Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

no to není tak jisté, jestli to ví. Přímo v tomto vlákně je spousta případů, kdy servis vyměnil čerpadlo úplně zbytečně. A to doporučení na přestavbu celého řízení je možná dobrým varovným signálem.

Vloženo

Zdravim, měl bych prosbu o radu. Už asi týden jezdím bez serva. Když se mi to stalo poprvé servo nešlo cca 10 min, podruhé šlo až druhý den a potřetí to bylo teď naposled stím, že jeden den asi hodinu fungovalo. Dnes jsem byl u mechanika, napíchl to a vypsalo to chybu ŘJ řízení. Prošli sme svazek, ten je v pohodě, hladina oleje v servu taky. Zajímalo by mě zda to může být čidlo natočení volantu nebo jestli je servo K.O.??

Vloženo

Já nevím , já tomu nerozumím, ale podle projevu o kterých se zde píše bych poctivě zkontroloval: (jak mechanik kontroloval svazek?) takže změřit dle dokumentace datové vedení, rozebrat a zkontrolovat napájecí silové vedení včetně plechové pojistky  a konektorů.

Vyměnit se to dá vždycky. Jestli není servo napájeno, tak nebude ani komunikovat.

Vloženo
před 3 hodinami, hubo44 napsal:

Jak to že netuhne? čo to pišeš.

myslím to tak, že i když čidlo úplně vyhodíš, tak servo stále posiluje, jen v jistých okamžicích nezvyšuje účinek. Tuhé řízení se dostavuje až po zastavení čerpadla.

Vloženo

Tak tu chybu to vypsalo : 01309 elektrohydraulická zařízení, řídící jednotka, žádná komunikace, trvale.

Jinak jak sem psal, tak kabely jsou zkontrolovaný a v pořádku.

Z vašich odpovědí jsem usoudil, že servo je K.O. a je nutná výměna.

Vloženo

Já nevím,mě se to nezdá. Nechal bych znovu třeba někde jinde ověřit dva kabely CAN  a jsou tam dvě napájení +12V, +samozřejmně kostra.  Navíc snímač natočení má taky napájení od serva. To, že to chvíli šlo, chvíli ne, mne připadá na možnost problém napájení.

Přeci jen to není zas tak levná záležitost jej hned měnit.

Vloženo

Ty kabely CAN a i napájení jsme přeměřovali několikrát. Já se právě nechci hrnout do výměny, protože to že to chvíli šlo a už to zase nejde mi příde divný. Doufal jsem že tu někdo bude mít podobnou zkušenost.

Vloženo

no záleží, jak to šlo/nešlo. Respektive, jestli to umíralo během jízdy, nebo se to nerozjelo hned po nastartování. Konkrétně v TRW odcházejí výkonové tranzistory, které mají na starosti pole, které roztáčí rotor. Pokud jeden znich zdechne, tak se motor z určitých poloh nedokáže roztočit (hned po startu to nefachá).

Na svém servu jsem se to pokušel opravit, bohužel jsem nechtěl čekat až z Číny dojdou stejné tranzistory, takže jsem tam dal nějakou - ne dobře zvolenou náhradu - chvíli to fungovalo, pak to zdechlo úplně.

To kuchnutí je v rámci "poznání" určitě dobrý nápad.

Vloženo (editace)

Přišel jsem ráno k autu nastartoval a jel, servo šlapalo normálně. Ujel jsem cca 30 km, pak to dvě hodiny stálo a potom když sem jel zpět tak cca po kilometru se vyplo a od tý doby nic. Servo mám Koyo.

Editováno: , autor: vosa88
Vloženo

Ja ked som menil tie silove tranzistory tak som ich vybral zo stareho total buraneho čerpadla. Skoro vždy sa podarilo ale ked bol načaty plošak tak toho som sa už ani nechytal.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...