Publikováno Květen 6, 200817 r Caute vsetci. Som tu viacmenej novy .Octavku mam cca 2 mesiace.Je to 1.6-74KW. Zistil som ,ze ked je chladnejsie Tak pri nastartovani a rozbehu mi auto 1 alebo dva krat sklbne akokeby malo malo paliva,alebo moc? Potom uz to je v pohode. Ked je teplesie vonku tak je to OK.Spravi mi to iba po starte studeneho motora a ked je chladnejsie. Je to normalne? Co stym? Dik za vsetky rady.
Květen 7, 200817 r Caute vsetci. Som tu viacmenej novy .Octavku mam cca 2 mesiace.Je to 1.6-74KW. Zistil som ,ze ked je chladnejsie Tak pri nastartovani a rozbehumi auto 1 alebo dva krat sklbne akokeby malo malo paliva,alebo moc? Potom uz to je v pohode. Ked je teplesie vonku tak je to OK.Spravi mi to iba po starte studeneho motora a ked je chladnejsie. Je to normalne? Co stym? Dik za vsetky rady. použij fci hledat, už se to tu probíralo
Květen 7, 200817 r Ja mam rovnaky problem,ba naviac mam podozrenie aj na vlhké počasie,tzn.studeny motor,chladne pocasie okolo 0 C a chladnejsie a vlhko.Vela krat sa to tu preberalo ale vysledok konkretny som nenasiel.V rämci serv.prehliadky som menil olej,sviecky,rozvody,filtre všetky a tato zavada trvä.Tzn.v uvedenych veciach urcite nebude problem.Moje podozrenia a sumarizacia diskusie: 1.lambda/vyhrievanie/ 2.skrtiaca klapka/spinava/ 3.vaha vzduchu 4.palivove cerpadlo 3.privod vzduchu ku klapke/hadice tesnost/ 1.8 T ,20 V,2004
Květen 7, 200817 r Autor Ja mam rovnaky problem,ba naviac mam podozrenie aj na vlhké počasie,tzn.studeny motor,chladne pocasie okolo 0 C a chladnejsie a vlhko.Vela krat sa to tu preberalo ale vysledok konkretny som nenasiel.V rämci serv.prehliadky som menil olej,sviecky,rozvody,filtre všetky a tato zavada trvä.Tzn.v uvedenych veciach urcite nebude problem.Moje podozrenia a sumarizacia diskusie:1.lambda/vyhrievanie/ 2.skrtiaca klapka/spinava/ 3.vaha vzduchu 4.palivove cerpadlo 3.privod vzduchu ku klapke/hadice tesnost/ 1.8 T ,20 V,2004
Květen 8, 200817 r Ja mam rovnaky problem,ba naviac mam podozrenie aj na vlhké počasie,tzn.studeny motor,chladne pocasie okolo 0 C a chladnejsie a vlhko.Vela krat sa to tu preberalo ale vysledok konkretny som nenasiel.V rämci serv.prehliadky som menil olej,sviecky,rozvody,filtre všetky a tato zavada trvä.Tzn.v uvedenych veciach urcite nebude problem.Moje podozrenia a sumarizacia diskusie:1.lambda/vyhrievanie/ 2.skrtiaca klapka/spinava/ 3.vaha vzduchu 4.palivove cerpadlo 3.privod vzduchu ku klapke/hadice tesnost/ 1.8 T ,20 V,2004 Vyhřívání lambdy lze změřit ohmmetrem, plastová krabička před katem na dvou šroubech, sundat a měřit ... odpor 1-5 ohmů na 1. a 2. pinu, já jsem ale naměřil až na 3. a 4. pinu ... dle Vikino1 v jiném tématu cituju (uvedl toto): Toto je postup podla vividu: Specifikace napájecí napětí topného prvku: 12 V odpor topného elementu: 3 - 17 ohmů (20 °C) rozsah výstupního napětí: mezi 200 mV a 800 mV Diagnostika Zkontrolujte konektor(y): Zkontrolujte konektor(y) a pokud je to potřeba vyčistit nebo přichytit je pro zajištění dobrého připojení. Topný prvek: Zkontrolujte odpor: Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzoru. Změřte odpor mezi piny 1 a 2 konektoru lambda sondy. Porovnejte se specifikovaným odporem. Zkontrolujte napájecí napětí: Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzorů. Spusťte motor. Měřte napětí mezi svorkou 1 konektoru a zápornou svorkou akumulátoru. Měla by se rovnat napětí akumulátoru. Pokud ne, zkontrolujte vedení, pojistky a/nebo relé. Zkontrolujte připojení k řídicí jednotce (ECU): Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzoru a řídící jednotky (ECU). Změřte odpor mezi svorkou 2 konektoru a odpovídající svorkou v konektoru řídicí jednotky (ECU). Měl by být < 1 ohm. Pokud ne, kontrolujte vedení. Lambda sonda: Zkontrolujte připojení k řídicí jednotce (ECU): Vypněte zapalování. Demontujte konektor vedení senzoru a řídící jednotky (ECU). Změřte odpor mezi svorkami 3, 4 konektoru a odpovídajícími svorkami v konektoru řídicí jednotky (ECU). Měl by být < 1 ohm. Pokud ne, kontrolujte vedení.
Květen 8, 200817 r Autor No mne to spravi vzdy rano ,ked odchadzam s prace z parkoviska.Vzdy je teplota tak do 5 stupnov a auto z vonka komplet zarosene. Ja som tam zatim nemenil nic, a ma najazdenych 96000km.Vzdy to pri rozbiehani 1 -2 krat sklbne a potom pohoda.neviem co to moze byt. Zachvilu pride leto tak to bude v pohode ale potom pride zima a znovu sa ten problem vrati
Květen 9, 200817 r Autor No planujem asi niekedy v najblizsej dobe skusit tie kable a sviecky,lebo tie sviecky su tam este povodne
Květen 28, 200817 r Caute vsetci. Som tu viacmenej novy .Octavku mam cca 2 mesiace.Je to 1.6-74KW. Zistil som ,ze ked je chladnejsie Tak pri nastartovani a rozbehumi auto 1 alebo dva krat sklbne akokeby malo malo paliva,alebo moc? Potom uz to je v pohode. Ked je teplesie vonku tak je to OK.Spravi mi to iba po starte studeneho motora a ked je chladnejsie. Je to normalne? Co stym? Dik za vsetky rady. Ja mam 1,6 55kW a mne to robilo vzdy pri vlhkom pocasi v servise vymenili sviecky, az napokom som na to prisiel ked som umyl motor a viac som nenastartoval a na druhy den rano ked bolo slnecno tak mi to nastartovalo. Bola to indukcna cievka (na pohlad vyzerala OK, ale asi tam bola mikrotrhlina). Robievalo mi tiez problemy-trhalo po prejazde mlakou vody - dostala sa na vyfuk a vodna para vnikla do cievky. Odteraz mam pokoj.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.