Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj všem,

nákupní taška neustále píše va VAGu chyba čidla teploty chladící kapaliny G62, signál příliš veliký, sporadická. Jak to vyléčit nebo má to vůbec smysl? Chová se normálně. Díky za rady.

  • o 1 rok později...
Vloženo
Poradte mi prosím,kde najdu teplotní čidlo na fabii 1.2.HTP 40KW,zase to blbě startuje,klepese jako mrcha a zap.cívky jsou OK.Díky :aggressive:

Dnes jsem byl v servisu s tim ze ma motor po nastartovani pri velkem mrazu nepravidelny chod po pridani plynu se vse vrati do normalu.

A hle ono to pry bylo cidlo teploty.

Nevim jestli je na obrazku presne co hledas.

post-33434-1265903660_thumb.jpg

  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Ahoj,

kluci prosímvás je tohle čidlo teploty chl.kapaliny G62 (červená šipka) ? Pokud jo, jak se sundává ten konektor - ať s tím zbytečně neškubu.

Ještě, co je to za čidlo ozn. zelenou šipkou?

Dík TEX

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Mohu potvrdit, že porucha snímače teploty chladící kapaliny je dosti častá záležitost. Často bývá chyba sporadická, ale také i stálá.

Projevu je se zpravidla nemožností nastartovat při studeném motoru - řídící jednotka nemůže správně nastavit poměr vzduchu a paliva .

První pomoc pro nastartování a jízdu je možnost nahradit snímač rezistorem (odporem) s hodnotou kolem 820 ohm (to představuje hodnotu cca 60 C , která se zobrazí i na ukazateli palubní desky ) .

Rezistor stačí s konstrukcí pro 0,25W.

Hodnota odporu představuje :

300 ohm je asi 90 C

2k ohm je asi 0 C

Nahrazení rezistorem je jen možné z duvodu nouze !!! - není však možné s takto provedenou opravou jezdit neustále.

Nevíhody : - může se projevit zvětšená spotřeba paliva

- zhoršená možnost nastartování motoru při jiné tepotě než je přednastavená

- nemožnost kontroly skutečné teploty chladící kapaliny !!!

  • o 6 let později...
Vloženo (editace)

Zdravím, dnes jsem svoji Fábku 1.2 HTP, 6Y, 40 kW, r. v. 2003 projížděl pomocí systému VCDS 12.12, který mi našel chybu v sekci motoru, konkrétně u čidla teploty chladící kapaliny. Konkrétně jde o chybu 16500. Co si o tom myslíte? Měl bych něco podniknout? Měla by na přístrojovce svítit nějaká kontrolka? Motor je cca rok po generálce. Děkuji za rady.

Výstřižek.PNG

Editováno: , autor: KoumiCZ
Vloženo

Dneska jsem měl cestu k automechanikovi skrz další auto co máme v domácnosti a tak jsem se ptal na to čidlo. Přečetl jsem mu, co mi diagnostika napsala, taky to, že studený starty nejsou nejlepší i přes přítomnost nové baterie. A řekl mi, že to může být čidlem, ale nemusí. Že to může být i něco v té kabeláži, protože to tam prý začíná oxidovat, či co. Viz to v těch červených kroužcích na fotkách. Prý by také mohlo docházet jen k náhodným kontaktům v těch spojích. Tak nevím, jak se mám zachovat. Zda nechat to čidlo vyměnit nebo jezdit dál. Dnes ráno mi to zatím chytlo nejhůře cca za celou dobu (cca 3 roky), co to auto mám. Div to během toho startu málem nechcíplo.

IMG_20170314_161043.jpg

IMG_20170314_161301.jpg

IMG_20170314_161530.jpg

Vloženo

V tomhle může mít samozřejmě pravdu! Ten svazek kabelů v tom ohybu hned rozbal. Asi 10cm nahoru od středu ohybu a 10cm dolů. Mrkni pořádně na kabeláž. To čidlo origo stojí asi 100 kč,takže bych jej vyměnil taky.

  • o 4 roky později...
Vloženo

Ahoj všichni, prosím o radu! Vyměnil jsem termostat i čidlo teploty, protože se nezahrivalo,ale  občas se stane, ze auto má problém se startem, chytne a okamžitě chcipne. Při pátrání po možné chybě jsem odpojil čidlo teploty, protože bez něho startuje okamžitě a bez problému. Ovšem i při odpojenem čidle, ukazatel teploty na palubní desce ukazuje ze se motor ohřívá až do provozní teploty, je to možné? Díky za rady

  • o 2 týdny později...
Vloženo

nicméně jsem se díval do DP a čidlo na chladiči je třívodičové (což předpokládám, že pro sepnutí sahary stačí jen 2 vodiče), takže moje teorie je, že v případě výpadku čidla teploty co je na motoru, bere ŘJ a ukazatel nouzově z čidla chladiče ... ale je to jen moje úvaha

Vloženo

Čidlo na motoru G62 je odporové čidlo-termistor , které mění odpor podle teploty a potřebuje ho řj motoru. Čidlo na chladiči je obyčejný spínáč (sepnuto-rozepnuto) a pouští ventilátory. V tom jednom "čidle" jsou vlastně schované dvě. Jedno spíná kolem 90°C a druhé něco kolem 100°C. Proto tři dráty. Přívod a dva odvody.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...