Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Skus otačať volantom na mieste pri zapnutom motore a zapnutom zapalovani a pri vypnutom zapalovani. Pozoruj rozdiel.

parkan: No nevim, myslim, ze kdyby ti servo neslo, neptal by ses, jak to poznas, protoze bys to urcite poznal... :)

Rozdil mezi funkcnim a nefunkcnim servem je tak velky, ze se mi ani nechce verit, ze bys to nepoznal.

Nehlede na to, ze pokud ti nesviti kontrolka serva, melo by byt vse v poradku.

Ale ano...ale pochopte ted se zdá ,že jde velice težko otáčet volantem když je zanut klíček a motor běží!!!! bohužel žádná kontrolka nesvítí!!!proto se ptám!!!!!a hledám čím to může bejt!!

Zdravím.Potřebuju poradit.Který sensor ůhlu otáčení mám koupit na moji fábku 1,4 mpi r.v2000?

Na www.skoda-dily.cz jsem našel dva typy:

6Q0.423.445

Škoda Fabia

originální CZ díl SENSOR UHLU OTACENI

/rizeni trw/, nove provedeni 1.078 Kč 1.283 Kč

nebo

6Q1.423.291 DX

Škoda Fabia

originální CZ díl SENZOR UHLU OTACENI

/rizeni trw/, starsi provedeni 1.865 Kč 2.220 Kč

Díky

  • 2 týdny později...
parkan: No nevim, myslim, ze kdyby ti servo neslo, neptal by ses, jak to poznas, protoze bys to urcite poznal... :)

Rozdil mezi funkcnim a nefunkcnim servem je tak velky, ze se mi ani nechce verit, ze bys to nepoznal.

Nehlede na to, ze pokud ti nesviti kontrolka serva, melo by byt vse v poradku.

Prepac, ale je rozdiel, ci ti odislo servo, alebo snimac, alebo nic. Bez ohladu, ci kontrolka svieti alebo nie, mne vytieklo servo, zacalo ist tazsie riadenia, skocil som na diagnostiku a nic mi nezistili, ani kontrolka nesvietila, teraz musim menit cele servo. Preto si myslim, ked sa nieco serie, treba to dat pozret niekomu, kto sa rozumie. Btw. , neviete niekto zohnat lacne servo na Fabiu 1.9 tdi 2001?:)

jak ztezka? jako při vypnutym motorovi?

:)

Upraveno od najmis

Mam problem s posilovacem, se zacatku obcas svitila kontrolka a problikavaly budiky - kolisani napeti a volat "meknul". Po odborne oprave v autoriz. servisu, kde rekli ze problikavani budiku je pricinou vadneho cidla, i jak se pise vtomto topicu, ho za cca 3500,- vymenili. Po ujeti cca prvnich 20km po vymene pohoda, ale pak se opet kontorlka rozsvitila, ale volant "nemeknul". Nevahal jsem a hura do servisu, kde VAG ukazal, ze je chybne cidlo uhlu natoceni kol, ale jakto? Vzdyt je nove? Auto si tam nechali a druhy den mi sdelili, ze je vse bezproblemu. Bohuzel to kontrolkou nezkoncilo, protoze budiky, celkove vse zas probikavalo... Takze se Vas ptam, pokud jste meli podbny problem a nebo odchazi ta jednotka za 21000,-, jak jsem zde cetl.? Dekuji!

doliali mi v zahranici (1200 km) servo cervenym olejom 4-5dcl. je to velky problem ked tam povodne ide zeleny olej a vydrzi to 1200km? aky je rozdiel medzi zelenym a cervenym olejom?

Ja jsem dneska z jine Fabie prohodil snimac natoceni uhlu a tim to nebylo. Tak jsem vymenil i cele to servo a take to tim neni. Takze bud kabelaz , u ktere tedy nevim, v jakych mistech dochazi k tomu oxidovani a nebo cela ridici jednotka.

Nefunguje pořad venkovní teplota (čidlem to neni), ukazuje nesmyslných -22 až -12°C

Hlavní chyby na VAGu jsou

Eletrika - 01309-řídící jednotka pro pomoc při řízení (žádná komunikace)

Motor - 18048-řídící jednotka vadná

Nejde načist jednotku posilovače řízení, na jinem autě to servo jde bez problemu.

Kdyby měl nekdo napad, privitam ho.

Upraveno od Haski

Tak sem přijel ze servisky a jel hned potom na trénink. Venku bylo mokro a pršelo a stalo se mi samozřejmě to co ostatním zde. Problikávání světěl a palubky (kolísání napětí), občas rozsvícení kontrolky servořízení a při parkování nesmyslné zvuky serva jako kdybych kroutil volantem jako vzteklej ikdyž sem s ním ani nehnul. Takže předpokládám, že je to snímač a buď postačí ho utěsnit, nebo vyměnit doufám. Ale taky mi tak napadlo, jesli s tim něco neudělali v servise. 5ekl sem jim, aby koukli na hladinu kapaliny v servu a popřípadě jí dolili, tak jestli tam při tom nemohli s něčim hnout nebo tak a nebo je to jen shoda náhod?....

Tak sem přijel ze servisky a jel hned potom na trénink. Venku bylo mokro a pršelo a stalo se mi samozřejmě to co ostatním zde. Problikávání světěl a palubky (kolísání napětí), občas rozsvícení kontrolky servořízení a při parkování nesmyslné zvuky serva jako kdybych kroutil volantem jako vzteklej ikdyž sem s ním ani nehnul. Takže předpokládám, že je to snímač a buď postačí ho utěsnit, nebo vyměnit doufám. Ale taky mi tak napadlo, jesli s tim něco neudělali v servise. 5ekl sem jim, aby koukli na hladinu kapaliny v servu a popřípadě jí dolili, tak jestli tam při tom nemohli s něčim hnout nebo tak a nebo je to jen shoda náhod?....

shoda nahod. inde sa dolieva ako je senzor.

Tak dneska nepršelo a bylo sucho a celej den bez jedinýho problému, servo pracovalo, jak mělo. Takže to tipuju na tu vlhkost v tom snímači. Teď sem ho vyndal a prohlížim ho a mam velký podezření, že voda se tam dostává mezírkou mezi tím plastem a hliníkem (viz foto), ale nevim jak to oddělat od sebe. Šroubky sem povolil, ale bojim se zabrat, abych to nezničil...Měl už to někdo rozebraný? Nevim jestli to drží jen tím, jak to bylo přitlačený šroubkama a nebo ještě na něčem....

post-5644-1191065379_thumb.jpg

Tak sem zjistil, že to už od sebe asi nepůjde, protože ten plast je pravděpodobně spojenej s tou destičkou plošnýho spoje. Takže by se to muselo komplet rozebrat a to asi nebude jednoduchý, jelikož je to tam nějaký zalepený... Ikdyž myslim, že někdo už to tu rozebíral, protože sem tu čet, že tam někdo viděl spoustu součástek a to jinak než na rozebranym vydět nemoh ;) No, vysoušel jsem to fénem a chvíli nechal na topení, ale jestli se ta případná voda z toho plastovýho pouzdra dostala ven si jistej nejsem...Uvidíme.

Asi týden byl klid, ale bylo sucho. A včera bylo sice taky sucho, ale za jízdu asi 60km mi to 4x začalo problikávat, vždy asi tak 1-2 minuty a pak zase klid a kontrolka se ani nerozsvítila... Tak mi jen napadlo, že možná tam nějaká voda zůstala v té části která, nešla sundat a nebo je chyb jinde...

to bude na vymenu.

to bude na vymenu.

No, možná to ještě zkusim dát třeba sušit dýl, až nebudu potřebovat jezdit, třeba na tejden...V tom snímači nemá bejt co zničenýho...pokud je suchej,....

2Plecháč Tony:Taky jsem tak laboroval s čidlem u kamaráda,rozebrat vysušit,zalepit atd.. a jak to dopadlo ?? Nakonec stejně musel koupit nové je to pech :feve:

  • 2 týdny později...

Tak to blbne pořád, chvíli jo, chvíli ne, chvíli víc a chvíli zas míň. Včera dokonce vyskočila kontrolka a řízení přestalo fungovat, volant tuhej... Tak sem byl v servisu, vyjel mi chyby který tam byly a říkal, že to vypadá na baterku, nebo alternátor.... Ale přijde mi to blbost. Myslim si, že ty chyby co tam byly sou způsobený výkyvama proudu, který vznikly tím zpínáním a rozpínáním serva. Z toho vzniká i to poblikávání a tak... Jediná možnost pak už je jen jak tu někdo psal ten kabelovej svazek.. :/

Takže servo vyřešeno, moc jsem tomu do včera nevěřil, ale je to kabeláží. Tlustej svazek táhnoucí se pod baterkou, pod filtrem a řídící jednotkou motoru. Ve svazku je i hadicka na ostřikovač a to je podle mě největší kamen urazu, protože hlavním místem, kde je celý svazek poškozen nemrznoucí směsí do ostřikovače je pod filtem a řídící jednotkou v ohybu (kabely v tomto místě jsou tak 2x větší a uvnitř zeleně až černě zoxidované). Nastavili jsme 3 kabely co vedly k servu a bylo po problemu. Kontrolka serva konečně zhasla a z 5-ti pokusu nastartovaní servo pokaždé běželo (před tím z 20ti pokusu bezelo jednou).

To same bylo čidlo teploty, kdy ukazovalo v garazi nesmyslné hodnoty -25°, opět nastavené asi 0,5m draty a teplota je ted ok.

Ufff, jsem rád, ze se na to prislo bez servisu.

Přikládám obrázky, omlouvám se za kvalitu mobil + noc.

post-4187-1192685715_thumb.jpg

post-4187-1192685752_thumb.jpg

post-4187-1192685764_thumb.jpg

Upraveno od Haski

ja mam ten isty problem co ejpril: uz asi tyzden mi v kuse po nastartovani svieti ta oranzova kontrolka volant s vykricnikom, ibaze sa obcas stane ze pri nastartovani mi servo funguje (volant ide lahko-kontrolka stale svieti) ale len asi po dobu 2 - 3 - 10min potom z nicoho nic uz servo nejde (volant ide tazko) a stava sa mi aj to ze behom jazdy mi na chvilocku to servo ide a potom zasa nejde... v servise mi tiez hovorili ze moze byt chyba v nejakej elektronike ktora nova stoji okolo 7000Sk len neviem ci to pomoze ked vymenim tu elektroniku! alebo myslite ze moze byt chyba aj niekde inde? nenajde sa tu nejaky obrazkovy popis suciastok ako to servo - servo elektronika a dalsie veci okol serva vlastne vyzeraju?

PS. ak sa mi servo podari opravit uvazujem o - precitajte si toto http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=33049

Je tady hodně psáno o problémech serva ale ten můj jsem nenašel, Prosím o radu čím by to mohlo být asi tak dva až tři krát týdně a to jezdím každý den se mi při prvním startu rozsvítí kontrolka serva a toto nefunguje po vypnutí motoru a opětovném nastartování problém zmizí. Pohledem jsem zkontroloval manžety a ty jsou suché odhaduji problém na kontaktu snímače serva nebo málo kapliny v nádobce jestli tam je hlídač hladiny. K tomu abych se podíval do nádobky je nutná dmontáž baterie a vzduchového filtru včetně plastů a teď časově nestíhám odjíždím za tmy a opět za tmy přijíždím, děkuji za odpověď nebo názor.

Vypadá to na servočerpadlo

na to ci mas dost kvapaliny v servonadobke nepotrebujes nic odmontovavat, staci vysrubovat uzaver (tam je ryska)

mám 1,4, 50 kw,r.v2000 a ta nádobka je přímo pod aku a nádobkou ostřikovače nedá se tam strčit ani dětská ruka, ale usuzuji, že hladina kapaliny je hlídaná pouze ryskou na měrce a ne elektronicky

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.