Přejít na obsah

Brzdovka...


Fire

Doporučené příspěvky

Návštěvník
jak je to u ABS, dělá se to nějak jinak nebo se to klasicky odsaje z nádobky dolije novou a vyšlapat z trubiček starou ? Záleží na kterém kole začnu nebo je to jedno ??

Hlavne nezavzdusnit ABS - jinak normalne vytlacit starou kapalinu novou kapalinou :)

A zacina se na nejvzdalenejsim kole tedy zadni kolo a to strana u krajnice :)

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Když to má ABSku tak by se to mělo dělat přes diagnostiku ;)

Ale kde pak to jen kdyz vytlacis vsechnu kapalinu a pak jedes na cisto, pokud vse vytlacis novou kapalinou neni treba. Ventilky pro kazdy okruh jsou uzavrene a cerpadlo neni treba spoustet - myslim tim ABS system :)

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně dolívat průběžně kapalinu do nádržky a nemůže se to zavzdušnit. Taky píšou, že při výměně kapaliny vytlačit z každého kola 2 deci kapaliny. Ale chlapi, docela by mě zajímalo, jak se to odvzdušňuje přes ten vag, já to z těch pár řádek v DP prostě nepochopil. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně dolívat průběžně kapalinu do nádržky a nemůže se to zavzdušnit. Taky píšou, že při výměně kapaliny vytlačit z každého kola 2 deci kapaliny. Ale chlapi, docela by mě zajímalo, jak se to odvzdušňuje přes ten vag, já to z těch pár řádek v DP prostě nepochopil. :feve:

Přesně to nevím ale dá se tam nějakej ten program - nevím číslo kanálu a on Ti postupně natlačí ke kolům a ty jen povolíš odvzdušňovák :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Psal jsem jak se to má správně dělat aby se vyměnila kapalina i v ABSce

mám Škoda Octavie 1,9 Tdi 66kW, ABS - ano, najeto poctivých 61000km. Kotouče ATE desky Textar. Najeto mají asi 5 tis. Nyní se mi při brždění občas stává to, že první brždění dobré 100% a druhé zmáčknutí pedálu pedál tvrdší ve vyšší poloze a účinnost brzd horší, po povolení a okamžitém dalším zmáčknutí pedálu brzdový pedal v horní poloze jako,kdyby byl motor v nečinnosti. O účinku brzd ani nemluvím. Jinak únik brzd. kapaliny jsem nepozoroval. Při vypnutém motoru a po našlapání pedálu je pedál tvrdý a nikam se nepropadá. Jen občas se mi zdá, že hned po nastartování a při okamžitém brždění neni účinek na 100%. Kapalinu jsem neměnil a pochybuju, že původní majitel jí měnil. je možné , že by to měla za následek kapalina? Mohl by někdo poradit díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...