Přejít na obsah

Jak startovat s TDI


Lukascheck

Doporučené příspěvky

Na tohle téma byl poměrně rozsáhlý časopis v časopisu Auto-diesel, který považuji za hodně odborný a doporučovali startovat bez vymáčknuté spojky. Hovořili právě o namáhání axiálních ložisek. Takže ono na tom něco bude, nehledě na to, že startování s vyšlápnutou spojkou nemá žádný smysl. Dřív se to dělalo u škodovek kvůli lehčímu startu zejména v zimě, kvůli neprohřátému oleji v převodovce (a schopnostech škodovek startovat v zimě + účinek akumulátoru). Zkusím ten článek dohledat, určitě to nezmiňovali pro nic za nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně tak, ať sednu do jakéhokoliv auta, tak automaticky vyšlápnu spojku při startu... těžko bych to v sobě teďka odkódoval... :) (když se v automatu musí mačkat brzda, proč by se v manualu nemohla mačkat spojka :D )

Zkus to dohledat.Já to taky někde četl ale nevím kde a nevím co je na tom pravdy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tikajúce bomby v autobazároch - „Diesely sú oveľa citlivejšie,“ vysvetľuje šéfredaktor českého časopisu AutoDiesel Martin Vaculík. „Vyžadujú skúsenejšieho a kvalifikovanejšieho vodiča ako autá so zážihovými motormi.“ •Chce si to zvyknúť, ale verte, je to tak správne – štartujte bez spojky! V autoškole síce učili niečo iné, ale štartovanie motora pri zošliapnutej spojke dáva zabrať axiálnym ložiskám. „Z celého sveta štartujú so spojkou len Česi a Slováci,“ smeje sa M. Vaculík. „Má to historické dôvody – Škody mali hustý prevodový olej a slabé akumulátory a štartéry.

Je to dlhší článok, takže iba taký ,,výcuc".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tikajúce bomby v autobazároch - „Diesely sú oveľa citlivejšie,“ vysvetľuje šéfredaktor českého časopisu AutoDiesel Martin Vaculík. „Vyžadujú skúsenejšieho a kvalifikovanejšieho vodiča ako autá so zážihovými motormi.“ •Chce si to zvyknúť, ale verte, je to tak správne – štartujte bez spojky! V autoškole síce učili niečo iné, ale štartovanie motora pri zošliapnutej spojke dáva zabrať axiálnym ložiskám. „Z celého sveta štartujú so spojkou len Česi a Slováci,“ smeje sa M. Vaculík. „Má to historické dôvody – Škody mali hustý prevodový olej a slabé akumulátory a štartéry.

Je to dlhší článok, takže iba taký ,,výcuc".

Aby ne vždyť češi a Slováci byl dřív jeden národ lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TOHLE JE TEN ČLÁNEK:Tohle bude vyžadovat zvyk, ale věřte nám, že je to správně: startujte bez spojky! Víme, že v autoškole vás učili něco jiného, ale spouštěním motoru při vyšlápnuté spojce dáváte nehezky zabrat axiálním ložiskům. „Z celého světa startují se spojkou jen Češi,“ směje se Martin Vaculík. „Má to historické důvody - škodovky měly hustý převodový olej, slabé baterie i startéry.“

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to bych uměl napsat taky ale nějakký normální zdůvodnění než že nějakej vaculík se směje že češi startují se spojkou!!!!

Něco čeho se dá chytnout, kvůli vaculíkovi nebudu statrovat bez spojky, ale aji kdyby nevim co tak stejne spojku sešlapuju ať se děje co se děje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...