Září 20, 201410 r Zdravím, mám riadenie KOYO , diagnostika hlási: G85 snímač žiadna komunikácia v bloku hodnot zozačiatku dávalo nezmyselné čísla pri otáčaní volantom, teras uz len nulu ukazuje kontakty prečistené, snímač bol vonku a čistil sa od prípadnej vlhkosti dá sa ešte nejako premerať samotný snímač či je chyba v nom? ked som vybral snímač tak s tým plechovým krúžokom v riadení, ktorý je snímaný sa dalo točiť. Je to normálne alebo je odtrhnutý (riadenie je po havarke) snímač vymenený, problém ostáva... nemá tu niekto skúsenosti s takou chybou?
Září 21, 201410 r to servo se zas tak moc rozebírat nedá. Zkontroluj vedení pak je také častý problém, že do elektroniky nateče voda - takže nechat vyschnout (to ale pojistky většinou nevyhazuje), ta 50 A pojistka je myslím u Fabie OK. Pak je tam ještě jedna slabší Takže som servo vytiahol je to KOYO a zistil som že jeden kondezator zhorel a tym aj doska takže bohužia musim kupit nove cele čerpadlo ale aj tak dakujem za pomoc
Září 27, 201410 r Ahoj, mám takový problém se stáčením volantu doleva. Nejdříve jsem si myslel, že mi auto táhne doleva při srovnaném volantu, pak jsem ale zjistil, že se vždy natočí i volant. Nejvíce znatelné je to při přidání plynu. Například na rovince pustím volant, hodně sešlápnu plyn a volant se okamžitě natočí trochu doleva a během dvou vteřin jsem v protisměru. Nedávno jsem si všiml, že se volant docela dost stočí i při dojíždění na semafor. Zase pro příklad - dojíždím pomalu na neutrál do kopce na semafor, postupně přibržďuji a volant se pořád lehce natáčí doleva. Zastavím a kolikrát ho mám otočený skoro o čtvrt otáčky. Je možné, že bych měl tento problém spíše řešit v sekci podvozek, ale kvůli táhnutí do strany jsem měl auto v servisu už třikrát. Ani jednou závadu nevyřešili. Z přední nápravy je vyměněno snad vše (tyčky, silentbloky, čepy) kromě tlumičů. Na klasické geometrii jsem byl dvakrát. Podruhé mi řekli, že nebylo co srovnávat - vše bylo ok. Bylo mi řečeno, že mají podezření na bouračku, ale že takhle okem nic nepoznají a doporučili mi laserovou geometrii - že by prý mohla něco objevit. Na laserové geometrii bylo taky vše v pořádku. Nevím, zda to není jen můj pocit, ale přijde mi, že volant jde mnohem ochotněji doleva i při běžném zatáčení. Doleva zatočím klidně malíčkem. Pokud zatáčím doprava, musím vyvinout určitou sílu (ale nic hrozného). S poklesem napětí se taky občas při točení volantem nebo při špatné práci se spojkou při rozjezdu potýkám, ale to je asi normální - nevím. Nevíte někdo, kde by mohl být problém? Díky.
Září 27, 201410 r přehazoval jsi kola? Nemáš náhodou ťuklý nebo jinak poškozený některý disk? Kdysi se mnou obyčejný disk pěkně vydupal a stálo to hodně peněz a nervů.
Září 28, 201410 r Teď jsem je nepřehazoval, ale stejný chování bylo i na plecháčích, který tam byli ještě v květnu. Disky jsou jak nové.
Říjen 2, 201410 r může být i jen vyteklý, ale toho by si taky asi někdo všiml...a teď mě napadá, jestli by to nemohl dělat i zadek (tlumiče, zalomená pružina, nesouměrnost/váznutí brzd...) Stejně bych to ale tipoval na tu geometrii - dělali jen sbíhavost, nebo komplet nápravu?
Říjen 2, 201410 r Může to dělat cokoliv, co má vliv na pozici kola (kol) v klidu i při jízdě - klidně i jen částečně prasklej silentblok v rameni nápravy, kterej se při jízdě začne otevírat a nemá dostatečnej útlum pro zachycení sil, který má tlumit. V klidu je kolo správně, za jízdy "uhne" vinou nesprávně utlumený příčný síly ze správný polohy. Když se měnilo "všecko možný co vyměnit jde", překontroloval sis, jestli to je opravdu fyzicky vyměněný, nebo ses spolehnul na tvrzení mechána? Oni občas ojebávají, řeknou že měnili obě strany a vymění jen jednu, nebo namontujou "co dům dal" = na jednou auto prdnou občas nevědomky, jindy naprosto vědomě díly ze dvou různejch dodávek a to taky není vždycky úplně recht... Chtělo by to měřit geometrii při zatížení jízdou - ale to pokud vím nikdo nedělá...
Říjen 2, 201410 r Teď mě ještě napadá, že kámošovi kdysi na Zástavě autem hýbal utržený držák motoru - dělalo to ale jen při záběru
Říjen 26, 201410 r Mám dotaz, blikaji mi světla a ve vagu jsem zjistil že i když netočím volantem tak číslo dává signál že točim a čerpadlo jede, nevím jen jak nejrichleji a kudy se vyndavá fotka by bodla, dik za odpovědi Fabia 1.4mpi 44kw 2001
Říjen 27, 201410 r Nechci zakládat nové téma, tak se zeptám zde.F1rs 2003 najeto 117000km.Při plném zátahu do velkého kopce se celé auto rozvibruje-musím ubrat a přestane to. Dělá to na 4-5 i 6 rychlost. Zároveň i při nepatrném přidání auto lehce táhne doleva. Při ubrání nebo brzdění jede rovně. Mám podezření na vnitřní kloub vlevo. Může mi někdo znalý mojí domněnku potvrdit, nebo vyvrátit? Zatím je vyměněno-sylenblok předního ramene zadní na obou stranách-zesílený, přední tlumiče oba, misky uložení nahoře obě. STK na plotnách -OK. Zimní i letní kola -stejné. Děkuji
Říjen 27, 201410 r Ale tos měl hledat, případně založit nové téma. V elektrice řešit klouby... Hledej v podvozku, určitě tam něco bude. Sem to nepatří.http://forum.skodahome.cz/topic/95016-vibrace-v-ot%C3%A1%C4%8Dk%C3%A1ch/?hl=vibrace http://forum.skodahome.cz/topic/125459-vibrace-volantu-p%C5%99i-z%C3%A1tahu/?hl=vibrace http://forum.skodahome.cz/topic/110807-vibrace-v-z%C3%A1b%C4%9Bru/?hl=vibrace atd...
Listopad 10, 201410 r Tak mi opět odešel snimač úhlu otáčení od TRW (staré provedení). Za 9 let provozu auta už čtvrtý Neni nějaká rada aby to nějakou dobu vydrželo? Pokaždý když přestane fungovat tak je v něm voda a snímač se prakticky při demontáži rozpadne.
Listopad 10, 201410 r tak treba utesnit aby sa tam nedostavala na snimac byva take tesnenie mas ho tam?? Ja mam povodny raz opravovany takze uz pomaly 14 rok tuky tuky nech este pokracuje
Listopad 10, 201410 r Těsnění tam samozřejmě je a pokaždý se tam dává nový když se mění ten snímač. Stejně se tam voda dostává...
Listopad 11, 201410 r Zdravim. Mám FABIA I r.2000 1.4MPI. Prednedávnom sme menili servo v servise, pretože svietila kontrolka na paneli a vypadávalo počas jazdy (volant bolo treba točiť vacsou silou). Po výmene sa javil problem vyriešený, ale po prejdení pár km sa problém vrátil znovu. V servise len doliali do serva olej s tým, že ho tam určite bolo málo. Kontrolka nezasvietila. Po prejdení dalších pár km sme ale zasa tam, kde predtým. Vie niekto poradiť, kde hladať naozaj chybu? Diagnostika nič podstatné nezistila a točil sa aj plný volant do strán. Dakujem
Listopad 11, 201410 r 1, nech ti vrátia peniaze keď neodstránili problém a choď do iného servisu kde vedia nájsť problém a nie sú tam len "meniči dielov" 2, po výmene serva treba spraviť kalibráciu aby si servo zapamätalo krajné polohy3, chyba môže byť ešte v čerpadle alebo snímači uhla natočenia na volante...
Listopad 11, 201410 r Zdravim. Mám FABIA I r.2000 1.4MPI... Příště nezakládej další vlákno na stejný problém, když je tady na to vyvěšené téma...
Prosinec 19, 201410 r zdravim, neviem ci to tu niekto uz riesil ale uz dlhsiu dobu mi vrta v hlave jedna myslienka...po dlhodobo nevyriesenom probleme s mojim servom ma zacina zaujimat ako sa da prekopat elektrohydraulicke servo na cisto hydraulicke.Npr. ako maju octavky, teda samozrejme len pre motory ktore maju rovnake s fabiou (nie htp, ani mpi)Pride mi to ako jednoduchsie a hlavne spolahlivejsie rieseniepredstavujem si to tak ze na povodne riadenie dat hadice a cerpadlo s nadrzkou z octavie, na motore by mal byt drziak na cerpadlo kedze tie motory su typyzovane na viac modelov. Tym padom treba pouzit remen z octavie. Diagnostikou vypnut posilovac riadenia aby neukazoval chybu.napisal by mi tu prosim niekto znaly, ci to je realizovatelne alebo ake medzery ma toto riesenie?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.