Přejít na obsah

Odpojená váha vzduchu 1,8 20V


Jenda69

Doporučené příspěvky

Ahoj všem,

pročetl jsem to tady nahoru a dolů, ale nenašel jsem, jaký by asi tak měl být "citelný účinek za jízdy" , který nastane, když váha vzduchu funguje jak má.

Dnes jsem na cestu do práce váhu odpojil a kromě občasného houpnutí otáček při volnoběhu se mi zdálo, že autí jede stejně, ne-li malinko líp jako s váhou - tedy je živější, rozjezd plynulejší, spotřeba +/- stejná (pozn. pro majitele TDI: tedy velká ;) )

U benzínů jde kontrolovat jenom hmotnost vzduchu při volnoběhu (tam jsem v normě), nebo lze nalogovat a následně vyhodnotit i hodnoty při zatížení?

A nebo se na to mám vykašlat a rovnou koupit

a ) repasovanou ve Škodovce nebo radši

b ) novou Bosch nebo

c ) jakoukoliv?

Auto má 210.000, je vůbec možný, že ta váha ještě dává co má?

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud při těch volnoběžných otáčkách dává kolik má, řekl bych, že je asi dobrá. :palec2: Pokud by byla v háji, myslím, že by ty otáčky haprovaly i při zapojené váze.

To tam máš původní váhu? Podívej se na rok a měsíc výroby. Někdy stačí jí trochu očistit v lihu nebo čističi na brzdy.

Pokud bys přece dával novou váhu, tak jedině origo, tedy buď ten repas nebo Bosch, Pierburg.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud při těch volnoběžných otáčkách dává kolik má, řekl bych, že je asi dobrá. :palec2: Pokud by byla v háji, myslím, že by ty otáčky haprovaly i při zapojené váze.

To tam máš původní váhu? Podívej se na rok a měsíc výroby. Někdy stačí jí trochu očistit v lihu nebo čističi na brzdy.

Pokud bys přece dával novou váhu, tak jedině origo, tedy buď ten repas nebo Bosch, Pierburg.

Díky.

Věřím, že je tam původní. Kupoval jsem to ve 130kkm a já jsem ji neměnil.

Pro čištění mám jenom vyndat senzor - ty dva torxy s kolíkem nebo musím sundavat celý tělo?

post-2070-1210671027_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čisti jí takhle jak je to na tom obrázku, někdy to pomůže a začně dávat trošičku jiné údaje. Hlavně opatrně, ať jí nedorazíš. A pak se taky podívej na ten rok a měséc výroby, moc mi nesedí, že by byla původní. :)

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...lihem&st=75

Editováno: , autor: KaJe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čisti jí takhle jak je to na tom obrázku, někdy to pomůže a začně dávat trošičku jiné údaje. Hlavně opatrně, ať jí nedorazíš. A pak se taky podívej na ten rok a měséc výroby, moc mi nesedí, že by byla původní. :)

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...lihem&st=75

Tak vážení, ten muzeální kousek jsem vyčistil a vyfotil, je z roku 96 a byl jsem první, kdo porušil tu kapku na šroubku.

Byla z tý "návětrný" strany dost černá. Uvidím zítra, dnes už jsem požil...

A jestli se nevyrábí náhrada, asi ji vyhodnotím jako dobrou ;).

Up:

Našel jsem, že tohle by mělo být ono:

HITACHI AFH60-10B

HELLA 8ET009142-251

VOLKSWAGEN 058133471

A taky jsem sundal dekl z motoru a kontroloval trubku odvětrání od olejového filtru a SAMOZŘEJMĚ je prdlá skoro po celý dýlce. Takže dušení při rozjezdu může být asi i tím.... Ale to je jiné vlákno....

post-2070-1210696742_thumb.jpg

Editováno: , autor: jhrebacka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja jsem jezdil dva dny s odpojenou vahou vzduchu. V servisu menili filtr a zapomeli ji zapojit :(((

Zdalo se mi, ze to nema vubec vykon. Kolem 2000 otacek to jelo stejne, ale od 2500 nahoru to bylo mrtvy. Musi to byt poznat, jelikoz RJ motoru prejde do nouzovyho rezimu a predstih, vstriky vse da s velikou rezervou, podle uhlu sktrici klapy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to máš ještě starší kousek než je ta moje muzeální lol

Nemohl by si sem hodit foto té prasklé trubky, mám totiž podezření

na to samé, trubka je celá zaolejovaná, ale zatím jsem to raději nerozebíral.

To bude těžký. Je k tomu strašně špatnej přístup a je celá zaolejovaná. Ale ohmatal jsem ji a zezadu, od motoru je podélně prasklá. Až koupím novou a budu to dělat, zkusím ti to vyfotit.

Jinak je to 06A 103 213 Trubka, N 904 673 01 O-kroužek a možná i 037 121 142 A Pružina přídržná. Uvidím, co si za to řeknou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja jsem jezdil dva dny s odpojenou vahou vzduchu. V servisu menili filtr a zapomeli ji zapojit :(((

Zdalo se mi, ze to nema vubec vykon. Kolem 2000 otacek to jelo stejne, ale od 2500 nahoru to bylo mrtvy. Musi to byt poznat, jelikoz RJ motoru prejde do nouzovyho rezimu a predstih, vstriky vse da s velikou rezervou, podle uhlu sktrici klapy

A s tímhle motorem? (1,8 20V)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bude těžký. Je k tomu strašně špatnej přístup a je celá zaolejovaná. Ale ohmatal jsem ji a zezadu, od motoru je podélně prasklá. Až koupím novou a budu to dělat, zkusím ti to vyfotit.

Jinak je to 06A 103 213 Trubka, N 904 673 01 O-kroužek a možná i 037 121 142 A Pružina přídržná. Uvidím, co si za to řeknou.

jo, tak to je ta trubka, která mi praskla 06A 103 213 AF a cena ve škodovce 1450kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
jo, tak to je ta trubka, která mi praskla 06A 103 213 AF a cena ve škodovce 1450kč

ahoj mam podobny problem cukani a take jsem zjistil ze mam tu trubku uplne ulomenou u bloku motoru tak nevim jestli to muze delat ono .Az ji vymenim nebo slepim ,protoze je draha(stoji 870kc) tak uvidim a dam vedet. .Jestli uz jsi to vyzkousel tak se ozvi ahoj .

Editováno: , autor: radovan klus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...