michaelo Vloženo 20. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2014 k hodnotam tlaku sa niekde dostanem? ci len nejako odmerat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 20. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2014 Obávam se, že s tím budeš mít víc problémů než užitku. Mimojiné bych očekval problémy na STK nebo pojišťovně v případě nějakého problému a zjištění neautorizovaného zásahu do řízení. To ale určitě víš,že. Tak bych pohledal učební pomůcky od těchto dvou typů řízení. Z toho by se dalo odvodit jestli to vůbec půjde. Ta složitá elektronická regulace tam je z nějakého důvodu a je odladěná na typ (zuby-převod hřebenu). Tak se osobně domnívm, že by jsi musel použít v podstatě i celou jinou mechaniku. Ale myslet znamen hovno vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 20. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2014 ,,Ta složitá elektronická regulace tam je z nějakého důvodu a je odladěná na typ (zuby-převod hřebenu).,, Tiež si myslim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 21. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2014 Takže hydraulické řízení pracuje s tlaky cca 70-90bar podle typu motoru (zřejmě korekce hmotností benzínu a nafty) elektrohydraulické řízení používá tlak cca 100bar Regulace bude složitá z dúvodu používání snímače rychlosti a natočení volantu, protože se mění v závislosti na rychlosti a natočení posilovací účinek, tedy zřejmě otáčky čerpadla nebo nějaký hydraulický obtokový ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 21. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2014 Čerpadlo na řemenu přece žádnou regulaci nemá. Posiluje furt stejně. Při parkování půjde hůř a při vyšší rychlosti zase posiluje zbytečně moc. V tom je právě výhoda el.hydraulickýho. Má menší spotřebu energie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 21. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2014 To já vím, já čerpadla měnit nechci. Jen mne to téma zaujalo. Ono teoreticky by to mohlo nějak fungovat. Ale s jakou učínností,životností,konfortem, těžko říct. To nepočítám náklady a vybavení. Já osoně bych nad tím ani neuvažoval. To spíš bych zkusil tu elektrickou jednotku zprovoznit normálně bez regulace, ale nejspíš by to rozhodilo celou elektriku. Ono to servo nenní Led žárovka do kufru, to si trochu těch ampéru cucne. (známé problémy s úhlem natočení a zhasínání světel atd.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2014 ... V tom je právě výhoda el.hydraulickýho. Má menší spotřebu energie. Asi to myslíš dobře, ale říkáš to blbě. Elektrohydraulika nemá menší spotřebu energie, naopak bych řekl že má o dost vyšší spotřebu - ale má výhodnější "průběh" tý spotřeby, protože díky elektronický regulaci odebírá jen tehdy, když je ten posilovací účinek potřeba = při zatáčení v malý nebo žádný dopředný rychlosti - a naopak ve vyšší rychlosti, kdy je lepší "cítit kola ve volantu" se posilovací účinek omezuje. Tím klesá i vliv na výkon motoru tehdy, kdy je ho nejvíc potřeba = ve vysoký rychlosti. V porovnání dob silnýho a slabýho posilovacího účinku = velký a malý spotřeby pak má elektrohydraulika CELKOVĚ menší spotřebu - s tím se pak dá bez problému souhlasit. U čistě hydraulickýho řešení (pohon řemenem od motoru) se toho dá docílit taky, ale regulace by byla mnohem složitější a hlavně technicky náročnější, než jen "přiškrcovat tlak čerpadla" omezením napájecího proudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 21. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2014 Já psal o celkový spotřebě. Myslel jsem, že to bude pochopitelný. Nechtěl jsem to tak zdlouhavě vypisovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 21. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2014 elektrohydraulické co do komfortu a účinnosti jednoznačně +, ale je ohodně složitější a tímto taky náchylnější na poruchy. Většinou co vím shnije elektronika vzhledem ke špatnému umístění a vniknutí vlhkosti. na hydraulice se v podstatě nemá co pokazit. Jak moc velký je rozdíl v úspoře paliva nemám tušení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michaelo Vloženo 22. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2014 nebude pracovny tlak elektrohydraulickeho zavisly od regulacie? Teda by riadeniu nemalo vadit ked tam bude staly tlak od hydraulickeho riadenia. Vsak octavie stym kludne mozu jazdit tak preco by mali jej "nevyhody" nejako extra vadit pri fabii. Elektroniku tam netreba vobec riesit kedze robili auta bez posilnovaca (juniorka). Staci ju len vypnut kodovanim, bol som zato ze elektrohydraulicke servo davali koli slabsim motorom aby neplytvali zbytocne vykonom ked tam aj tak ziadny nebol , ale ked mam v aute 2.0i tak sa mi to stale javi ako jednoduchsie riesenie hlavne financne a na poruchovosť co sa tyka legislativy mi to moze byt uplne jedno kedze v papieroch mam iny motor ako v skutocnosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fajla Vloženo 29. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2014 Zdravím, měl bych tyto závady: Číslo dílu řídícího modulu: 6Q0 423 156 F Komponent a/nebo - verze: Lenkhilfe 0003 Kódodvání softwaru: 00110 Kód opravny: WSC 00000 5 Nalezeny chyby: 01309 - rid.jedn. servorizeni (J500) 37-00 - Defekt 00566 - Provoz servorizeni 27-00 - nesmyslny signal 01288 - sv.30 servorizeni 07-00 - signal prilis nizky 00817 - Teplotni ochrana servorizeni 35-00 - - 01290 - Referencni napeti servorizeni Auto (fabia TDI 74kw, ATD 2000, TRW řízení, 210 000km) fungovalo úplně normálně a teď jak začalo mrznout, tak se po ranním nastartování rozsvítila kontrolka řízení a servo nefunguje. Ve Vagu je vidět teplota řízení 200C a píše, že je vypnuté. Kabelový svazek pod baterkou byl rozmotaný, kabely jsem prohlédl a zdají se být OK. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 29. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2014 ak nevadi opytam sa tu: v servo nadrzke je olej pod minimom cize idem dolievat len ma napadlo ze ten stary vytiahnut striekackou a dat novy ale je tu otazka nezavzdusnim tym servo? Dakujem za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 29. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2014 Ten starý nevytahuj. Normálně jen dolej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 29. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2014 Zdravím, měl bych tyto závady: Číslo dílu řídícího modulu: 6Q0 423 156 F Komponent a/nebo - verze: Lenkhilfe 0003 Kódodvání softwaru: 00110 Kód opravny: WSC 00000 5 Nalezeny chyby: 01309 - rid.jedn. servorizeni (J500) 37-00 - Defekt 00566 - Provoz servorizeni 27-00 - nesmyslny signal 01288 - sv.30 servorizeni 07-00 - signal prilis nizky 00817 - Teplotni ochrana servorizeni 35-00 - - 01290 - Referencni napeti servorizeni Auto (fabia TDI 74kw, ATD 2000, TRW řízení, 210 000km) fungovalo úplně normálně a teď jak začalo mrznout, tak se po ranním nastartování rozsvítila kontrolka řízení a servo nefunguje. Ve Vagu je vidět teplota řízení 200C a píše, že je vypnuté. Kabelový svazek pod baterkou byl rozmotaný, kabely jsem prohlédl a zdají se být OK. Díky za rady. Nechcem ťa strašiť ale ked som mal zavadu J500 defekt tak sa nedalo nikdy rozchodiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 29. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2014 (editace) fajla bojím se,že v tomhle má hubo44 naprostou pravdu.Taky jsem měl to samé. Chyba uvnitř na elektronické desce. Jestli to rozchodíš bude zázrak. Editováno: 29. Prosinec 2014, autor: Mirek 835 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 já to měl taky a po týdnu "posilování" to samo zmizelo - předpokládám, že tam nějak natekla voda a stačilo to vysušit - nicméně opakovat se to může kdykoli a zázrak už se konat nemusí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 ak nevadi opytam sa tu: v servo nadrzke je olej pod minimom cize idem dolievat len ma napadlo ze ten stary vytiahnut striekackou a dat novy ale je tu otazka nezavzdusnim tym servo? Dakujem za info stačí dolít, protože to asi bude jen dočasné řešení. Bylo by dobré zjistit, proč ten olej zmizel... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 Ten olej skoro vždy ide do manžety hrebeňoveho riadenia. Iba raz som videl že pušťala vyskotlaka hadica. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 30. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2014 no právě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SROTTY Vloženo 1. leden 2015 Sdílet Vloženo 1. leden 2015 Fabie rok 2001,nefunguje posilovač TRW,Vag píše chybu 1288-napětí na svorce 30 příliš malé.Na konektoru u serva naměřím 12,6V ,ale ve Vagu v měřených hodnotách mi to ukazuje 7,5V. Altík normálně dobíjí,kabeláž v pořádku,obě pojistky taktéž,baterka vyměněná za novou.Takže asi problém přímo v servu,shánět nové? Vše se stalo po odpojení baterky při jejím nabíjení.Díky za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fajla Vloženo 1. leden 2015 Sdílet Vloženo 1. leden 2015 fajla bojím se,že v tomhle má hubo44 naprostou pravdu.Taky jsem měl to samé. Chyba uvnitř na elektronické desce. Jestli to rozchodíš bude zázrak. To jste mi nepotěšili, zkusil jsem odpojit ten kabel od snímače natočení volantu - žádná změna, konektory prostříknout kontaktolem - taky beze změny, takže asi jdu shánět nové servo čerpadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 stačí dolít, protože to asi bude jen dočasné řešení. Bylo by dobré zjistit, proč ten olej zmizel... predpokladam ze povodny majitel nemal nadrzku serva otvorenu ako kupil auto ked ze je zasita pod bateriou a auto ma uz 126tis. km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 to přece nevadí, pokud vše funguje, jak má, tak olej (výrazněji) nemizí. Teď jenom záleží, jak rychle se ztrácí. Jak psal Hubo, pravděpodobně ho najdeš v manžetách... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobis-PD Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Fabie rok 2001,nefunguje posilovač TRW,Vag píše chybu 1288-napětí na svorce 30 příliš malé.Na konektoru u serva naměřím 12,6V ,ale ve Vagu v měřených hodnotách mi to ukazuje 7,5V. Altík normálně dobíjí,kabeláž v pořádku,obě pojistky taktéž,baterka vyměněná za novou.Takže asi problém přímo v servu,shánět nové? Vše se stalo po odpojení baterky při jejím nabíjení.Díky za každou radu. tých 12,6v meriaš multimetrom na konektore? ak áno tak to meriaš zle, je to napätie naprázdno, ty potrebuješ poznať napätie pri záťaži... ak je tam 7,5V tak je chyba buď v prívodných kábloch, pozri aj ukostrenie alebo potom v konektore na kábli... priípadne aj v konektore na čerpadle, dá sa to rozobrať a preletovať... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vrkal Vloženo 12. leden 2015 Sdílet Vloženo 12. leden 2015 minulý týden se rozsvítila kontrolka servořízení, chyběly asi dvě deci oleje, které jsem dolil, ale servo stále nejede, řízení je sice tužší, ale v poho se s tím dá jezdit a dnes po napíchnutí na VAG zjištěno následující: Řídící jednotka: 6Q0 423 156 RKomponent: LenkhilfeKYO V913Kódování: 10140Opravna #: WSC 137652 Nalezeny chyby:00566 - Provoz servorizeni 27-00 - nesmyslny signal01314 - rid.jedn. motoru 49-10 - bez komunikace - Sporadicky Můžete mi říci zda je servo v háji, nebo je zakopaný pes jinde,ať nemusím zbytečně vyhazovat peníze za servis, který bych si udělal sám? Dík PS: hrozí nějaké poškození řízení, nebo něčeho jiného, když jezdím i s tou rozsvícenou kontrolkou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.