teo41 Vloženo 21. leden 2009 Sdílet Vloženo 21. leden 2009 zdar tak už jsem sehnal noví čerpadlo teda spíš obstarší ale funkční za pouhých 3000Kč uf to jsem si oddech protože když jsem viděl kolik stojí noví tak jsem šel do vrtule. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ganyb Vloženo 25. leden 2009 Sdílet Vloženo 25. leden 2009 (editace) zdar chlapi...potrebuji od Vas konecnou diagnostiku po mem zhruba rocnim sledovani servorizeni. oranzova kontrolka serva se mi rozsviti po chvilce jizdy a to jen v pocasi sychravem a destivem.Vzdy tomu predchazi problikavani palubovky a svetel.Kdyz vypnu motor a znovu nakopnu vse zas fachci a ponejake dobe opet.Kdyz mrzne nebo je 30 nad nulou vse funguje. Stale se priklanim k vlhkosti v cidle...jaky nazor by jste meli Vy???? A kdyby doslo k vymene sensoru,ktery tip bych mel sehnat? Mam Fabku Comfort 1.4 50kW r.v.2000 Editováno: 25. leden 2009, autor: ganyb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 25. leden 2009 Sdílet Vloženo 25. leden 2009 Prosim o odbornikov o radu ake cerpadlo TRW. kupit aby mi to komunikovalo so snimacom c. 6Q0 423 445. Podla Etky je tam viac cisiel cerpadiel TRW, su identicke alebo je v niecom rozdiel ? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 25. leden 2009 Sdílet Vloženo 25. leden 2009 No to je nemilá hláška. Poistku na akumulátore si kontroloval? Ale asi ju budeš mať OK a chyba bude v smaotnej elektronike serva aj ked nejaká časť ti určo funguje keď to vieš po CANe diagnostikovať. Riešenie je otvorenie, ale ak aj niečo nájdeš alebo uvidíš spálené nebodaj neviem či takú súčiastku zoženieš a ak nič neuvidíš, popisy testpointov ti nikto nedá aby si si pomeral čo je škoda S čidlom ako vidíš nemusíš riešiť nič, pretože ak by bolo servo ok, chyba čidla by sa objavila ale tebe sa hlási chybné celé servo. Ahojte,potrebujem poradit. Nefunguje Servo. Zvazok kablov som skontroloval, servo je odkryte a suche ( bez molitanu a plastu), konektory skontrolovane. VAG hlasi stale nasledovnu chybu a neda sa zmazat : 01309 - Power Steering Control Module (J500) 37-00 - Faulty Neviem ci otvarat servo a hladat tam, alebo skusit vybrat cidlo natocenia. Chyba sa prejavuje aj bez zapojeneho cidla. dik Jogo daj mi do ss čísla tých serv, skúsime dačo pozreť Prosim o odbornikov o radu ake cerpadlo TRW. kupit aby mi to komunikovalo so snimacom c. 6Q0 423 445. Podla Etky je tam viac cisiel cerpadiel TRW, su identicke alebo je v niecom rozdiel ?Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miriablo Vloženo 26. leden 2009 Sdílet Vloženo 26. leden 2009 Tak po snehodesti pred dvema dny se vcera objevila zavada taktez. Znovunatoceni motoru pomohlo jen na chvili, dneska uz svitila chyba/servo fungovalo sporadicky trvale. Jizda svym zpusobem prijemnejsi, o parkovani uz se to rozhodne rict neda. 1,9TDi 2001/135K najeto Zitra dovca+VAG tak uvidime, result postnu na forum, snad to nebude takova palka s jakou tu nekteri strasi *klepe na drevo* Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tlamovec Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 Hoj všem, prosím,jak zjistit typ čidla serva anichž bych rozebíral autí.(TRV;Koyo) R.V.91;1,4 kufrová díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 Nejpohodlnější způsob jak to zjistit je VAGem. Pokud nemáš tak se kouknout na víčko od nadobky serva. To ovšem muže byt taky dosti problematické pokud máš 1.4MPI kde je víčko velmi chytře pod baterkou. Takže musí ven baterka a pak i box pro baterku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 Pánové...měl bych dotaz. Servo jede "trochu" pořád ? Měl jsem za to, že když nakopnu motor a na volant nesahám tak by mělo být v nečinosti ne? Včera jsem úplnou náhodou zjistil,že pořád trochu "kvičí"..když zaberu za volant samo, že přidá..nikdy jsem si toho buď nevšim nebo teď to začalo dělat..nevím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 Máš nastavené vozidlo pre hendikepovaných, vteda čerpá stále. Normálne čerpadlo nefunguje, len pri točení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 (editace) Ty nevím, musím mrknout..ale myslím(na 80%),že jsem koukal a mám tam to výchozí...když by tam nebylo nastavení pro hendikepované tak co potom ? Čidlo ? EDIT: ŘJ bez chyb... Editováno: 28. leden 2009, autor: Lugo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 No neviem či tie otáčky nekolíšu napríklad, na vagu pozri v meraných hodnotách odber prúdu. v režime pre postihnutých mne odoberalo stále asi 4A Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 To abych se ti přiznal nevím kde zjistit....ŘJ09 někde tam ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 No na serve máš merané hodnoty ale nviem v ktorom kanáli tam to je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 28. leden 2009 Sdílet Vloženo 28. leden 2009 (editace) Tak jsem na to koukal. Kódování serva mám 001100. Tedy "Normální posilování pro těžké vozy". Jinak když na volant nesahám..tak to bere cca 3-4A (hodnota se střída) Když s volantem začnu točit tak je to peklný odběr někdy až 40A Ale to není asi duležité... Editováno: 28. leden 2009, autor: Lugo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 29. leden 2009 Sdílet Vloženo 29. leden 2009 Když ten volant vytočíš do plného rejdu a chvíli ho tam držíš tak to stoupne aj na 60A, mělo by to ukazovat když je olant vklidu ty 4A Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 31. leden 2009 Sdílet Vloženo 31. leden 2009 (editace) Tak jsem dneska zkusil změnit kódování posilovače na "001400" a zřízeni ztuhlo, což beru jako plus páč šlo dosti lehce. Odběr se ustálil na rovné 3A. Už to v klidovém režimu (kdy nešahám na volnat) "kvičí" méňě...ale pořád trochu...jak často se mění kapalina posilovače ? Muže to nějak ovlivnit? Neřeším tady blbosti ? Zatím vše jede bezchybně..jen mě prostě znepokojuje ten zvuk.. Editováno: 31. leden 2009, autor: Lugo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 Kapalina se nemění je to zbytečný a to že to kvičí je normální hlavně že v klidové poloze to kvičí rovnoměrně pořád stejně, kdyby to bylo nepravidelné to by nebylo dobrý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Herot Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 Zdravim vsechny, mozna to tu bylo napsane, ale nikde jsem to nevidel (teda konkretne muj pripad). Mam Skodu Fabia Combi rv 2002 (modelova rada 2003) 1,4MPi 50kW. A nefunguje mi servo. Zaclo to kdyz mi chcipla baterka (jeste puvodni z fabriky) kdy po jednom startu nefungovalo a opetovnem nastartovani bylo vse OK. Ted 14 dni na to proste servo nejede, sviti kontrolka (zluty volant a vykricnik) a tezce se ridi. Uz jsem byl u serva zkousel jsem jestli z hlavni svorky jde 12V a OK, jen kostra byla zoxidovana, tak jsem ji vycistil. Dale jsem smaznul zavady a stale nic. Diagnostika mi pise: Číslo dílu řídícího modulu: 6Q0 423 156 L Komponent a/nebo - verze: LenkhilfeKYO V910 Kódodvání softwaru: 00140 Kód opravny: WSC 13765 1 Nalezeny chyby: 00566 - Provoz servorizeni 27-00 - nesmyslny signal Tak jsem uvazoval ze jeste zkontroluju kably, ale napeti jsem tam mel, tak jestli by to mohl byt i ten snimac otoceni, ale ja mam KOYO a ten by snad uz nemel byt tak nachylny nebo jo?? Jako utracet za nove servo 10-15 tis se mi fakt nechce. Dale jsem z dilenske prirucky od Skody vycetl ze pri chybe 00566 to muze byt vodic 30 nebo vlastni servo. Tak nevim co s tim a co mam prvni vyzkouset aniz bych zbytecne placal tisice na ND. Moc dekuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smejky Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 Dobrý den, tak jsem se také přidal do klubu poblikávajících světel a palubní desky. Občas poblikávají světla i s palubkou, jednou se při jízdě cca 100 km/h seplo servo na plný výkon, následovala oranžová kontrolka volantu. Od té doby občas problikávají světla. Po přečtení všech příspěvků na toto téma jsem zkontroloval el.kabel ležící na tzv. šavli. Svazek byl již rozmotán a zavěšen, vypadal i na omak dobře. Manžety jsou suché, oleje v nádržce posilovače v normě. Plast kolem čerpadla se rozpadal, tak jsem ho odstranil i s materiálem, který byl celkem slušně vlhký, následně natřeno základovkou. Dospěl jsem k závěru, že je špatný snimač úhlu natočení. Jelikož chci koupit tedy nový, nalezl jsem jak starší provedení, tak novější, který vypadá na první pohled stejně, je použito méně plastu. Má otázka tedy zní: je snímač TRW zaměnitelný za novější provedení? Ročník vozu 2001, 1.4MPI 50KW Comfort. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 3. Únor 2009 Sdílet Vloženo 3. Únor 2009 To Roman Herot: A zkoušel jsi se kouknout na olej v nádržce. Asi je zbytečné se ptát jestli jsi tu chybu smáznul? Zkus propojit hlavní napájení serva přímo z baterkou, nebo zkontroluj přímo ty silové kable jestli jsou ok. To Smejkly: Zkus zajít přímo do škodovky vím že jsem to řešil taky ale pak jsem to vzdal protože jsou 3 druhy TRW snímačů starý novější jako náhrada a pak ten u kterého jde ten kabel od toho senzoru odpojit, Vlez pod auto a zjisti si jestli máš ten celý stím kablem nebo ten co jde od toho senzoru odpojit a pak běž směr škoda a oni ti ten správný určitě dají to se neboj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Herot Vloženo 4. Únor 2009 Sdílet Vloženo 4. Únor 2009 (editace) To Roman Herot: A zkoušel jsi se kouknout na olej v nádržce. Asi je zbytečné se ptát jestli jsi tu chybu smáznul? Zkus propojit hlavní napájení serva přímo z baterkou, nebo zkontroluj přímo ty silové kable jestli jsou ok. Olej je zkontrolovan a chyby jsem smaznul, ale okamzite byly zpet. Hlavni napajeci vodic (30) jsem jen zmeril a bylo na nem 12V (zkousel jsem i napajeni sbernice 15), ale nezkousel jsem samotbne servo na primo na baterku. Co docilim tim, kdyz pripojim servo primo na baterku ?? Rozjede se mi nebo jen tim zjistim jestli jsou kabely OK. Ptam se proto, abych vedel jestli toto napajeni je prime nebo je nejak spinane (rele). Jeste bych mel otazecku, je nutne nejake specialni naradi primo na vymenu servo motoru (mel bych to zvladnou i v garazi sam ??)?? A posledni otazka zni, jaky je rozdil ve znaceni techto cerpadel. Pro priklad uvadim cisla, ktere jsem nasel na inetu: 6Q0423165A, 6Q0423155AM, 6Q1423893M. Jedna se jen o nejake revize, ktere lze bez problemu mezi sebou zamenit nebo je toto cislo nejak dulezite. Dekuji za odpoved. Editováno: 4. Únor 2009, autor: Roman Herot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 5. Únor 2009 Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 Tak to přesně nevím jestli je spínané přes nějaké relé ale jestli jsi dobře pamatuju tak G30 je silový kabel plus, zkus ty kable skontrolovat ještě okem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Herot Vloženo 5. Únor 2009 Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 (editace) Tak to přesně nevím jestli je spínané přes nějaké relé ale jestli jsi dobře pamatuju tak G30 je silový kabel plus, zkus ty kable skontrolovat ještě okem OK na ty kabely se chystam o vikendu. Dale netusis jak je to s temi typy toho serva a jak je tezke jej vymenit?? Myslim si, ze jsem pomerne zrucny kutil (Na autech S1000, 100, 105, 120 atd neni pro mne nic problem). Jen ty nove neznam. Editováno: 5. Únor 2009, autor: Roman Herot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 6. Únor 2009 Sdílet Vloženo 6. Únor 2009 S tou výměnou fakt nevím jsem to nikdy nedělal, zkus nejdřív kouknout jestli ty kable nejsou nějak poškozené Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Herot Vloženo 6. Únor 2009 Sdílet Vloženo 6. Únor 2009 S tou výměnou fakt nevím jsem to nikdy nedělal, zkus nejdřív kouknout jestli ty kable nejsou nějak poškozené Jasne ty kabely jsou v planu co nejdrive, ale jeste otazecka, jak to vypada s temi ruznymi typy. Jsou to jen ruzne serie, ktere lze mezi sebou libovolne zamenovat ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.