Leden 24, 200916 r Ahojte, chcem sa opytat, ze ked prejdem cez vacsiu mlaku, tak niekedy sa mi na pristrojovke rozsvieti baterka ale potom zhasne. je to zavada? diky
Leden 24, 200916 r tak diky za odpoved, teraz uz viem, ze je to zavada a niekto, kto by mi o tom nieco blizsie napisal?
Leden 24, 200916 r kontrolka znamená, že ti to nedobíjí... když projedeš KALUŽÍ buď se namočí řemen a klouzne, nebo se ti voda dostane na altík a vyskratuje
Leden 27, 200916 r Foto nemam, ale jedna sa o plastovy kryt namontovany na pravom nosniku. Staci, ked otvoris prednu kapotu a pozries sa zhora na remen co pohana alternator-priestor smerom ku kolesu musi byt oddeleny plastovym krytom.Je na nom zaroven pripevneny hlavny spodny kryci plast motoroveho priestoru.Ja som tam tie plasty po kupe auta nemal a odniesol si to sponovak remena a volnobezka na alternatori.
Prosinec 18, 200915 r Zdravím, chci se zeptat jestli se někdo nesetkal s tím že ráno nastartuju a po asi 500 metrech mí blikne dobíjení a hned zhasne, pak to udělá třeba ještě jednou a pak nic. Odpoledne to sámé. Udělalo mi to ted když začlo dost mrznout, nevíte někdo co to může být?? Jen chci dodat že byla teď měněna volnoběžka na altiku jestli to nemůže mít na to vliv. Díky
Červenec 18, 201015 r Dobrý den! Rád bych někoho z vás požádal o vysvětlení následují hlášení závady. Po studeném startu OCTAVIA I TDi 81kW začala pravidelně blikat na kontrolním panelu červená kontrolka dobíjení. Asi po 2 minutách jízdy přestala blikat a zhasla. Auto stále jelo, jak mělo. Má najeto 270tis.km, r.v. 1999. V Servisní knížce se o blikání této kontolky nepíše. Poradí mi někdo? Děkuji.
Červenec 18, 201015 r skontroluj alternator. pravdepodobne nedobija. bud odpadnuty alebo odhnity kabel.
Červenec 18, 201015 r ok zle som sa vyjadril. ak by bol odtrhnuty tak svieti stale. ak je poskodeny, moze len blikat a pri rozbehnuti alternatora moze zhasnut. alebo sa mylim?
Červenec 19, 201015 r tipujem to na koniec zivotnosti uhlikov v alternatore uz budu dost kratke.Treba rozobrat alternator a budes mudrejsi aby ta to niekde nesklamalo prave vtedy ked to budes najmenej cakat
Listopad 2, 201113 r Zdar chlapi, kontrolka se chová asi tak: po delším stání se konrolka normálně rozvítí, během startu se divoce rozbliká pak normálně zhasne.. když už je auto ohřáté tak se po zapnutí klíčku nerozsvítí vůbec nebo se rozbliká až při startu. Takže to vidím na studeňák, otázka je jestli proletovat jenom LEDku kontrolky nebo něco dalšího? Je to MR 99, takže všechny kontolky v prostředku. Padlý ručky už to má za sebou
Listopad 3, 201113 r Nejdřív zkontroluj svorkovnici na startéru, je hned zvrchu, jestli není volná nebo zoxidovaná ...
Listopad 3, 201113 r možný to je, že je zaoxidovaná, poadž nevím co kdo s tím autem dělal, ale v mot. prostoru je všechno poznamenaný oxidem a rzí, ale zas by to asi blbě dobíjelo ne? Blbne to už cca 10 dní a auto normálně startuje, takže předpokládám, že dobíjí.. každopádně provedu kontrolu
Listopad 5, 201113 r tak svorkovnice je OK, ale je upadlý drát na svorkovnici na svazku od alternatoru k té svorkovnici... takže to jdu nějak opravit, ale už to nebude nikdy 100% dá se ten svazek koupit nový? to bude asi darda co?
Prosinec 10, 201113 r Zdravim!!! Mám problém s kontrolkou dobíjení, otočím klíčkem a kontrolka nesvítí vubec nebo jen slabě což je vidět jen ve tmě. Nedávno jsem vyměnil alternátor a dělá to pořád! Nevíte náhodou co a kde mám hledat nebo co to může dělat? Dík za rady..........
Prosinec 11, 201113 r u alternatoru jsou tenky kabliky, kabel s oznacenim D+ odpoj od alternatoru, zmer na nem napati, melo by tam byl 12v, kdyz ho spojis se zemi, tak se rozsviti kontrolka na palubce jestli tohle bude ok, tak je chyba v regulatoru alternatoru
Prosinec 19, 201113 r Tak mám auto po týdnu konečně doma a zkusil jsem to změřit, mám tam jen 7V. Tak kde je ted chyba?
Prosinec 28, 201113 r zkontrolovat u budiku, modra svorkovnice, 12. pin, modry drat, odpoj od budiku a od alternatoru a zmer odpor vodice vuci zemi - musi byt nekonecno zmer napeti na tomto vodici se zapojenymi budiky a zaply klice pokud bude mit drat nejaky svod na zem, tak je jednodussi natahnout drat novy, nez hledat kde je problem, jestli je vodic ok, tak je problem v budikach
Prosinec 29, 201113 r Též musím prozvonit drát, kontrolka dobíjení mě taky nesvítí! Drát od alternátoru ke konektoru nad starterem OK, dioda v budíkách OK, víc jsem zatim nezkoušel, když to nebude mezi budíkama a konektorem nad startérem tak je to v elektronice budíků a to se nevyplatí opravovat. Ale díky za typ: modra svorkovnice, 12. pin Upraveno Prosinec 29, 201113 r od pfujara
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.