Fajfy Vloženo 20. Červen 2012 Sdílet Vloženo 20. Červen 2012 Také mě čeká výměna spojky, začíná se ozývat ložisko. Není to akutní tak to odkládám. Mám vyhlídnutou tuto http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/102019-spojka-kompletni-1-2htp-fabia-fabia-2-roomster.html , samozřejmě tu originální. Počítám že v neorigo servise si za práci vezmou 1000 až 1500Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 20. Červen 2012 Sdílet Vloženo 20. Červen 2012 To právě není originální díl. Je to nejspíš Sachs. Originální spojka je také Sachs, ale je v tom rozdíl - osobní zkušenost (viz např. i toto téma). Možná to bude OK, ale je už několik případů, kdy tato spojka u HTP způsobovala klepání převodovky na neutrálu. Zní to divně, ale jestli chceš ušetřit, tak ber origo díl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 20. Červen 2012 Sdílet Vloženo 20. Červen 2012 (editace) Četl jsem co jsi psal o té spojce, věřím ti to. Ale jak poznáš která spojka je opravdu originální? Podle nějakého obj. čísla? Jestli podle obj. čísla, tak ty čísla co jsi psal sedí. Nemůžeš přece posuzovat spojku podle ceny. A když jedna spojka Sachs je dobrá a druhá spojka Sachs ne, to je fakt divný. Neměl jsi chybu v montáži? Nebo nenarazil jsi pouze na vadný kus? Editováno: 20. Červen 2012, autor: Fajfy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 20. Červen 2012 Sdílet Vloženo 20. Červen 2012 Myslel jsem si také něco takového. Ale pak se objevil stejný případ tady: Navíc obě ty lamely měly stejné číslo dílů, ale na pohled tam byly rozdíly. U přítlačáku byly také rozdíly, ale tam už byl u origo vyšší index u čísla dílu. V montáži bych problém nehledal. Dělal mi to kamarád mechanik a byl jsem u toho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 21. Červen 2012 Sdílet Vloženo 21. Červen 2012 Na vlákno kam odkazuješ, ten uživatel nenapsal, zda to bylo způsobeno špatnou sadou. Nejlepší by bylo, kdyby jsi mohl popsat jaké jsou viditelné rozdíly mezi oběmi verzemi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 21. Červen 2012 Sdílet Vloženo 21. Červen 2012 Lamela Sachs má na pohled silnější pružiny tlumiče rázů (viz foto) než lamela origo. Tím podle mě hůře filtruje vibrace motoru na volnoběh a způsobuje klepání v převodovce. Samozřejmě, že se to od té doby, co jsem Sachs kupoval (duben 2010), mohlo změnit a bude to OK. Já bych ale už neriskoval a připlatil si, není to zase tak moc. Je s tím navíc dost práce. Dále jsem měl problém, že spojka začala v zimě "kopat" při záběru. To zase mohlo být způsobeno tím, že Sach přítlačák měl o něco slabší pera (viz další foto). Ale tam byl rozdíl i v čísle dílu. Sachs - 03D141025A, origo - 03D141025C. To se mohlo postupem času u Sachsu třeba také změnit. Obrázky spojky Sachs: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 21. Červen 2012 Sdílet Vloženo 21. Červen 2012 Ještě jsem našel fotky origo přítlačáku (foceno mobilem). Lamelu vyfocenou bohužel nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandax Vloženo 7. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2012 Zdravým, mám problém, když se začnu rozjíždět, nebo když podřazuji, hlavně z 3 na 2 tak se ozývá podivné rachtání, chrastění, drnčení. Zní to jako kdyby bylo něco povolený. Kontroloval jsem už dotažení homokinetických kloubů a ty sou v pohodě. Hlavně to dělá když jsou nižší otáčky ( 1200-2500ot/min). Nevý někdo co by to mohlo dělat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2012 máš ten velký plastový kryt motoru? Pokud ano prověř zda nemáš vyklepaný ten stříbrný kryt s označením motorizace a počtem ventilů, popř. jestli nemáš v háji některý ze silentbloků na tom velkém černém krytu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandax Vloženo 7. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2012 (editace) Kryt motoru nemám, připadá mi jako by byla chyba ve spojce. Je možný že by lamela byla šišatá nebo tak něco? Editováno: 7. Srpen 2012, autor: Jandax Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2012 a dělá to při akceleraci nebo deceleraci, nebo snad při obojím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandax Vloženo 7. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2012 Dělá to jenom při samotný manipulaci se spojkou ( při jejím záběru) a to jak při akceleraci tak i deceleraci. Jinak pedál spojky se nijak zvláštně neprojevuje, žádné vybrování ani nic podobného. Jen při tom samotném rozjezdu jsou cítit vybrace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 a spojka je ještě origo, nebo jsi ji teď třeba nedávno měnil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandax Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 Je původní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 tak máš dvě možnosti, počkat až to klekne, nebo spojku vyměnit a doufat, že to bylo tím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 A kolko máš vlastne nabehaných km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandax Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 Mám nejakých 108000km, ale takhle to chrastí snad ta od zhruba 75000km. Spojka neklouže a ložisko je taky OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puummy Vloženo 9. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2012 Výměna spojkové sady v autorizovaném servise: pokud je u čísla dílu na konci X jedná se o repasovaný díl, takže na autě máte nové ložisko a zrepasovanou lamelu a přítl. talíř, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 9. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2012 K tomu X mi říkali, že to je díl, který se dává výměnou za starý, takže to je asi možné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jabdusko Vloženo 14. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2012 Zdravim vas mam taky problem na mojej fabii sedan 2004 ze ked zosliapnem spojku ozve sa skrypot robi to aj ked je nastartovane ten skrypot mi dost vady . Inak spojka funguje normalne ziadne problemy viete mi povedat co to je ? preco to skrype? a dalej ma trapy buchotanie v casti prevodovky na soferovej strane ako keby buchotala retaz ale retaz to neni ked zosliapnem spojku to buchotanie prestame robi mi to len ked je motor zohriaty co to moze byt ???prosim vas poradte Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 14. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2012 Ten škrypot je počuť pri naštatovanom motore ked je spojka stlačena alebo iba kym stlačiš spojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jabdusko Vloženo 14. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2012 Iba ked stlacim spojku to pocut ako to zaskrype Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 14. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2012 me spojka pri seslapnuti rachtala pak do me nacoupal jeden blb a je klid:-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 14. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2012 Tak pozri pracovny valec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 14. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2012 Mam podobný problém, 1,4 16 v 55KW ,217 tis.najeto. Tak jsem hledal v Jak na to pro GIV a našel jsem tohle viz příloha. Drnčí mi něco ve spojce už i při zahřátým motoru, ale není to tolik slyšet, drnčení kolísá, drnčí to na neutrál i při jízdě, ale přestane to se sešlápnutím spojky. Hodlám měnit spojku. Potřebuji při výměně spojky aretační přípravek setrvačníku a středící trn pro hnací kotouč(lamelu) nebo to jde něčím nahradit? Ještě jsem se dočetl, nebylo to teda konkretizovaný u jakého motoru, ale že jde vyměnit přítlačné ložisko , aniž by se demontovala spojka. Nemáte někdo zkušenosti. Díky za radu. Nový objekt - Dokument aplikace Microsoft Word (2) (3).doc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.