Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ale nie... Normalne tie dva torxy na prirube ako to robil kazdy.. najblizsia sruba je niekde pri stabilizatore :)

Co je vsak zaujimave, je to, ze to moje cidlo - teda aspon ta cast ktora mi ostala v ruke (teda ta vonkajsia ktora trci von) je ovela kratsia a inak tvarovana ako vsetky cidla odfotene v tomto vlakne - zacinam mat pocit ze povodny majitel tam natrepal nieco z ciny.

V kazdom pripade bude zaujimave dolovat tu druhu cast cidla pri takom pristupe aky tam je :(

  • 2 týdny později...

zdar chlapaci, tak zazivam prvni zimu kdy je moje fabka 1.9 TDI bez garaze. Zacalo se projevovat servorizeni. Po startu slo servo lehounce tak jak by melo ale po nejakych cca 5 km uz slo ztezka, kdyz sem potreboval zniceho nic hodne zabrat tak slo opozdene, takze sem zazil nekolik pekernich situaci :feve: , kontrolka mi zasvitila myslim dvakrat, ale po zhasnuti a opetovnem nastartovani zmizela, do toho se pustilo poblikavani palubovky a svetel, nekdy to blikalo hrozive nekdy vubec, tahly zatacky mi servo nekdy zabiralo az moc jakoby tukalo do rukou , az to bylo nebezpecne. Po precteni celeho vlakna, sem hodil auto dnes do skodovky : San Plus Jablonec nad Nisou , rano sem ho tam dal a predchvily si pro nej dosel :palec2: , samozrejme bylo vadne cidlo, po vymene slape zatim suprove :) (ze strany San plus vse super, jednani atd. , mohu doporucit) tak uvidime jinak cidlo i s vymenou a napichnutim na vag me stalo 3470 .-

snad to tedka uz bude vpohode ;):palec2: Miras

Tak jsem opět zde(bohužel :( ),v pátek přestal zničehonic fungovat posilovač řízení a dnes po vytočení volantu nadoraz se rozsvítila kontrolka volantu s vykřičníkem a volant šel ještě hůř.Chcíp a znova nastartoval,kontr.zhasla a rozsv. se EPG.Po dalším vytočením volantu se rozsvítil znovu volant a po znovunastartování obě zhasly.Ve středu jedu do servisu,tak uvidíme :feve: .

Mě když se odporoučelo servo ze dne naden tak se mi krom kontroky řízení postupně rosvítili i kontrolky erbegu a elekroniky motoru. Prej je to nornální jev že když odejde řídící jednotky řízení tak to napráská chyby i jinam.

Tak jsem opět zde(bohužel :( ),v pátek přestal zničehonic fungovat posilovač řízení a dnes po vytočení volantu nadoraz se rozsvítila kontrolka volantu s vykřičníkem a volant šel ještě hůř.Chcíp a znova nastartoval,kontr.zhasla a rozsv. se EPG.Po dalším vytočením volantu se rozsvítil znovu volant a po znovunastartování obě zhasly.Ve středu jedu do servisu,tak uvidíme :feve: .

OPRAVENO! :palec2: -jediný problém byl nedostatek kapaliny v posilovači,takže dolito a autí šlape jak hodinky :skoda: Ty kontrolky znamenaly jenom zmatení počítače(psalo to pouze náhodné chyby) :horse:

To si mal ale štastie.

Ale otazka je že kam sa podela ta kvapalina?

Jsem tu novy a mam taky problem se servem.obcas se mi rozsvitila kontrolka serva ale po opetovnem nastartovani shasla.nyni kontrolka sviti furt ale servo porad funguje.nejdriv jsem myslel ze je to ledem na kterym jsem stal a tak jsem popojel na asfalt a volant sel pekne lehce.po chcipnuti auta rizeni stuhlo,takze servo maka.mozna ze to bude tim senzorem úhlu natočení,ale nevim jakej mam shanet jestli koyo nebo trw.na netu nemaj uvedeny r.v. co k cemu patrimam rv 2000.diky za odpoved

2000-ka bude pravdepodobne TRW ale pod aku na vičku nadobky servo olaja to bude napisane.

ok dik.hned se tam jdu podivat.jeste se ma stavit kamos s vagem tak uvidime co to napise

pise to zavadu 01288 0508 Svorka 30 servořízení - příliš velký/malý signál a 1290 050A Referenční napětí servořízení -

- zkrat na plus/zkrat na kostru.muzete mi to nekdo prelozit prosim do cestiny :unsure:

Vítej do klubu. Bude to čidlo. Jestli máš TRW tak je to asi na 90% čidlem. -_-

Zdravím a rád bych se přidal.

Prosím o radu-servo čerpadlo vyměněno,samo že nefungovalo jak je známo u fabii(TRW),nyní mi blikají světla i podsvícení palubky jak stromeček a píská čerpadlo,že když zastavím na přechodu tak lidi koukají jak na nějakého ... :palec2: .Prosím o radu co si na svém již statisícovém autíčku které vyžaduje stálou pozornost mám vyměnit.Svazek odmotán. Stašně moc děkuji

poblikavání světel a nervózní servo, to jsou příznaky špatného senzoru úhlu řízení. Senzor TRW (do roku 03) stojí cca 2100,- a KOYO (od roku 03) cca do 1000,-

tak to je pekny.vzdycky to musi byt ta drazssi varianta.na vicku nadobky mam TRW tak asi jo.no hlavne ze servo snad neodeslo.az bude tepleji tak se na to mrknu ted je vse zmrzly a krehky.to cidlo je nekde tam jak jde volantovka do rizeni a svorkovnice je na servu u mlhovky?podle vseho jak jsem to vycetl tak asi jo.diky

poblikavání světel a nervózní servo, to jsou příznaky špatného senzoru úhlu řízení. Senzor TRW (do roku 03) stojí cca 2100,- a KOYO (od roku 03) cca do 1000,-

Děkuji.V pondělí napíši jak jsem dopadl.

Mám fabku 01 a náhradní senzor mám-při zjišťování specializovanýma mechanikama od škodovky problém se servem mi chytře radily co si mám koupit. :palec2: . Zjištění chyby(vadné čerpadlo) mě stalo přes 6000,-.Vždy si byli už jistí včem je chyba a co si mám koupit.Zítra si jdu (SÁM) vyměnit ještě řízení a silenbloky (audi2),a snad bude už alespoň do léta klid. Tak zatím a hodně zdaru s auty

Zdravím,tak řízení mám přehozené,ale nastal mi další problém-nejde mi nasadit snímač.Kluci prosím jsem normální laik a hrabu se v tom poprvé-je možné, že na TRW je více druhu snímaču???Jestli ano tak se už pujdu zastřelit a nebo spíše někoho ze škodovky :smich: . Prosím pokud je tomu tak a opravdu je více druhů tak nemá někdo foto? hledal jsem po obchodech na netu ale tam prodávají pořád ten co mám už koupený.Dík :help:

Zdravím všechny,

mám jen takový rychlý dotaz ohledně senzoru TRW.

Vím, že 6Q1423291DX je repas a 6Q1423291D je úplně nové, ale teď mi jeden prodejce nabízí senzor TRW s číslem 6Q1423291.

Nevím o jaký se jedná díl, když na konci není žádné písmeno.

Jestli se s tímto senzorem již někdo setkal, nebo ví, o jaký se jedná, tak prosím o info.

Možná se jedná jen o hloupost a chybící písmeno nehraje roli, ale radši se ujistím.

Děkuji.

Upraveno od Kamil07

Mám 1,4 MPI (6Y2) 44kw ,r.v. 2000, při startování přes kabely nešel posilovač, ani brzdy, ani řízení, OK, dočetl jsem se v návodu ač německy a následně na internetu česky, že to tak prostě je. Vypnul sem po chvilce motor, znova nastartoval a OK. Na škoda info lince mi sdělili, že startování přes kabely tam nikde popsané nemají, že to není standartní postup a bude to nejspíš závada a poradili autorizovaný servis (i když v originál brožuře to popsané je). No neva, vše OK.

Stalo se mi ale podruhé, že jsem musel startovat přes kabely a nedalo mi to a podíval jsem se s otcem na baterku. Samozřejmě dva články vybité, dolila se destilka, baterka se dobila, tuším že je to 44Ah, OK, startuju. Občas se mi ale stane, že se mi po cestě rozsvítí kontrolka posilovače, přičemž posilovač ale funguje. Nevím, jestli to s tím souvisí, ale když nastartuju motor, tak to jako by pohvízdává od motoru chvilku (klíňák to neni, ten píská jinak, brzdy mi pískaj taky, ale ne když stojim :D a pumpa to neni ta je nová), před chvílí sem přijel domu a zastavil sem, vyřadil rychlost, zhasnul světla, jak jsem zmáčkl spojku, zas to tak trošku pohvízdalo. Taky mi někdy při větších mrazech přijde, jako když je řízení chvilku zatuhlé, ač kontrolka posilovače nesvítí. Při jízdě ve městě se mi občas zdá, jako by se mi volant samovolně stočil o cca 1-2cm na stranu. Taky se mi stává, že mi někdy poblikávají přední světla, logicky jsem to zpozoroval prozatím jen v noci po cestě mimo město (né že by zhasínaly nebo tak, ale jako kdyby byl pokles napětí) stejně tak i interiérová lampička problikává, ale po nějaké době to přestane.

V brožuře píšou, že kontrolka posilovače může svítit i v případě, kdy alternátor nestačí dobíjet baterku a ta dodávat proud do serva.

Podle toho co sem popsal a co je mi jako auto-laikovi známo, tak je to buďto :

1)slabá baterka :palec2:

2)povolený (starý) řemen od alternátoru :palec2: (řemeny mám v plánu měnit)

3)slabý, bo poškozený alternátor :wallbash:

4)málo (stará) kapaliny v servu :palec2: (mám v plánu měnit + oleje v převodovce,motoru a brzdách)

5)poškozené servo :wallbash:kol100

6)jiný problém :blink::wallbash:

Co Vy na to, poraďte prosím.

Upraveno od repkin

tak to ti neporadim.spis by me zajimalo zda se da jezdit v pohode s nouzove fungujicim servem-tudiz s oranzove svitici kontrolkou.zda se tam neco nepokazi atd.se mi nechce vyplaznout 2000 za repas aniz bych vedel ze bude chodit spolehlive a 3500 za funglovku,kdyz to v nouzaku jde jakstaks uridit a s postupem casu si na to clovek stejne zvikne.

Měl sem podobný problém a bylo to čidlo serva, jsou tam myslím 2 a u mně to bylo to dražší:(

Upraveno od WLK111

servo mi zacalo tuhnut,po dlhsej dobe ako som nejazdil.nadoba na kapalinu bola plna.je mozne ze je to koli zime,vnoci bolo hodne pod nulou,nebo je to nekvalitnou kvapoalinou v serve?popripade mohlo sa zavzdusnit?nebo vypovedalo nadobro.kym auto nenaztartujem svieti mi EPC! s volantom.

mozte mi poradit vcom bude chyba?jedna sa o fabii r.v. 2000 1,4 44kw.popropade co stoji nove servo

ps>ake ma vyrobne cislo to cidlo trw natocenia kolies ci ako sa to vola,proste to co sa odspodu napaja do serva.diikes

tak to ti neporadim.spis by me zajimalo zda se da jezdit v pohode s nouzove fungujicim servem-tudiz s oranzove svitici kontrolkou.zda se tam neco nepokazi atd.se mi nechce vyplaznout 2000 za repas aniz bych vedel ze bude chodit spolehlive a 3500 za funglovku,kdyz to v nouzaku jde jakstaks uridit a s postupem casu si na to clovek stejne zvikne.

Já už s nefunkčním servem v nouzovém režimu (oranžový volant na budíkách) jezdím zhruba půl roku a vše je v pořádku, takže myslím, že to není problém.

Dokonce jsem si na to už zvykl a takto tuhé servo mi vůbec nevadí.

Nicméně, až bude tepleji, abych v garáži neumrznul (stačilo mi, jak jsem v -10 stupních dělal výfuk) a seženu senzor, tak ho vyměním.

Jinak ta funglovka 6Q1423291D není zase tak drahá a 3 500,- Kč je přehnané:

http://www.autodily1.cz/produkt/1949809/se...-uhlu-natoceni/

http://www.profiautodily.cz/index.php?ProductID=1949809

Upraveno od Kamil07

servo mi zacalo tuhnut,po dlhsej dobe ako som nejazdil.nadoba na kapalinu bola plna.je mozne ze je to koli zime,vnoci bolo hodne pod nulou,nebo je to nekvalitnou kvapoalinou v serve?popripade mohlo sa zavzdusnit?nebo vypovedalo nadobro.kym auto nenaztartujem svieti mi EPC! s volantom.

mozte mi poradit vcom bude chyba?jedna sa o fabii r.v. 2000 1,4 44kw.popropade co stoji nove servo

ps>ake ma vyrobne cislo to cidlo trw natocenia kolies ci ako sa to vola,proste to co sa odspodu napaja do serva.diikes

Dle mých informací:

6Q1423291DX - repas

6Q1423291D - fungl nové

Upraveno od Kamil07

Tak jsem byl ve škodovce, udělali diagnostiku (dokonce i na přání dofoukali gumy - to vše zdarma), je to skutečně snímač úhlu natočení kol,

6Q1-423 291 D od TRW ve škodovce 2832,-

Dovolil jsem si vygooglovat pár instruktážních obrázků :

post-31558-1266621207_thumb.jpgpost-31558-1266621217_thumb.jpgpost-31558-1266621199_thumb.jpg

Do starších typů se prý montovaly TRW a později KOYO, takže pokud nevíte, je před obědnáním a výměnou nutná kontrola typu.

Kontrolu provedete, když vozidlo zvednete a podíváte se přímo na senzor, který je umístěn na řízení.

TRW snímač je uchycen na dva šrouby a KOYO snímač je uchycen na jeden šroub.

6Q0 423 445, 6Q1 423 291 F - skoda-dily.cz 2048,-

(snimac uhlu otaceni trw, senzor natoceni, sensor serva

rizeni TRW - novejsi provedeni senzoru, pro vozy po faceliftu)

6Q1423291E, - KOYO originalniautodily.cz 2010,-

6Q1423291DX, - TRW originalniautodily.cz 2106,-

TRW snímač je repasovaný,což znamená, že starý snímač se musí poslat zpět, jelikož se musí vracet dodavateli do Škoda Auto.

Záloha na starý díl je 2433,- které Vám budou vráceny hned po příjmutí Vašeho starého snímače.

TRW na vrakovišti 1000,-

Z Mladé Boleslavi mi napsali :

Senzor úhlu otáčení volantu s objednacím číslem 6Q1 423 291 vyběhl z výroby dne 07/05/2002 a byl nahrazen dílem 6Q1 423 291 D, který v roce 2005 také vyběhl. Tento posledně jmenovaný díl byl nahrazen dílem s obj. číslem 6Q1 423 291 DX. Z výše uvedených informací je patrné, že díl 6Q1 423 291 lze zaměnit za díl 6Q1 423 291 DX. Doporučená cena tohoto dílu je stanovena na 2785 Kč včetně DPH.

V dané záležitosti Vám však navíc doporučujeme provést fyzickou kontrolu řízení ve značkovém servisu Škoda, který ověří

záměnnost výše uvedeného dílu s dílem původním.

Tímto bych chtěl poděkovat panu Davidu Hejnovi z Originální autodíly, Pavlu Volfovi ze ŠKODA MB kteří mi mailem poskytli některé údaje z tohoto příspěvku.

Upraveno od repkin

Nejlepší bude, když jim napíšeš dotaz, jestli se opravdu jedná o senzor s koncovým písmenem "D"...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.