201212 r Zdravim vas mam taky problem na mojej fabii sedan 2004 ze ked zosliapnem spojku ozve sa skrypot robi to aj ked je nastartovane ten skrypot mi dost vady . Inak spojka funguje normalne ziadne problemy viete mi povedat co to je ? preco to skrype? a dalej ma trapy buchotanie v casti prevodovky na soferovej strane ako keby buchotala retaz ale retaz to neni ked zosliapnem spojku to buchotanie prestame robi mi to len ked je motor zohriaty co to moze byt ???prosim vas poradte Dakujem
Listopad 14, 201212 r Ten škrypot je počuť pri naštatovanom motore ked je spojka stlačena alebo iba kym stlačiš spojku.
Listopad 14, 201212 r Mam podobný problém, 1,4 16 v 55KW ,217 tis.najeto. Tak jsem hledal v Jak na to pro GIV a našel jsem tohle viz příloha. Drnčí mi něco ve spojce už i při zahřátým motoru, ale není to tolik slyšet, drnčení kolísá, drnčí to na neutrál i při jízdě, ale přestane to se sešlápnutím spojky. Hodlám měnit spojku. Potřebuji při výměně spojky aretační přípravek setrvačníku a středící trn pro hnací kotouč(lamelu) nebo to jde něčím nahradit? Ještě jsem se dočetl, nebylo to teda konkretizovaný u jakého motoru, ale že jde vyměnit přítlačné ložisko , aniž by se demontovala spojka. Nemáte někdo zkušenosti. Díky za radu. Nový objekt - Dokument aplikace Microsoft Word (2) (3).doc
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.