Červenec 30, 201015 r Zdravim všechny Většinou tu píšete, že pokud při točení volantem poblikává osvětlení palubky a světla tak bude v háji asi ten senzor úhlu otáčení. Já takový problém nemám ale stejně se mi občas a poslední dobou velmi často rozsvicí kontrolka volantu. Je tedy špatnej servomotor anebo to může bejt i tak ten senzor ? Zhruba před 3 rokama jsem ho měnil, mám starší provedení TRW a nechci věřit tomu že po 3 letech to zase odešlo.
Červenec 31, 201015 r Je to celkom možne že zase to bude ten senzor uhlu. Daj na VAG čo vypiše. Tak diagnostika mi sdělila závadu : snímač pomoci řízení G 250. Takže opravdu špatnej snímač nebo to může bejt tim svazkem kabelů který jsou třeba KO ? Upraveno Červenec 31, 201015 r od Torro
Červenec 31, 201015 r Tak skontroluj tu kabelaž a potom novy senzor uhlu. Ale nie repas ktore je označene na konci ako X.
Srpen 3, 201015 r Tak skontroluj tu kabelaž a potom novy senzor uhlu. Ale nie repas ktore je označene na konci ako X. Proč ne repas? Je v něm nějakej problém ?
Srpen 7, 201015 r Technická, nedávno jsem se díval do nádržky mám pocit, že tam poněkud ubylo oleje, jaký olej tam patří? Někde jsem totiž četl, že jak se dá špatný tak rozežere hadičky a je o zábavu postaráno. Jinak servo jede normálně, ani nijak výrazně neskučí.
Srpen 7, 201015 r Technická, nedávno jsem se díval do nádržky mám pocit, že tam poněkud ubylo oleje, jaký olej tam patří? Někde jsem totiž četl, že jak se dá špatný tak rozežere hadičky a je o zábavu postaráno. Jinak servo jede normálně, ani nijak výrazně neskučí. Tymto to možeš doliať. Stoji to 7€. http://www.syntheticlubes.com/universal_power_steering_fluid.html
Srpen 8, 201015 r potreboval by som radu keď naštartujem svoju 1.9 TDi všetky kontrolky zhasnú ale po určitej chvíli sa rozsvieti kontrolka serva a pritom servo funguje.Takto to trvá po cca 3-4 štartoch a potom to prestane svietiť.Vlani bol prekáblovaný celý zväzok.Nebude treba doliať do serva olej je možné olej zmeišať a aký? Dík Miki
Srpen 11, 201015 r Fabia 1.4 MPI, r.v.2002, posilovač řízení Koyo. Auto bylo zaparkováno den v suchu a teple. Když jsem pak nastartoval, svítila kontrolka posilovače řízení a volant jde velmi ztuha (nikdy dřív se mi to nestalo). Žádné jiné příznaky nejsou, pouze nejede servo a svítí kontrolka. Po odpojení čidla natočení volantu od serva je stav stejný. V nádržce olej je. Kabelový svazek vypadá zdravě. Diagnostiku zatím nemám (mám objednáno) a nechce se mi jet do servisu. Poradíte, co vyzkoušet pro začátek k úspěšnému odhalení problému bez nutnosti kupovat a zkoušet drahé komponenty ? Vypadá to na mrtvé servo ?
Srpen 11, 201015 r Kontakty na positkach nad aku, kontakty na samotnom servočerpadle, stav aku a či dosť dobia preba prekontrolova no a dať na VAG.
Srpen 12, 201015 r Začínám být v koncích... Mám Fabii 2001, 2.0 servo TRW a minulý týden mi začalo blbnout servo, je pravda, že jsem ho měl ještě v tom hnusném obalu s molitanem, ale ten je už od soboty pryč a servo vypadá zvenku suché (přeci jen bylo dost teplo...).V pátek a v sobotu ještě problikávalo, ale od neděle již svítí neustále, s vyjímkou včerejšku, kdy asi na 20km zhaslo...na VAGu mi to hlásí chybu 01309-řídící jednotka bez komunikace(J500). Kabely jsem již prošel a proměřil a jsou živé, baterka je taky živá, pojistky jsou vyměněné, ale ještě jsem nezkusil vyměnit snímač otáčení kol... ten příjde na řadu zíítra... mám se již ale připravit na výměnu celého serva nebo myslíte, že bude stačit jen ten snímač? prosím o radu...
Srpen 12, 201015 r Ten senzor uhlu natočenia bude podla mňa zbytočna investicia. Bude tam proble v samotnom servo čerpadle ak je dobra kabelaž a ten kablovy zvazok nad nosnikom je odmotany a zdravy.
Srpen 13, 201015 r Na VAg mi vypísalo chybu :čidlo posilňovača riadenia E-250 č.ch. 00186,svorka 30 posil.riadenia č.ch.01288 a referenčné napätie pos.riadenia č.ch 01290 bude odídený senzor posilńovača riadenia?Škoda mi je to dávať do servisu keď si to môžem vymeniť doma a za dara.Nevie niekto kde by som lacnejšie kúpil snímač ešte síce neviem aký typ či TRW alebo KOYO mám ročník 2001 1.9 TDi. Dikes
Srpen 13, 201015 r Na VAg mi vypísalo chybu :čidlo posilňovača riadenia E-250 č.ch. 00186,svorka 30 posil.riadenia č.ch.01288 a referenčné napätie pos.riadenia č.ch 01290 bude odídený senzor posilńovača riadenia?Škoda mi je to dávať do servisu keď si to môžem vymeniť doma a za dara.Nevie niekto kde by som lacnejšie kúpil snímač ešte síce neviem aký typ či TRW alebo KOYO mám ročník 2001 1.9 TDi. Dikes Neviem čo sa stalo ale dnes som auto naštartoval a servo ide idem na káblový zvôzok či nieje pod vzd.filtrom prehnitý. Dúfam že len tam bude chyba.
Srpen 14, 201015 r Kontakty na positkach nad aku, kontakty na samotnom servočerpadle, stav aku a či dosť dobia preba prekontrolova no a dať na VAG. a co s tím kdyz napignu vag a napise mi to ze se s jenotkou podpory rizeni teda serva nelze pripojit .... ze by kabel ... a to jsem kabely shlidl a vypadaj zdravě
Srpen 20, 201015 r Tak se vracím ještě jednou i s výpisem z diagnostiky : Fabia 1.4 MPI, r.v.2002, posilovač řízení Koyo. Auto bylo zaparkováno den v suchu a teple. Když jsem pak nastartoval, svítila kontrolka posilovače řízení a volant jde velmi ztuha (nikdy dřív se mi to nestalo). Žádné jiné příznaky nejsou, pouze nejede servo a svítí kontrolka. Po odpojení čidla natočení volantu od serva je stav stejný. V nádržce olej je. Kabelový svazek vypadá zdravě. Výpis VAG : Control Module Part Number: 6Q0 423 156 K Component and/or Version: LenkhilfeKYO X908 Software Coding: 00140 Work Shop Code: WSC 13765 1 Fault Found: 01309 - Power Steering Control Module (J500) 37-00 - Faulty Zkoušel jsem koukat na online hodnoty při zapnutém motoru, tvářilo se to OK, servo to požadovalo ZAP, napětí na svorkách 15 a 30 ok, při natočení volantu čidlo dodávalo správné hodnoty. Jen požadované a skutečné otáčky serva stále byly na 0 i při otáčení volantu. Poradíte, v čem by mohl být problém ?
Srpen 21, 201015 r Dobry den, mam fabiu 1.4 16v 100 bhp rok 2001 a samozrejme problem so servom. Obcas sa kontrolka rozsvieti ale nie casto a skor pri dlhsej jazde ale nie je to pravidlo. Kablovy zvazok pod riadiacou jednotkou mam zdvihnuty takze by mal byt ok. Nebol som si isty ci to nebude baterka alebo alternator, tak som vymenil baterku za par mesiacou staru boschku ale teraz mi svieti kontrolka dobijania, bol som to dat premerat a alternator nedobija vobec. Predtym ked merali dobijanie tak sa asi sekundu menilo napatie a potom sa ustalilo a bolo 13,9V. Este som medzitym zhodil hmlovku a vystriekal konektory na serve s WD40, mohol ssom nieco odpalit...? Este som nepozeral kabel medzi alternatorom a baterkou alebo servom, co by som mal este skontrolovat? Tieto chyby boli aj predtym, je to nieco komplexne alebo by som mal riesit postupne? Address 01: Engine Controller: Note: Can't Synch Baud Rate Address 08: Auto HVAC Controller: 6Y0 820 045 Component: Klimaanlage X0760 2 Faults Found: 00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00898 - Control Circuit A/C compressor 30-00 - Open or Short to B+ Address 17: Instruments Controller: 6Y2 919 880 B Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V08 Coding: 16442 Shop #: WSC 00001 TMBND46Y213173159 SKZ7Z0Y0678739 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Address 44: Steering Assist Controller: 6Q0 423 156 E Component: Lenkhilfe 0001 Coding: 00110 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 00816 - Power Steering Sensor (G250) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent a este na druhom vagu som nacital EGR insuficient flow, takze to vyzera na celkom dobru zabavu. Upraveno Srpen 21, 201015 r od pemat
Srpen 24, 201015 r ahoj,potreboval by som radu, mam fabiu 1,2, pri vymene baterky mi vypadlo servo, namobtovane teraz stršie, pol roka išlo a potom mi začalo svietiť, neskor svietilo stale, potom sa rozsvietila aj kontrolka erbegu, a posilovač nejde, može to byť len komunikaciou medzi riadiacimi jednotkami?, neviem prečo svieti aj erbeg, myslim komunikaciu po vodičoch CAN L a CAN H
Srpen 27, 201015 r [Zdravím!Mam po roku zase problem so servom,servo funguje,len zasvietila kontrolka a nezhasla,mam servo koyvo,môže mat na tu kontrolku vpliv,že mam vymlatene gumy na stabilizatore,ktore sa chystam menit ,lebo mi bucha cely spodok,ked som sa pozrel,tak je volny cely stabilizatora zda sa mi,že je volne aj riadenie,wag mi nehlasi žiadnu chybu a kabelaž mam menenu,len chcem vediet,či ma na kontrolku vpliv aj naprava,alebo sa to rozsvieti,len ked je malo oleja,servo fuč...vopred dík!
Srpen 27, 201015 r teraz som bol to dat znova na wag a dal som novši program VAG-COM Release 409-1 a spustil som priamo posilovač a našlo mi to chybu snimača ,neviem či tomu môžem verit na 100%,aby som nekupoval zbytočne,ešte prestriekam pre istotu kontakty.... Upraveno Srpen 28, 201015 r od birko2
Srpen 29, 201015 r Po zásahu admina (omluva ) sem přesouvám svůj dotaz ze samostatného vlákna. Fabia 1,4 16V 2002 hlásí chybu 17550 a 16407. tu první jsem tady našel, druhou ne. 16407 - přestavování vačkové hřídele rada válců.......... co to může být? Děkuji
Srpen 29, 201015 r Po zásahu admina (omluva ) sem přesouvám svůj dotaz ze samostatného vlákna. Fabia 1,4 16V 2002 hlásí chybu 17550 a 16407. tu první jsem tady našel, druhou ne. 16407 - přestavování vačkové hřídele rada válců.......... co to může být? Děkuji Omlouvám se, jsem fakt k.kot, patřilo to jinam, prosím neodpovídejte.
Září 1, 201015 r Tak se vracím ještě jednou i s výpisem z diagnostiky : Fabia 1.4 MPI, r.v.2002, posilovač řízení Koyo. Auto bylo zaparkováno den v suchu a teple. Když jsem pak nastartoval, svítila kontrolka posilovače řízení a volant jde velmi ztuha (nikdy dřív se mi to nestalo). Žádné jiné příznaky nejsou, pouze nejede servo a svítí kontrolka. Po odpojení čidla natočení volantu od serva je stav stejný. V nádržce olej je. Kabelový svazek vypadá zdravě. Výpis VAG : Control Module Part Number: 6Q0 423 156 K Component and/or Version: LenkhilfeKYO X908 Software Coding: 00140 Work Shop Code: WSC 13765 1 Fault Found: 01309 - Power Steering Control Module (J500) 37-00 - Faulty Zkoušel jsem koukat na online hodnoty při zapnutém motoru, tvářilo se to OK, servo to požadovalo ZAP, napětí na svorkách 15 a 30 ok, při natočení volantu čidlo dodávalo správné hodnoty. Jen požadované a skutečné otáčky serva stále byly na 0 i při otáčení volantu. Poradíte, v čem by mohl být problém ? Vyřešeno, nové servočerpadlo za 5000 na vrakáči, funguje jak hodinky (ťuk ťuk).
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.