jindramarinc Vloženo 19. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2016 V 18. 10. 2016 at 23:10, Jirka_CZE napsal: @jindramarinc Tak mě napadlo jak to tady čtu jestli máš ten "nový" upravený senzor TRW. Já měl ve Fabii MR 2001 ten starý a blbnul přesně tak jak to tady popisuješ. Ten nový senzor je v naší fabce už 7 let a od té doby je klid. Po nějakých testech se zjistilo,že vyměné čidlo bylo starší konstrukce a nahodile nefungovalo.Namontovali mi novější verzi čidla a mělo by to být v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_CZE Vloženo 20. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2016 To jsem rád, že se to vyřešilo. Jen škoda že se na to nepřišlo dříve, než jsi tím pádem zbytečně koupil nové servočerpadlo. Ale ono to tak už bývá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindramarinc Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 Tak bohužel, závada se opět projevuje = další objhednání do servisu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 22. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2016 jestli to stále vyhazuje chybu o nedostatečném napětí, tak je z logiky věci závada opravdu úplně někde jinde, než na samotném řízení. Možná by fakt stálo za pokus začít tou podivně nakódovanou jednotkou BSG. Může to pukazovat na to, že auto prošlo nějakým nestandardním bastlením. A servis už jsi změnil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindramarinc Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 Servis jsem změnil, za týden tam jedu zase.Řeknu jim ať zkontrolujou to kódování BSG. Chyby: (nová) 00566 - Elektrohydraulické zařízení;neproveditelná činnost nesprávný signál,přerušovaná 01288 - +30,posilovač řízení signál příliš nízký,přerušovaný a teď ty dvě divný, který nejdou mazat 00778 - snímač řídícího úhlu,žádna komunikace,trvale 01324 - řídící jednotka pohonu čtyř kol,žádná komunikace,trvale Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2016 BSG hledá v autě něco, co tam není. Vzhledem k tomu, že Fabia nikdy 4kolka nebyla, tak si myslím, že ta jednotka pochází z úplně jiného koncernového vozu (a po ní jí zůstalo kódování) - no a teď je otázka, proč to někdo udělal a kolik dalších obdobných vyfikundací s tím spojil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindramarinc Vloženo 26. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2016 Určitě servisáka upozorním na možnost špatně kéodované BSG.V pátek mu to vezu.Jen už doufám, že se to vyřeší, táhne se to dlouho a taky to něco stojí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindramarinc Vloženo 11. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2016 Servis zjistil, že čerpadlo má vysoký odběr proudu.Prý byl použit moc hustej olej.Každopádně, servo už nevypadává a zmizelo i kolísání napětí na rádiu a osvětlení palubky.Akorát kontrolka sem tam problikne bez nějakých jiných příznaků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2016 No to musel být pořádně hustý. A dykť ti to servo už měnili, ne? Ten olej ti tam museli dát při té výměně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 11. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2016 Ten husty olej to bude iba vyhovorka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindramarinc Vloženo 11. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2016 Měnili, ale olej byl použitej původní co v tom byl.Prej to nebyl olej do serva škodovky.Měl i jinou barvu.Je fakt,že teď je to servo tišší.Před výměnou naméřili odběr 10A a po výměně 3A.Teď už jen doufám, že od toho bude klid.Díky všem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2016 to se jako drbali s přelejváním? Hlavně, to servo je na velký odběr dělaný - ve špičkách jím protékají desítky ampér, kdyby byl přesto odběr vyšší, tak se vypálí pojistka na akuboxu. Mně z toho čím dál více vychází, nakopnuté dobíjení nebo přívod k servu (i to může zvýšit klidový odběr proudu). A jak se do toho hrábne, tak se to nějak lépe poskládá a pak to funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindramarinc Vloženo 12. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2016 Opět nefunguje.Dobíjením myslíš alternátor?Ten už jsem měl půjčenej novej, ale to nepomohlo.Vyměnit napájecí kabely k servu?Já už fakt nevím co s tím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2016 jestli to dobře chápu, tak ta závada je velmi sporadická. To znamená na živo prakticky nezjistitelná... Závada může být jak v kabelech k servu, tak mezi alternátorem a baterií + veškeré související kostřící body. Akorát, že kdyby ty silový kabely byly poškozený, tak by to muselo být kvůli velkému proudu na první pohled patrné (byly by ohořelý) A co třeba budící dráty k alternátoru? A teď se přiznám, že nevím, jak je to mezi spínací skříňkou a alternátorem propojené, ale skoro bych řekl, že informaci, že má dojít k buzení vinutí alternátoru dává centrální ŘJ, tedy BSG. Takže možná je problém opravdu v ní. A buď přímo v ní nebo v kabeláži - což prakticky nemáš šanci kvůli sporadičnosti závady zkontrolovat (vedení kabina - motorová stěna - alternátor). A ono je možné, že ten výpadek postihne celou palubní síť, jen na tom servu se to pozná (jakmile jednou zdechne, tak se kvůli nějaké ochraně už nerozjede a je potřeba nové nastartování). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindramarinc Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 Kdybych sehnal na pujceni RJ z jine fabie (v podstate stejny rok,motorizace i vybava) a vyzkousel ji dat k sobe tak by to fungovalo nebo je treba to nejak naprogramovat?Nemohl bych ji tim nejak poskodit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 zkus ji nechat nejdřív správně nakódovat (práce na dvě minuty). Pokud v ní správný kód je, tak tam vraž (nech vrazit) ten samý - tím se resetuje. V BSG se kóduje jen výbava, můžeš ji tedy prohodit z jiného auta. Tohle by fakt chtělo nějakou hlubší diagnostiku - napíchnout auto a chvíli s ním jezdit a udělat log, hlavně by bylo dobré zaznamenat stabilitu palubního napětí a proud, který protéká servem. A až se něco zjistí, tak udělat paralelní vedení, jestli to pomůže. Víme, že do serva přestává téct napětí (pokud to VAG píše, tak to bude pravda) a buď najednou nemá kudy, nebo požadované napětí z nějakého důvodu v danou chvíli neexistuje. A ještě mě napadá jestli to není fabiácká klasika - vyhnilý kabelový svazek pod ŘJ motoru, když to dáš do vyhledávání, tak se dozvíš více. Projevy jsou sice většinou jiné, ale je možné, že už to někdo opravoval a tohle jaksi nedotáhl. A to čerpadlo máš tedy nové? Samo o sobě bude v pořádku, ale uvnitř mohou být studené spoje na napájecí svorkovnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lipan-pan Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 Zdravím, a co třeba pojistka na boxu baterie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindramarinc Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 S tím kódováním nevím za kým jít, ale zkusím zjistit.Svazek zkusím zkontrolovat.Čerpadlo je nové, ale na průběhu chyb to nemělo vůbec žádnej vliv.Log bych mohl zajistit, kamárád má diagnostiku, která to umožňuje jen necím jestli umí to kódování.Pojistka na batery boxu je vyměněná.Je pravda, že ta původní sice držela, ale byla jakoby nalomená (z vrchu to nebylo vidět, až po demontáži). @Wittmann: odkud jsi?Nechtěl bys na to mrknout sám? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2016 autama se neživím a nemá moc čas se v nich někomu vrtat. sestavení správného kódu podle výbavy se dá vyčíst z dílenké příručky - dá se stáhnout z netu. pokus jsi z Prahy, tak zkus tohoto člena fora: http://forum.skodahome.cz/profile/6604-rolbař/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia353ZR Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 Ahojte..Mam Fabiu 1,9 tdi AXr r.v 2006 . Auto som kupil v roku 2010 všetko šlapalo ako ma pri napichnuti bola vždy chyba na serve ze snimac uhlu natočenia nekomunikuje ale servo išlo normalne a nic nesvietilo. Dnes o 6 rokov neskor už na tom jazdi žena a zrazu jej sem tam vypne servo v zakrute ale ze uplne ..Od začiatku odkedy to auto mam každy rok dolievam servo olej lebo vždy chyba . Servo išlo doteraz normalne aspon si teda myslim .Len nerad by som aby sa mi žena niekde zabila tak to musim riesit.Nedavno jej to spravilo dost často tak som dolial olej prestalo ale sem tam sa to ešte stane že jej pocas jazdy vypne a ihned zase naskoci .Ked nejde svieti aj kontrolka.Myslite že mam vymenit to čidlo ?Co nie je problem len doteraz stym problem nebol tak som to neriesil ale teraz musim.Musim pozriet na čidlo ake tam je fyzicky lebo cez Etku to nevedia na 100% ale mne sa zda že tam je to gulate..Je možne že by predosli majitel iba odpojil to čidlo a jazdil by to bez problemu a bez vysvietenej kontrolky serva?Da sa to pozriet cez ten otvor na hmlovky na lavej strane auta ci je vobec zapojene aj na Fabii po Facelifte ?Ak kupim snimac iba vymenim a netreba nic kalibrovat atd?Ten stary snimac môže byt iba zasrany ked nekomunikuje aleo je asi K.O len zaujimave že nevyhodilo hlasku na pristrojovke za tie roky co tam ta chyba je..Mate niekto s tymto skusenost?Dakujem za každu radu. Samozrejme presnu hlašku zo serva sem dam večer..A musim kuknut to cidlo fyzicky kua len vonku je zima da sa to aj z vrchu endoskopom nejako alebo treba zospodu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 Pokud doléváš olej, tak to teče a na 99 procent do manžet na řídicích tyčích - vem šroubovák a podívej se. Takže je dost možné, že máš řízení zralé na výměnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia353ZR Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 No mizne každy rok musim trochu doliat ale robim tak už 6 rokov zatial pohoda.No však uvidime skusim ten snímač ked tak a uvidime. A ako to zitsim? mam manžetu pridvihnut či tam je olej?Ak ano tak sa meni iba riadenie alebo aj servo motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia353ZR Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 (editace) Podotykam že ked som to kupil dal som auto chipovat do cimbu kde mi menili riadiacu jednotku ako pri kazdej uprave a neviem ci to tam neostalo z predosleho auta. K chipu sa vyjadrovat nebudem to som reklamoval rok až mi vratli peniaze lebo to nic nerobilo ale to je na inu temu..už nikdy v živote..Tak neviem či to stym može nieco mat lebo ako som pisal ta chyba tam aj stale odvtedy a servo išlo normalne ako inak viem zistit že je cidlo K.O?Meranim odberu?Kolko ma byt a v akom bloku to kukat? Editováno: 15. Prosinec 2016, autor: Fabia353ZR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia353ZR Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 Ešte sa mi žena stažuje že jej to auto ako keby plavalo a že ten volant tak divne reaguje.Tažko povedať budem to musiet pojazdit torchu ja asi kua a pomerat to cez VCDS keby aspon zima nebola kua nemam ani garaz nic kde by som mohol a bohužial ani casu neni a bez auta sme vybaveny každy robime na opacnom konci BA Tak dufam že nato pridem kuknem poistky atd a uvidime lebo už fakt neviem kua Može byt aj baterka od nova tak divne startuje a menil som nedavno aj na ocku na baterku kde sa stahuje to T-cko lebo bol zodraty zavit na nom tak to dobre nestahovalo..Ja neviem toto je choroba fabii kurnik..Skusim odpojit to cidlo..Mozne je ze ta riadacka bola s riadenim TRW a supli to mne kde je tusim Koyo a nejde len vymazat chyba..Inu chybu to nepiše iba cisdlo uhlu natočenia žiadna komunikacia..Vecer dam presne hlasku a prebehnem to VCDS..Kolko to ma mat odber pri točeni na mieste a v klude ked sa volantom netoči? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 no buď uvidíš, že to teče jinudy, pokud ne, tak manžetu odchlípni šroubovákem - ten olej někde být musí a zpravidla není daleko. Snímač zajišťuje, že servo přidá, pokud je potřeba výkon, význam to má hlavně při točení na místě, kdy servo přidává více (s rychlosí ta síla klesá). Pokud to úplně zatuhne, tak je to divné - a nerve řízení náhodou úplně na doraz? Při tom se to totiž občas kouše a hlavně se to nesmí dělat (protože se to pak kouše ještě víc:-). Chybu o snímači vyhodí diagnostika, v bloku hodnot pak lze pozorovat narůstání proudu (přidání serva) při točení volantem - je to ale spíše orientační, že to funguje ty hodnoty se mění příliš rychle. Prostě, když kvrdláš volantem, tak se to musí rozhýbat. Jinak pokud to plave, tak to pojistkama určitě nebude :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.