Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

no to není tak jisté, jestli to ví. Přímo v tomto vlákně je spousta případů, kdy servis vyměnil čerpadlo úplně zbytečně. A to doporučení na přestavbu celého řízení je možná dobrým varovným signálem.

Ono to cele servo je začarovany kruh. Kolkokrat stačilo otvoriť dať na par hodin do truby vysušiť a ešte hodne to vydržalo ;)

no právě, ono je na takovém přiblblém místě, že mu ta voda nedělá úplně dobře

Zatím vám moc děkuji v pondělí mi jiný mechanik zjistí jestli tam mám to koyo nebo trw a reknu mu at se podívá i na ty drátky než začnu vůbec něco dělat.

No ten bude nadšený,když mu žena řekne nech se podívá i (na ty drátky.:t

Nebude sa mu pačiť že žena mu dava inštrukcia ako nato.:D

No tak to bude mít,ale smolíčka :D

Zdravim, měl bych prosbu o radu. Už asi týden jezdím bez serva. Když se mi to stalo poprvé servo nešlo cca 10 min, podruhé šlo až druhý den a potřetí to bylo teď naposled stím, že jeden den asi hodinu fungovalo. Dnes jsem byl u mechanika, napíchl to a vypsalo to chybu ŘJ řízení. Prošli sme svazek, ten je v pohodě, hladina oleje v servu taky. Zajímalo by mě zda to může být čidlo natočení volantu nebo jestli je servo K.O.??

Ak by to bolo čidlo tak by vyhodilo hlašku že čidlo.  Ale chybu maš RJ riadenia. To bude na vymenu.

a jakou přesně to vypsalo chybu?

v ostatních jednotkách žádné chyby nebyly?

chyba čidla zpravidla nezpůsobuje ztuhnutí řízení.

Jak to že netuhne? čo to pišeš.

Já nevím , já tomu nerozumím, ale podle projevu o kterých se zde píše bych poctivě zkontroloval: (jak mechanik kontroloval svazek?) takže změřit dle dokumentace datové vedení, rozebrat a zkontrolovat napájecí silové vedení včetně plechové pojistky  a konektorů.

Vyměnit se to dá vždycky. Jestli není servo napájeno, tak nebude ani komunikovat.

před 3 hodinami, hubo44 napsal:

Jak to že netuhne? čo to pišeš.

myslím to tak, že i když čidlo úplně vyhodíš, tak servo stále posiluje, jen v jistých okamžicích nezvyšuje účinek. Tuhé řízení se dostavuje až po zastavení čerpadla.

Teraz je to spravne!   Tam  vyššie tu odpoved si len tak odflaknul. -_-

Upraveno od hubo44

Tak tu chybu to vypsalo : 01309 elektrohydraulická zařízení, řídící jednotka, žádná komunikace, trvale.

Jinak jak sem psal, tak kabely jsou zkontrolovaný a v pořádku.

Z vašich odpovědí jsem usoudil, že servo je K.O. a je nutná výměna.

pokud jsou dráty a svorkovnice na servu opravu OK - tak to bude tím čerpadlem

Ak sa dobre pamatam tak v strednom konektore je dierka k elektronike čerpadla nikdy som nepochopil načo je tam. Myslim že u TRW to bolo ale opravte ma ked sa mylim.

Já nevím,mě se to nezdá. Nechal bych znovu třeba někde jinde ověřit dva kabely CAN  a jsou tam dvě napájení +12V, +samozřejmně kostra.  Navíc snímač natočení má taky napájení od serva. To, že to chvíli šlo, chvíli ne, mne připadá na možnost problém napájení.

Přeci jen to není zas tak levná záležitost jej hned měnit.

Ty kabely CAN a i napájení jsme přeměřovali několikrát. Já se právě nechci hrnout do výměny, protože to že to chvíli šlo a už to zase nejde mi příde divný. Doufal jsem že tu někdo bude mít podobnou zkušenost.

No tak jestli jste to vše poctivě ověřili, změřili pod zátěží, a klešťákem a jste si jisti tak ti asi opravdu nezbyde nic jiného než ho vyměnit.

Ještě bych ho zkusil kuchnout jestli tam něco nebude viditelného na elektronice.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=64043

Upraveno od Alma

no záleží, jak to šlo/nešlo. Respektive, jestli to umíralo během jízdy, nebo se to nerozjelo hned po nastartování. Konkrétně v TRW odcházejí výkonové tranzistory, které mají na starosti pole, které roztáčí rotor. Pokud jeden znich zdechne, tak se motor z určitých poloh nedokáže roztočit (hned po startu to nefachá).

Na svém servu jsem se to pokušel opravit, bohužel jsem nechtěl čekat až z Číny dojdou stejné tranzistory, takže jsem tam dal nějakou - ne dobře zvolenou náhradu - chvíli to fungovalo, pak to zdechlo úplně.

To kuchnutí je v rámci "poznání" určitě dobrý nápad.

Přišel jsem ráno k autu nastartoval a jel, servo šlapalo normálně. Ujel jsem cca 30 km, pak to dvě hodiny stálo a potom když sem jel zpět tak cca po kilometru se vyplo a od tý doby nic. Servo mám Koyo.

Upraveno od vosa88

Ja ked som menil tie silove tranzistory tak som ich vybral zo stareho total buraneho čerpadla. Skoro vždy sa podarilo ale ked bol načaty plošak tak toho som sa už ani nechytal.

V nabídce GME je neměli, tak jsme si nechal poradit alternativu. Dají se ale za pár dolarů objednat z ciziny. Parametrama jsou to prý zastaralý šunty....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.