Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No já nevím, ale když předčasně vypnu AC a tím jakoby vysuším výparník je na nic. Ten se vysuší úplně stejně i když vypnu motor. Námraza odteče tou trubičkou pod auto. Pokuď není ucpaná. Rozdíl vidím pouze v tom, že když vypnu klimu dřive, tak mi vlhký vzduch letí do filtru a potom do kabiny a při vypnutí motoru mi filtr tolik nenavlhne. Jen podotknu, že parkuji v teplé garáži a jedu furt AUTO 19 stupňů a nikdy problém.

Vloženo (editace)

tak já mám Wurth koupenej, jsem zvědavej jestli se dostanu na ten výparník... Pylovej filtr, jakej mám koupit origo? Má to nějaké označení? Nějak mi uteklo co je to ten PF a CUK  :kol-32:

Editováno: , autor: Stringo
Vloženo (editace)

Nějak mi uteklo co je to ten PF a CUK  :kol-32:

Tak jsou značeny filtry od Mann

CU 2939 - papír

CUK 2939 - s aktivním uhlím

FP 2939 - s aktivním uhlím a polyfenolem (váže a neutralizuje alergeny), antibakteriálním účinkem a fungicidním účinkem (ničící parazitní houby a plísně)

Editováno: , autor: šulda
Vloženo (editace)

DCSpeedy: filr - výparník - kabina?

To bych neřekl. Filtr je při vstupu vzduchu do kabiny.

Postnu pár PDF o klima. Za cca týden...

 

Prvni pri vstupu do kabiny je ventilator, potom filtr, nasleduje vymenit tepla, vyparnik a nakonec PTC.

 

Podle me je to logicke. Kdyby byl filtr az za tim vsim, tak by se ti vymenik tepla velice rychle ucpal vselijakym bordelem. :kol-32:

Editováno: , autor: LucasCZE
Vloženo

Prvni pri vstupu do kabiny je ventilator, potom filtr, nasleduje vymenit tepla, vyparnik a nakonec PTC.

Podle me je to logicke. Kdyby byl filtr az za tim vsim, tak by se ti vymenik tepla velice rychle ucpal vselijakym bordelem. :kol-32:

Prvni je filtr, pak vyparnik a az za nim vymenik topeni. Kdyby to bylo jak pises, tak nemusime vyparnik dezinfikovat, skoro vsechnu havěť by usmazilo horko z topeni.
Vloženo

Nemůže být výparník a topení paralelně (vedle sebe). Klapka by přepínala kudy má proudit vzduch. Vede mně k tomu to, že když vypnu klimu a zapnu topení, začne to topit skoro okamžitě. Kdyby bylo topení a výparník za sebou, tak by se vzduch napřed ochladil ve výparníku a pak ohřál v topení, takže by přepnutí muselo trvat déle. Obrázek by nebyl?

Vloženo

Nevím proč by to nevyčistilo vnitřek. Už tam v návodu je uvedeno : přepnout na cirkulaci uvnitř vozu = tak to jde jak přes výparník tak i přes výměník :

 

Detailní popis Sonax Čistič klimatizace KlimaClean - 150 ml 323100

antibakterialni-100.jpg

Klimatizační zařízení je ideální úrodná půda pro bakterie a plísně. Vznikají v něm páchnoucí plísně, které vyvolávají alergické reakce. SONAX Čistič klimatizace dezinfikuje snadno a rychle větrací systémy a  odpařovací zařízení. Osvobozuje od nepříjemných zápachu
Návod k použití:

  • ve vyhřátém vozem - např. zaparkovaném na slunci - posuňte a sklopte dopředu přední sedadla
  • zavřete okna
  • cirkulaci vzduchu nastavte na vnitřní okruh
  • nastartujte a zapněte klimatizaci na nejnižší možnou teplotu
  • otevřete všechny průduchy ventilace vzduchu - na sklo, do prostoru i k nohám
  • položte na podlahu mezi sedačkami, nasměrujte uzávěr spreje do vozu + stlačte uzávěr do dolní polohy
  • zavřete všechny dveře vozu
  • v uzavřeném voze s běžícím motorem nechte unikat obsah spreje do cirkulujícího vzduchu po dobu min 15 min
  • po 15 minutách otevřete dveře, vypněte motor i klimatizaci a nechte důkladně vyvětrat
Vloženo

Nemůže být výparník a topení paralelně (vedle sebe). Klapka by přepínala kudy má proudit vzduch. Vede mně k tomu to, že když vypnu klimu a zapnu topení, začne to topit skoro okamžitě. Kdyby bylo topení a výparník za sebou, tak by se vzduch napřed ochladil ve výparníku a pak ohřál v topení, takže by přepnutí muselo trvat déle. Obrázek by nebyl?

 

Schéma Climatronicu OI (novější se mi nepodařilo najít):

post-32075-0-48811500-1430640524_thumb.j

Vloženo

Prvni je filtr, pak vyparnik a az za nim vymenik topeni. Kdyby to bylo jak pises, tak nemusime vyparnik dezinfikovat, skoro vsechnu havěť by usmazilo horko z topeni.

 

Mas pravdu, prehlidl jsem se. Prvni vyparnik, potom topeni, nakonec PTC. :kol-47:

Vloženo (editace)

Já jsem ten sonax použil a nepomohlo to , jen to udělalo flek na stropě . Tak jsem zkusil pěnu a pomohlo , ale jen na rok . Letos zas . Dvakrát jsem použil klimu a nic . Po třetí po vypnutí klimy a vysoušení závan smradu . :kol-32:

Editováno: , autor: hanesek
Vloženo (editace)

Ten sprej do auta určitě taky čistí, však je to to tam jak v plynový komoře :)

hanesek>> Tak to dělej častěji, ta pěna mi vyjde vždy na 2x

Editováno: , autor: šulda

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...