Duben 29, 201510 r No já nevím, ale když předčasně vypnu AC a tím jakoby vysuším výparník je na nic. Ten se vysuší úplně stejně i když vypnu motor. Námraza odteče tou trubičkou pod auto. Pokuď není ucpaná. Rozdíl vidím pouze v tom, že když vypnu klimu dřive, tak mi vlhký vzduch letí do filtru a potom do kabiny a při vypnutí motoru mi filtr tolik nenavlhne. Jen podotknu, že parkuji v teplé garáži a jedu furt AUTO 19 stupňů a nikdy problém.
Duben 29, 201510 r Kazdy jaro davam origo s uhlim. Tenhle rok sem zkusil Filtron, coz by mel bejt VW dodavatel, ale aftermarket dil. Je to z Polska tak uvidim. Byl za polovicni cenu...
Duben 29, 201510 r Já dávám na jaře Mann FP 2939 a na podzim CUK 2939. Je to sice dražší a osobně nejsem na nic háklivej ale vozím samozřejmě i rodinu
Duben 29, 201510 r Filtron origo nie je , inak som tiež za uhlík a kvalitnú výmenu s dezinfekciou každoročne , a to nie som nejak háklivý na prach a peľ ...
Duben 29, 201510 r tak já mám Wurth koupenej, jsem zvědavej jestli se dostanu na ten výparník... Pylovej filtr, jakej mám koupit origo? Má to nějaké označení? Nějak mi uteklo co je to ten PF a CUK Upraveno Duben 29, 201510 r od Stringo
Duben 29, 201510 r DCSpeedy: filr - výparník - kabina? To bych neřekl. Filtr je při vstupu vzduchu do kabiny. Postnu pár PDF o klima. Za cca týden...
Duben 30, 201510 r Nějak mi uteklo co je to ten PF a CUK Tak jsou značeny filtry od Mann CU 2939 - papír CUK 2939 - s aktivním uhlím FP 2939 - s aktivním uhlím a polyfenolem (váže a neutralizuje alergeny), antibakteriálním účinkem a fungicidním účinkem (ničící parazitní houby a plísně) Upraveno Duben 30, 201510 r od šulda
Duben 30, 201510 r DCSpeedy: filr - výparník - kabina? To bych neřekl. Filtr je při vstupu vzduchu do kabiny. Postnu pár PDF o klima. Za cca týden... Prvni pri vstupu do kabiny je ventilator, potom filtr, nasleduje vymenit tepla, vyparnik a nakonec PTC. Podle me je to logicke. Kdyby byl filtr az za tim vsim, tak by se ti vymenik tepla velice rychle ucpal vselijakym bordelem. Upraveno Duben 30, 201510 r od LucasCZE
Květen 2, 201510 r Každé jaro aplikuji SONAX KlimaClean 150ml (za 145,-Kč mohu nechat) a mám klid a žádný zápach není...
Květen 2, 201510 r hele to je to co jsem používat ale jak bylo řečeno, tak výparník kde je nejvíce humusu tohle asi nevydenzifikuje
Květen 2, 201510 r Proč by to nevydezinfikovalo výparník? Po vystříkání ze spreje se to vypaří do vzduchu a na studeném výparníku to zkondenzuje.
Květen 2, 201510 r Tyhle spreje nemusím akorát to zasmradí celý auto Se radši ohnu a naperu to přímo na výparník odkud se to roznese i do výdechů.
Květen 3, 201510 r Prvni pri vstupu do kabiny je ventilator, potom filtr, nasleduje vymenit tepla, vyparnik a nakonec PTC. Podle me je to logicke. Kdyby byl filtr az za tim vsim, tak by se ti vymenik tepla velice rychle ucpal vselijakym bordelem. Prvni je filtr, pak vyparnik a az za nim vymenik topeni. Kdyby to bylo jak pises, tak nemusime vyparnik dezinfikovat, skoro vsechnu havěť by usmazilo horko z topeni.
Květen 3, 201510 r Nemůže být výparník a topení paralelně (vedle sebe). Klapka by přepínala kudy má proudit vzduch. Vede mně k tomu to, že když vypnu klimu a zapnu topení, začne to topit skoro okamžitě. Kdyby bylo topení a výparník za sebou, tak by se vzduch napřed ochladil ve výparníku a pak ohřál v topení, takže by přepnutí muselo trvat déle. Obrázek by nebyl?
Květen 3, 201510 r Nevím proč by to nevyčistilo vnitřek. Už tam v návodu je uvedeno : přepnout na cirkulaci uvnitř vozu = tak to jde jak přes výparník tak i přes výměník : Detailní popis Sonax Čistič klimatizace KlimaClean - 150 ml 323100 Klimatizační zařízení je ideální úrodná půda pro bakterie a plísně. Vznikají v něm páchnoucí plísně, které vyvolávají alergické reakce. SONAX Čistič klimatizace dezinfikuje snadno a rychle větrací systémy a odpařovací zařízení. Osvobozuje od nepříjemných zápachuNávod k použití: ve vyhřátém vozem - např. zaparkovaném na slunci - posuňte a sklopte dopředu přední sedadla zavřete okna cirkulaci vzduchu nastavte na vnitřní okruh nastartujte a zapněte klimatizaci na nejnižší možnou teplotu otevřete všechny průduchy ventilace vzduchu - na sklo, do prostoru i k nohám položte na podlahu mezi sedačkami, nasměrujte uzávěr spreje do vozu + stlačte uzávěr do dolní polohy zavřete všechny dveře vozu v uzavřeném voze s běžícím motorem nechte unikat obsah spreje do cirkulujícího vzduchu po dobu min 15 min po 15 minutách otevřete dveře, vypněte motor i klimatizaci a nechte důkladně vyvětrat
Květen 3, 201510 r Nemůže být výparník a topení paralelně (vedle sebe). Klapka by přepínala kudy má proudit vzduch. Vede mně k tomu to, že když vypnu klimu a zapnu topení, začne to topit skoro okamžitě. Kdyby bylo topení a výparník za sebou, tak by se vzduch napřed ochladil ve výparníku a pak ohřál v topení, takže by přepnutí muselo trvat déle. Obrázek by nebyl? Schéma Climatronicu OI (novější se mi nepodařilo najít):
Květen 3, 201510 r Prvni je filtr, pak vyparnik a az za nim vymenik topeni. Kdyby to bylo jak pises, tak nemusime vyparnik dezinfikovat, skoro vsechnu havěť by usmazilo horko z topeni. Mas pravdu, prehlidl jsem se. Prvni vyparnik, potom topeni, nakonec PTC.
Květen 3, 201510 r Já jsem ten sonax použil a nepomohlo to , jen to udělalo flek na stropě . Tak jsem zkusil pěnu a pomohlo , ale jen na rok . Letos zas . Dvakrát jsem použil klimu a nic . Po třetí po vypnutí klimy a vysoušení závan smradu . Upraveno Květen 3, 201510 r od hanesek
Květen 3, 201510 r Ten sprej do auta určitě taky čistí, však je to to tam jak v plynový komoře hanesek>> Tak to dělej častěji, ta pěna mi vyjde vždy na 2x Upraveno Květen 3, 201510 r od šulda
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.